quote:
Inderdaad.quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]Ja nee echt zelfs als je me niet echt volgt is het toch vrij lastig te missen, ofniedan?
Oh echt, dat blauw.....quote:
Kees? Jouw Kees?quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:13 schreef oh-oh het volgende:
Of ze willen inene na bijna 3 jaar zomaar K eesje terug, omdat ze dat willen...
Ik ben echt flabbergasted.
Niet te geloven iddquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:24 schreef oh-oh het volgende:
En het ligt niet aan mij, ik doe niks verkeerds, maar ze wil het gewoon?
Echt, fucking hell, na bijna 3 jaar?
Net of je een pension geweest bent voor 3 jaar , nou dan mogen ze wel meer dokkenquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:25 schreef oh-oh het volgende:
Oh en als bedankje voor de goede zorgen willen ze me een midweek Texel aanbieden.
Ineens is al mijn Texelzin over
Nou ik vind het geen stijlquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:28 schreef oh-oh het volgende:
Nja, ik ga naar huis, ik heb haar net gebeld na haar casual mail met de vraag wanneer het zou schikken om dr op te halen![]()
Maar ze belt me vanavond nog even terug.
Sodeju zeg.
Ik was ergens toch niet meer helegaar in de veronderstelling dat het nog steeds om een logeerpartij ging...
Hé, wat een rot nieuws. Moet je haar terug doen?quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:23 schreef oh-oh het volgende:
Yups.
Destijds was de afspraak gemaakt dat ze terug kon als ze dat graag wilden en nu willen ze het ineens?
Ik vind het te zot voor woorden. En dat laat ze je zo even per mail weten?quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:28 schreef oh-oh het volgende:
Nja, ik ga naar huis, ik heb haar net gebeld na haar casual mail met de vraag wanneer het zou schikken om dr op te halen![]()
Sodeju zeg.
Ik was ergens toch niet meer helegaar in de veronderstelling dat het nog steeds om een logeerpartij ging...
3 jaar logeren, damn.quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:28 schreef oh-oh het volgende:
Sodeju zeg.
Het lijkt me ook niet dat ze dan veel rekening met Kees houdt, die is haar maatjes dan kwijt.quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:23 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb haar vanmiddag wel meteen gebeld, of ik soms de indruk had gewekt dat ik van het hondje af wil. Nee nee, dat was het echt niet, ze wilde haar gewoon echt heel graag terug....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |