http://mobiel.nu.nl/algem(...)aanval-skinhead.htmlquote:'Fransman zwaargewond na aanval skinhead'
Gepubliceerd: Don 06 jun 2013
Een 19-jarige Fransman is woensdag zwaargewond geraakt na een aanval door drie skinheads in Parijs.
Dat meldden Franse media, waaronder Le Monde.
In het ziekenhuis is de man hersendood verklaard. Hij stond bekend om zijn activistische verzet tegen extreem-rechts en was lid van Parti de Gauche, de Linkse Partij.
Parti de Gauche eist in een persverklaring dat de extreem-rechtse groeperingen in Parijs ontbonden worden. Volgens Parti de Gauche zijn zij verantwoordelijk voor de toename van het geweld in Parijs en de rest van het land de afgelopen weken.
Volgens getuigen vielen drie skinheads, waaronder een vrouw, het slachtoffer aan. De aanvallers zouden twintigers zijn en tot de JNR horen, de Nationalistische Revolutionaire Jeugd.
Wat is er mis met de term terreur? Werd ook gebruikt voor de politieke moord in Londen. Dit is ook terreur. In de zuiverste vorm.quote:
Ja, dat is allemaal wel leuk maar dit gaat geen reeks worden.quote:Op donderdag 6 juni 2013 07:15 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Wat is er mis met de term terreur? Werd ook gebruikt voor de politieke moord in Londen. Dit is ook terreur. In de zuiverste vorm.
Maar is het dan fascisme?quote:Op donderdag 6 juni 2013 07:15 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Wat is er mis met de term terreur? Werd ook gebruikt voor de politieke moord in Londen. Dit is ook terreur. In de zuiverste vorm.
bron: http://www.20minutes.fr/s(...)are-rer-saint-lazarequote:Le jeune militant agressé par des skinheads à Paris est mort, selon le Parti de Gauche
RIPquote:Op donderdag 6 juni 2013 07:41 schreef Montagui het volgende:
Hij zou inmiddels overleden zijn:
[..]
bron: http://www.20minutes.fr/s(...)are-rer-saint-lazare
Omdat de daders extreem rechts zijn of omdat het een moord is met politieke motieven?quote:
De combinatie ervan natuurlijk.quote:Op donderdag 6 juni 2013 07:58 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Omdat de daders extreem rechts zijn of omdat het een moord is met politieke motieven?
quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:06 schreef deadprez het volgende:
Nou nou, wat een big deal zegDit soort shit gebeurt toch altijd al, ik kreeg vroeger ook wel eens klappen en deelde ook wel eens klappen uit, dat kwam dan ook niet in het nieuws.
Het is groeiende in Europaquote:Op donderdag 6 juni 2013 07:00 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
http://mobiel.nu.nl/algem(...)aanval-skinhead.html
Fascisme is nooit ver weg blijkt maar weer.
Nee. Gewoon nee.quote:Op donderdag 6 juni 2013 08:25 schreef DDDDDaaf het volgende:
Big deal. Zo lang die rechtsradicalen en antifa's elkaar het licht uit de ogen schoppen en slaan, hebben wij - normale mensen - van beiden geen last...
Wij - normale mensen. Ja de joden zijn de normale mensen nog steeds dankbaar voor hetheldhaftig verzet dat geboden is, lol.quote:Op donderdag 6 juni 2013 08:25 schreef DDDDDaaf het volgende:
Big deal. Zo lang die rechtsradicalen en antifa's elkaar het licht uit de ogen schoppen en slaan, hebben wij - normale mensen - van beiden geen last...
Inderdaad. Het woord skinhead is in dit geval al synoniem aan rechtsextremist.quote:Op donderdag 6 juni 2013 08:31 schreef LompeHork het volgende:
Jammer dat die mensen bestempeld worden als "skinheads".
Sjah, onnozele media. Maar het staat wel weer. Hatsee, weer een zaadje geplant.quote:Op donderdag 6 juni 2013 08:31 schreef LompeHork het volgende:
Ja, gewoon ja.quote:
Dit dekt de lading ja.quote:Op donderdag 6 juni 2013 08:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Inderdaad. Het woord skinhead is in dit geval al synoniem aan rechtsextremist.
Noem ze gewoon rechtsextremisten dan.
Ik denk meer over de onwetendheid van de auteurquote:Of zeg dit iets over de politieke kleur van de auteur van dit stuk?
Nee, die term is al 20 jaar ofzo verbasterd.quote:Op donderdag 6 juni 2013 08:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Inderdaad. Het woord skinhead is in dit geval al synoniem aan rechtsextremist.
Noem ze gewoon rechtsextremisten dan. Of zeg dit iets over de politieke kleur van de auteur van dit stuk?
Wanneer is jou voor het laatst met geweld iets opgedrongen door die groepen. Of iemand die je kent?quote:Op donderdag 6 juni 2013 08:37 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Ja, gewoon ja.
Wat mij betreft moorden die rechtsradicalen, antifa's, moslimextremisten en andere halve garen elkaar compleet uit. Met hun misplaatst arrogante idee dat hun verknipte wereldbeeld zó ongelofelijk belangrijk is, dat het met geweld opgedrongen dient te worden aan normale burgers. Burgers die bovendien al genoeg aan hun hoofd hebben...
Ah, de slachtofferrol.quote:Op donderdag 6 juni 2013 08:22 schreef PSV1990- het volgende:
Benieuwd of er net zo veel aandacht aan wordt besteed als die man in Londen , dit is namelijk ook terreur ...
Maar ja het gaat niet om een ""Moslims"" dus waar praten we over .
stelletje hypocrieten !
Volgens mij doen ze niet anders hoorquote:Op donderdag 6 juni 2013 08:39 schreef NomanIW het volgende:
[..]
Wanneer is jou voor het laatst met geweld iets opgedrongen door die groepen. Of iemand die je kent?
Hoezo ?quote:Op donderdag 6 juni 2013 08:31 schreef LompeHork het volgende:
Ik ben helemaal geen skinhead, maar ik ken wel het verschil tussen rechtsradicalen en de traditionele skinhead.quote:Op donderdag 6 juni 2013 08:40 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
Hoezo ?
Ben jij een linkse skinhead ofzo?
S.H.A.R.P ?
inderdaad rare klacht. Het gaat zeker in nederland om enorm kleine groepen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 08:39 schreef NomanIW het volgende:
[..]
Wanneer is jou voor het laatst met geweld iets opgedrongen door die groepen. Of iemand die je kent?
Dus kom je nu met een voorbeeldquote:Op donderdag 6 juni 2013 08:40 schreef Mgolovic het volgende:
[..]
Volgens mij doen ze niet anders hoor
Niet met geweld, maar hun schreeuwdemonstraties die steevast op gewelddadigheden en vernielingen uitlopen, kosten iedere keer weer klauwen vol aan gemeenschapsgeld. Ga lekker met elkaar op de vuist op één of ander achterafveld in plaats van de samenleving op te zadelen met allerlei kosten, dat geld kan vel beter besteed worden. Aan zorg, of de instandhouding van ons sociaal stelsel bijvoorbeeld...quote:Op donderdag 6 juni 2013 08:39 schreef NomanIW het volgende:
[..]
Hij heeft wel een punt. Bovendien kan zogenaamd terrorisme alleen door moslims worden gedaan. Waarom zou deze moordpartij bijvoorbeeld geen terroristische aanslag zijn? Het zijn extreemrechtse fundamentalistenquote:
Moet ik nu serieus gaan Googelen op extreemlinks/rechts geweld? Dat het niet tegen mij persoonlijk is (of die andere user) wil niet zeggen dat het met geweld opleggen van een wil niet direct tegen de hele Nederlandse bevolking is gericht.quote:
Vind het wel meevallen eigenlijk. Het meeste geweld is onderling, en geweld en intimidatie zijn nu eenmaal onderdeel van politiek. Ook aan de kant van de staat.quote:Op donderdag 6 juni 2013 08:46 schreef Mgolovic het volgende:
[..]
Moet ik nu serieus gaan Googelen op extreemlinks/rechts geweld? Dat het niet tegen mij persoonlijk is (of die andere user) wil niet zeggen dat het met geweld opleggen van een wil niet direct tegen de hele Nederlandse bevolking is gericht.
Meevallen? Is niet iedere vorm van met geweld en intimidatie om je wil op leggen te veel?quote:Op donderdag 6 juni 2013 08:49 schreef NomanIW het volgende:
[..]
Vind het wel meevallen eigenlijk. Het meeste geweld is onderling, en geweld en intimidatie zijn nu eenmaal onderdeel van politiek. Ook aan de kant van de staat.
Ja, dat werkt! Nu de pedofielenpartij weg is, zijn namelijk ook alle pedofielen weg.quote:Parti de Gauche eist in een persverklaring dat de extreem-rechtse groeperingen in Parijs ontbonden worden.
Dit beste jongen noem je nou een incident.quote:Op donderdag 6 juni 2013 08:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hij heeft wel een punt. Bovendien kan zogenaamd terrorisme alleen door moslims worden gedaan. Waarom zou deze moordpartij bijvoorbeeld geen terroristische aanslag zijn? Het zijn extreemrechtse fundamentalisten
Geloof ook dat er geen dierenactivisten meer zijn sinds Volkert van der Graaf.quote:Parti de Gauche eist in een persverklaring dat de extreem-rechtse groeperingen in Parijs ontbonden worden.
Uiteraard. Maar dat doen overheden net zo goed. Dus waarom selectief verontwaardigd.doen?quote:Op donderdag 6 juni 2013 08:59 schreef Mgolovic het volgende:
[..]
Meevallen? Is niet iedere vorm van met geweld en intimidatie om je wil op leggen te veel?
Dat gebeurt in nederland niet vaak hoor. Als de extreemrechte oftewel volksnationalistische groeperingen actievoeren lopen ze meestal een paar rondjes met vlaggen en dan wordt de boel 'geblokkeerd' door linkse groeperingen die weer worden weggestuurd door de politie. Zo sensationeel is het niet.quote:Op donderdag 6 juni 2013 08:45 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Niet met geweld, maar hun schreeuwdemonstraties die steevast op gewelddadigheden en vernielingen uitlopen, kosten iedere keer weer klauwen vol aan gemeenschapsgeld. Ga lekker met elkaar op de vuist op één of ander achterafveld in plaats van de samenleving op te zadelen met allerlei kosten, dat geld kan vel beter besteed worden. Aan zorg, of de instandhouding van ons sociaal stelsel bijvoorbeeld...
Ik zie die zelfde vorm van geweld en intimidatie echt niet vanuit de overheid hoor. Misschien in die zandbank landen maar Nederland echt niet.quote:Op donderdag 6 juni 2013 09:35 schreef NomanIW het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar dat doen overheden net zo goed. Dus waarom selectief verontwaardigd.doen?
Het is in Nederland goed uit te houden, maar evengoed menen anderen voor jou te kunnen beslissen en word je gekidnapt of mishandeld wanneer je niet luisteren wil.quote:Op donderdag 6 juni 2013 09:41 schreef Mgolovic het volgende:
[..]
Ik zie die zelfde vorm van geweld en intimidatie echt niet vanuit de overheid hoor. Misschien in die zandbank landen maar Nederland echt niet.
Een overheid die zijn burgers voorliegt vind ik heel iets anders dan met geweld je doel proberen te bereiken.
Ga eens terug je hok in.quote:Op donderdag 6 juni 2013 08:22 schreef PSV1990- het volgende:
Benieuwd of er net zo veel aandacht aan wordt besteed als die man in Londen , dit is namelijk ook terreur ...
Maar ja het gaat niet om een ""Moslims"" dus waar praten we over .
stelletje hypocrieten !
quote:Op donderdag 6 juni 2013 09:45 schreef NomanIW het volgende:
[..]
Het is in Nederland goed uit te houden, maar evengoed menen anderen voor jou te kunnen beslissen en word je gekidnapt of mishandeld wanneer je niet luisteren wil.
Mja, ik vind dat meestal een logisch gevolg van bewust niet luisteren. Er wordt doorgaans een aantal maal duidelijk aangegeven dat er geweld wordt gebruikt indien je de betreffende locatie niet rustig verlaat. Blijf je? Dan zoek je bewust de confrontatie op en krijg je klappen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 09:48 schreef NomanIW het volgende:
[..]
Cel, wapenstok, pepperspray, dienstpistool?
Dus als de neonazi zegt rot op naar je eigen land, en er wordt niet geluisterd dan mogen er klappen worden uitgedeeld?quote:Op donderdag 6 juni 2013 09:51 schreef Mgolovic het volgende:
[..]
Mja, ik vind dat meestal een logisch gevolg van bewust niet luisteren. Er wordt doorgaans een aantal maal duidelijk aangegeven dat er geweld wordt gebruikt indien je de betreffende locatie niet rustig verlaat. Blijf je? Dan zoek je bewust de confrontatie op en krijg je klappen.
Nee, jij had het over overheden die een wil opleggen met geweld als gevolg. Als je daar bij een protest o.i.d. bevelen van ME o.i.d. niet opvolgt loop je het risico op klappen. Dan moet je niet janken.quote:Op donderdag 6 juni 2013 09:56 schreef NomanIW het volgende:
[..]
Dus als de neonazi zegt rot op naar je eigen land, en er wordt niet geluisterd dan mogen er klappen worden uitgedeeld?
Je snapt mn punt niet he?
Jammer, want het is volgens mij zo klaar als wat. Overheden gebruiken geweld en intimidatie om anderen hun wil op te leggen.
Bewust de confrontatie zoeken.omdat je niet luistert? Waarom zou je moeten luisteren? Dat wordt je ook maar opgedragen. En vaak genoeg overtreden overheden hun eigen wetten en regels om lastige mensen de mond te snoeren bv.
Snap je? Het is hoe dingen werken.
Ja, want de politie zit nooit fout wou je zeggen?quote:Op donderdag 6 juni 2013 10:00 schreef Mgolovic het volgende:
[..]
Nee, jij had het over overheden die een wil opleggen met geweld als gevolg. Als je daar bij een protest o.i.d. bevelen van ME o.i.d. niet opvolgt loop je het risico op klappen. Dan moet je niet janken.
Een overheid is er om regels en wetten te handhaven. Die kunnen niet leuk zijn, die kunnen soms krom zijn, maar je moet het er mee doen. Als jij vind dat je niet hoeft te luisteren naar de overheid moet je verhuizen naar een verlaten booreiland.
Fout, bezwaar maken doe je achteraf.quote:Op donderdag 6 juni 2013 10:08 schreef NomanIW het volgende:
mmm
[..]
Ja, want de politie zit nooit fout wou je zeggen?
Ik zie wel verschillen tussen overheid en neonazi. Maar de methodieken verschillen weinig wanneer het om de uitoefening van macht gaat.
Overigens ben je de zoveelste die denkt dat elk bevel van een agent wettelijk verplicht opgevolgd dient te worden. Dat is niet waar. Ook politie optreden is aan regels gebonden. En laat het daar nou.juist vaak fout gaan bij demonstraties.
Overigens kun je niet vluchten voor overheden.
Terreur is, naast politieke doeleinden bereiken, ook bedoelt om de bevolking bang te maken. Dat is hier niet het geval.quote:Op donderdag 6 juni 2013 07:15 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
dit!quote:Op donderdag 6 juni 2013 10:16 schreef Spooky4u het volgende:
De ene extreme die de andere afmaakt... boeiend.
Next pls, maakt me niet uit aan welke kant.
Extreem rechts loopt een beetje in op het (historische) geweld van extreem links, en ze moeten ontbonden (verboden?) worden?quote:Parti de Gauche eist in een persverklaring dat de extreem-rechtse groeperingen in Parijs ontbonden worden. Volgens Parti de Gauche zijn zij verantwoordelijk voor de toename van het geweld in Parijs en de rest van het land de afgelopen weken.
Tjonge, een linkse groep roept na een terreurdaad van rechts-extremisten op tot verbieden van die rechts-extremistische groepering, dat je je daardoor laat verrassenquote:Op donderdag 6 juni 2013 10:58 schreef Resistor het volgende:
Extreem rechts loopt een beetje in op het (historische) geweld van extreem links, en ze moeten ontbonden (verboden?) worden?
Gelijke monniken, gelijke kappen. Dan ook de extreem linkse groepen ontbinden.
Het geweld van een ander is natuurlijk geen argument voor jouw geweld. Welke moslim of linkse iets fout doet, dat geeft een extreem-rechtse (of wie dan ook) niet het recht mensen te vermoorden, WTF zeg.quote:Op donderdag 6 juni 2013 10:58 schreef Resistor het volgende:
[..]
Extreem rechts loopt een beetje in op het (historische) geweld van extreem links, en ze moeten ontbonden (verboden?) worden?
Gelijke monniken, gelijke kappen. Dan ook de extreem linkse groepen ontbinden.
Dat is de belangrijkste vraag.quote:Op donderdag 6 juni 2013 09:25 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Maar er zat ook een vrouw bij. Zou die dan ook kaal zijn geweest?
Je snapt de nuance niet tussen Londen en dit. Verder komt rechts ook op voor gelijke rechten natuurlijk.quote:Op donderdag 6 juni 2013 11:08 schreef PSV1990- het volgende:
Vanmorgen is er heel kort aandacht bij de NOS aan besteed. RTL 4 zelfs helemaal niets. Maar goed, dat zijn ook de grootste rechtse hypocrieten van medialand.
Dit is gewoon net zo erg als wat er in Londen is gebeurd. Maar de media en de overheid heeft liever dat er veel aandacht wordt besteed aan zaken waar ze makkelijk op kunnen scoren dan dit. En sowieso, alles dat links is en opkomt voor gelijke rechten is in Nederland gedegradeerd tot vloeken in de rechtse kerk. Om te kotsen.
Nee, dat is onzin. Terrorisme is een daad met als doel de samenleving te ontwrichten, dat leek me niet echt het doel van die neger in Londen. Dat zou ik meer onder politiek activisme scharen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 10:27 schreef karton2 het volgende:
[..]
Terreur is, naast politieke doeleinden bereiken, ook bedoelt om de bevolking bang te maken. Dat is hier niet het geval.
Iemand op straat met kapmessen aanvallen, zijn kop eraf hakken en vervolgens met bebloede handen voor de camera gaan vertellen waarom dat je het deed is inderdaad terrorisme.
Ze hebben bewust gekozen om op klaarlichte dag, midden op straat, en publiek, een soldaat met messen aan te vallen en zijn kop eraf te hakken om daarna voor de camera te gaan vertellen over hun motieven.quote:Op donderdag 6 juni 2013 11:38 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Nee, dat is onzin. Terrorisme is een daad met als doel de samenleving te ontwrichten, dat leek me niet echt het doel van die neger in Londen. Dat zou ik meer onder politiek activisme scharen.
Shit man. Die gast is dood hoor. DOOD DOOR SCHULD.quote:
Het gaat in dit geval niet om twee extremen. Beetje rare vergelijking.quote:Op donderdag 6 juni 2013 10:16 schreef Spooky4u het volgende:
De ene extreme die de andere afmaakt... boeiend.
Next pls, maakt me niet uit aan welke kant.
Een linkse die er zijn dagtaak van maakt om rechts dwars te zitten is in mijn ogen ook extreem. Laat mensen die anders denken gewoon met rust.quote:Op donderdag 6 juni 2013 11:55 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Het gaat in dit geval niet om twee extremen. Beetje rare vergelijking.
Hij praat het nergens goed, hij veroordeelt het beide. En terecht.quote:Op donderdag 6 juni 2013 11:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het geweld van een ander is natuurlijk geen argument voor jouw geweld. Welke moslim of linkse iets fout doet, dat geeft een extreem-rechtse (of wie dan ook) niet het recht mensen te vermoorden, WTF zeg.
Ga je nu zielig een stel skinheads met moordneigingen zitten goedpraten? Ben je wel goed bij je -kale- hoofd man?
Er worden ook neonazi's vermoord door linksextremisten. Al jarenlang. Hoor je ook niets over in linkse staatsmedia in Europa.quote:Op donderdag 6 juni 2013 11:08 schreef PSV1990- het volgende:
Vanmorgen is er heel kort aandacht bij de NOS aan besteed. RTL 4 zelfs helemaal niets. Maar goed, dat zijn ook de grootste rechtse hypocrieten van medialand.
Dit is gewoon net zo erg als wat er in Londen is gebeurd. Maar de media en de overheid heeft liever dat er veel aandacht wordt besteed aan zaken waar ze makkelijk op kunnen scoren dan dit. En sowieso, alles dat links is en opkomt voor gelijke rechten is in Nederland gedegradeerd tot vloeken in de rechtse kerk. Om te kotsen.
Zo werd er ook geen aandacht besteed aan het onder kladden van het huis en het terroriseren van de IND directeur en zijn familie door links extremistisch tuig.quote:Op donderdag 6 juni 2013 11:08 schreef PSV1990- het volgende:
quote:Op donderdag 6 juni 2013 13:26 schreef LXIV het volgende:
Ik betwijfel of dit gebeurd is zoals in het nieuwsbericht staat. Ik hoor die Linksen altijd verhalen vertellen dat ze asielzoekers uit de klauwen van 'skinheads' gered hebben of dat ze op een andere manier zich als Goedmensch geprofileerd hebben door met 'facisten' te vechten.
In werkelijkheid heb ik nog nooit 1 skinhead gezien. Behalve in propagandafilmpjes tegen straatgeweld of zo, waarin dan een skinhead optreed.
Goed mogelijk dat deze jongeman in werkelijkheid in elkaar getrapt is door een stel kansenjongeren, maar dat zijn 'maatjes' er profijt uit proberen te trekken door 'skinheads' de schuld te gevne.
Jezus.quote:Op donderdag 6 juni 2013 13:26 schreef LXIV het volgende:
Ik betwijfel of dit gebeurd is zoals in het nieuwsbericht staat. Ik hoor die Linksen altijd verhalen vertellen dat ze asielzoekers uit de klauwen van 'skinheads' gered hebben of dat ze op een andere manier zich als Goedmensch geprofileerd hebben door met 'facisten' te vechten.
In werkelijkheid heb ik nog nooit 1 skinhead gezien. Behalve in propagandafilmpjes tegen straatgeweld of zo, waarin dan een skinhead optreed.
Goed mogelijk dat deze jongeman in werkelijkheid in elkaar getrapt is door een stel kansenjongeren, maar dat zijn 'maatjes' er profijt uit proberen te trekken door 'skinheads' de schuld te gevne.
Redelijk bizarre post. Waarom wil je zo graag de feiten ontkennen? Er zijn getuigen die de skinheads hebben gezien. Ook in Duitsland zijn de afgelopen jaren stelselmatig mensen vermoord door extreem-rechts figuren. Het is niet iets om te gaan zitten goedpraten.quote:Op donderdag 6 juni 2013 13:26 schreef LXIV het volgende:
Dit is echt te vergelijken met dat bericht waar ik dat poste inderdaad.quote:
En dit ja. Zonde dat de originele Working-class skinheads op deze manier met een politieke stempel bedrukt worden.quote:Op donderdag 6 juni 2013 08:31 schreef LompeHork het volgende:
Nee. De meeste mensen hebben echt geen idee wat fascisme is. Die denken dat het een soort synoniem voor racisme is of zo.quote:
Het is dan ook niet verstandig om mensen te provoceren.quote:Op donderdag 6 juni 2013 07:00 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Zie je wel: geen moord of doodslag, gewoon dood door schuld.quote:Op donderdag 6 juni 2013 11:54 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Shit man. Die gast is dood hoor. DOOD DOOR SCHULD.
Wat die vorige moord het niet in zijn zuiverste vorm? Die was nog een tikkeltje extremer.quote:Op donderdag 6 juni 2013 07:15 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik denk dat ze verwijzen naar de anti-homohuwelijk rellen. Daar waren vooral extreem-rechtse jongeren bij betrokken.quote:Op donderdag 6 juni 2013 19:15 schreef bijdehand het volgende:
Vind het ook wel een beetje sneu om nu extreem-rechts te beschuldigen van alle toename van geweld in Parijs
Ik zie dit hier niemand goedkeuren. Ik zie alleen een verbitterd mannetje die dat graag zou zien.quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:40 schreef De_Guidance het volgende:
Echt schokkend hoeveel mensen dit stiekem goedkeuren.
Dan moeten ze dat erbij zettenquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:41 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik denk dat ze verwijzen naar de anti-homohuwelijk rellen. Daar waren vooral extreem-rechtse jongeren bij betrokken.
Jij hebt ook weer meteen je vooroordelen klaar he?
Ga je mond spoelen met zeep. Je praat een moord goed omdat je het met iemand politiek oneens bent.quote:Op donderdag 6 juni 2013 18:25 schreef porsche1 het volgende:
Terreurdaad.
Voel nog eens even aan je hoofd, TS.
Ik denk zomaar dat die Antifa aanhanger ooit ergens een grote bek heeft gehad, toen hij lekker achter zijn computertje zat of met een groep mede ratten was. En dan moest ie nu boeten. Nu hij niet meer zo stoer was.
Niet dat ik het goed praat, ook niet dat het me interesseert dit, maar goed.
Antifa, ha ha ha.
[..]
En dit ja. Zonde dat de originele Working-class skinheads op deze manier met een politieke stempel bedrukt worden.
Heel volwassen dat je iemand anders de schuld geeft van het feit dat je iets niet weet.quote:
Het gaat hier om een politieke moord. Dan moet je niet met het laffe "ja maar" komen. Kan ik slecht tegen.quote:Jij met je vooroordelen over iedereen die extreem-rechts niet uitdrukkelijk en expliciet afkeurt
Ik weet wel beter dan dingen erbij halen die niet in het nieuwsbericht staan. Voor je het weet krijg ik daar gezeik over. En ja, daar doe jij ook altijd gezellig aan mee.quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:44 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Heel volwassen dat je iemand anders de schuld geeft van het feit dat je iets niet weet.
Een politieke moord waarbij de extremisten elkaar aanpakken. Daar is niks mis mee.quote:[..]
Het gaat hier om een politieke moord. Dan moet je niet met het laffe "ja maar" komen. Kan ik slecht tegen.
Lees de post van porche eens. Als daar geen heimelijke goedkeuring in zit heet ik geen Guidance.quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik zie dit hier niemand goedkeuren. Ik zie alleen een verbitterd mannetje die dat graag zou zien.
Gefeliciteerd met het onsterfelijk belachelijk maken van jezelf.quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:45 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Een politieke moord waarbij de extremisten elkaar aanpakken. Daar is niks mis mee.
Het zou mij echt een rotzorg zijn wanneer antifa's, rechtsextremisten en haatbaarden elkaar zouden afslachten. Opgeruimd staat netjes en op die manier laten ze gewone mensen met rust. Je weet wel, die mensen die middels arbeid netjes hun belasting betalen om daarmee een failliet systeem overeind te houden en daarbij vaak ook nog een gezin moeten onderhouden...quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:50 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met het onsterfelijk belachelijk maken van jezelf.
Dus jij vindt dat iedere Antifa door een skinhead vermoord mag worden en andersom?
Zijn allemaal extremisten immers. Mooie wereld heb je voor ogen.
Omdat het in zo'n geval meestal 10 tegen een betreft, als ergens een stuk of 20 Nazi's een optochtje hebben staan er 200 schuimbekkende antifas aan de overkant. Is dat wel eerlijk dan? Het zijn allebei gewoon geestelijk gestoorde groepen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 01:42 schreef deadprez het volgende:
Met drie tegen een durven ze wel, maar tijdens hun achterlijke "demonstraties" verschuilen de achterlijke fascistjes zich altijd doodsbang achter de politie, of rennen ze weg.
Wat een onzin, al staan ze met een groepje van 20 man tegenover 10 antifa strijders dan rennen ze nog weg. Lafaards zijn het, allemaal grote brede tokkies met een enorm grote bek, maar als ze wat weerstand krijgen kiezen ze het hazenpad. Gelukkig krijgen we er af en toe wel een paar te pakken.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 02:46 schreef Hathor het volgende:
[..]
Omdat het in zo'n geval meestal 10 tegen een betreft, als ergens een stuk of 20 Nazi's een optochtje hebben staan er 200 schuimbekkende antifas aan de overkant. Is dat wel eerlijk dan? Het zijn allebei gewoon geestelijk gestoorde groepen.
Goh, 1 post. Daaruit blijkt wel dat heel veel mensen het goedkeuren.quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:48 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Lees de post van porche eens. Als daar geen heimelijke goedkeuring in zit heet ik geen Guidance.
Ja, dat vind ik. Kan geen medelijden hebben met een dode extremist. Zo vind ik het ook niet erg wanneer de terroristen in Syrië worden doodgeschoten. Als jij vindt dat ik mezelf daarmee onsterfelijk belachelijk maak dan mag jij dat vinden, ik vind het nogal een domme uitspraak van je.quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:50 schreef De_Guidance het volgende:
Dus jij vindt dat iedere Antifa door een skinhead vermoord mag worden en andersom?
Zijn allemaal extremisten immers. Mooie wereld heb je voor ogen.
Het enige dat je toevoegt is elke pagina dit soort geschreeuw. Ga elders huilenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 01:13 schreef PSV1990- het volgende:
4 bladzijdes WOW!!!
De dader had een ""Moslims"" moeten zijn waren we nu nog steeds bezig/
HYPOCRIETE MEDIA SCHAAPJES !
Is dat weleens voorgekomen dan? Het woordje 'we' laat zien dat jij ook een extremist bent. Hoe ben je tot die stroming gekomen als ik vragen mag? En waarom moet er direct geknokt worden? Ik vind het juist dapper van die mensen om een vechtpartij met jullie uit de weg te gaan.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 02:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wat een onzin, al staan ze met een groepje van 20 man tegenover 10 antifa strijders dan rennen ze nog weg. Lafaards zijn het, allemaal grote brede tokkies met een enorm grote bek, maar als ze wat weerstand krijgen kiezen ze het hazenpad. Gelukkig krijgen we er af en toe wel een paar te pakken.
Als je tegenstander te achterlijk is om een normaal gesprek te voeren en zelf maar al te graag geweld gebruikt, zoals de meeste neonazi's en ander extreemrechts volk, dan moeten we het maar op een andere manier duidelijk maken.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 03:25 schreef bijdehand het volgende:
Is dat weleens voorgekomen dan? Het woordje 'we' laat zien dat jij ook een extremist bent. Hoe ben je tot die stroming gekomen als ik vragen mag? En waarom moet er direct geknokt worden? Ik vind het juist dapper van die mensen om een vechtpartij met jullie uit de weg te gaan.
Dat is dus het probleem. Je hebt hier twee achterlijke partijen tegenover elkaar, waarvan eentje net zo slim is om niet te willen vechten. En wat willen jullie duidelijk maken door middel van het vechten? Als jullie ze gewoon hun gang laten gaan dan is de lol er snel genoeg af voor ze. Maar iets zegt me dat jullie dat niet willen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 03:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
Als je tegenstander te achterlijk is om een normaal gesprek te voeren en zelf maar al te graag geweld gebruikt, zoals de meeste neonazi's en ander extreemrechts volk, dan moeten we het maar op een andere manier duidelijk maken.
Als we ze hun gang laten gaan sterven er nog meer onschuldige immigranten.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 03:39 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat is dus het probleem. Je hebt hier twee achterlijke partijen tegenover elkaar, waarvan eentje net zo slim is om niet te willen vechten. En wat willen jullie duidelijk maken door middel van het vechten? Als jullie ze gewoon hun gang laten gaan dan is de lol er snel genoeg af voor ze. Maar iets zegt me dat jullie dat niet willen.
Ben je serieus of kan ik stoppen met reageren?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 03:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
Als we ze hun gang laten gaan sterven er nog meer onschuldige immigranten.
Nou nou meneer de held, dus immigranten moeten jouw drang tot ordinair voetbalhooliganisme rechtvaardigen?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 03:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 03:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
zeik niet zoquote:Op vrijdag 7 juni 2013 01:13 schreef PSV1990- het volgende:
4 bladzijdes WOW!!!
De dader had een ""Moslims"" moeten zijn waren we nu nog steeds bezig/
HYPOCRIETE MEDIA SCHAAPJES !
Net zo triest als die hippies van antifa die nog te vies om aan te raken zijn.quote:
ja, dat moest je natuurlijk even zeggen he... vroeg me al af wie deze voorspelbare uitspraak zou gaan doen. gefeliciteerd, je wint een natte tosti.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:22 schreef Hathor het volgende:
[..]
Net zo triest als die hippies van antifa die nog te vies om aan te raken zijn.
Allebei die bewegingen staan wat mij betreft op hetzelfde niveau, het zijn gewoon hooligans met een politieke agenda, simpel. En ik lust geen natte tosti's.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:33 schreef Nielsch het volgende:
[..]
ja, dat moest je natuurlijk even zeggen he... vroeg me al af wie deze voorspelbare uitspraak zou gaan doen. gefeliciteerd, je wint een natte tosti.
quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:40 schreef De_Guidance het volgende:
Echt schokkend hoeveel mensen dit stiekem goedkeuren.
PM je adres even, dan stuur ik 'em op.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:09 schreef Hathor het volgende:
[..]
Allebei die bewegingen staan wat mij betreft op hetzelfde niveau, het zijn gewoon hooligans met een politieke agenda, simpel. En ik lust geen natte tosti's.
Wat zei ik nou net? Ik lust geen natte tosti's, dus steek hem maar in je pruim meid.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:33 schreef Nielsch het volgende:
[..]
PM je adres even, dan stuur ik 'em op.
dan geef je hem maar aan je moeder ofzo... in welk gat zij hem dan steekt moet ze zelf wetenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:34 schreef Hathor het volgende:
[..]
Wat zei ik nou net? Ik lust geen natte tosti's, dus steek hem maar in je pruim meid.
hahaha...grappig.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:35 schreef Nielsch het volgende:
[..]
dan geef je hem maar aan je moeder ofzo... in welk gat zij hem dan steekt moet ze zelf weten
Inderdaad, daar moeten wij allen voor waken. Of het nou het fascisme is die de Londen-hoofdhakkers inspireerde, of het nou het mensonterende kemalisme is die Gruppenführer erdogan spuwt.quote:Op donderdag 6 juni 2013 07:00 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Gaan we weer: jullie...jullie...jullie...quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:17 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
Doe niet mee met jullie hypocriete mediaslaaf gelul.
Zieke reactie.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:23 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Gaan we weer: jullie...jullie...jullie...
In elk geval één militant uitgeschakeld, dat is het positieve aan het hele verhaal.
Dit topic heeft weinig met Erdogan te maken en volgens mij heeft de moderator jouw topic ook met een bepaalde reden op slot gedaan.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:21 schreef Terminator2000bc het volgende:
[..]
Inderdaad, daar moeten wij allen voor waken. Of het nou het fascisme is die de Londen-hoofdhakkers inspireerde, of het nou het mensonterende kemalisme is die Gruppenführer erdogan spuwt.
Ben blij dat wij het daarover eens zijn.
Ik keur geweld goed omdat ik niet sta te juichen bij moord?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:45 schreef Mgolovic het volgende:
Punt is dat die beide groeperingen bekend staan om hun gebruik van geweld. Dus indirect keur je het zelf ook goed.
De antifa valt geen onschuldige mensen aan, er wordt alleen geweld gebruikt tegen de groepering die wel onschuldige mensen aanvalt, of vermoordt.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:45 schreef Mgolovic het volgende:
Punt is dat die beide groeperingen bekend staan om hun gebruik van geweld. Dus indirect keur je het zelf ook goed.
Discussie zonder eind. Dat zal de tegenpartij nl ook zeggen.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
De antifa valt geen onschuldige mensen aan, er wordt alleen geweld gebruikt tegen de groepering die wel onschuldige mensen aanvalt, of vermoordt.
De "tegenpartij" kiest juist altijd onschuldige / makkelijke doelwitten, dit bericht is daar het bewijs van.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:53 schreef Mgolovic het volgende:
[..]
Discussie zonder eind. Dat zal de tegenpartij nl ook zeggen.
Nee hoor. Ik heb het ook niet over jou.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:56 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Beetje jammer dit. Je komt er niet uit met argumenten dus kom je met zoiets slaps.
Had het al aangepast.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:57 schreef Mgolovic het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik heb het ook niet over jou.
Je kan het ook overdrijven hoor.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:35 schreef De_Guidance het volgende:
Trouwens, wat weten jullie over die jongen die is vermoord door skiheads met nazi tattoo's behalve dat hij lid is van antifa?
Zonder ook maar enige kennis van zaken te hebben juicht de helft hier bijna dat hij dood is, omdat hij lid is van de antifa.
Wat is jullie idee van een democratische rechtstaat als jullie een feest vieren of goedkeuren dat mensen worden vermoord vanwege hun ideeën?
Het laagje chroom blijkt weer filterdun hier.
Jullie missen ook de hele link met het toegenomen extreem-rechts geweld na de goedkeuring van het homohuwelijk. Je zou haast denken dat sommige mensen toch ergens sympathie voelen voor extreem-rechts.
Same shit, different name.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:31 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Dit topic heeft weinig met Erdogan te maken en volgens mij heeft de moderator jouw topic ook met een bepaalde reden op slot gedaan.
Maar dat jij denkt dat Erdogan een kemalist is laat wel heel goed zien hoe weinig kennis je hebt van zaken. Je hebt jezelf onsterfelijk belachelijk gemaakt bij deze.
Want de kemalisten zijn juist boos op Erdogan.
En ontspoort topics.quote:
behalve de aanval op janmaat dan. of wou je beweren dat ie onschuldige mensen aanviel?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
De antifa valt geen onschuldige mensen aan, er wordt alleen geweld gebruikt tegen de groepering die wel onschuldige mensen aanvalt, of vermoordt.
janmaat is in mijn ogen niet onschuldig, ik weet niet of je enig idee hebt wat de denkbeelden en idealen van die man waren?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 01:06 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
behalve de aanval op janmaat dan. of wou je beweren dat ie onschuldige mensen aanviel?
Ach zowel de AntiFa als de Skinheads zijn eenzelfde groep idioten met eenzelfde idiote visie op de wereld, en eenzelfde verrotte handelswijze. Er is geen slechtere of betere variant, het zijn beiden mensen met een serieuze psychose.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 01:06 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
behalve de aanval op janmaat dan. of wou je beweren dat ie onschuldige mensen aanviel?
Mensen doden of verwonden vanwege hun daden en denkbeelden is sowieso fout. Zelfs als de andere partij ook doodt. Daar hoor je boven te staan. Ook gaan doden haalt je naar hetzelfde niveau naar beneden als degene die je aanvalt.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 01:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
janmaat is in mijn ogen niet onschuldig, ik weet niet of je enig idee hebt wat de denkbeelden en idealen van die man waren?
Mooi hoe de antifa de denkwijzen van het fascisme in ere houdt!quote:Op zaterdag 8 juni 2013 01:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
janmaat is in mijn ogen niet onschuldig, ik weet niet of je enig idee hebt wat de denkbeelden en idealen van die man waren?
Dat sowieso. De politiek lijdt aan een ernstig zielskanker, vandaag.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 01:16 schreef Voorschrift het volgende:
Ach sowieso, Janmaat is de Boeman van de generatie die nu met pensioen gaat. Als je gewoon objectief kijkt naar wat hij zegt dan is het (bijna) gemeengoed binnen de politiek tegenwoordig. De associatie Janmaat met zwaar rechts-extremisme is wat mij betreft sowieso onzin, eigenlijk.
Of ik ben te mild in mijn oordeel over de huidige politiek dat ik er geen probleem in zie, dat kan ook.
Van de denkbeelden en idealen van jouw soort kan ik ook niet echt vrolijk worden.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 01:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
Of je hebt geen benul wat de man allemaal heeft geroepen, dat lijkt mij wat realistischer. Of is het tegenwoordig bijvoorbeeld wel politiek gemeengoed om te zeggen dat negers niet in het Nederlands elftal thuis horen ?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 01:16 schreef Voorschrift het volgende:
Ach sowieso, Janmaat is de Boeman van de generatie die nu met pensioen gaat. Als je gewoon objectief kijkt naar wat hij zegt dan is het (bijna) gemeengoed binnen de politiek tegenwoordig. De associatie Janmaat met zwaar rechts-extremisme is wat mij betreft sowieso onzin, eigenlijk.
Of ik ben te mild in mijn oordeel over de huidige politiek dat ik er geen probleem in zie, dat kan ook.
Ik vraag mij af of je het ook zo hilarisch vond toen Fortuyn werd vermoord.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 03:13 schreef porsche1 het volgende:
Haha, heerlijk, al die huilende linkse. Lekker hypocriet zijn ze ook.
Antifa, ha ha ha.
Slechte vergelijking. Fortuyn gebruikte geen geweld tegen zijn politieke tegenstanders.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 11:38 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik vraag mij af of je het ook zo hilarisch vond toen Fortuyn werd vermoord.
Deze jongen wel ?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 11:40 schreef Ludd het volgende:
[..]
Slechte vergelijking. Fortuyn gebruikte geen geweld tegen zijn politieke tegenstanders.
Van wat ik uit de Franse media begreep was hij in ieder actief betrokken bij een groepje dat dat wel deed. Ik moet zeggen dat ik deze zaak niet aandachtig gevolgd heb, dus correct me if I'm wrong.quote:
En dat allemaal om users als jou op de kast te jagen...quote:Op zaterdag 8 juni 2013 11:42 schreef gelly het volgende:
Maar goed, het is wel duidelijk dat bij het gros van de NWS posters sympathie uitgaat naar extreem-rechts, dat is ook geen nieuws lijkt me.
Het gros van de mensen die hier reageren boeit het gewoon geen ene moer omdat het toch een militant figuur was en er dan ook weinig aan verloren is gegaan. Als dat ze al extreem-rechts maakt is dat woord nog harder gedevalueerd dan ik dacht of is dat zojuist door jouw post gebeurd.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 11:42 schreef gelly het volgende:
Maar goed, het is wel duidelijk dat bij het gros van de NWS posters sympathie uitgaat naar extreem-rechts, dat is ook geen nieuws lijkt me.
Was daar niet ooit zo'n uitspraak over gedaan, over hoe de nieuwe generatie fascisten zich zouden noemen?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 02:11 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Mooi hoe de antifa de denkwijzen van het fascisme in ere houdt!
Moet je nou niet gaan lopen gillen dat je het helemaal gehad hebt hier en dat je hier nooit meer komt?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 11:42 schreef gelly het volgende:
Waar begreep je dat uit? Ik zie het niet terug namelijk.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 11:43 schreef Ludd het volgende:
[..]
Van wat ik uit de Franse media begreep was hij in ieder actief betrokken bij een groepje dat dat wel deed. Ik moet zeggen dat ik deze zaak niet aandachtig gevolgd heb, dus correct me if I'm wrong.
Vrij schokkend ja. Voor mij is het wel nieuws.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 11:42 schreef gelly het volgende:
Yeah, wij zijn allemaal extreem rechts omdat we het niet erg vinden dat een linksextremist de pijp uit isquote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:42 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Vrij schokkend ja. Voor mij is het wel nieuws.
Nogal kortzichtig en stupide.quote:Op donderdag 6 juni 2013 08:25 schreef DDDDDaaf het volgende:
Precies.quote:Op zondag 9 juni 2013 08:44 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nogal kortzichtig en stupide.
Escalerend straatgeweld voert tot de roep om een sterke man
Daarbij moet je politiek geweld nooit accepteren in een democratie. Of dat nu een 19 jarige is die het slachtoffer wordt, of de leider van een nieuwe politieke beweging.
Dit is echter geen politieke moord, dit is een moord op een hooligan, gepleegd door vijf andere relschoppers. Rechtsextremisten en antifa's mogen dan wel een ideologisch sausje over hun aktiviteiten menen te gooien, het zijn en blijven beiden doodordinaire relschoppers die kicken op geweld...quote:Op zondag 9 juni 2013 08:44 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nogal kortzichtig en stupide.
Escalerend straatgeweld voert tot de roep om een sterke man
Daarbij moet je politiek geweld nooit accepteren in een democratie. Of dat nu een 19 jarige is die het slachtoffer wordt, of de leider van een nieuwe politieke beweging.
Dit zou ook provokatie kunnen zijn, om net als wat onlangs in Engeland gebeurde een schokgolf door de massa heen te zenden (dat was geen provo, maar het schokeffect was wel het gevolg van de enorme media die het dagenlang en doorlopend op de buis bracht) Want die gebeurtenis zorgt voor verdere angst in bugers, dat gaat politieke gevolgen krijgen (zag je ook na aanslag in Noorwegen, die verkiezingen die volgde liet een enorme verandering zien, angst propaganda doet dat keer op keer), en daaruit kan fascisme ontstaan (dat was super georganiseert, een individu niet, vandaar dat het een provokateur kan zijn geweest)quote:Op donderdag 6 juni 2013 07:00 schreef De_Guidance het volgende:
Dit. Die Antifacisten zijn net zo erg. Staat trouwens vandaag in de volkskrant dat de vriendin van de dader de dader belde nadat ze ruzie had gekregen met Antifacisten en door hen bedreigd en uitgescholden werd (verklaring van ooggetuigen).quote:Op maandag 10 juni 2013 05:51 schreef DDDDDaaf het volgende:
Dit is echter geen politieke moord, dit is een moord op een hooligan, gepleegd door vijf andere relschoppers. Rechtsextremisten en antifa's mogen dan wel een ideologisch sausje over hun aktiviteiten menen te gooien, het zijn en blijven beiden doodordinaire relschoppers die kicken op geweld...
Dat er een extremist de pijp uit gaat boeit mij eigenlijk niet zo veel.quote:Op zondag 9 juni 2013 08:39 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Yeah, wij zijn allemaal extreem rechts omdat we het niet erg vinden dat een linksextremist de pijp uit isJammer dat je zoveel provoceert, daarmee maak je jezelf onsterfelijk belachelijk.
De meeste Amerikanen nog wel.quote:Op maandag 10 juni 2013 08:48 schreef Synthercell het volgende:
[..]
Dit zou ook provokatie kunnen zijn, om net als wat onlangs in Engeland gebeurde een schokgolf door de massa heen te zenden (dat was geen provo, maar het schokeffect was wel het gevolg van de enorme media die het dagenlang en doorlopend op de buis bracht) Want die gebeurtenis zorgt voor verdere angst in bugers, dat gaat politieke gevolgen krijgen (zag je ook na aanslag in Noorwegen, die verkiezingen die volgde liet een enorme verandering zien, angst propaganda doet dat keer op keer), en daaruit kan fascisme ontstaan (dat was super georganiseert, een individu niet, vandaar dat het een provokateur kan zijn geweest)
Dus was het een provokatie, of net als onlangs in Engeland een doorgedraaide fanatici, of was het werkelijk iemand uit extreem rechtse hoek (of zelfs extreem linkse hoek, om te provoceren, een false flag daad om een ander of groep in kwaad daglicht te zetten) In deze post 9/11 tijd moet je overal rekening mee houden, omdat 9/11 zelf ook zeer verdacht was (meeste Amerikanen vermoeden dan ook dat 'hun' regering erachter zat)
Weet niet of dit waar is, maar mocht het waar zijn dan is het dus zijn verdiende stinkende loon.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:53 schreef LXIV het volgende:
Even nog voor de statistieken: er is wat meer bekend geworden over deze vechtpartij.
Blijkbaar zochten die extreem linksen zelf het gevecht op. De jongeren die door hen bedreigd werden hebben in eerste instantie het gevecht proberen te ontlopen. Naderhand lukte het toch om te gaan slaan. De eerste klap werd door de linksen uitgedeeld. Met een boksbeugel. Toen die jongen eindelijk die Meric terugsloeg was de eerste klap een daalder waard.
Voor diegenen die Frans kunnen:
http://www.lepoint.fr/soc(...)-2013-1677922_23.php
Het schijnt altijd al een oproerkraaier geweest te zijn, die geweld absoluut niet schuwde, altijd met een boksbeugel op zak liep en vond dat al zijn politieke tegenstanders "dood" moesten.quote:Op maandag 10 juni 2013 23:02 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Weet niet of dit waar is, maar mocht het waar zijn dan is het dus zijn verdiende stinkende loon.
Mijn Frans is slecht hoor, maar ik zie hier wel al mn vooroordelen bevestigd...quote:Op maandag 10 juni 2013 23:03 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het schijnt altijd al een oproerkraaier geweest te zijn, die geweld absoluut niet schuwde, altijd met een boksbeugel op zak liep en vond dat al zijn politieke tegenstanders "dood" moesten.
Op de Franse social media is inmiddels genoeg te vinden.
Daden van terreur in Europa komen volgens de rapporten van Europol per definitie bijna altijd van Extreemlinks. Daarnaast hoeft het iets hebben tegen het homohuwelijk niet per definitie iets te maken te hebben met homofobie, maar dat terzijde.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 08:20 schreef De_Guidance het volgende:
Precies, ook nog ingegeven door homofobie dus, deze daad van terreur.
Als zelfverdediging een daad van terreur is...quote:Op dinsdag 11 juni 2013 08:20 schreef De_Guidance het volgende:
Gewoon een gevalletje zelfverdediging, beetje advocaat krijgt hem zo off the hook. Hij heeft het blijkbaar zelf uitgelokt, hij is alleen letterlijk de verkeerde tegengekomen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 08:20 schreef De_Guidance het volgende:
Translate vertaald het redelijk. Lijkt inderdaad een gevalletje uitlokkerij van de linkerkant te zijn.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:53 schreef LXIV het volgende:
Even nog voor de statistieken: er is wat meer bekend geworden over deze vechtpartij.
Blijkbaar zochten die extreem linksen zelf het gevecht op. De jongeren die door hen bedreigd werden hebben in eerste instantie het gevecht proberen te ontlopen. Naderhand lukte het toch om te gaan slaan. De eerste klap werd door de linksen uitgedeeld. Met een boksbeugel. Toen die jongen eindelijk die Meric terugsloeg was de eerste klap een daalder waard.
Voor diegenen die Frans kunnen:
http://www.lepoint.fr/soc(...)-2013-1677922_23.php
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |