Lekker!quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:03 schreef oh-oh het volgende:
Oi Baaf, die nieuwe band van Prince, die kan jou vast ook wel bekoren!
Och Lutte, maar het was vast wel een leuk feestje!quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:30 schreef Lutte het volgende:
Dit is niet grappigIk heb echt op het punt gestaan om te roepen stuk erin met je barbeceu, ik ben er klaar mee
En m'n beste vriendinnetje daar maar: doe maar rustig Laura, het is nu gewoon niet zo goed geregeld, de volgende keer doen wij wel gewoon boodschappen met z'n tweeën en maak je maar geen zorgen en alles komt goed.![]()
Ik dacht dat jij je foto's altijd zo mooi georganiseerd had, dan kwak je gewoon 1 map richting die sitequote:
Boooh, van de eerste zin word ik al warmquote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:16 schreef Lutte het volgende:
Net met m'n oma een bingokaart wezen halen! Ze dacht dat ze het niet zou halen (meter of achthonderd lopen enkele reis), dus ik zeg: al moeten we tien keer stoppen en doen we er een uur over, alle tijd toch? We gaan het gewoon proberen.
Binnen 25 minuten waren we op en neer, aan één stuk doorgelopen! Denk dat ik volgende week weer mag
Veel plezier morgen!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:17 schreef oh-oh het volgende:
Heeft ze al wat gewonnen?
Zo mijn tas is gepakt, de buggy staat klaar, morgen Amsterdam
Veel plezier!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:17 schreef oh-oh het volgende:
Geen idee, zal ik vanmiddag wel horenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:17 schreef oh-oh het volgende:
Succes Vaduz! Go, go, goquote:Op zaterdag 8 juni 2013 10:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Amsterdam, altijd tof!
Ik volg nu mijn schemaatje, zodat ik 13.45 uur goed voorbereid aan de start sta. Hoop dat de benen goed zijn!
Komen ze kroelen, bedoel je dat?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 10:20 schreef Lutte het volgende:
Morning Pisc!
Het jammere aan dit warme weer is tien kilo aan huisdieren op je blote benen
Ja ze hebben 's ochtends ff aandacht nodig, maar dan gaan ze trappelen en die nageltjes op je huid zijn niet zo prettigquote:
Aan zomerjassen heb je nu nog de meeste keus! Aan zee zal het nog net niet fantastisch warm zijn.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 10:32 schreef Pisces29 het volgende:
Ik twijfel; dagje aan zee of op jacht voor een zomerjas
Ja precies, ik denk dat ik dan ook maar voor de jas ga. Jassen shoppen vind ik altijd lastig, dus meteen de koe bij de horens grijpenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 10:39 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Aan zomerjassen heb je nu nog de meeste keus! Aan zee zal het nog net niet fantastisch warm zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |