Sale-kaartjesquote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:44 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben geslaagd voor een jas, heerlijk!En nog sale-kaartje ook.
Ja dat laatste ja, echt zo'n 'wow' moment!quote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:49 schreef Miniem het volgende:
Vind het ook zo heerlijk om te schilderen
Vooral het eindresultaat
Autsj, dat zal pijn doen. Beterschap voor je paps, Lut!quote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:51 schreef Lutte het volgende:
Ons pap vindt het momenteel iets minder ('t is zijn baan), die heeft een flinke val gemaakt, ligt van top tot teen openZo sneu!
Bahquote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:51 schreef Lutte het volgende:
Ons pap vindt het momenteel iets minder ('t is zijn baan), die heeft een flinke val gemaakt, ligt van top tot teen openZo sneu!
Zal het resultaat nog wel laten zienquote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja dat laatste ja, echt zo'n 'wow' moment!
Heb het al even niet meer gedaan. Gewoon tekenen gaat me net iets beter af..quote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:49 schreef Miniem het volgende:
Vind het ook zo heerlijk om te schilderen
Vooral het eindresultaat
Oh dat zou lekker zijn, Bos, een knutselkamerquote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Heb het al even niet meer gedaan. Gewoon tekenen gaat me net iets beter af..
Maar mocht ik straks een flat krijgen met 2 (slaap)kamers. Gaat er een mijn schilder-knutsel-rommel kamer worden![]()
![]()
![]()
Ja. In de flat zijn nu 2 kamers op slot. Dat is omdat dit eigenlijk voor 2 mensen bedoeld is. Maar in de nieuwbouw flat zijn er een aantal flatjes aanwezig met 2 slaapkamers. Het is alleen afwachten of ik zo;n flatje krijg of niet. Als het niet zo is, zij het zo. Maar een extra kamer zou wel prettig zijn...quote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh dat zou lekker zijn, Bos, een knutselkamerHeb je nu 1 slaapkamer?
Auchquote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:51 schreef Lutte het volgende:
Ach, kapot of ....quote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:24 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Auch![]()
Over schilderen gesproken, als je in de weer bent geweest met thinner, afbijt en meer van die ongein moet je goed je handen wassen voordat je bv. een bonnetje uit de statiegeldautomaat aanpakt
En heeft iemand nog creatieve ideeën om te doen met een vioolvormig voorwerp?
De 'viool' bedoel je? Dat was nooit veel geweest. Ik had voor Brussel een spotgoedkoop wit viooltje besteld met de bedoeling die te laten signeren. Toen die vijf dagen voor ik wegging aankwam bleek die zo lelijk te zijn (kleurverschil in de lak, het zgn. ingelegde lijntje was er slecht opgetekend) dat ik geen andere keus had dan deze over te spuiten. Snel gedaan en al was het niet superstrak, het was vele malen mooier en in ieder geval toonbaar. Nu ik wat meer tijd heb ga ik het beter overdoen, alle oude lak eraf (vandaar de afbijt) en de gelijmde delen die niet geverfd moeten worden eraf ipv. afgeplakt (vandaar de oplosmiddelen). Nu die helemaal uit elkaar ligt is het natuurlijk het moment er wat meer mee te doen, ik zat zelf te denken aan verlichting erin oid.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Ah zo! Misschien kan ze hem alsnog signeren?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:34 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
De 'viool' bedoel je? Dat was nooit veel geweest. Ik had voor Brussel een spotgoedkoop wit viooltje besteld met de bedoeling die te laten signeren. Toen die vijf dagen voor ik wegging aankwam bleek die zo lelijk te zijn (kleurverschil in de lak, het zgn. ingelegde lijntje was er slecht opgetekend) dat ik geen andere keus had dan deze over te spuiten. Snel gedaan en al was het niet superstrak, het was vele malen mooier en in ieder geval toonbaar. Nu ik wat meer tijd heb ga ik het beter overdoen, alle oude lak eraf (vandaar de afbijt) en de gelijmde delen die niet geverfd moeten worden eraf ipv. afgeplakt (vandaar de oplosmiddelen). Nu die helemaal uit elkaar ligt is het natuurlijk het moment er wat meer mee te doen, ik zat zelf te denken aan verlichting erin oid.
Dat is wel de bedoelingquote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:48 schreef Strega het volgende:
[..]
Ah zo! Misschien kan ze hem alsnog signeren?
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:50 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Dat is wel de bedoeling
[ afbeelding ]
Hahaha epic!quote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:50 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Dat is wel de bedoeling
[ afbeelding ]
OMG. Leukste verkleedoutfit bij een hond ooitquote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:50 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Dat is wel de bedoeling
[ afbeelding ]
Deze is ook erg geslaagd!quote:Op zondag 9 juni 2013 01:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
OMG. Leukste verkleedoutfit bij een hond ooit
Hahahaquote:Op zondag 9 juni 2013 02:33 schreef Strega het volgende:
[..]
Deze is ook erg geslaagd!![]()
[ afbeelding ]
Ik ben blij dat de nacht weer voorbij is. Je hebt fijne vermoeidheid en irritante vermoeidheid die aanvoelt als groei in de benen. Nu gaat het wel, beetje krakkemikkig lopen, maar geen ontzettende spierpijn. Al komt die denk ik morgen nog.quote:Op zondag 9 juni 2013 10:59 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hahaha
Vaduz, hoe is het met de beentjes?
Kunnen mensen zien wat voor prestatie je hebt geleverd! Spierpijn komt altijd met vertraging jaquote:Op zondag 9 juni 2013 11:03 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik ben blij dat de nacht weer voorbij is. Je hebt fijne vermoeidheid en irritante vermoeidheid die aanvoelt als groei in de benen. Nu gaat het wel, beetje krakkemikkig lopen, maar geen ontzettende spierpijn. Al komt die denk ik morgen nog.
Ik ben echt diep gegaan. Ben na de finish op het gras gestort en kreeg een bekertje water aangereikt van een andere loper en verder wilde ik 10 minuten niet gestoord worden. Bijkomen, bijkomen, was niet grappig.quote:Op zondag 9 juni 2013 11:05 schreef Lutte het volgende:
[..]
Kunnen mensen zien wat voor prestatie je hebt geleverd! Spierpijn komt altijd met vertraging ja![]()
Nu wel een beetjequote:Op zondag 9 juni 2013 11:10 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik ben echt diep gegaan. Ben na de finish op het gras gestort en kreeg een bekertje water aangereikt van een andere loper en verder wilde ik 10 minuten niet gestoord worden. Bijkomen, bijkomen, was niet grappig.
Ja, was er heel blij mee. Was een geschenk uit de hemel. Sowieso is het sfeertje onder de lopers echt fijn. Er was ook een lopende man die gecoacht werd door iemand op een mountainbike ernaast. (de loper vond het niet leuk meer, al dat geschreeuw) Ik liep gelijk met hem. De man op de fiets had het telkens over van 'en nu laat je die lange jongen achter je, ga je versnellen.' Na een tijdje was ik dat zo zat dat ik een versnelling heb ingezet en ze niet terug heb gezien. Na afloop kwam ik die loper tegen. Ik tikte hem aan om te vragen of ie blij was met z'n slot. Hij zo 'zeker! Was goed dat je er vandoor ging, m'n maatje was niet goed bezig. Sorry daarvoor'.quote:Op zondag 9 juni 2013 11:18 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nu wel een beetje![]()
Tof van die loper, het verbindt toch!
Dat is niet oke neequote:Op zondag 9 juni 2013 11:24 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja, was er heel blij mee. Was een geschenk uit de hemel. Sowieso is het sfeertje onder de lopers echt fijn. Er was ook een lopende man die gecoacht werd door iemand op een mountainbike ernaast. (de loper vond het niet leuk meer, al dat geschreeuw) Ik liep gelijk met hem. De man op de fiets had het telkens over van 'en nu laat je die lange jongen achter je, ga je versnellen.' Na een tijdje was ik dat zo zat dat ik een versnelling heb ingezet en ze niet terug heb gezien. Na afloop kwam ik die loper tegen. Ik tikte hem aan om te vragen of ie blij was met z'n slot. Hij zo 'zeker! Was goed dat je er vandoor ging, m'n maatje was niet goed bezig. Sorry daarvoor'.
Wat voor iets zoek je? Zo'n beige of toch de meer klassieke blokjesbroeken?quote:Op zondag 9 juni 2013 11:28 schreef Miniem het volgende:
[..]
T-shirts genoeg, maar ff korte broeken shoppen
De coach had wel weer aandacht voor me, dat die man me niet in de weg liep. Hij dirigeerde z'n protegé wel netjes opzij als ik de ruimte nodig heb.quote:Op zondag 9 juni 2013 11:27 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat is niet oke neeCoachen is ook een vak
Tof dat je dat dan toch zo even kunt zeggen!
Zo'n 'lange jongen' heeft ook meer ruimte nodig natuurlijkquote:Op zondag 9 juni 2013 11:32 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
De coach had wel weer aandacht voor me, dat die man me niet in de weg liep. Hij dirigeerde z'n protegé wel netjes opzij als ik de ruimte nodig heb.
Chino's, le coleursquote:Op zondag 9 juni 2013 11:31 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wat voor iets zoek je? Zo'n beige of toch de meer klassieke blokjesbroeken?
Er deed nog een langere man mee. Ik was geïmponeerd tot en met.quote:Op zondag 9 juni 2013 11:33 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zo'n 'lange jongen' heeft ook meer ruimte nodig natuurlijk
Weet je ook eens hoe het voeltquote:Op zondag 9 juni 2013 11:37 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Er deed nog een langere man mee. Ik was geïmponeerd tot en met.
quote:Op zondag 9 juni 2013 02:33 schreef Strega het volgende:
[..]
Deze is ook erg geslaagd!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 9 juni 2013 11:37 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Er deed nog een langere man mee. Ik was geïmponeerd tot en met.
Zwarte trench van Vero Moda.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:29 schreef Strega het volgende:
Phis, wat fijn geslaagd te zijn voor een jas!Wat voor ëén?
Shop ze!quote:
Hier ook veel gedaan en dan ook die groeipijn, maar dan in de knieën. Ik vraag me altijd af of iedereen dat krijgt na teveel inspanning.quote:Op zondag 9 juni 2013 11:03 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik ben blij dat de nacht weer voorbij is. Je hebt fijne vermoeidheid en irritante vermoeidheid die aanvoelt als groei in de benen. Nu gaat het wel, beetje krakkemikkig lopen, maar geen ontzettende spierpijn. Al komt die denk ik morgen nog.
Ik denk dat het lichaamsbouwafhankelijk is. Lange mensen krijgen veel te verduren, moeten veel klappen opvangen.quote:Op zondag 9 juni 2013 13:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hier ook veel gedaan en dan ook die groeipijn, maar dan in de knieën. Ik vraag me altijd af of iedereen dat krijgt na teveel inspanning.
Het is niet eerlijkquote:Op zondag 9 juni 2013 14:06 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik denk dat het lichaamsbouwafhankelijk is. Lange mensen krijgen veel te verduren, moeten veel klappen opvangen.
hoeveel km heb je gelopen? km of 5 toch maar?quote:Op zondag 9 juni 2013 11:03 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja, 5km. Gaat niet zozeer om de afstand maar om de intensiteit.quote:Op zondag 9 juni 2013 14:10 schreef gomi het volgende:
[..]
hoeveel km heb je gelopen? km of 5 toch maar?
yeah i know loop zelf minimaal 2 x per week voor mn cardio.quote:Op zondag 9 juni 2013 14:12 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja, 5km. Gaat niet zozeer om de afstand maar om de intensiteit.
Het is inderdaad ook geen halve marathon of 10 mijl, het blijft ook voor mij goed te doen. Maar een aanslag op m'n lichaam blijft het. Ik ben blij op dit gebied weer grenzen te kunnen verleggen.quote:Op zondag 9 juni 2013 14:14 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah i know loop zelf minimaal 2 x per week voor mn cardio.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |