quote:Op vrijdag 7 juni 2013 05:43 schreef Dotteke het volgende:
Morguh all, de vogels fluiten dat het een lieve lust is, ggggrrrrrrr
Zo, jij bent vrolijk op de vroege morgenquote:
goeiemorgen...quote:Op vrijdag 7 juni 2013 06:53 schreef Dotteke het volgende:
pppff zware tijd gaat deze vrouw tegemoed.
Zondag beviel de Tsjechische Alexandra Kinova (23) van een vijfling. En dit zijn ze: Deniel, Michael, Alex, Martin en Terezka: vier jongetjes en een meisje! Moeder en kids maken het naar omstandigheden goed
[ afbeelding ]
Zeg dat wel holy ..... moet je niet aan denken 5 kids tegelijk, respect voor haar echt!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 07:23 schreef theguyver het volgende:
[..]
goeiemorgen...
holy...![]()
en ja ff stukje harlopen sóchtends
haha ja, is beter voor mij, ben blij dat ik het gewoon kan, zo'n beetje 10 jaar geleden lag knie in 7 stukken en enkel was gruis.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 07:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zeg dat wel holy ..... moet je niet aan denken 5 kids tegelijk, respect voor haar echt!
O netjes, goed voor je conditie.
Je moet er maar zin in hebben als je net je ogen open hebt om te gaan hardlopen!
O dan is het helemaal top dat je het doet, fijn dat het weer kan ook.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 07:37 schreef theguyver het volgende:
[..]
haha ja, is beter voor mij, ben blij dat ik het gewoon kan, zo'n beetje 10 jaar geleden lag knie in 7 stukken en enkel was gruis.
tig operaties verder laatste gehad vorig jaar en kan weer rennen en springen dus elke ochtend ff 4 rondjes om mijn huis, afstand 2 km omdat ik het weer kan.
en jeez,wat een plof buik ... top dat zij en de kindjes het goedmaken =D
quote:
voetbal wedstrijdje, tijdje terug al keer verteld prof cariere verknalt er door.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 07:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan is het helemaal top dat je het doet, fijn dat het weer kan ook.
Had je een ongeluk gehad of zo?
Ja ik had al een plofbuik van een tweeling laat staan als er 5 in bivakkeren
quote:
Morguh blaadjes,quote:Op vrijdag 7 juni 2013 08:24 schreef Blaadjes het volgende:
[..]![]()
Mogguh mensen en reptillians.
5 is wel veel maar een tweeling of een drieling lijkt me zo leuk.
Zo'n kinderwagen/buggy 3 breed
Heb ik een tijdje terug dus niet gelezenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 08:34 schreef theguyver het volgende:
[..]
voetbal wedstrijdje, tijdje terug al keer verteld prof cariere verknalt er door.
haha ja nou ook grappig sta gister voor de winkel, kom ik oud collega tegen voor de winkel terwijl vriendin de coolcat in gerend was, sta je daar kinderwagen tig balonnen op dat ding.
kijk hij je aan hey ..... das ff geleden, erg lang zo te zien.. hoe heet je dochter..![]()
nou sta je daar met de dochter van je vriendin die, continu papa papa aan het roepen is![]()
denk ow jeezz
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb ik een tijdje terug dus niet gelezen(lol)
Klotuh man, wat zal je gebaald hebben.
O, noemt de kleine jou papa, leuk
Ha ha hij denkt grote dochter, ik weet van niets, dus is tijdje geleden
Ja dat geloof ik maar ik vind het altijd zo schattig.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 08:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh blaadjes,
Is druk hoor twee of drie van die kleintjes tegelijk, laat staan 5 ppff
Slim. Nu genieten van het weer!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:34 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja dat geloof ik maar ik vind het altijd zo schattig.![]()
Het werk voor vandaag even razendsnel in de ochtend gedaan dus vanaf nu vrij tot maandag.
quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:43 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ik zag een keer een dame een pilletje nemen maar ze had al wat meer op. Ging over d'r nek en viste toen mooi dat pilletje weer uit haar kots en slikte het in.
Daar moest ik gelijk aan denken toen jepillenslikkerts schreef.
mogequote:
quote:
quote:
Ja klote lijkt me dat. Is het buiten mooi weer staat de airco zo hard dat je bijna een trui aan moet.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:58 schreef theguyver het volgende:
[..]zit op koud kantoor en buiten schijnt de zon.
nog ff 4 uurtjes volhouden en dan... 1 week vrij
ik hoop dat ik es een keer geluk heb mijn mijn vakantie planning.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:05 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja klote lijkt me dat. Is het buiten mooi weer staat de airco zo hard dat je bijna een trui aan moet.
Ga je weer naar Denemarken?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:08 schreef theguyver het volgende:
[..]
ik hoop dat ik es een keer geluk heb mijn mijn vakantie planning.
Vorig jaar weekje Denemarken geweest regen regen regen, tot nu toe ziet er positief uit
Nee ik blijf dit keer lekker thuis.quote:
Leuk!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:10 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nee ik blijf dit keer lekker thuis.
hangmatje + BBQ + vrieskist zwembadje .. lekker chillen![]()
en een dagje naar wat vrienden in Almere en een dagje met kleine meid naar
http://www.waarbeek.nl/
dit parkje is van deze knurftquote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:13 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Leuk!![]()
De Hully Gully![]()
Vond ik vroeger altijd zo indrukwekkend op de kermis. Vooral als het personeel dan aan de schijf ging hangen.
Bijna?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:05 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja klote lijkt me dat. Is het buiten mooi weer staat de airco zo hard dat je bijna een trui aan moet.
ah komt wel goed dusquote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:58 schreef theguyver het volgende:
[..]zit op koud kantoor en buiten schijnt de zon.
nog ff 4 uurtjes volhouden en dan... 1 week vrij
uhh.. 1 augustus tot 16 augustus.quote:
quote:
Daarom vroeg ik het niet. Dan ga ik ook ongeveer weg.quote:uhh.. 1 augustus tot 16 augustus.
Aha, lekker lang!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
uhh.. 1 augustus tot 16 augustus.
eerst nog op zo'n zuipvakantie niet echt mijn ding maar goed.
waar ga jij heen?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:12 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[..]
Daarom vroeg ik het niet. Dan ga ik ook ongeveer weg.
[..]
Aha, lekker lang!
ook weinig mis meequote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:14 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nog steeds morgen ja?
Goedemorgen dan.
[..]
Italie en daarna door naar Turkije.
Ach, beetje indrinken is nooit verkeerdquote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
uhh.. 1 augustus tot 16 augustus.
eerst nog op zo'n zuipvakantie niet echt mijn ding maar goed.
Ik zou naar Istanbul gaan maar moet het wel beetje rustig wordenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Morning!
Waar ga jij naartoe op vakantie?
naja, ik ben altijd na een avond zuipen 10 uur wakker want warm airco waar ik verkouden van wordt etc.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ach, beetje indrinken is nooit verkeerd
Italie met vrienden, terwijl m'n ouders zich dan klaar maken voor Turkije, dus daarna een bezoekje aan hun brengenquote:
Idd, kun je nu beter even niet naartoe gaan.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zou naar Istanbul gaan maar moet het wel beetje rustig worden
En misschien nog tijdje Portugal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |