quote:
Ja klote lijkt me dat. Is het buiten mooi weer staat de airco zo hard dat je bijna een trui aan moet.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:58 schreef theguyver het volgende:
[..]zit op koud kantoor en buiten schijnt de zon.
nog ff 4 uurtjes volhouden en dan... 1 week vrij
ik hoop dat ik es een keer geluk heb mijn mijn vakantie planning.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:05 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja klote lijkt me dat. Is het buiten mooi weer staat de airco zo hard dat je bijna een trui aan moet.
Ga je weer naar Denemarken?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:08 schreef theguyver het volgende:
[..]
ik hoop dat ik es een keer geluk heb mijn mijn vakantie planning.
Vorig jaar weekje Denemarken geweest regen regen regen, tot nu toe ziet er positief uit
Nee ik blijf dit keer lekker thuis.quote:
Leuk!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:10 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nee ik blijf dit keer lekker thuis.
hangmatje + BBQ + vrieskist zwembadje .. lekker chillen![]()
en een dagje naar wat vrienden in Almere en een dagje met kleine meid naar
http://www.waarbeek.nl/
dit parkje is van deze knurftquote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:13 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Leuk!![]()
De Hully Gully![]()
Vond ik vroeger altijd zo indrukwekkend op de kermis. Vooral als het personeel dan aan de schijf ging hangen.
Bijna?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:05 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja klote lijkt me dat. Is het buiten mooi weer staat de airco zo hard dat je bijna een trui aan moet.
ah komt wel goed dusquote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:58 schreef theguyver het volgende:
[..]zit op koud kantoor en buiten schijnt de zon.
nog ff 4 uurtjes volhouden en dan... 1 week vrij
uhh.. 1 augustus tot 16 augustus.quote:
quote:
Daarom vroeg ik het niet. Dan ga ik ook ongeveer weg.quote:uhh.. 1 augustus tot 16 augustus.
Aha, lekker lang!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
uhh.. 1 augustus tot 16 augustus.
eerst nog op zo'n zuipvakantie niet echt mijn ding maar goed.
waar ga jij heen?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:12 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[..]
Daarom vroeg ik het niet. Dan ga ik ook ongeveer weg.
[..]
Aha, lekker lang!
ook weinig mis meequote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:14 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nog steeds morgen ja?
Goedemorgen dan.
[..]
Italie en daarna door naar Turkije.
Ach, beetje indrinken is nooit verkeerdquote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
uhh.. 1 augustus tot 16 augustus.
eerst nog op zo'n zuipvakantie niet echt mijn ding maar goed.
Ik zou naar Istanbul gaan maar moet het wel beetje rustig wordenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Morning!
Waar ga jij naartoe op vakantie?
naja, ik ben altijd na een avond zuipen 10 uur wakker want warm airco waar ik verkouden van wordt etc.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ach, beetje indrinken is nooit verkeerd
Italie met vrienden, terwijl m'n ouders zich dan klaar maken voor Turkije, dus daarna een bezoekje aan hun brengenquote:
Idd, kun je nu beter even niet naartoe gaan.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zou naar Istanbul gaan maar moet het wel beetje rustig worden
En misschien nog tijdje Portugal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |