Ook zo'n morgen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 09:08 schreef Dotteke het volgende:
Een goede morgen fokkers, prachtig weer dus ik verkas zo naar buiten!!
quote:
Ik zou het niet weten. Zal ooit wel verschijnen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 10:32 schreef Blaadjes het volgende:
[..]![]()
Waarom sta je nog niet al;s mod op de index achter BNW? Zit je nog in je proeftijd?
Duurde bij mij een half jaar ofzo voordat dat aangepast werd. Gewoon 3x per dag op wijzen, dan komt het vanzelf goed.quote:Op donderdag 6 juni 2013 10:38 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten. Zal ooit wel verschijnen.
mogguhquote:
Ook toen je er mee stopte?quote:Op donderdag 6 juni 2013 11:07 schreef Gray het volgende:
[..]
Duurde bij mij een half jaar ofzo voordat dat aangepast werd. Gewoon 3x per dag op wijzen, dan komt het vanzelf goed.
Niet op gelet eigenlijk.quote:Op donderdag 6 juni 2013 11:12 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
mogguh
Lekker nummertje weer!
[..]
Ook toen je er mee stopte?
quote:Op donderdag 6 juni 2013 10:26 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ook zo'n morgen.
Heerlijk he dit weer? Jammer dat ik straks weer moet werken. Leefde ik maar in Tribalwars ideale wereld dan hoefde ik lekker niks te doen. Beetje m'n eigen eten verbouwen(chemtrail vrij) en misschien nog even een kippetje slachten voor wat vlees.
Hoho, dat weet je niet he? Dat doen ze stiekemquote:Op donderdag 6 juni 2013 10:26 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ook zo'n morgen.
Heerlijk he dit weer? Jammer dat ik straks weer moet werken. Leefde ik maar in Tribalwars ideale wereld dan hoefde ik lekker niks te doen. Beetje m'n eigen eten verbouwen(chemtrail vrij) en misschien nog even een kippetje slachten voor wat vlees.
Ik zal het even melden. Lav is een prima mod, maar om zou te zeggen dat ze alle credits verdient, nee.quote:Op donderdag 6 juni 2013 11:07 schreef Gray het volgende:
[..]
Duurde bij mij een half jaar ofzo voordat dat aangepast werd. Gewoon 3x per dag op wijzen, dan komt het vanzelf goed.
Bquote:Op donderdag 6 juni 2013 11:25 schreef theguyver het volgende:
[..]hahaha de westerse mens weet
A. niet hoe het meer moet!
B. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHH een KIP!!!!
Niet als tribal de baas is hoor.quote:Op donderdag 6 juni 2013 11:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoho, dat weet je niet he? Dat doen ze stiekem
de een werkt tot aan z'n dood de ander blijft thuisquote:
En dan heb je ook nog deze groep.quote:Op donderdag 6 juni 2013 12:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
de een werkt tot aan z'n dood de ander blijft thuis
Heb met je te doen, je zou maar moeten werken met die weer.quote:Op donderdag 6 juni 2013 10:26 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ook zo'n morgen.
quote:Op donderdag 6 juni 2013 15:08 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Om het even een beetje BNW te houden.
[ afbeelding ]
Doe dat dan ook niet, ga dan idd geval met je hoofd uit de zon zitten!!!!quote:Op donderdag 6 juni 2013 17:23 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik krijg altijd hoofdpijn als ik te lang in de zon zit. Dus het is weer raak.
neequote:
Zon ontwijken is geen optie. Maar ik zorg wel dat ik genoeg drink.quote:Op donderdag 6 juni 2013 17:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Doe dat dan ook niet, ga dan idd geval met je hoofd uit de zon zitten!!!!
Nee. Gewoon een breukje in de kabel.quote:Op donderdag 6 juni 2013 18:24 schreef Tjacka het volgende:
wij hadden vandaag de hele dag geen stroom net als de rest van ons dorp. Is dat een test van de NWO?
ohquote:Op donderdag 6 juni 2013 18:25 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee. Gewoon een breukje in de kabel.
quote:Op donderdag 6 juni 2013 18:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb mooie acties vanStrootman
gezien
Dank je! Toch nog iemand die met me mee leeft.quote:Op donderdag 6 juni 2013 13:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb met je te doen, je zou maar moeten werken met die weer.
Ik denk zet de laptop buiten maar dan zie je niets gggrrr.
Ga vanavond bbq héérlijk!!!!!
Ja ben moe,quote:
Lekker, zit helemaal vol, gezellig weer een keertje bbqenquote:Op donderdag 6 juni 2013 19:46 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Dank je! Toch nog iemand die met me mee leeft.
Hoe was de bbq of ben je nog bezig?
Lekker he? Ik heb hem net ook aan gehad maar ik was maar alleen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 19:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker, zit helemaal vol, gezellig weer een keertje bbqen
Zekers lekker.quote:Op donderdag 6 juni 2013 20:52 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Lekker he? Ik heb hem net ook aan gehad maar ik was maar alleen.
Hee die woont bij mij op het dorpquote:Op donderdag 6 juni 2013 21:18 schreef Lavenderr het volgende:
Kijken jullie naar Jouw Vrouw, Mijn Vrouw?
Nelli Cooman is echt een poetsfreak zeg
Hoezo vind je het een zooitje bij mij dan?quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je moet haar vragen of ze bij je komt schoonmaken. Is echt haar hobby.
Nee, alles is spic en span bij jou toch?quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:22 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Hoezo vind je het een zooitje bij mij dan?
Ja hoor bij mij wel.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, alles is spic en span bij jou toch?
Maar bij Nelli is het nooit schoon genoeg
Hahaha. Nou, ik denk dat ze echt heel schoon is. Op het obsessieve af.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:35 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja hoor bij mij wel.
Zal er morgen eens langsfietsen kijken hoe het is als de camera er niet is.
Mooie huizen hebben die lui, vooral die garston ppffffquote:Op donderdag 6 juni 2013 21:18 schreef Lavenderr het volgende:
Kijken jullie naar Jouw Vrouw, Mijn Vrouw?
Nelli Cooman is echt een poetsfreak zeg
Ik heb EL opgezegd. Over een paar maanden weer even aanmelden.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
klopt
kut de vrij maar ik kijk lekker op EL
Zal best wel, arrogant is ze ook. Normale mensen hier zeggen gedag tegen elkaar(ook al ken je ze niet) Maar zij kijkt je aan alsof je een handtekening jager bent ofzo en dat terwijl ze hier al jaren woont.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hahaha. Nou, ik denk dat ze echt heel schoon is. Op het obsessieve af.
Toch wel vreemd. Vooral omdat ze zo godsdienstig is. Dan zou je toch zeggen dat je minstens de mensen in je omgeving groet.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:55 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Zal best wel, arrogant is ze ook. Normale mensen hier zeggen gedag tegen elkaar(ook al ken je ze niet) Maar zij kijkt je aan alsof je een handtekening jager bent ofzo en dat terwijl ze hier al jaren woont.
Ow ja joh is ze zo godsdienstig?quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Toch wel vreemd. Vooral omdat ze zo godsdienstig is. Dan zou je toch zeggen dat je minstens de mensen in je omgeving groet.
Denk het ook!quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:06 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ow ja joh is ze zo godsdienstig?
Daarom is ze hier komen wonen natuurlijk....ze dacht 3000 inwoners en 4 kerken dan zit ik goed.
Hebben ze een doelpunt gemaakt?quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:19 schreef Blaadjes het volgende:
Jaaaaaa Nederland.![]()
Is wel geen vbl hier maar er zijn er genoeg tegenwoordig. :d
Geweldige wedstrijdquote:Op donderdag 6 juni 2013 22:19 schreef Blaadjes het volgende:
Jaaaaaa Nederland.![]()
Is wel geen vbl hier maar er zijn er genoeg tegenwoordig. :d
Spannend!quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:21 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Geweldige wedstrijd![]()
2-0 >2-2 > 3-2
Waarover? Gooi eens wat in de groep !quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:36 schreef Tjacka het volgende:
ik wil graag een serieuze discussie hebben
Vertel. Waarover?quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:36 schreef Tjacka het volgende:
ik wil graag een serieuze discussie hebben
quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Waarover? Gooi eens wat in de groep !
moet een broodje pindakaas met of zonder boter?quote:
Zonder.quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
[..]
moet een broodje pindakaas met of zonder boter?
Met, al het brood moet met boter. Daar zitten namelijk schadelijke stoffen in en dat wil de illuminati ons graag voeren.quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
[..]
maar dan moeten we het juist toch niet eten?quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:40 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Met, al het brood moet met boter. Daar zitten namelijk schadelijke stoffen in en dat wil de illuminati ons graag voeren.
tuurlijk wel dat is slecht voor ons. Denk jij dat ze het beste met ons voor hebben?quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
maar dan moeten we het juist toch niet eten?
Met.quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
[..]
Weet je wat ook lekker is? Tenminste, dat vind ik. Pindakaas op je brood met schijfjes komkommerquote:Op donderdag 6 juni 2013 22:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
[..]
wat?quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Weet je wat ook lekker is? Tenminste, dat vind ik. Pindakaas op je brood met schijfjes komkommeren een beetje sambal
quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Weet je wat ook lekker is? Tenminste, dat vind ik. Pindakaas op je brood met schijfjes komkommeren een beetje sambal
Is ook mijn eigen uitvindingquote:Op donderdag 6 juni 2013 22:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wat?
daar heb ik nog nooit van gehoord
Sambal ken ik maar komkommer???quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Probeer het maar eensquote:Op donderdag 6 juni 2013 22:48 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Sambal ken ik maar komkommer???
Hagelslag deed ik er vroeger altijd op.
Niet zoveel erop smeren als met normale pindakaas. Dit is ernstigquote:Op donderdag 6 juni 2013 22:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh, daar zit de sambal al in. Lekker!
Ga het halen bij de toko. Lijkt me superquote:Op donderdag 6 juni 2013 22:50 schreef Divje het volgende:
[..]
Niet zoveel erop smeren als met normale pindakaas. Dit is ernstig
Sommigen doen jam op de pindakaas. Een peanutgellysandwichequote:Op donderdag 6 juni 2013 22:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
maja, ik hou niet van heet eten.
met kruiden vind ik wel lekker
quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ga het halen bij de toko. Lijkt me super
Ik ga zaterdag naar een bbq en neem meteen een lekker pindasausje voor ze mee. Thanks voor de tipquote:Op donderdag 6 juni 2013 22:53 schreef Divje het volgende:
[..]Is ook héérlijke pindasaus mee te maken
Haha, you're welcomequote:Op donderdag 6 juni 2013 22:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ga zaterdag naar een bbq en neem meteen een lekker pindasausje voor ze mee. Thanks voor de tip
die maakt een vriend van mij ook altijdquote:Op donderdag 6 juni 2013 22:53 schreef Divje het volgende:
[..]Is ook héérlijke pindasaus mee te maken
En je weet zeker dat hij dan toevallig niet aan de dunne is?quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
die maakt een vriend van mij ook altijd
super lekker ja, alleen soms wel wat dunnig.
Ohja, dit blijft BNW natuurlijk.quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:00 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
En je weet zeker dat hij dan toevallig niet aan de dunne is?
het zou mij eerlijk gezegd niks verbazenquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:00 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nou ja als het maar lekker is.quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
het zou mij eerlijk gezegd niks verbazen
He jassesquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:00 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Wedden dat hij er aan denkt de volgende keer als hij weer dunne pindasaus krijgtquote:
Dat weet ik wel zekerquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:08 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Wedden dat hij er aan denkt de volgende keer als hij weer dunne pindasaus krijgt
Wat doet smaak ertoe als je denkt dat je stront zit te eten?quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zekerHopelijk doet de lekkere smaak het hem vergeten .
Heel veelquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:10 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Wat doet smaak ertoe als je denkt dat je stront zit te eten?
ik ookquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zekerHopelijk doet de lekkere smaak het hem vergeten .
Ziet ze er uit om rauw in te bijten?quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:12 schreef theguyver het volgende:
Zo net mijn meis in zomer jurkje gestopt met hakken .... omg![]()
Ja, je kan gewoon niet weg, je ziet het. Wat een poepzooitje.quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:12 schreef theguyver het volgende:
ben ook avondje weg hebben ze weer schijt aan alles
quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ziet ze er uit om rauw in te bijten?
En heb jij haar aangekleed?
Kinkyquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:15 schreef theguyver het volgende:
[..].... ja heb in verleden jurkjes ontworpen ....
![]()
en HELL YEAH!!!!
zomerjurkjes hoor.quote:
deze is wel vetquote:
ook een bazennummerquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:25 schreef Blaadjes het volgende:
Nou nog 1 en dan gaan we slapen.
oh the memories![]()
ripquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:25 schreef Blaadjes het volgende:
Nou nog 1 en dan gaan we slapen.
oh the memories![]()
Ja he? Wat heb ik daar van genoten.quote:
kan nu ook hoor echt geen probleemquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:33 schreef Blaadjes het volgende:
Toen kon je nog shag en drank kopen als je geen 18 was
kan nu ook hoor. vanaf 16 wel maar voor de rest niet.quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:33 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja he? Wat heb ik daar van genoten.![]()
onder invloed meestal...dat wel. ach ja dat kon toen. Toen kon je nog shag en drank kopen als je geen 18 was en pillen gaven ze weg bij een pak wasmiddel.
Nou ja 18 16, wat maakt het uit.quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
kan nu ook hoor. vanaf 16 wel maar voor de rest niet.
maar heb je veel gesnoept vroeger ja?
quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:36 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nou ja 18 16, wat maakt het uit.
Veel niet maar wel vaak genoeg. De jaren 90 he.
1 ding:quote:
Ik zag een keer een dame een pilletje nemen maar ze had al wat meer op. Ging over d'r nek en viste toen mooi dat pilletje weer uit haar kots en slikte het in.quote:
wutttquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:43 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ik zag een keer een dame een pilletje nemen maar ze had al wat meer op. Ging over d'r nek en viste toen mooi dat pilletje weer uit haar kots en slikte het in.
Daar moest ik gelijk aan denken toen jepillenslikkerts schreef.
YUK!!!quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:43 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ik zag een keer een dame een pilletje nemen maar ze had al wat meer op. Ging over d'r nek en viste toen mooi dat pilletje weer uit haar kots en slikte het in.
lekker man heb ook shisha gekocht paar maandjes terug maar rook eigenlijk alleen met vriendenquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:50 schreef theguyver het volgende:
[..]
YUK!!!![]()
gelukkig nooit gedaan, af en keer jointje...
nu lekker op mijn dakkie waterpijp er bij
Ik heb er nooit spijt van gehad hoor. Zo waus als de paus en zo knijter als z'n mijter.quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:50 schreef theguyver het volgende:
[..]
YUK!!!![]()
gelukkig nooit gedaan, af en keer jointje...
nu lekker op mijn dakkie waterpijp er bij
pilletje kan sowieso veel minder kwaad dan coke maar de meeste willen dat niet zienquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:56 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ik heb er nooit spijt van gehad hoor. Zo waus als de paus en zo knijter als z'n mijter.
Maar ja het is nooit een probleem geworden en dat viel eigenlijk bij de meeste wel mee. Was meer gewoon de tijd denk ik.
cokesnuivers(of crack) gebruikers van toen zie ik nu nog problemen hebben.
Lekker waterpijpie, daar hou ik ook nog wel van hoor zo nu en dan.
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 05:43 schreef Dotteke het volgende:
Morguh all, de vogels fluiten dat het een lieve lust is, ggggrrrrrrr
Zo, jij bent vrolijk op de vroege morgenquote:
goeiemorgen...quote:Op vrijdag 7 juni 2013 06:53 schreef Dotteke het volgende:
pppff zware tijd gaat deze vrouw tegemoed.
Zondag beviel de Tsjechische Alexandra Kinova (23) van een vijfling. En dit zijn ze: Deniel, Michael, Alex, Martin en Terezka: vier jongetjes en een meisje! Moeder en kids maken het naar omstandigheden goed
[ afbeelding ]
Zeg dat wel holy ..... moet je niet aan denken 5 kids tegelijk, respect voor haar echt!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 07:23 schreef theguyver het volgende:
[..]
goeiemorgen...
holy...![]()
en ja ff stukje harlopen sóchtends
haha ja, is beter voor mij, ben blij dat ik het gewoon kan, zo'n beetje 10 jaar geleden lag knie in 7 stukken en enkel was gruis.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 07:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zeg dat wel holy ..... moet je niet aan denken 5 kids tegelijk, respect voor haar echt!
O netjes, goed voor je conditie.
Je moet er maar zin in hebben als je net je ogen open hebt om te gaan hardlopen!
O dan is het helemaal top dat je het doet, fijn dat het weer kan ook.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 07:37 schreef theguyver het volgende:
[..]
haha ja, is beter voor mij, ben blij dat ik het gewoon kan, zo'n beetje 10 jaar geleden lag knie in 7 stukken en enkel was gruis.
tig operaties verder laatste gehad vorig jaar en kan weer rennen en springen dus elke ochtend ff 4 rondjes om mijn huis, afstand 2 km omdat ik het weer kan.
en jeez,wat een plof buik ... top dat zij en de kindjes het goedmaken =D
quote:
voetbal wedstrijdje, tijdje terug al keer verteld prof cariere verknalt er door.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 07:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan is het helemaal top dat je het doet, fijn dat het weer kan ook.
Had je een ongeluk gehad of zo?
Ja ik had al een plofbuik van een tweeling laat staan als er 5 in bivakkeren
Morguh blaadjes,quote:Op vrijdag 7 juni 2013 08:24 schreef Blaadjes het volgende:
[..]![]()
Mogguh mensen en reptillians.
5 is wel veel maar een tweeling of een drieling lijkt me zo leuk.
Zo'n kinderwagen/buggy 3 breed
Heb ik een tijdje terug dus niet gelezenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 08:34 schreef theguyver het volgende:
[..]
voetbal wedstrijdje, tijdje terug al keer verteld prof cariere verknalt er door.
haha ja nou ook grappig sta gister voor de winkel, kom ik oud collega tegen voor de winkel terwijl vriendin de coolcat in gerend was, sta je daar kinderwagen tig balonnen op dat ding.
kijk hij je aan hey ..... das ff geleden, erg lang zo te zien.. hoe heet je dochter..![]()
nou sta je daar met de dochter van je vriendin die, continu papa papa aan het roepen is![]()
denk ow jeezz
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb ik een tijdje terug dus niet gelezen(lol)
Klotuh man, wat zal je gebaald hebben.
O, noemt de kleine jou papa, leuk
Ha ha hij denkt grote dochter, ik weet van niets, dus is tijdje geleden
Ja dat geloof ik maar ik vind het altijd zo schattig.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 08:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh blaadjes,
Is druk hoor twee of drie van die kleintjes tegelijk, laat staan 5 ppff
Slim. Nu genieten van het weer!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:34 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja dat geloof ik maar ik vind het altijd zo schattig.![]()
Het werk voor vandaag even razendsnel in de ochtend gedaan dus vanaf nu vrij tot maandag.
quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:43 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
quote:
quote:
Ja klote lijkt me dat. Is het buiten mooi weer staat de airco zo hard dat je bijna een trui aan moet.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:58 schreef theguyver het volgende:
[..]zit op koud kantoor en buiten schijnt de zon.
nog ff 4 uurtjes volhouden en dan... 1 week vrij
ik hoop dat ik es een keer geluk heb mijn mijn vakantie planning.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:05 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja klote lijkt me dat. Is het buiten mooi weer staat de airco zo hard dat je bijna een trui aan moet.
Ga je weer naar Denemarken?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:08 schreef theguyver het volgende:
[..]
ik hoop dat ik es een keer geluk heb mijn mijn vakantie planning.
Vorig jaar weekje Denemarken geweest regen regen regen, tot nu toe ziet er positief uit
Nee ik blijf dit keer lekker thuis.quote:
Leuk!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:10 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nee ik blijf dit keer lekker thuis.
hangmatje + BBQ + vrieskist zwembadje .. lekker chillen![]()
en een dagje naar wat vrienden in Almere en een dagje met kleine meid naar
http://www.waarbeek.nl/
dit parkje is van deze knurftquote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:13 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Leuk!![]()
De Hully Gully![]()
Vond ik vroeger altijd zo indrukwekkend op de kermis. Vooral als het personeel dan aan de schijf ging hangen.
Bijna?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:05 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja klote lijkt me dat. Is het buiten mooi weer staat de airco zo hard dat je bijna een trui aan moet.
ah komt wel goed dusquote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:58 schreef theguyver het volgende:
[..]zit op koud kantoor en buiten schijnt de zon.
nog ff 4 uurtjes volhouden en dan... 1 week vrij
uhh.. 1 augustus tot 16 augustus.quote:
quote:
Daarom vroeg ik het niet. Dan ga ik ook ongeveer weg.quote:uhh.. 1 augustus tot 16 augustus.
Aha, lekker lang!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
uhh.. 1 augustus tot 16 augustus.
eerst nog op zo'n zuipvakantie niet echt mijn ding maar goed.
waar ga jij heen?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:12 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[..]
Daarom vroeg ik het niet. Dan ga ik ook ongeveer weg.
[..]
Aha, lekker lang!
ook weinig mis meequote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:14 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nog steeds morgen ja?
Goedemorgen dan.
[..]
Italie en daarna door naar Turkije.
Ach, beetje indrinken is nooit verkeerdquote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
uhh.. 1 augustus tot 16 augustus.
eerst nog op zo'n zuipvakantie niet echt mijn ding maar goed.
Ik zou naar Istanbul gaan maar moet het wel beetje rustig wordenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Morning!
Waar ga jij naartoe op vakantie?
naja, ik ben altijd na een avond zuipen 10 uur wakker want warm airco waar ik verkouden van wordt etc.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ach, beetje indrinken is nooit verkeerd
Italie met vrienden, terwijl m'n ouders zich dan klaar maken voor Turkije, dus daarna een bezoekje aan hun brengenquote:
Idd, kun je nu beter even niet naartoe gaan.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zou naar Istanbul gaan maar moet het wel beetje rustig worden
En misschien nog tijdje Portugal.
Waarom ga je dan? Of vind je het toch wel leuk om met je vrienden op stap te gaan?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
naja, ik ben altijd na een avond zuipen 10 uur wakker want warm airco waar ik verkouden van wordt etc.
en hunnie allemaal 13/14 uur dat is slopend hoor die 3 uur wat je dan moet doen met een kater,,
Rimini?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:17 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Italie met vrienden, terwijl m'n ouders zich dan klaar maken voor Turkije, dus daarna een bezoekje aan hun brengen
Als ik Istanbul annuleer moet ik nog even wat anders bedenkenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Idd, kun je nu beter even niet naartoe gaan.
Portugal is ook prachtig.
Hoe lang zou je naar Istanbul gaan?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als ik Istanbul annuleer moet ik nog even wat anders bedenken
ja, ik vind het wel leuk om op stap te gaan met ze.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Waarom ga je dan? Of vind je het toch wel leuk om met je vrienden op stap te gaan?
Strak plan .quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja, ik vind het wel leuk om op stap te gaan met ze.
maar ik ga in de ochtend/middag gewoon zelf dingen ondernemen denk ik dit jaar. dan hou ik mij zelf bezig en ook leuker voor hun dat ik mij er niet aan erger dat ze zo laat wakker zijn
Ik weet niet, wil graag citytrip maar weet niet welke andere steden leuk zijn. En strand trekt me niet zo.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:20 schreef Lavenderr het volgende:
Misschien kun je elders in Turkije wat boeken? Waar het rustiger is?
waar ga je zuipen danquote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja, ik vind het wel leuk om op stap te gaan met ze.
maar ik ga in de ochtend/middag gewoon zelf dingen ondernemen denk ik dit jaar. dan hou ik mij zelf bezig en ook leuker voor hun dat ik mij er niet aan erger dat ze zo laat wakker zijn
Wel klote dan voor je dat het op dit moment zo'n zooitje is in Istanbul. Want het is natuurlijk een schitterende stad waar je je wel een week kunt vermaken denk ik.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik weet niet, wil graag citytrip maar weet niet welke andere steden leuk zijn. En strand trekt me niet zo.
Antalya is wel gewoon te doen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik weet niet, wil graag citytrip maar weet niet welke andere steden leuk zijn. En strand trekt me niet zo.
liorett met vliegtuig, niet een A - bestemming maar ik hoop dat er meer te doen (na zuipen dan) is dan in Sunny beach.quote:
Ja, leek me echt een schitterende stad en alleen was ik denk ik nog wel gegaan maar ga met vriendin dus denk dat het een andere stad in Europa wordt.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wel klote dan voor je dat het op dit moment zo'n zooitje is in Istanbul. Want het is natuurlijk een schitterende stad waar je je wel een week kunt vermaken denk ik.
Antalya ben ik al eens geweest dus wil eigenlijk wat nieuws en durf de gok eigenlijk niet te nemen, dus wordt andere stad.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:23 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Antalya is wel gewoon te doen.Een citytrip wordt lastiger als het zo onrustig blijft.
Maar ik denk toch wel dat het tot die tijd rustig is.
Rome vond ik een van de mooiste steden die ik ooit bezocht heb.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, leek me echt een schitterende stad en alleen was ik denk ik nog wel gegaan maar ga met vriendin dus denk dat het een andere stad in Europa wordt.
Begrijpelijk met zo'n zieke geestquote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:22 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee. Ik ben bang voor de Paus nadat ik dat filmpje over geestuitdrijving zag...
oh daar ben ik ook geweest ... is super mooi daar, in dat meer kan je de bodem zien ondanks dat mtr of 10 diep isquote:
Als je niet voor een strand gaat - Zweden en/of Noorwegen. Vooral Noorwegenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Antalya ben ik al eens geweest dus wil eigenlijk wat nieuws en durf de gok eigenlijk niet te nemen, dus wordt andere stad.
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:22 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee. Ik ben bang voor de Paus nadat ik dat filmpje over geestuitdrijving zag...
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Rome vond ik een van de mooiste steden die ik ooit bezocht heb.
Nee joh. Ik denk dat je in een week niet eens genoeg tijd hebt om alles te zien.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:37 schreef theguyver het volgende:
[..]is het ook, staat ook op mijn verlanglijstje 3 dagen had ik niet genoeg aan
ben wel in de sixtijnse kapel dinges geweest en colloseum en geen idee hoe de rest eigenlijk allemaal wel niet heet, maar liep gewoonn drie dagen langquote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee joh. Ik denk dat je in een week niet eens genoeg tijd hebt om alles te zien.
Zo gek dat je daar gewoon in de oudheid loopt.
Het Colosseum vond ik indrukwekkend.
En het Vaticaan ook. La Pieta zo ontroerend.
Echt he .quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:53 schreef theguyver het volgende:
[..]
ben wel in de sixtijnse kapel dinges geweest en colloseum en geen idee hoe de rest eigenlijk allemaal wel niet heet, maar liep gewoonn drie dagen lang![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
rond
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:59 schreef Blaadjes het volgende:
Leuk zo'n middag vrij...is iedereen aan het werk.![]()
Iemand zin om te zwemmen?
Ik ben belg..quote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:07 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nederland is niet zo groot joh. Lekker op de fiets naar nem toe.
Echt zin inquote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:28 schreef theguyver het volgende:
[..]
oh daar ben ik ook geweest ... is super mooi daar, in dat meer kan je de bodem zien ondanks dat mtr of 10 diep is
ik zit op kantoor eikel.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:59 schreef Blaadjes het volgende:
Mijn badje proberen "ze" ook regelmatig te slopenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:15 schreef theguyver het volgende:
[..]
ik zit op kantoor eikel.
kreeg net al foto van mijn dak waar 5 man mijn badje aan slopen is.
ik welquote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:59 schreef Blaadjes het volgende:
ggmm is niet liefquote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:29 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zullen we GGMM ook even lokken met Nicki Minaj?
Jawel.quote:
Beter dan die bagger hieronder.quote:
quote:I don't wanna leave my country, but if i did i'd be heading straight for Holland.
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:13 schreef Blaadjes het volgende:
Nou lekker gezellig is het weer hier.
Jood4life mod en ik heb gelijk een note te pakken.
Diequote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:17 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Sorry zal hem niet meer onheus bejegenen.
Quotemelding werkte niet, maar ik lurk hier gelukkig genoeg.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:32 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jawel.Ik hoop dat hij z'n quote-melding aan heeft.
[ afbeelding ] Op vrijdag 7 juni 2013 15:53 schreef GGMM het volgende:
Die zie ik gewoon staan. Of beter gezegd: nietquote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:23 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ok.
Zit jij nou mijn notes te checken?
Zie je dat gewoon staan bij elke post? Damn daarom wou ik dus mod worden.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die zie ik gewoon staan. Of beter gezegd: niet
Gewoon een abo nemen. Kun je je notes lezen en steun je FOK!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:26 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Zie je dat gewoon staan bij elke post? Damn daarom wou ik dus mod worden.
Jaja lekkerding ben je toch ook he!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gewoon een abo nemen. Kun je je notes lezen en steun je FOK!
Ohhhhh . Dit ideequote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:31 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Jaja lekkerding ben je toch ook he!
Notes van anderen natuurlijk.
Hehe koffie drinksequote:
Klinkt heerlijkquote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:41 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Hehe koffie drinkse
Ga ik ff mijn varkenshaasje in de oven gooien.
hollandaise sauce, slagroom, lenteui en champions erbij
wat is je volgende stap? de holocaust ontkennen?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:13 schreef Blaadjes het volgende:
Nou lekker gezellig is het weer hier.
Jood4life mod en ik heb gelijk een note te pakken.
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wat is je volgende stap? de holocaust ontkennen?
doe toch eens normaal joh
Jij een note, waar danquote:
Foutje Blaadjes heeft een note ha ha ha verkeerd gelezen!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij een note, waar dan
Voordeel is dat je kan lezen waarom je een note hebt
Dat ook niet maar geeft niet hoorquote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Foutje Blaadjes heeft een note ha ha ha verkeerd gelezen!
was garpquote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:47 schreef Blaadjes het volgende:
[..]![]()
Ik ben hardstikke pro Israël man!
Ontkennen.
Al naar de Toko geweest?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:53 schreef Lavenderr het volgende:
Wat hebben we hier ineens een noten op onze zang![]()
En dat terwijl het blaadjesstil is.
Haha is goedquote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik laat je weten of het lekker was.
Die pindasaus dan he
Ik wou al zeggen, dat hoeft hij toch niet te weten.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik laat je weten of het lekker was.
Die pindasaus dan he
Ik sta voor alles open.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:01 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ik wou al zeggen, dat hoeft hij toch niet te weten.
een echte BNW man dus.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:03 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik sta voor alles open.
Maak daarvan wat je zelf wilt, ik denk er nog even over na..![]()
Misschien hoor ik hier wel thuis, heb me lang vermaakt met lurken in 'Het Ronde Huis'-topic. Dat werd op een gegeven moment redelijk vermoeiendquote:
Ja daar was je ook he?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:05 schreef Divje het volgende:
[..]
Misschien hoor ik hier wel thuis, heb me lang vermaakt met lurken in 'Het Ronde Huis'-topic. Dat werd op een gegeven moment redelijk vermoeiend
Ik postte niet zoveel meer mee later door onderling gekibbel. Heb nog wel veel van die briefwisselingen door gelezen toen er nog niet zoveel bekend was hierover. En het graven in online foto-archieven was toch wel bijzonder.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja daar was je ook he?
In het begin was het zo spannend. Toen waren we echt met elkaar aan het speuren
Dat moet je niet kopen joh. Shisha maak je in een handomdraai zelfquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
lekker man heb ook shisha gekocht paar maandjes terug maar rook eigenlijk alleen met vrienden
maar op moment gewoon jonko en whisky op balkonnetje niks mis mee.
Ja, dat gekift tussen de werkgroepen is best vervelend. Hou me daar ook lekker buiten hoor.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:11 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik postte niet zoveel meer mee later door onderling gekibbel. Heb nog wel veel van die briefwisselingen door gelezen toen er nog niet zoveel bekend was hierover. En het graven in online foto-archieven was toch wel bijzonder.:P
Pff, zit nu even terug te lezenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat gekift tussen de werkgroepen is best vervelend. Hou me daar ook lekker buiten hoor.
Ja, hartstikke leuk als je bij het rondspeuren weer eens wat vond op internet.
Oh zeker!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:18 schreef Divje het volgende:
[..]
Pff, zit nu even terug te lezenIk kom niet door de posts van Dissectienaald heen
Aan de andere kant wel respect voor de moeite die ze erin steken![]()
Zeker.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh zeker!
Maar ook respect voor de 'onderzoekers' van het eerste uur.
Zoals lekker eten, drinken en ehm voetbal?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:22 schreef Divje het volgende:
[..]
Zeker.Ik moet het 'vermaakt' wel even herroepen trouwens, vond het onderzoeken leuk maar het hele verhaal wat er in het begin rond ging was wel erg raar.
Maar dit is de SC, dus op naar de leuke dingen van de dag!
Lekker etenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zoals lekker eten, drinken en ehm voetbal?
En lekkere s.. nou ja goed dat zit er niet in vandaag. Ik hou het dan maar bij een lekker varkenshaasje wat goed smaakt.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zoals lekker eten, drinken en ehm voetbal?
En de finale van Bloed Zweet en Tranen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:27 schreef Divje het volgende:
[..]
Lekker etendrinken
zon
muziek
![]()
Voetbal laat ik even voor wat het is![]()
s...is ookquote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:30 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
En lekkere s.. nou ja goed dat zit er niet in vandaag. Ik hou het dan maar bij een lekker varkenshaasje wat goed smaakt.
Ben jij dik?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:30 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
En lekkere s.. nou ja goed dat zit er niet in vandaag. Ik hou het dan maar bij een lekker varkenshaasje wat goed smaakt.
Ja, mijn geheugen doet het goedquote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:36 schreef Divje het volgende:
Trouwens Lavenderr, wat voor goed geheugen heb jij?Ik kan me niet eens meer herinneren wanner ik voor het laatst in HRH heb gepost..
Inderdaadquote:
Toch ga ik het liefst voor de hoofdprijs.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En de finale van Bloed Zweet en Tranen.
[..]
s...is ookmaar een lekker varkenshaasje is een goeie tweede
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |