quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:13 schreef Blaadjes het volgende:
Nou lekker gezellig is het weer hier.
Jood4life mod en ik heb gelijk een note te pakken.
Diequote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:17 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Sorry zal hem niet meer onheus bejegenen.
Quotemelding werkte niet, maar ik lurk hier gelukkig genoeg.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:32 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jawel.Ik hoop dat hij z'n quote-melding aan heeft.
[ afbeelding ] Op vrijdag 7 juni 2013 15:53 schreef GGMM het volgende:
Die zie ik gewoon staan. Of beter gezegd: nietquote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:23 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ok.
Zit jij nou mijn notes te checken?
Zie je dat gewoon staan bij elke post? Damn daarom wou ik dus mod worden.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die zie ik gewoon staan. Of beter gezegd: niet
Gewoon een abo nemen. Kun je je notes lezen en steun je FOK!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:26 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Zie je dat gewoon staan bij elke post? Damn daarom wou ik dus mod worden.
Jaja lekkerding ben je toch ook he!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gewoon een abo nemen. Kun je je notes lezen en steun je FOK!
Ohhhhh . Dit ideequote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:31 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Jaja lekkerding ben je toch ook he!
Notes van anderen natuurlijk.
Hehe koffie drinksequote:
Klinkt heerlijkquote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:41 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Hehe koffie drinkse
Ga ik ff mijn varkenshaasje in de oven gooien.
hollandaise sauce, slagroom, lenteui en champions erbij
wat is je volgende stap? de holocaust ontkennen?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:13 schreef Blaadjes het volgende:
Nou lekker gezellig is het weer hier.
Jood4life mod en ik heb gelijk een note te pakken.
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wat is je volgende stap? de holocaust ontkennen?
doe toch eens normaal joh
Jij een note, waar danquote:
Foutje Blaadjes heeft een note ha ha ha verkeerd gelezen!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij een note, waar dan
Voordeel is dat je kan lezen waarom je een note hebt
Dat ook niet maar geeft niet hoorquote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Foutje Blaadjes heeft een note ha ha ha verkeerd gelezen!
was garpquote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:47 schreef Blaadjes het volgende:
[..]![]()
Ik ben hardstikke pro Israël man!
Ontkennen.
Al naar de Toko geweest?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:53 schreef Lavenderr het volgende:
Wat hebben we hier ineens een noten op onze zang![]()
En dat terwijl het blaadjesstil is.
Haha is goedquote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik laat je weten of het lekker was.
Die pindasaus dan he
Ik wou al zeggen, dat hoeft hij toch niet te weten.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik laat je weten of het lekker was.
Die pindasaus dan he
Ik sta voor alles open.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:01 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ik wou al zeggen, dat hoeft hij toch niet te weten.
een echte BNW man dus.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:03 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik sta voor alles open.
Maak daarvan wat je zelf wilt, ik denk er nog even over na..![]()
Misschien hoor ik hier wel thuis, heb me lang vermaakt met lurken in 'Het Ronde Huis'-topic. Dat werd op een gegeven moment redelijk vermoeiendquote:
Ja daar was je ook he?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:05 schreef Divje het volgende:
[..]
Misschien hoor ik hier wel thuis, heb me lang vermaakt met lurken in 'Het Ronde Huis'-topic. Dat werd op een gegeven moment redelijk vermoeiend
Ik postte niet zoveel meer mee later door onderling gekibbel. Heb nog wel veel van die briefwisselingen door gelezen toen er nog niet zoveel bekend was hierover. En het graven in online foto-archieven was toch wel bijzonder.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja daar was je ook he?
In het begin was het zo spannend. Toen waren we echt met elkaar aan het speuren
Dat moet je niet kopen joh. Shisha maak je in een handomdraai zelfquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
lekker man heb ook shisha gekocht paar maandjes terug maar rook eigenlijk alleen met vrienden
maar op moment gewoon jonko en whisky op balkonnetje niks mis mee.
Ja, dat gekift tussen de werkgroepen is best vervelend. Hou me daar ook lekker buiten hoor.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:11 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik postte niet zoveel meer mee later door onderling gekibbel. Heb nog wel veel van die briefwisselingen door gelezen toen er nog niet zoveel bekend was hierover. En het graven in online foto-archieven was toch wel bijzonder.:P
Pff, zit nu even terug te lezenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat gekift tussen de werkgroepen is best vervelend. Hou me daar ook lekker buiten hoor.
Ja, hartstikke leuk als je bij het rondspeuren weer eens wat vond op internet.
Oh zeker!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:18 schreef Divje het volgende:
[..]
Pff, zit nu even terug te lezenIk kom niet door de posts van Dissectienaald heen
Aan de andere kant wel respect voor de moeite die ze erin steken![]()
Zeker.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh zeker!
Maar ook respect voor de 'onderzoekers' van het eerste uur.
Zoals lekker eten, drinken en ehm voetbal?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:22 schreef Divje het volgende:
[..]
Zeker.Ik moet het 'vermaakt' wel even herroepen trouwens, vond het onderzoeken leuk maar het hele verhaal wat er in het begin rond ging was wel erg raar.
Maar dit is de SC, dus op naar de leuke dingen van de dag!
Lekker etenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zoals lekker eten, drinken en ehm voetbal?
En lekkere s.. nou ja goed dat zit er niet in vandaag. Ik hou het dan maar bij een lekker varkenshaasje wat goed smaakt.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zoals lekker eten, drinken en ehm voetbal?
En de finale van Bloed Zweet en Tranen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:27 schreef Divje het volgende:
[..]
Lekker etendrinken
zon
muziek
![]()
Voetbal laat ik even voor wat het is![]()
s...is ookquote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:30 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
En lekkere s.. nou ja goed dat zit er niet in vandaag. Ik hou het dan maar bij een lekker varkenshaasje wat goed smaakt.
Ben jij dik?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:30 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
En lekkere s.. nou ja goed dat zit er niet in vandaag. Ik hou het dan maar bij een lekker varkenshaasje wat goed smaakt.
Ja, mijn geheugen doet het goedquote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:36 schreef Divje het volgende:
Trouwens Lavenderr, wat voor goed geheugen heb jij?Ik kan me niet eens meer herinneren wanner ik voor het laatst in HRH heb gepost..
Inderdaadquote:
Toch ga ik het liefst voor de hoofdprijs.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En de finale van Bloed Zweet en Tranen.
[..]
s...is ookmaar een lekker varkenshaasje is een goeie tweede
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |