ohquote:Op donderdag 6 juni 2013 18:25 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee. Gewoon een breukje in de kabel.
quote:Op donderdag 6 juni 2013 18:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb mooie acties vanStrootman
gezien
Dank je! Toch nog iemand die met me mee leeft.quote:Op donderdag 6 juni 2013 13:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb met je te doen, je zou maar moeten werken met die weer.
Ik denk zet de laptop buiten maar dan zie je niets gggrrr.
Ga vanavond bbq héérlijk!!!!!
Ja ben moe,quote:
Lekker, zit helemaal vol, gezellig weer een keertje bbqenquote:Op donderdag 6 juni 2013 19:46 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Dank je! Toch nog iemand die met me mee leeft.
Hoe was de bbq of ben je nog bezig?
Lekker he? Ik heb hem net ook aan gehad maar ik was maar alleen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 19:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker, zit helemaal vol, gezellig weer een keertje bbqen
Zekers lekker.quote:Op donderdag 6 juni 2013 20:52 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Lekker he? Ik heb hem net ook aan gehad maar ik was maar alleen.
Hee die woont bij mij op het dorpquote:Op donderdag 6 juni 2013 21:18 schreef Lavenderr het volgende:
Kijken jullie naar Jouw Vrouw, Mijn Vrouw?
Nelli Cooman is echt een poetsfreak zeg
Hoezo vind je het een zooitje bij mij dan?quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je moet haar vragen of ze bij je komt schoonmaken. Is echt haar hobby.
Nee, alles is spic en span bij jou toch?quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:22 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Hoezo vind je het een zooitje bij mij dan?
Ja hoor bij mij wel.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, alles is spic en span bij jou toch?
Maar bij Nelli is het nooit schoon genoeg
Hahaha. Nou, ik denk dat ze echt heel schoon is. Op het obsessieve af.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:35 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja hoor bij mij wel.
Zal er morgen eens langsfietsen kijken hoe het is als de camera er niet is.
Mooie huizen hebben die lui, vooral die garston ppffffquote:Op donderdag 6 juni 2013 21:18 schreef Lavenderr het volgende:
Kijken jullie naar Jouw Vrouw, Mijn Vrouw?
Nelli Cooman is echt een poetsfreak zeg
Ik heb EL opgezegd. Over een paar maanden weer even aanmelden.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
klopt
kut de vrij maar ik kijk lekker op EL
Zal best wel, arrogant is ze ook. Normale mensen hier zeggen gedag tegen elkaar(ook al ken je ze niet) Maar zij kijkt je aan alsof je een handtekening jager bent ofzo en dat terwijl ze hier al jaren woont.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hahaha. Nou, ik denk dat ze echt heel schoon is. Op het obsessieve af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |