Ga het halen bij de toko. Lijkt me superquote:Op donderdag 6 juni 2013 22:50 schreef Divje het volgende:
[..]
Niet zoveel erop smeren als met normale pindakaas. Dit is ernstig
Sommigen doen jam op de pindakaas. Een peanutgellysandwichequote:Op donderdag 6 juni 2013 22:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
maja, ik hou niet van heet eten.
met kruiden vind ik wel lekker
quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ga het halen bij de toko. Lijkt me super
Ik ga zaterdag naar een bbq en neem meteen een lekker pindasausje voor ze mee. Thanks voor de tipquote:Op donderdag 6 juni 2013 22:53 schreef Divje het volgende:
[..]Is ook héérlijke pindasaus mee te maken
Haha, you're welcomequote:Op donderdag 6 juni 2013 22:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ga zaterdag naar een bbq en neem meteen een lekker pindasausje voor ze mee. Thanks voor de tip
die maakt een vriend van mij ook altijdquote:Op donderdag 6 juni 2013 22:53 schreef Divje het volgende:
[..]Is ook héérlijke pindasaus mee te maken
En je weet zeker dat hij dan toevallig niet aan de dunne is?quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
die maakt een vriend van mij ook altijd
super lekker ja, alleen soms wel wat dunnig.
Ohja, dit blijft BNW natuurlijk.quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:00 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
En je weet zeker dat hij dan toevallig niet aan de dunne is?
het zou mij eerlijk gezegd niks verbazenquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:00 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nou ja als het maar lekker is.quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
het zou mij eerlijk gezegd niks verbazen
He jassesquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:00 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Wedden dat hij er aan denkt de volgende keer als hij weer dunne pindasaus krijgtquote:
Dat weet ik wel zekerquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:08 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Wedden dat hij er aan denkt de volgende keer als hij weer dunne pindasaus krijgt
Wat doet smaak ertoe als je denkt dat je stront zit te eten?quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zekerHopelijk doet de lekkere smaak het hem vergeten .
Heel veelquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:10 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Wat doet smaak ertoe als je denkt dat je stront zit te eten?
ik ookquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zekerHopelijk doet de lekkere smaak het hem vergeten .
Ziet ze er uit om rauw in te bijten?quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:12 schreef theguyver het volgende:
Zo net mijn meis in zomer jurkje gestopt met hakken .... omg![]()
Ja, je kan gewoon niet weg, je ziet het. Wat een poepzooitje.quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:12 schreef theguyver het volgende:
ben ook avondje weg hebben ze weer schijt aan alles
quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ziet ze er uit om rauw in te bijten?
En heb jij haar aangekleed?
Kinkyquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:15 schreef theguyver het volgende:
[..].... ja heb in verleden jurkjes ontworpen ....
![]()
en HELL YEAH!!!!
zomerjurkjes hoor.quote:
deze is wel vetquote:
ook een bazennummerquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:25 schreef Blaadjes het volgende:
Nou nog 1 en dan gaan we slapen.
oh the memories![]()
ripquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:25 schreef Blaadjes het volgende:
Nou nog 1 en dan gaan we slapen.
oh the memories![]()
Ja he? Wat heb ik daar van genoten.quote:
kan nu ook hoor echt geen probleemquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:33 schreef Blaadjes het volgende:
Toen kon je nog shag en drank kopen als je geen 18 was
kan nu ook hoor. vanaf 16 wel maar voor de rest niet.quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:33 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja he? Wat heb ik daar van genoten.![]()
onder invloed meestal...dat wel. ach ja dat kon toen. Toen kon je nog shag en drank kopen als je geen 18 was en pillen gaven ze weg bij een pak wasmiddel.
Nou ja 18 16, wat maakt het uit.quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
kan nu ook hoor. vanaf 16 wel maar voor de rest niet.
maar heb je veel gesnoept vroeger ja?
quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:36 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nou ja 18 16, wat maakt het uit.
Veel niet maar wel vaak genoeg. De jaren 90 he.
1 ding:quote:
Ik zag een keer een dame een pilletje nemen maar ze had al wat meer op. Ging over d'r nek en viste toen mooi dat pilletje weer uit haar kots en slikte het in.quote:
wutttquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:43 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ik zag een keer een dame een pilletje nemen maar ze had al wat meer op. Ging over d'r nek en viste toen mooi dat pilletje weer uit haar kots en slikte het in.
Daar moest ik gelijk aan denken toen jepillenslikkerts schreef.
YUK!!!quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:43 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ik zag een keer een dame een pilletje nemen maar ze had al wat meer op. Ging over d'r nek en viste toen mooi dat pilletje weer uit haar kots en slikte het in.
Daar moest ik gelijk aan denken toen jepillenslikkerts schreef.
lekker man heb ook shisha gekocht paar maandjes terug maar rook eigenlijk alleen met vriendenquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:50 schreef theguyver het volgende:
[..]
YUK!!!![]()
gelukkig nooit gedaan, af en keer jointje...
nu lekker op mijn dakkie waterpijp er bij
Ik heb er nooit spijt van gehad hoor. Zo waus als de paus en zo knijter als z'n mijter.quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:50 schreef theguyver het volgende:
[..]
YUK!!!![]()
gelukkig nooit gedaan, af en keer jointje...
nu lekker op mijn dakkie waterpijp er bij
pilletje kan sowieso veel minder kwaad dan coke maar de meeste willen dat niet zienquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:56 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ik heb er nooit spijt van gehad hoor. Zo waus als de paus en zo knijter als z'n mijter.
Maar ja het is nooit een probleem geworden en dat viel eigenlijk bij de meeste wel mee. Was meer gewoon de tijd denk ik.
cokesnuivers(of crack) gebruikers van toen zie ik nu nog problemen hebben.
Lekker waterpijpie, daar hou ik ook nog wel van hoor zo nu en dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |