quote:

quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
toen k vanmorgen langs t gouvernement reed stond men al in het gelid
Goh daar staat Peter ook

die grijze achter die vrouw met dat telefoontje in zijn handenquote:woensdag 12 juni 2013 10:01 schreef oh-oh het volgende:[/b]
[..]Wie is Peter?
JP heb ik niet gezien, kan zijn dat die over de brug stond, of bij de afmeerplek, ik geloof dat Kenneth dat zei haha.

k was om 8.50h op t werk dus rond die tijd reed ik erlangsquote:Op woensdag 12 juni 2013 10:02 schreef oh-oh het volgende:
Dan reed je later langs dan ik trouwens, ik had mijn gewone bus, ben er daar uitgegaan, stonden 4 mensen en 6 fotografen

k kwam van de kant van ceramique en ineens werd ook alles aan de kant gestuurd voor de rotonde bij vodafone door politie, die moesten met een ME busje langs om onder de brug te gaan staanquote:Op woensdag 12 juni 2013 10:04 schreef oh-oh het volgende:
Ow ja, toen kwamen ze echt al bijna, ik was er rond 8.15.
Maar het is altijd zo gezellig om dan even te geiten met Kenneth, vorige keer met Bea ook zoveel lol gehad daar. En L1 wilde interviewen en de Telegraaf ook, maar daar had ik geen zin in

kan ik me voorstellen, ook leuk om te zien al die kindertjes met de vlaggetjes enzoquote:Op woensdag 12 juni 2013 10:05 schreef oh-oh het volgende:
![]()
serieus, alles eromheen is zo gezellig ook
![]()
![]()
Mijn dag mag altijd wel zo koninklijk beginnen

heb je Oscar ook niet meer?quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:38 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb echt geen idee hoe dat elke keer maar weer zo loopt.
Ik heb net twee vogelkooien weggegeven ook he

die tweede vogel had je toch weggedaan?quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:53 schreef oh-oh het volgende:
Jawel, hoezo ook?
Ik heb kooien meegegeven met die kraaien die ik vond op straat.

quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:58 schreef oh-oh het volgende:
Nee hoor, heb je me geblokkeerd op FB of zo?

quote:

Inderdaad.quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]Ja nee echt zelfs als je me niet echt volgt is het toch vrij lastig te missen, ofniedan?

Oh echt, dat blauw.....quote:

Kees? Jouw Kees?quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:13 schreef oh-oh het volgende:
Of ze willen inene na bijna 3 jaar zomaar K eesje terug, omdat ze dat willen...
Ik ben echt flabbergasted.

Niet te geloven iddquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:24 schreef oh-oh het volgende:
En het ligt niet aan mij, ik doe niks verkeerds, maar ze wil het gewoon?
Echt, fucking hell, na bijna 3 jaar?

Net of je een pension geweest bent voor 3 jaar , nou dan mogen ze wel meer dokkenquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:25 schreef oh-oh het volgende:
Oh en als bedankje voor de goede zorgen willen ze me een midweek Texel aanbieden.
Ineens is al mijn Texelzin over

Nou ik vind het geen stijlquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:28 schreef oh-oh het volgende:
Nja, ik ga naar huis, ik heb haar net gebeld na haar casual mail met de vraag wanneer het zou schikken om dr op te halen![]()
Maar ze belt me vanavond nog even terug.
Sodeju zeg.
Ik was ergens toch niet meer helegaar in de veronderstelling dat het nog steeds om een logeerpartij ging...

Hé, wat een rot nieuws. Moet je haar terug doen?quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:23 schreef oh-oh het volgende:
Yups.
Destijds was de afspraak gemaakt dat ze terug kon als ze dat graag wilden en nu willen ze het ineens?

Ik vind het te zot voor woorden. En dat laat ze je zo even per mail weten?quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:28 schreef oh-oh het volgende:
Nja, ik ga naar huis, ik heb haar net gebeld na haar casual mail met de vraag wanneer het zou schikken om dr op te halen![]()
Sodeju zeg.
Ik was ergens toch niet meer helegaar in de veronderstelling dat het nog steeds om een logeerpartij ging...

3 jaar logeren, damn.quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:28 schreef oh-oh het volgende:
Sodeju zeg.

Het lijkt me ook niet dat ze dan veel rekening met Kees houdt, die is haar maatjes dan kwijt.quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:23 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb haar vanmiddag wel meteen gebeld, of ik soms de indruk had gewekt dat ik van het hondje af wil. Nee nee, dat was het echt niet, ze wilde haar gewoon echt heel graag terug....

Mou, ik hoop het, Kees is geen flipperkast.quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:45 schreef oh-oh het volgende:
Nou inmiddels heb ik nog een mail, dat ze niet gedacht had dat ik er van in de stress zou raken. En dat haar dochter met haar gesproken heeft dat ze aan het belang van de hond moet denken.
Maar dat ze het elke keer zo moeilijk vond om Kees weer bij mij achter te laten.
Maar het is van de baan als ik het goed begrijp.
Ik denk dat ze flink van het pad is of zo?

Precies een hond na 3 jaar terugclaimen... Echt not done. En wat denkt ze wel, dat Oh-oh geen enkel gevoel in haar donder heeft en Kees zomaar zonder emotie terug kan geven...quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Die dochter denkt tenminste nog goed na.

quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:08 schreef oh-oh het volgende:
Tis toch mijn kleine sletterige plofkip jeweets

Dat zat ik ook al te denken ja, wat een lullo's ook om je mooie dag zo te verpestenquote:Op woensdag 12 juni 2013 19:31 schreef oh-oh het volgende:
Ja het was ietwat een domper op mijn gloriedag...

Dat kan ik me levendig voorstellen.quote:

Wat een belachelijk gedoe zeg, nou voor mij had ze de boom in gekunt, dan komt ze maar een keer vaker op de koffie (of helemaal niet als ze dat zo slecht trekt).quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:34 schreef oh-oh het volgende:
Zelfde leeftijd als mijn moeder denk ik, dat zal het wel zijn

En zo gaat het zijn en niet anders verdikkemequote:

Opvliegers zeker?quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:34 schreef oh-oh het volgende:

Ja, misschien last van der hormonen, stemmingswisselingen, overgang.quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:34 schreef oh-oh het volgende:

quote:Op woensdag 12 juni 2013 20:05 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, misschien last van der hormonen, stemmingswisselingen, overgang.
Niet aan toe geven dus.....voor jou en die dikke teef!

En gezegd dat het nu klaar isquote:Op woensdag 12 juni 2013 20:28 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb dr net weer gesproken, het is alweer overgewaaid

Gelukkig !quote:Op woensdag 12 juni 2013 20:28 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb dr net weer gesproken, het is alweer overgewaaid

Hé gelukkig van Kees.quote:Op woensdag 12 juni 2013 20:33 schreef oh-oh het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
![]()
![]()
![]()

Die blauwe is ook zo mooi!quote:Op woensdag 12 juni 2013 20:36 schreef oh-oh het volgende:
Die parkieten hier zaten al sinds zaterdag los samen, en nu duiken ze ineens tegelijk de kooi in om te slapen

Oh wauw, echt te gek die foto!quote:

Fijne vakantie Gomi!quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:20 schreef gomi het volgende:
Ik ga morgen met vakantie. Tot over een paar weekjes

op de een of andere manier zag ik je niet in mijn tijdlijnquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:58 schreef oh-oh het volgende:
Nee hoor, heb je me geblokkeerd op FB of zo?

zo hoort t ook, Kees hoort bij oh-ohquote:Op woensdag 12 juni 2013 20:29 schreef indaha het volgende:
[..]
En gezegd dat het nu klaar isen Kees gewoon bij jou blijft

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |