Toch wel vreemd. Vooral omdat ze zo godsdienstig is. Dan zou je toch zeggen dat je minstens de mensen in je omgeving groet.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:55 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Zal best wel, arrogant is ze ook. Normale mensen hier zeggen gedag tegen elkaar(ook al ken je ze niet) Maar zij kijkt je aan alsof je een handtekening jager bent ofzo en dat terwijl ze hier al jaren woont.
Ow ja joh is ze zo godsdienstig?quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Toch wel vreemd. Vooral omdat ze zo godsdienstig is. Dan zou je toch zeggen dat je minstens de mensen in je omgeving groet.
Denk het ook!quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:06 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ow ja joh is ze zo godsdienstig?
Daarom is ze hier komen wonen natuurlijk....ze dacht 3000 inwoners en 4 kerken dan zit ik goed.
Hebben ze een doelpunt gemaakt?quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:19 schreef Blaadjes het volgende:
Jaaaaaa Nederland.![]()
Is wel geen vbl hier maar er zijn er genoeg tegenwoordig. :d
Geweldige wedstrijdquote:Op donderdag 6 juni 2013 22:19 schreef Blaadjes het volgende:
Jaaaaaa Nederland.![]()
Is wel geen vbl hier maar er zijn er genoeg tegenwoordig. :d
Spannend!quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:21 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Geweldige wedstrijd![]()
2-0 >2-2 > 3-2
Waarover? Gooi eens wat in de groep !quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:36 schreef Tjacka het volgende:
ik wil graag een serieuze discussie hebben
Vertel. Waarover?quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:36 schreef Tjacka het volgende:
ik wil graag een serieuze discussie hebben
quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Waarover? Gooi eens wat in de groep !
moet een broodje pindakaas met of zonder boter?quote:
Zonder.quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
[..]
moet een broodje pindakaas met of zonder boter?
Met, al het brood moet met boter. Daar zitten namelijk schadelijke stoffen in en dat wil de illuminati ons graag voeren.quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
[..]
maar dan moeten we het juist toch niet eten?quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:40 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Met, al het brood moet met boter. Daar zitten namelijk schadelijke stoffen in en dat wil de illuminati ons graag voeren.
tuurlijk wel dat is slecht voor ons. Denk jij dat ze het beste met ons voor hebben?quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
maar dan moeten we het juist toch niet eten?
Met.quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
[..]
Weet je wat ook lekker is? Tenminste, dat vind ik. Pindakaas op je brood met schijfjes komkommerquote:Op donderdag 6 juni 2013 22:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
[..]
wat?quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Weet je wat ook lekker is? Tenminste, dat vind ik. Pindakaas op je brood met schijfjes komkommeren een beetje sambal
quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Weet je wat ook lekker is? Tenminste, dat vind ik. Pindakaas op je brood met schijfjes komkommeren een beetje sambal
Is ook mijn eigen uitvindingquote:Op donderdag 6 juni 2013 22:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wat?
daar heb ik nog nooit van gehoord
Sambal ken ik maar komkommer???quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Probeer het maar eensquote:Op donderdag 6 juni 2013 22:48 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Sambal ken ik maar komkommer???
Hagelslag deed ik er vroeger altijd op.
Niet zoveel erop smeren als met normale pindakaas. Dit is ernstigquote:Op donderdag 6 juni 2013 22:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh, daar zit de sambal al in. Lekker!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |