Waarom ga je dan? Of vind je het toch wel leuk om met je vrienden op stap te gaan?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
naja, ik ben altijd na een avond zuipen 10 uur wakker want warm airco waar ik verkouden van wordt etc.
en hunnie allemaal 13/14 uur dat is slopend hoor die 3 uur wat je dan moet doen met een kater,,
Rimini?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:17 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Italie met vrienden, terwijl m'n ouders zich dan klaar maken voor Turkije, dus daarna een bezoekje aan hun brengen
Als ik Istanbul annuleer moet ik nog even wat anders bedenkenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Idd, kun je nu beter even niet naartoe gaan.
Portugal is ook prachtig.
Hoe lang zou je naar Istanbul gaan?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als ik Istanbul annuleer moet ik nog even wat anders bedenken
ja, ik vind het wel leuk om op stap te gaan met ze.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Waarom ga je dan? Of vind je het toch wel leuk om met je vrienden op stap te gaan?
Strak plan .quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja, ik vind het wel leuk om op stap te gaan met ze.
maar ik ga in de ochtend/middag gewoon zelf dingen ondernemen denk ik dit jaar. dan hou ik mij zelf bezig en ook leuker voor hun dat ik mij er niet aan erger dat ze zo laat wakker zijn
Ik weet niet, wil graag citytrip maar weet niet welke andere steden leuk zijn. En strand trekt me niet zo.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:20 schreef Lavenderr het volgende:
Misschien kun je elders in Turkije wat boeken? Waar het rustiger is?
waar ga je zuipen danquote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja, ik vind het wel leuk om op stap te gaan met ze.
maar ik ga in de ochtend/middag gewoon zelf dingen ondernemen denk ik dit jaar. dan hou ik mij zelf bezig en ook leuker voor hun dat ik mij er niet aan erger dat ze zo laat wakker zijn
Wel klote dan voor je dat het op dit moment zo'n zooitje is in Istanbul. Want het is natuurlijk een schitterende stad waar je je wel een week kunt vermaken denk ik.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik weet niet, wil graag citytrip maar weet niet welke andere steden leuk zijn. En strand trekt me niet zo.
Antalya is wel gewoon te doen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik weet niet, wil graag citytrip maar weet niet welke andere steden leuk zijn. En strand trekt me niet zo.
liorett met vliegtuig, niet een A - bestemming maar ik hoop dat er meer te doen (na zuipen dan) is dan in Sunny beach.quote:
Ja, leek me echt een schitterende stad en alleen was ik denk ik nog wel gegaan maar ga met vriendin dus denk dat het een andere stad in Europa wordt.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wel klote dan voor je dat het op dit moment zo'n zooitje is in Istanbul. Want het is natuurlijk een schitterende stad waar je je wel een week kunt vermaken denk ik.
Antalya ben ik al eens geweest dus wil eigenlijk wat nieuws en durf de gok eigenlijk niet te nemen, dus wordt andere stad.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:23 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Antalya is wel gewoon te doen.Een citytrip wordt lastiger als het zo onrustig blijft.
Maar ik denk toch wel dat het tot die tijd rustig is.
Rome vond ik een van de mooiste steden die ik ooit bezocht heb.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, leek me echt een schitterende stad en alleen was ik denk ik nog wel gegaan maar ga met vriendin dus denk dat het een andere stad in Europa wordt.
Begrijpelijk met zo'n zieke geestquote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:22 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee. Ik ben bang voor de Paus nadat ik dat filmpje over geestuitdrijving zag...
oh daar ben ik ook geweest ... is super mooi daar, in dat meer kan je de bodem zien ondanks dat mtr of 10 diep isquote:
Als je niet voor een strand gaat - Zweden en/of Noorwegen. Vooral Noorwegenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Antalya ben ik al eens geweest dus wil eigenlijk wat nieuws en durf de gok eigenlijk niet te nemen, dus wordt andere stad.
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:22 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee. Ik ben bang voor de Paus nadat ik dat filmpje over geestuitdrijving zag...
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Rome vond ik een van de mooiste steden die ik ooit bezocht heb.
Nee joh. Ik denk dat je in een week niet eens genoeg tijd hebt om alles te zien.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:37 schreef theguyver het volgende:
[..]is het ook, staat ook op mijn verlanglijstje 3 dagen had ik niet genoeg aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |