Ga het halen bij de toko. Lijkt me superquote:Op donderdag 6 juni 2013 22:50 schreef Divje het volgende:
[..]
Niet zoveel erop smeren als met normale pindakaas. Dit is ernstig
Sommigen doen jam op de pindakaas. Een peanutgellysandwichequote:Op donderdag 6 juni 2013 22:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
maja, ik hou niet van heet eten.
met kruiden vind ik wel lekker
quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ga het halen bij de toko. Lijkt me super
Ik ga zaterdag naar een bbq en neem meteen een lekker pindasausje voor ze mee. Thanks voor de tipquote:Op donderdag 6 juni 2013 22:53 schreef Divje het volgende:
[..]Is ook héérlijke pindasaus mee te maken
Haha, you're welcomequote:Op donderdag 6 juni 2013 22:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ga zaterdag naar een bbq en neem meteen een lekker pindasausje voor ze mee. Thanks voor de tip
die maakt een vriend van mij ook altijdquote:Op donderdag 6 juni 2013 22:53 schreef Divje het volgende:
[..]Is ook héérlijke pindasaus mee te maken
En je weet zeker dat hij dan toevallig niet aan de dunne is?quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
die maakt een vriend van mij ook altijd
super lekker ja, alleen soms wel wat dunnig.
Ohja, dit blijft BNW natuurlijk.quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:00 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
En je weet zeker dat hij dan toevallig niet aan de dunne is?
het zou mij eerlijk gezegd niks verbazenquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:00 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nou ja als het maar lekker is.quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
het zou mij eerlijk gezegd niks verbazen
He jassesquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:00 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Wedden dat hij er aan denkt de volgende keer als hij weer dunne pindasaus krijgtquote:
Dat weet ik wel zekerquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:08 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Wedden dat hij er aan denkt de volgende keer als hij weer dunne pindasaus krijgt
Wat doet smaak ertoe als je denkt dat je stront zit te eten?quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zekerHopelijk doet de lekkere smaak het hem vergeten .
Heel veelquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:10 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Wat doet smaak ertoe als je denkt dat je stront zit te eten?
ik ookquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zekerHopelijk doet de lekkere smaak het hem vergeten .
Ziet ze er uit om rauw in te bijten?quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:12 schreef theguyver het volgende:
Zo net mijn meis in zomer jurkje gestopt met hakken .... omg![]()
Ja, je kan gewoon niet weg, je ziet het. Wat een poepzooitje.quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:12 schreef theguyver het volgende:
ben ook avondje weg hebben ze weer schijt aan alles
quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ziet ze er uit om rauw in te bijten?
En heb jij haar aangekleed?
Kinkyquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:15 schreef theguyver het volgende:
[..].... ja heb in verleden jurkjes ontworpen ....
![]()
en HELL YEAH!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |