abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127470810
quote:
'Fransman zwaargewond na aanval skinhead'
Gepubliceerd: Don 06 jun 2013
Een 19-jarige Fransman is woensdag zwaargewond geraakt na een aanval door drie skinheads in Parijs.

Dat meldden Franse media, waaronder Le Monde.

In het ziekenhuis is de man hersendood verklaard. Hij stond bekend om zijn activistische verzet tegen extreem-rechts en was lid van Parti de Gauche, de Linkse Partij.

Parti de Gauche eist in een persverklaring dat de extreem-rechtse groeperingen in Parijs ontbonden worden. Volgens Parti de Gauche zijn zij verantwoordelijk voor de toename van het geweld in Parijs en de rest van het land de afgelopen weken.

Volgens getuigen vielen drie skinheads, waaronder een vrouw, het slachtoffer aan. De aanvallers zouden twintigers zijn en tot de JNR horen, de Nationalistische Revolutionaire Jeugd.
http://mobiel.nu.nl/algem(...)aanval-skinhead.html

Fascisme is nooit ver weg blijkt maar weer.
pi_127470851
Politieke moord dus.....
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_127470859
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 07:14 schreef DroogDok het volgende:
Politieke moord dus.....
Wat is er mis met de term terreur? Werd ook gebruikt voor de politieke moord in Londen. Dit is ook terreur. In de zuiverste vorm.
pi_127470878
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juni 2013 07:15 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Wat is er mis met de term terreur? Werd ook gebruikt voor de politieke moord in Londen. Dit is ook terreur. In de zuiverste vorm.
Ja, dat is allemaal wel leuk maar dit gaat geen reeks worden.
pi_127470896
Zinloos ziek volk dat nooit meer beter wordt, niets bijdraagt en de almaar krimpende verzorgingsstaat veel teveel geld en vooral moeite kost.

Deze idioten moeten we niet in Europa willen. Aangezien ze hoogstwaarschijnlijk geen immigrant zijn, en dus terug kunnen sturen naar een ander land... de guillotine. Of liever de moderne versie; een spuitje.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_127470987
quote:

[..]

Maar is het dan fascisme?
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_127470996
Hij zou inmiddels overleden zijn:

quote:
Le jeune militant agressé par des skinheads à Paris est mort, selon le Parti de Gauche
bron: http://www.20minutes.fr/s(...)are-rer-saint-lazare

[ Bericht 23% gewijzigd door Montagui op 06-06-2013 07:48:45 ]
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_127470999
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 07:39 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Ja, dit is nou fascisme.
pi_127471005
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 07:41 schreef Montagui het volgende:
Hij zou inmiddels overleden zijn:

[..]

bron: http://www.20minutes.fr/s(...)are-rer-saint-lazare
RIP
  donderdag 6 juni 2013 @ 07:43:39 #10
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_127471011
Wat een mongolen.
pi_127471088
quote:
2s.gif Op donderdag 6 juni 2013 07:42 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Ja, dit is nou fascisme.
Omdat de daders extreem rechts zijn of omdat het een moord is met politieke motieven?
pi_127471096
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 07:58 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Omdat de daders extreem rechts zijn of omdat het een moord is met politieke motieven?
De combinatie ervan natuurlijk.
pi_127471173
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 16:06 schreef deadprez het volgende:
Nou nou, wat een big deal zeg :') Dit soort shit gebeurt toch altijd al, ik kreeg vroeger ook wel eens klappen en deelde ook wel eens klappen uit, dat kwam dan ook niet in het nieuws. :')
pi_127471284
quote:
15s.gif Op donderdag 6 juni 2013 07:00 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Het is groeiende in Europa :P
pi_127471323
Benieuwd of er net zo veel aandacht aan wordt besteed als die man in Londen , dit is namelijk ook terreur ...

Maar ja het gaat niet om een ""Moslims"" dus waar praten we over .

stelletje hypocrieten !
pi_127471326
Parti de Gauche blijkt gelinkt te zijn aan Die Linke in Duitsland, een partij die is aangemerkt als extreemlinks. Mocht Parti de Gache inderdaad het zelfde extremtistische gedachtengoed aanhangen dan is deze aanval niet minder erg, maar wellicht wel enigszins voorspelbaar. De extremen aan beide kanten slaan elkaar al decennia lang de hersens in natuurlijk.
Ik heb geen speciaal talent. Ik ben slechts nieuwsgierig.
pi_127471373
Big deal. Zo lang die rechtsradicalen en antifa's elkaar het licht uit de ogen schoppen en slaan, hebben wij - normale mensen - van beiden geen last...
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_127471408
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 08:25 schreef DDDDDaaf het volgende:
Big deal. Zo lang die rechtsradicalen en antifa's elkaar het licht uit de ogen schoppen en slaan, hebben wij - normale mensen - van beiden geen last...
Nee. Gewoon nee.
pi_127471452
k
quote:
Wij - normale mensen. Ja de joden zijn de normale mensen nog steeds dankbaar voor hetheldhaftig verzet dat geboden is, lol.

Vlei jezelf niet zo.
pi_127471454
Jammer dat die mensen bestempeld worden als "skinheads".
  † In Memoriam † donderdag 6 juni 2013 @ 08:36:51 #21
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_127471540
quote:
14s.gif Op donderdag 6 juni 2013 08:31 schreef LompeHork het volgende:
Inderdaad. Het woord skinhead is in dit geval al synoniem aan rechtsextremist.

Noem ze gewoon rechtsextremisten dan. Of zeg dit iets over de politieke kleur van de auteur van dit stuk?
:')
pi_127471544
quote:
Sjah, onnozele media. Maar het staat wel weer. Hatsee, weer een zaadje geplant.
pi_127471554
quote:
15s.gif Op donderdag 6 juni 2013 08:28 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Nee. Gewoon nee.
Ja, gewoon ja.

Wat mij betreft moorden die rechtsradicalen, antifa's, moslimextremisten en andere halve garen elkaar compleet uit. Met hun misplaatst arrogante idee dat hun verknipte wereldbeeld zó ongelofelijk belangrijk is, dat het met geweld opgedrongen dient te worden aan normale burgers. Burgers die bovendien al genoeg aan hun hoofd hebben...
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_127471564
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juni 2013 08:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Noem ze gewoon rechtsextremisten dan.
Dit dekt de lading ja.
quote:
Of zeg dit iets over de politieke kleur van de auteur van dit stuk?
Ik denk meer over de onwetendheid van de auteur :)
pi_127471568
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juni 2013 08:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Noem ze gewoon rechtsextremisten dan. Of zeg dit iets over de politieke kleur van de auteur van dit stuk?
Nee, die term is al 20 jaar ofzo verbasterd.
pi_127471570
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juni 2013 08:37 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

Ja, gewoon ja.

Wat mij betreft moorden die rechtsradicalen, antifa's, moslimextremisten en andere halve garen elkaar compleet uit. Met hun misplaatst arrogante idee dat hun verknipte wereldbeeld zó ongelofelijk belangrijk is, dat het met geweld opgedrongen dient te worden aan normale burgers. Burgers die bovendien al genoeg aan hun hoofd hebben...
Wanneer is jou voor het laatst met geweld iets opgedrongen door die groepen. Of iemand die je kent?
pi_127471577
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 08:22 schreef PSV1990- het volgende:
Benieuwd of er net zo veel aandacht aan wordt besteed als die man in Londen , dit is namelijk ook terreur ...

stelletje hypocrieten !

Ah, de slachtofferrol.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_127471592
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juni 2013 08:39 schreef NomanIW het volgende:

[..]

Wanneer is jou voor het laatst met geweld iets opgedrongen door die groepen. Of iemand die je kent?
Volgens mij doen ze niet anders hoor :?
pi_127471597
quote:
Hoezo ?

Ben jij een linkse skinhead ofzo?

S.H.A.R.P ?
pi_127471617
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 08:40 schreef arjan1212 het volgende:

[..]

Hoezo ?

Ben jij een linkse skinhead ofzo?

S.H.A.R.P ?
Ik ben helemaal geen skinhead, maar ik ken wel het verschil tussen rechtsradicalen en de traditionele skinhead. :)

Al die conclusies die meteen weer getrokken worden, alsof een gemiddeld persoon niets hoort af te weten van bepaalde stromingen maar meteen in die stroming moet zitten :')
  † In Memoriam † donderdag 6 juni 2013 @ 08:43:11 #31
pi_127471630
quote:

[..]

inderdaad rare klacht. Het gaat zeker in nederland om enorm kleine groepen.
Wanneer heb je voor het laatst een groepje 'skinheads' zien staan ?
pi_127471645
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 08:40 schreef Mgolovic het volgende:

[..]

Volgens mij doen ze niet anders hoor :?
Dus kom je nu met een voorbeeld :)
pi_127471663
quote:

[..]

Niet met geweld, maar hun schreeuwdemonstraties die steevast op gewelddadigheden en vernielingen uitlopen, kosten iedere keer weer klauwen vol aan gemeenschapsgeld. Ga lekker met elkaar op de vuist op één of ander achterafveld in plaats van de samenleving op te zadelen met allerlei kosten, dat geld kan vel beter besteed worden. Aan zorg, of de instandhouding van ons sociaal stelsel bijvoorbeeld...
  † In Memoriam † donderdag 6 juni 2013 @ 08:45:48 #34
pi_127471673
quote:
17s.gif Op donderdag 6 juni 2013 08:39 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Ah, de slachtofferrol.
Hij heeft wel een punt. Bovendien kan zogenaamd terrorisme alleen door moslims worden gedaan. Waarom zou deze moordpartij bijvoorbeeld geen terroristische aanslag zijn? Het zijn extreemrechtse fundamentalisten
pi_127471695
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juni 2013 08:44 schreef NomanIW het volgende:

[..]

Dus kom je nu met een voorbeeld :)
Moet ik nu serieus gaan Googelen op extreemlinks/rechts geweld? Dat het niet tegen mij persoonlijk is (of die andere user) wil niet zeggen dat het met geweld opleggen van een wil niet direct tegen de hele Nederlandse bevolking is gericht.

Maar goed, het meest recente voorbeeld: de praktijken van de, in dit geval linkse, extremisten: de beveiliging die bestuurders in Nederland nodig blijken te hebben vanwege bedreigingen die te maken hebben met het Nederlandse asielbeleid.
pi_127471746
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 08:46 schreef Mgolovic het volgende:

[..]

Moet ik nu serieus gaan Googelen op extreemlinks/rechts geweld? Dat het niet tegen mij persoonlijk is (of die andere user) wil niet zeggen dat het met geweld opleggen van een wil niet direct tegen de hele Nederlandse bevolking is gericht.
Vind het wel meevallen eigenlijk. Het meeste geweld is onderling, en geweld en intimidatie zijn nu eenmaal onderdeel van politiek. Ook aan de kant van de staat.
pi_127471931
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juni 2013 08:49 schreef NomanIW het volgende:

[..]

Vind het wel meevallen eigenlijk. Het meeste geweld is onderling, en geweld en intimidatie zijn nu eenmaal onderdeel van politiek. Ook aan de kant van de staat.
Meevallen? Is niet iedere vorm van met geweld en intimidatie om je wil op leggen te veel?

[ Bericht 0% gewijzigd door Mgolovic op 06-06-2013 09:05:08 ]
pi_127471954
Geen bezwaar als de extremisten elkaar uitroeien. Liever vandaag dan morgen.

quote:
Parti de Gauche eist in een persverklaring dat de extreem-rechtse groeperingen in Parijs ontbonden worden.
Ja, dat werkt! Nu de pedofielenpartij weg is, zijn namelijk ook alle pedofielen weg. *O*
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_127471974
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juni 2013 08:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Hij heeft wel een punt. Bovendien kan zogenaamd terrorisme alleen door moslims worden gedaan. Waarom zou deze moordpartij bijvoorbeeld geen terroristische aanslag zijn? Het zijn extreemrechtse fundamentalisten
Dit beste jongen noem je nou een incident.
Surely you can't be serious
I am serious... and don't call me Shirley
pi_127472118
quote:
Parti de Gauche eist in een persverklaring dat de extreem-rechtse groeperingen in Parijs ontbonden worden.
Geloof ook dat er geen dierenactivisten meer zijn sinds Volkert van der Graaf.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_127472245
Weerzinwekkende gebeurtenis. Hopelijk worden de daders opgespoord en zwaar gestraft.

Ik snap trouwens niks van de discussie over skinheads versus rechtsextremisten. De term "skinheads" wordt gebruikt om aan te geven wat getuigen hebben gezien. Dat het om rechtsextremisten gaat, ligt gezien de achtergrond van het slachtoffer redelijk voor de hand.
  donderdag 6 juni 2013 @ 09:25:20 #42
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_127472463
Maar er zat ook een vrouw bij. Zou die dan ook kaal zijn geweest?
  donderdag 6 juni 2013 @ 09:30:03 #43
241662 Jian
Well, well, well
pi_127472584
Maar niemand die nog echt precies het hoe en waarom weet begrijp ik. Okee dat wachten we dan nog even af.
pi_127472723
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 08:59 schreef Mgolovic het volgende:

[..]

Meevallen? Is niet iedere vorm van met geweld en intimidatie om je wil op leggen te veel?
Uiteraard. Maar dat doen overheden net zo goed. Dus waarom selectief verontwaardigd.doen?
  † In Memoriam † donderdag 6 juni 2013 @ 09:40:12 #45
pi_127472826
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juni 2013 08:45 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

Niet met geweld, maar hun schreeuwdemonstraties die steevast op gewelddadigheden en vernielingen uitlopen, kosten iedere keer weer klauwen vol aan gemeenschapsgeld. Ga lekker met elkaar op de vuist op één of ander achterafveld in plaats van de samenleving op te zadelen met allerlei kosten, dat geld kan vel beter besteed worden. Aan zorg, of de instandhouding van ons sociaal stelsel bijvoorbeeld...
Dat gebeurt in nederland niet vaak hoor. Als de extreemrechte oftewel volksnationalistische groeperingen actievoeren lopen ze meestal een paar rondjes met vlaggen en dan wordt de boel 'geblokkeerd' door linkse groeperingen die weer worden weggestuurd door de politie. Zo sensationeel is het niet.
pi_127472844
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juni 2013 09:35 schreef NomanIW het volgende:

[..]

Uiteraard. Maar dat doen overheden net zo goed. Dus waarom selectief verontwaardigd.doen?
Ik zie die zelfde vorm van geweld en intimidatie echt niet vanuit de overheid hoor. Misschien in die zandbank landen maar Nederland echt niet.

Een overheid die zijn burgers voorliegt vind ik heel iets anders dan met geweld je doel proberen te bereiken.
pi_127472928
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 09:41 schreef Mgolovic het volgende:

[..]

Ik zie die zelfde vorm van geweld en intimidatie echt niet vanuit de overheid hoor. Misschien in die zandbank landen maar Nederland echt niet.

Een overheid die zijn burgers voorliegt vind ik heel iets anders dan met geweld je doel proberen te bereiken.
Het is in Nederland goed uit te houden, maar evengoed menen anderen voor jou te kunnen beslissen en word je gekidnapt of mishandeld wanneer je niet luisteren wil.
pi_127472940
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 08:22 schreef PSV1990- het volgende:

stelletje hypocrieten !

Ga eens terug je hok in.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_127472971
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juni 2013 09:45 schreef NomanIW het volgende:

[..]

Het is in Nederland goed uit te houden, maar evengoed menen anderen voor jou te kunnen beslissen en word je gekidnapt of mishandeld wanneer je niet luisteren wil.
:?
pi_127473019
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 09:46 schreef Mgolovic het volgende:

[..]

:?
Cel, wapenstok, pepperspray, dienstpistool?
pi_127473068
Idioten :{
..non est vivere sed valere vita est ..
pi_127473072
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juni 2013 09:48 schreef NomanIW het volgende:

[..]

Cel, wapenstok, pepperspray, dienstpistool?
Mja, ik vind dat meestal een logisch gevolg van bewust niet luisteren. Er wordt doorgaans een aantal maal duidelijk aangegeven dat er geweld wordt gebruikt indien je de betreffende locatie niet rustig verlaat. Blijf je? Dan zoek je bewust de confrontatie op en krijg je klappen.
pi_127473082
Gister zei nog iemand in een topic over de bedreigingen van Teeve: "Je moet erg oppassen met die linksen, die schrikken niet terug voor moord."
Rechts-extremisten dus ook niet blijkt maar weer eens :{.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_127473180
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 09:51 schreef Mgolovic het volgende:

[..]

Mja, ik vind dat meestal een logisch gevolg van bewust niet luisteren. Er wordt doorgaans een aantal maal duidelijk aangegeven dat er geweld wordt gebruikt indien je de betreffende locatie niet rustig verlaat. Blijf je? Dan zoek je bewust de confrontatie op en krijg je klappen.
Dus als de neonazi zegt rot op naar je eigen land, en er wordt niet geluisterd dan mogen er klappen worden uitgedeeld?

Je snapt mn punt niet he?

Jammer, want het is volgens mij zo klaar als wat. Overheden gebruiken geweld en intimidatie om anderen hun wil op te leggen.

Bewust de confrontatie zoeken.omdat je niet luistert? Waarom zou je moeten luisteren? Dat wordt je ook maar opgedragen. En vaak genoeg overtreden overheden hun eigen wetten en regels om lastige mensen de mond te snoeren bv.

Snap je? Het is hoe dingen werken.
pi_127473286
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juni 2013 09:56 schreef NomanIW het volgende:

[..]

Dus als de neonazi zegt rot op naar je eigen land, en er wordt niet geluisterd dan mogen er klappen worden uitgedeeld?

Je snapt mn punt niet he?

Jammer, want het is volgens mij zo klaar als wat. Overheden gebruiken geweld en intimidatie om anderen hun wil op te leggen.

Bewust de confrontatie zoeken.omdat je niet luistert? Waarom zou je moeten luisteren? Dat wordt je ook maar opgedragen. En vaak genoeg overtreden overheden hun eigen wetten en regels om lastige mensen de mond te snoeren bv.

Snap je? Het is hoe dingen werken.
Nee, jij had het over overheden die een wil opleggen met geweld als gevolg. Als je daar bij een protest o.i.d. bevelen van ME o.i.d. niet opvolgt loop je het risico op klappen. Dan moet je niet janken.

Een overheid is er om regels en wetten te handhaven. Die kunnen niet leuk zijn, die kunnen soms krom zijn, maar je moet het er mee doen. Als jij vind dat je niet hoeft te luisteren naar de overheid moet je verhuizen naar een verlaten booreiland.
pi_127473461
mmm
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 10:00 schreef Mgolovic het volgende:

[..]

Nee, jij had het over overheden die een wil opleggen met geweld als gevolg. Als je daar bij een protest o.i.d. bevelen van ME o.i.d. niet opvolgt loop je het risico op klappen. Dan moet je niet janken.

Een overheid is er om regels en wetten te handhaven. Die kunnen niet leuk zijn, die kunnen soms krom zijn, maar je moet het er mee doen. Als jij vind dat je niet hoeft te luisteren naar de overheid moet je verhuizen naar een verlaten booreiland.
Ja, want de politie zit nooit fout wou je zeggen?
Ik zie wel verschillen tussen overheid en neonazi. Maar de methodieken verschillen weinig wanneer het om de uitoefening van macht gaat.

Overigens ben je de zoveelste die denkt dat elk bevel van een agent wettelijk verplicht opgevolgd dient te worden. Dat is niet waar. Ook politie optreden is aan regels gebonden. En laat het daar nou.juist vaak fout gaan bij demonstraties.

Overigens kun je niet vluchten voor overheden.
pi_127473574
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juni 2013 10:08 schreef NomanIW het volgende:
mmm

[..]

Ja, want de politie zit nooit fout wou je zeggen?
Ik zie wel verschillen tussen overheid en neonazi. Maar de methodieken verschillen weinig wanneer het om de uitoefening van macht gaat.

Overigens ben je de zoveelste die denkt dat elk bevel van een agent wettelijk verplicht opgevolgd dient te worden. Dat is niet waar. Ook politie optreden is aan regels gebonden. En laat het daar nou.juist vaak fout gaan bij demonstraties.

Overigens kun je niet vluchten voor overheden.
Fout, bezwaar maken doe je achteraf.

Maar goed, ik zie de overheid niet als een instantie die er alleen op uit is om haar landgenoten een oor aan te naaien en jij wel. Dat is het verschil
pi_127473617
De ene extreme die de andere afmaakt... boeiend.

Next pls, maakt me niet uit aan welke kant.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_127473912
quote:

[..]

Terreur is, naast politieke doeleinden bereiken, ook bedoelt om de bevolking bang te maken. Dat is hier niet het geval.
Iemand op straat met kapmessen aanvallen, zijn kop eraf hakken en vervolgens met bebloede handen voor de camera gaan vertellen waarom dat je het deed is inderdaad terrorisme.
pi_127473996
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 10:16 schreef Spooky4u het volgende:

dit!
<hr>
pi_127474753
quote:
Parti de Gauche eist in een persverklaring dat de extreem-rechtse groeperingen in Parijs ontbonden worden. Volgens Parti de Gauche zijn zij verantwoordelijk voor de toename van het geweld in Parijs en de rest van het land de afgelopen weken.
Extreem rechts loopt een beetje in op het (historische) geweld van extreem links, en ze moeten ontbonden (verboden?) worden?

Gelijke monniken, gelijke kappen. Dan ook de extreem linkse groepen ontbinden.
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
pi_127474968
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 10:58 schreef Resistor het volgende:
Extreem rechts loopt een beetje in op het (historische) geweld van extreem links, en ze moeten ontbonden (verboden?) worden?

Tjonge, een linkse groep roept na een terreurdaad van rechts-extremisten op tot verbieden van die rechts-extremistische groepering, dat je je daardoor laat verrassen :').
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_127475062
Vanmorgen is er heel kort aandacht bij de NOS aan besteed. RTL 4 zelfs helemaal niets. Maar goed, dat zijn ook de grootste rechtse hypocrieten van medialand.

Dit is gewoon net zo erg als wat er in Londen is gebeurd. Maar de media en de overheid heeft liever dat er veel aandacht wordt besteed aan zaken waar ze makkelijk op kunnen scoren dan dit. En sowieso, alles dat links is en opkomt voor gelijke rechten is in Nederland gedegradeerd tot vloeken in de rechtse kerk. Om te kotsen.
pi_127475135
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 10:58 schreef Resistor het volgende:

[..]

Het geweld van een ander is natuurlijk geen argument voor jouw geweld. Welke moslim of linkse iets fout doet, dat geeft een extreem-rechtse (of wie dan ook) niet het recht mensen te vermoorden, WTF zeg.

Ga je nu zielig een stel skinheads met moordneigingen zitten goedpraten? Ben je wel goed bij je -kale- hoofd man?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  donderdag 6 juni 2013 @ 11:12:06 #65
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_127475189
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 09:25 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Maar er zat ook een vrouw bij. Zou die dan ook kaal zijn geweest?
Dat is de belangrijkste vraag.
pi_127475238
quote:
5s.gif Op donderdag 6 juni 2013 11:12 schreef wickedmen het volgende:

[..]

Dat is de belangrijkste vraag.
Ze is gespot

pi_127476011
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 11:08 schreef PSV1990- het volgende:
Vanmorgen is er heel kort aandacht bij de NOS aan besteed. RTL 4 zelfs helemaal niets. Maar goed, dat zijn ook de grootste rechtse hypocrieten van medialand.

Dit is gewoon net zo erg als wat er in Londen is gebeurd. Maar de media en de overheid heeft liever dat er veel aandacht wordt besteed aan zaken waar ze makkelijk op kunnen scoren dan dit. En sowieso, alles dat links is en opkomt voor gelijke rechten is in Nederland gedegradeerd tot vloeken in de rechtse kerk. Om te kotsen.
Je snapt de nuance niet tussen Londen en dit. Verder komt rechts ook op voor gelijke rechten natuurlijk.
  donderdag 6 juni 2013 @ 11:38:57 #68
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_127476067
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 10:27 schreef karton2 het volgende:

[..]

Terreur is, naast politieke doeleinden bereiken, ook bedoelt om de bevolking bang te maken. Dat is hier niet het geval.
Iemand op straat met kapmessen aanvallen, zijn kop eraf hakken en vervolgens met bebloede handen voor de camera gaan vertellen waarom dat je het deed is inderdaad terrorisme.
Nee, dat is onzin. Terrorisme is een daad met als doel de samenleving te ontwrichten, dat leek me niet echt het doel van die neger in Londen. Dat zou ik meer onder politiek activisme scharen.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_127476316
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 11:38 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Nee, dat is onzin. Terrorisme is een daad met als doel de samenleving te ontwrichten, dat leek me niet echt het doel van die neger in Londen. Dat zou ik meer onder politiek activisme scharen.
Ze hebben bewust gekozen om op klaarlichte dag, midden op straat, en publiek, een soldaat met messen aan te vallen en zijn kop eraf te hakken om daarna voor de camera te gaan vertellen over hun motieven.
Ze kozen voor een soldaat omdat het leger in 'hun' landen zit. Tweede reden is om te laten zien dat de bewakers van de samenleving (soldaten dus) in hun eigen land, op straat niet en nergens veilig zullen zijn.
Dán ben je pas bezig om de bevolking (de kiezer!) bang te maken.
Een politieke tegenstander anoniem de dood inschoppen stelt natuurlijk niks voor in vergelijking met Londen, dan hadden die Fransen het iets grootser en viezer aan moeten pakken.
pi_127476605
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 08:07 schreef Funkel het volgende:

[..]

Shit man. Die gast is dood hoor. DOOD DOOR SCHULD.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_127476626
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 10:16 schreef Spooky4u het volgende:

Het gaat in dit geval niet om twee extremen. Beetje rare vergelijking.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_127476752
Door wie zou Pim Fortuyn zijn vermoord.....
pi_127476767
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 11:55 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Het gaat in dit geval niet om twee extremen. Beetje rare vergelijking.
Een linkse die er zijn dagtaak van maakt om rechts dwars te zitten is in mijn ogen ook extreem. Laat mensen die anders denken gewoon met rust.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_127476779
quote:
11s.gif Op donderdag 6 juni 2013 11:10 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Het geweld van een ander is natuurlijk geen argument voor jouw geweld. Welke moslim of linkse iets fout doet, dat geeft een extreem-rechtse (of wie dan ook) niet het recht mensen te vermoorden, WTF zeg.

Ga je nu zielig een stel skinheads met moordneigingen zitten goedpraten? Ben je wel goed bij je -kale- hoofd man?
Hij praat het nergens goed, hij veroordeelt het beide. En terecht.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  donderdag 6 juni 2013 @ 12:36:30 #75
348078 Veldkamp
Gerechtigheid en vrede
pi_127477915
Linksextremist vermoord door rechtsextremisten.

Meestal is het andersom overigens. Dan berichten de media er systematisch niet over. Het is wel duidelijk aan de afbeeldingen en titels te zien, dat linksextremisten op sympathie van veel journalisten kunnen rekenen. En luie journalisten nemen die artikelen weer direct over.
  donderdag 6 juni 2013 @ 12:39:04 #76
348078 Veldkamp
Gerechtigheid en vrede
pi_127477965
quote:

Er worden ook neonazi's vermoord door linksextremisten. Al jarenlang. Hoor je ook niets over in linkse staatsmedia in Europa.

Daarnaast worden bijv. in Duitsland door journalisten systematisch de moorden op autochtone jongeren en burgers uit de media gehouden, als de daders buitenlanders zijn.

Er is zoveel mis met mediacodes. Objectieve eerlijke berichtgeving zou ik wensen. Dus hier een artikel over (maar ook geen verheerlijking van de linksextremistische 19-jarige naïeve jongeman bij de extremistische antifascisten). Maar ook over die andere gevallen.

Helaas lijkt dat te veel gevraagd. Weinig rechtse mensen worden journalisten, extreem-rechtse mensen worden wel journalisten maar niet geaccepteerd bij machtige nieuwsbureaus en machtige kranten van rijke eigenaren, terwijl rechts-liberale journalisten een minderheid vormen omdat beginnende journalisten slecht betaald krijgen naar hun werkuren en tijden.
  Redactie Frontpage donderdag 6 juni 2013 @ 12:41:24 #77
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_127478018
quote:

Zo werd er ook geen aandacht besteed aan het onder kladden van het huis en het terroriseren van de IND directeur en zijn familie door links extremistisch tuig.

Een politieke moord die wordt gepleegd in Frankrijk en welke te maken heeft met twee extremistische groeperingen is nu eenmaal niet zo interessant voor de Nederlandse media.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_127478727
Een soort antifa dus, die door zijn rechtse counterparts te grazen is genomen, vrij voorspelbaar, en totaal geen medelijden mee.
  donderdag 6 juni 2013 @ 13:26:39 #79
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_127479264
Ik betwijfel of dit gebeurd is zoals in het nieuwsbericht staat. Ik hoor die Linksen altijd verhalen vertellen dat ze asielzoekers uit de klauwen van 'skinheads' gered hebben of dat ze op een andere manier zich als Goedmensch geprofileerd hebben door met 'facisten' te vechten.

In werkelijkheid heb ik nog nooit 1 skinhead gezien. Behalve in propagandafilmpjes tegen straatgeweld of zo, waarin dan een skinhead optreed.

Goed mogelijk dat deze jongeman in werkelijkheid in elkaar getrapt is door een stel kansenjongeren, maar dat zijn 'maatjes' er profijt uit proberen te trekken door 'skinheads' de schuld te gevne.
The End Times are wild
pi_127479439
Het is één groot links complot ja.
Over slachtofferrol gesproken zeg.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_127479729
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 13:26 schreef LXIV het volgende:
Ik betwijfel of dit gebeurd is zoals in het nieuwsbericht staat. Ik hoor die Linksen altijd verhalen vertellen dat ze asielzoekers uit de klauwen van 'skinheads' gered hebben of dat ze op een andere manier zich als Goedmensch geprofileerd hebben door met 'facisten' te vechten.

In werkelijkheid heb ik nog nooit 1 skinhead gezien. Behalve in propagandafilmpjes tegen straatgeweld of zo, waarin dan een skinhead optreed.

Goed mogelijk dat deze jongeman in werkelijkheid in elkaar getrapt is door een stel kansenjongeren, maar dat zijn 'maatjes' er profijt uit proberen te trekken door 'skinheads' de schuld te gevne.
:D
pi_127480223
quote:

Jezus.
pi_127480384
quote:

Redelijk bizarre post. Waarom wil je zo graag de feiten ontkennen? Er zijn getuigen die de skinheads hebben gezien. Ook in Duitsland zijn de afgelopen jaren stelselmatig mensen vermoord door extreem-rechts figuren. Het is niet iets om te gaan zitten goedpraten.
  donderdag 6 juni 2013 @ 14:14:38 #84
395200 deadprez
One more rail
pi_127481230
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 08:07 schreef Funkel het volgende:

[..]

Dit is echt te vergelijken met dat bericht waar ik dat poste inderdaad.

achterlijke.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  donderdag 6 juni 2013 @ 18:25:54 #85
176939 porsche1
- Meneer in de jurrek.
pi_127489236
Terreurdaad. :')
Voel nog eens even aan je hoofd, TS.

Ik denk zomaar dat die Antifa aanhanger ooit ergens een grote bek heeft gehad, toen hij lekker achter zijn computertje zat of met een groep mede ratten was. En dan moest ie nu boeten. Nu hij niet meer zo stoer was.
Niet dat ik het goed praat, ook niet dat het me interesseert dit, maar goed.

Antifa, ha ha ha.

quote:
En dit ja. Zonde dat de originele Working-class skinheads op deze manier met een politieke stempel bedrukt worden.
Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.
pi_127489304
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 07:39 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Nee. De meeste mensen hebben echt geen idee wat fascisme is. Die denken dat het een soort synoniem voor racisme is of zo.
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle
  donderdag 6 juni 2013 @ 18:52:25 #87
198365 Morendo
The Real Deal
pi_127489876
quote:

[..]

Het is dan ook niet verstandig om mensen te provoceren.

Maar wat heeft dit precies met fascisme te maken?
Die Lebenslust bringt dich um.
  donderdag 6 juni 2013 @ 18:59:51 #88
198365 Morendo
The Real Deal
pi_127490095
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 11:54 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Shit man. Die gast is dood hoor. DOOD DOOR SCHULD.
Zie je wel: geen moord of doodslag, gewoon dood door schuld.

Waarschijnlijk begon die linkse, die halen altijd het bloed onder je nagels vandaan.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_127490576
Vind het ook wel een beetje sneu om nu extreem-rechts te beschuldigen van alle toename van geweld in Parijs :')
  donderdag 6 juni 2013 @ 19:27:08 #90
306109 francoisdublanc
Urgent en At your service
pi_127490954
Triest, RIP. Alleen kunnen die AF ook erg irritant zijn door bijvoorbeeld te voorkomen in Engeland dat mensen bloemen leggen bij het monument voor die soldaat.

quote:

[..]

Wat die vorige moord het niet in zijn zuiverste vorm? Die was nog een tikkeltje extremer.
pi_127504309
Echt schokkend hoeveel mensen dit stiekem goedkeuren.
pi_127504373
quote:
2s.gif Op donderdag 6 juni 2013 19:15 schreef bijdehand het volgende:
Vind het ook wel een beetje sneu om nu extreem-rechts te beschuldigen van alle toename van geweld in Parijs :')
Ik denk dat ze verwijzen naar de anti-homohuwelijk rellen. Daar waren vooral extreem-rechtse jongeren bij betrokken.

Jij hebt ook weer meteen je vooroordelen klaar he?
pi_127504375
quote:
15s.gif Op donderdag 6 juni 2013 23:40 schreef De_Guidance het volgende:
Ik zie dit hier niemand goedkeuren. Ik zie alleen een verbitterd mannetje die dat graag zou zien.
pi_127504415
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juni 2013 23:41 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Ik denk dat ze verwijzen naar de anti-homohuwelijk rellen. Daar waren vooral extreem-rechtse jongeren bij betrokken.

Jij hebt ook weer meteen je vooroordelen klaar he?
Dan moeten ze dat erbij zetten :')_!

Jij met je vooroordelen over iedereen die extreem-rechts niet uitdrukkelijk en expliciet afkeurt :r
pi_127504423
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 18:25 schreef porsche1 het volgende:
Terreurdaad. :')
Voel nog eens even aan je hoofd, TS.

Ik denk zomaar dat die Antifa aanhanger ooit ergens een grote bek heeft gehad, toen hij lekker achter zijn computertje zat of met een groep mede ratten was. En dan moest ie nu boeten. Nu hij niet meer zo stoer was.
Niet dat ik het goed praat, ook niet dat het me interesseert dit, maar goed.

Antifa, ha ha ha.

[..]

En dit ja. Zonde dat de originele Working-class skinheads op deze manier met een politieke stempel bedrukt worden.
Ga je mond spoelen met zeep. Je praat een moord goed omdat je het met iemand politiek oneens bent.

Zeer gevaarlijk.
pi_127504513
quote:
2s.gif Op donderdag 6 juni 2013 23:42 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Dan moeten ze dat erbij zetten :')_!
Heel volwassen dat je iemand anders de schuld geeft van het feit dat je iets niet weet.

quote:
Jij met je vooroordelen over iedereen die extreem-rechts niet uitdrukkelijk en expliciet afkeurt :r
Het gaat hier om een politieke moord. Dan moet je niet met het laffe "ja maar" komen. Kan ik slecht tegen.
pi_127504584
quote:
13s.gif Op donderdag 6 juni 2013 23:44 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Heel volwassen dat je iemand anders de schuld geeft van het feit dat je iets niet weet.
Ik weet wel beter dan dingen erbij halen die niet in het nieuwsbericht staan. Voor je het weet krijg ik daar gezeik over. En ja, daar doe jij ook altijd gezellig aan mee.
quote:
[..]

Het gaat hier om een politieke moord. Dan moet je niet met het laffe "ja maar" komen. Kan ik slecht tegen.
Een politieke moord waarbij de extremisten elkaar aanpakken. Daar is niks mis mee.

Maargoed, ik ga dit even aan de binnenkant van m'n ogen bekijken :W
pi_127504699
quote:
2s.gif Op donderdag 6 juni 2013 23:41 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ik zie dit hier niemand goedkeuren. Ik zie alleen een verbitterd mannetje die dat graag zou zien.
Lees de post van porche eens. Als daar geen heimelijke goedkeuring in zit heet ik geen Guidance.

Ik zie iemand met oogkleppen en vooroordelen die iets niet wiltoegeven als het om jou gaat.

Overigens zijn de cynische koele reacties hierop juist verbitterd. Ik ben betrokken.
pi_127504838
quote:
2s.gif Op donderdag 6 juni 2013 23:45 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Een politieke moord waarbij de extremisten elkaar aanpakken. Daar is niks mis mee.

Gefeliciteerd met het onsterfelijk belachelijk maken van jezelf.
Dus jij vindt dat iedere Antifa door een skinhead vermoord mag worden en andersom?

Zijn allemaal extremisten immers. Mooie wereld heb je voor ogen.
pi_127506055
quote:
14s.gif Op donderdag 6 juni 2013 23:50 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Gefeliciteerd met het onsterfelijk belachelijk maken van jezelf.
Dus jij vindt dat iedere Antifa door een skinhead vermoord mag worden en andersom?

Het zou mij echt een rotzorg zijn wanneer antifa's, rechtsextremisten en haatbaarden elkaar zouden afslachten. Opgeruimd staat netjes en op die manier laten ze gewone mensen met rust. Je weet wel, die mensen die middels arbeid netjes hun belasting betalen om daarmee een failliet systeem overeind te houden en daarbij vaak ook nog een gezin moeten onderhouden...
pi_127507313
4 bladzijdes WOW!!!

De dader had een ""Moslims"" moeten zijn waren we nu nog steeds bezig/

HYPOCRIETE MEDIA SCHAAPJES !
pi_127507696
Joh, maak je niet druk. Is gewoon een tommetje. Maak het nou niet erger dan het is.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  vrijdag 7 juni 2013 @ 01:42:51 #103
395200 deadprez
One more rail
pi_127507743
Met drie tegen een durven ze wel, maar tijdens hun achterlijke "demonstraties" verschuilen de achterlijke fascistjes zich altijd doodsbang achter de politie, of rennen ze weg.

Stop the violence
Down with the hate
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  vrijdag 7 juni 2013 @ 02:46:06 #104
117098 Hathor
Effe niet
pi_127508175
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 01:42 schreef deadprez het volgende:
Met drie tegen een durven ze wel, maar tijdens hun achterlijke "demonstraties" verschuilen de achterlijke fascistjes zich altijd doodsbang achter de politie, of rennen ze weg.

Omdat het in zo'n geval meestal 10 tegen een betreft, als ergens een stuk of 20 Nazi's een optochtje hebben staan er 200 schuimbekkende antifas aan de overkant. Is dat wel eerlijk dan? Het zijn allebei gewoon geestelijk gestoorde groepen.
  vrijdag 7 juni 2013 @ 02:53:02 #105
395200 deadprez
One more rail
pi_127508195
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 02:46 schreef Hathor het volgende:

[..]

Omdat het in zo'n geval meestal 10 tegen een betreft, als ergens een stuk of 20 Nazi's een optochtje hebben staan er 200 schuimbekkende antifas aan de overkant. Is dat wel eerlijk dan? Het zijn allebei gewoon geestelijk gestoorde groepen.
Wat een onzin, al staan ze met een groepje van 20 man tegenover 10 antifa strijders dan rennen ze nog weg. Lafaards zijn het, allemaal grote brede tokkies met een enorm grote bek, maar als ze wat weerstand krijgen kiezen ze het hazenpad. Gelukkig krijgen we er af en toe wel een paar te pakken.

[ Bericht 0% gewijzigd door deadprez op 07-06-2013 03:01:30 ]
Stop the violence
Down with the hate
  vrijdag 7 juni 2013 @ 03:25:34 #106
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_127508266
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juni 2013 23:48 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Lees de post van porche eens. Als daar geen heimelijke goedkeuring in zit heet ik geen Guidance.
Goh, 1 post. Daaruit blijkt wel dat heel veel mensen het goedkeuren.
quote:
14s.gif Op donderdag 6 juni 2013 23:50 schreef De_Guidance het volgende:

Ja, dat vind ik. Kan geen medelijden hebben met een dode extremist. Zo vind ik het ook niet erg wanneer de terroristen in Syrië worden doodgeschoten. Als jij vindt dat ik mezelf daarmee onsterfelijk belachelijk maak dan mag jij dat vinden, ik vind het nogal een domme uitspraak van je.
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 01:13 schreef PSV1990- het volgende:
4 bladzijdes WOW!!!

Het enige dat je toevoegt is elke pagina dit soort geschreeuw. Ga elders huilen :D
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 02:53 schreef deadprez het volgende:

[..]

Wat een onzin, al staan ze met een groepje van 20 man tegenover 10 antifa strijders dan rennen ze nog weg. Lafaards zijn het, allemaal grote brede tokkies met een enorm grote bek, maar als ze wat weerstand krijgen kiezen ze het hazenpad. Gelukkig krijgen we er af en toe wel een paar te pakken.
Is dat weleens voorgekomen dan? Het woordje 'we' laat zien dat jij ook een extremist bent. Hoe ben je tot die stroming gekomen als ik vragen mag? En waarom moet er direct geknokt worden? Ik vind het juist dapper van die mensen om een vechtpartij met jullie uit de weg te gaan.
  vrijdag 7 juni 2013 @ 03:28:02 #107
395200 deadprez
One more rail
pi_127508273
quote:
2s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 03:25 schreef bijdehand het volgende:
Is dat weleens voorgekomen dan? Het woordje 'we' laat zien dat jij ook een extremist bent. Hoe ben je tot die stroming gekomen als ik vragen mag? En waarom moet er direct geknokt worden? Ik vind het juist dapper van die mensen om een vechtpartij met jullie uit de weg te gaan.
Als je tegenstander te achterlijk is om een normaal gesprek te voeren en zelf maar al te graag geweld gebruikt, zoals de meeste neonazi's en ander extreemrechts volk, dan moeten we het maar op een andere manier duidelijk maken.
Stop the violence
Down with the hate
  vrijdag 7 juni 2013 @ 03:39:58 #108
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_127508291
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 03:28 schreef deadprez het volgende:

[..]

Als je tegenstander te achterlijk is om een normaal gesprek te voeren en zelf maar al te graag geweld gebruikt, zoals de meeste neonazi's en ander extreemrechts volk, dan moeten we het maar op een andere manier duidelijk maken.
Dat is dus het probleem. Je hebt hier twee achterlijke partijen tegenover elkaar, waarvan eentje net zo slim is om niet te willen vechten. En wat willen jullie duidelijk maken door middel van het vechten? Als jullie ze gewoon hun gang laten gaan dan is de lol er snel genoeg af voor ze. Maar iets zegt me dat jullie dat niet willen.
  vrijdag 7 juni 2013 @ 03:41:10 #109
395200 deadprez
One more rail
pi_127508295
quote:
2s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 03:39 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Dat is dus het probleem. Je hebt hier twee achterlijke partijen tegenover elkaar, waarvan eentje net zo slim is om niet te willen vechten. En wat willen jullie duidelijk maken door middel van het vechten? Als jullie ze gewoon hun gang laten gaan dan is de lol er snel genoeg af voor ze. Maar iets zegt me dat jullie dat niet willen.
Als we ze hun gang laten gaan sterven er nog meer onschuldige immigranten.
Stop the violence
Down with the hate
  vrijdag 7 juni 2013 @ 03:43:11 #110
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_127508297
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 03:41 schreef deadprez het volgende:

[..]

Ben je serieus of kan ik stoppen met reageren? :) Jullie stoppen ze niet, jullie maken ze alleen maar bozer. Niet dat jullie een goed doel voor ogen hebben natuurlijk, dat is de rest van normaal Nederland ook allang duidelijk.
  vrijdag 7 juni 2013 @ 03:44:46 #111
272649 Louis22
Exil im Salon
pi_127508301
Een gezond tegenwicht op de politiekbrede cultureel-marxistische consensus. Onze tijd begint meer en meer weg te hebben van een reprise van de Weimar republiek. Laten we hopen dat de uitkomst net zo spectaculair wordt!
  vrijdag 7 juni 2013 @ 03:49:23 #112
272649 Louis22
Exil im Salon
pi_127508311
Wel zonde dat het slachtoffer zo jong is. Tot op zekere leeftijd mag zo'n zonde verexcuseerd worden. Het zou ook zonde zijn als extreem-links en extreem-rechts zich onderling uitputten zodat het zielloos kapitalistisch-democratisch-liberalisme er al derde hond met het been vandoor kan gaan. Dat is al eens eerder gebeurd en daardoor zitten we nog steeds in de ellende.
pi_127508412
quote:

[..]

Nou nou meneer de held, dus immigranten moeten jouw drang tot ordinair voetbalhooliganisme rechtvaardigen?
  vrijdag 7 juni 2013 @ 09:12:54 #114
117098 Hathor
Effe niet
pi_127509939
quote:

[..]

_O-
pi_127509949
deze moordende skinheads, triest paupervolk....

[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 07-06-2013 09:34:02 ]
pi_127509956
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 01:13 schreef PSV1990- het volgende:
4 bladzijdes WOW!!!

zeik niet zo
  vrijdag 7 juni 2013 @ 09:22:31 #117
117098 Hathor
Effe niet
pi_127510100
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 09:13 schreef Nielsch het volgende:
skinheads, triest paupervolk....
Net zo triest als die hippies van antifa die nog te vies om aan te raken zijn.
pi_127510305
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 09:22 schreef Hathor het volgende:

[..]

Net zo triest als die hippies van antifa die nog te vies om aan te raken zijn.
ja, dat moest je natuurlijk even zeggen he... vroeg me al af wie deze voorspelbare uitspraak zou gaan doen. gefeliciteerd, je wint een natte tosti.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 07-06-2013 09:33:23 ]
  vrijdag 7 juni 2013 @ 09:35:28 #119
241662 Jian
Well, well, well
pi_127510367
Hè getver, extremisten die elkaar afmaken ...... gewoon doorlopen mensen, niets aan de hand!
  vrijdag 7 juni 2013 @ 10:09:23 #120
117098 Hathor
Effe niet
pi_127511321
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 09:33 schreef Nielsch het volgende:

[..]

ja, dat moest je natuurlijk even zeggen he... vroeg me al af wie deze voorspelbare uitspraak zou gaan doen. gefeliciteerd, je wint een natte tosti.
Allebei die bewegingen staan wat mij betreft op hetzelfde niveau, het zijn gewoon hooligans met een politieke agenda, simpel. En ik lust geen natte tosti's.
  Redactie Frontpage vrijdag 7 juni 2013 @ 10:10:47 #121
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_127511366
quote:
15s.gif Op donderdag 6 juni 2013 23:40 schreef De_Guidance het volgende:

Omdat ik het niet met je definitie eens ben, keur ik dit goed? Gek.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_127511965
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 10:09 schreef Hathor het volgende:

[..]

Allebei die bewegingen staan wat mij betreft op hetzelfde niveau, het zijn gewoon hooligans met een politieke agenda, simpel. En ik lust geen natte tosti's.
PM je adres even, dan stuur ik 'em op.
  vrijdag 7 juni 2013 @ 10:34:59 #123
117098 Hathor
Effe niet
pi_127512022
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 10:33 schreef Nielsch het volgende:

[..]

PM je adres even, dan stuur ik 'em op.
Wat zei ik nou net? Ik lust geen natte tosti's, dus steek hem maar in je pruim meid.
pi_127512031
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 10:34 schreef Hathor het volgende:

[..]

Wat zei ik nou net? Ik lust geen natte tosti's, dus steek hem maar in je pruim meid.
dan geef je hem maar aan je moeder ofzo... in welk gat zij hem dan steekt moet ze zelf weten

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 07-06-2013 10:35:47 ]
  vrijdag 7 juni 2013 @ 10:36:23 #125
349707 ek_47
Emotioneel Instabiel
pi_127512061
na al die eeuwen heeft de mensheid nog steeds geen fok geleerd zo te zien....elkaar de hersens in slaan is de enige wat is overgebleven in ons zogenaamd overontwikkelde hersenen.
Er staan twee Engelse soldaten onder een boom, zegt de ene tegen de ander:
"We are under attack"
  vrijdag 7 juni 2013 @ 10:36:25 #126
117098 Hathor
Effe niet
pi_127512062
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 10:35 schreef Nielsch het volgende:

[..]

dan geef je hem maar aan je moeder ofzo... in welk gat zij hem dan steekt moet ze zelf weten
hahaha...grappig.
  vrijdag 7 juni 2013 @ 10:39:52 #127
262 Re
Kiss & Swallow
pi_127512165
oh ja dat is waar, linkschmannen stinken
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_127519730
Extreemrechts heeft er niks mee te maken.
pi_127542198
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 09:13 schreef Nielsch het volgende:

[..]

zeik niet zo
Doe niet mee met jullie hypocriete mediaslaaf gelul.
pi_127544996
quote:

[..]

Inderdaad, daar moeten wij allen voor waken. Of het nou het fascisme is die de Londen-hoofdhakkers inspireerde, of het nou het mensonterende kemalisme is die Gruppenführer erdogan spuwt.

Ben blij dat wij het daarover eens zijn.
"Hell happens when the evil of the world exceeds our belief that we can conquer it"
pi_127545068
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 23:17 schreef PSV1990- het volgende:

[..]

Doe niet mee met jullie hypocriete mediaslaaf gelul.
Gaan we weer: jullie...jullie...jullie... :z

In elk geval één militant uitgeschakeld, dat is het positieve aan het hele verhaal. :)
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_127545314
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 00:23 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Gaan we weer: jullie...jullie...jullie... :z

In elk geval één militant uitgeschakeld, dat is het positieve aan het hele verhaal. :)
Zieke reactie.
pi_127545374
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 00:21 schreef Terminator2000bc het volgende:

[..]

Inderdaad, daar moeten wij allen voor waken. Of het nou het fascisme is die de Londen-hoofdhakkers inspireerde, of het nou het mensonterende kemalisme is die Gruppenführer erdogan spuwt.

Ben blij dat wij het daarover eens zijn.
Dit topic heeft weinig met Erdogan te maken en volgens mij heeft de moderator jouw topic ook met een bepaalde reden op slot gedaan.

Maar dat jij denkt dat Erdogan een kemalist is laat wel heel goed zien hoe weinig kennis je hebt van zaken. Je hebt jezelf onsterfelijk belachelijk gemaakt bij deze.
Want de kemalisten zijn juist boos op Erdogan.
  zaterdag 8 juni 2013 @ 00:31:35 #134
256140 RhytmicalRemedy
'Respect few,fear none
pi_127545389
beter
Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
'Jezus, je bent een echte Nederlander he?'
Op maandag 5 november 2012 01:17 schreef tarantism het volgende:
'speciaal ingelogd om deze post te eren _O_ :D'
pi_127545516
Trouwens, wat weten jullie over die jongen die is vermoord door skiheads met nazi tattoo's behalve dat hij lid is van antifa?

Zonder ook maar enige kennis van zaken te hebben juicht de helft hier bijna dat hij dood is, omdat hij lid is van de antifa.

Wat is jullie idee van een democratische rechtstaat als jullie een feest vieren of goedkeuren dat mensen worden vermoord vanwege hun ideeën?

Het laagje chroom blijkt weer filterdun hier.

Jullie missen ook de hele link met het toegenomen extreem-rechts geweld na de goedkeuring van het homohuwelijk. Je zou haast denken dat sommige mensen toch ergens sympathie voelen voor extreem-rechts.
pi_127545597
Ik zie vooral geen begrip voor beide kanten van extremisme hier hoor.
pi_127545606
Hier, ik heb bij deze een logo van de AFA gepost op een internetforum

Dus als een stel nazi's mij ooit in de toekomst iets aandoen kunnen jullie dat gebruiken om het goed te keuren.

Wat een 'logica'.
pi_127545810
Nja ik heb mijn punt gemaakt denk ik.

In ieder geval, in de samenleving die ik voorsta, hoeft iemand die lid is van de AFA niet dood en sta ik ook niet te juichen als dat gebeurt. Net zoals dat een skinhead of extreem-rechts iemand niet dood hoeft of dat ik sta te juichen als dat gebeurt.

Het gaat om wat iemand heeft gedaan. Als jij aanslagen hebt gesteund of geweld hebt gebruikt tegen mensen, dan ben je inderdaad geen knip voor de neus waard.
Maar puur het feit dat je lid bent van de AFA betekent niet voor mij dat het goed is dat iemand dan dood is

Ik neem eigenlijk aan dat dat voor jullie ook geldt, maar dat de meeste mensen een pavlov-reactie hebben geplaatst.
pi_127545854
Punt is dat die beide groeperingen bekend staan om hun gebruik van geweld. Dus indirect keur je het zelf ook goed.
pi_127545988
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 00:45 schreef Mgolovic het volgende:
Punt is dat die beide groeperingen bekend staan om hun gebruik van geweld. Dus indirect keur je het zelf ook goed.
Ik keur geweld goed omdat ik niet sta te juichen bij moord?

Interessante benadering, slaat echter nergens op.

Als je geweld gebruikt, en de vraag is of deze jongen dat wel heeft gedaan, dan hebben ze daar in Frankrijk het strafrecht voor.
  zaterdag 8 juni 2013 @ 00:52:27 #141
395200 deadprez
One more rail
pi_127546049
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 00:45 schreef Mgolovic het volgende:
De antifa valt geen onschuldige mensen aan, er wordt alleen geweld gebruikt tegen de groepering die wel onschuldige mensen aanvalt, of vermoordt.
Stop the violence
Down with the hate
pi_127546086
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 00:52 schreef deadprez het volgende:

[..]

De antifa valt geen onschuldige mensen aan, er wordt alleen geweld gebruikt tegen de groepering die wel onschuldige mensen aanvalt, of vermoordt.
Discussie zonder eind. Dat zal de tegenpartij nl ook zeggen.
pi_127546119
Overigens neem ik jouw mening sowieso niet serieus gezien je eerdere uitspraken in dit topic. Van een objectieve houding is bij jou geen sprake.
pi_127546154
Laat maar
  zaterdag 8 juni 2013 @ 00:56:16 #145
395200 deadprez
One more rail
pi_127546156
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 00:53 schreef Mgolovic het volgende:

[..]

Discussie zonder eind. Dat zal de tegenpartij nl ook zeggen.
De "tegenpartij" kiest juist altijd onschuldige / makkelijke doelwitten, dit bericht is daar het bewijs van.
Stop the violence
Down with the hate
pi_127546180
quote:
2s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 00:56 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Beetje jammer dit. Je komt er niet uit met argumenten dus kom je met zoiets slaps.
Nee hoor. Ik heb het ook niet over jou.
pi_127546209
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 00:57 schreef Mgolovic het volgende:

[..]

Nee hoor. Ik heb het ook niet over jou.
Had het al aangepast.
  zaterdag 8 juni 2013 @ 01:00:55 #148
322645 Voorschrift
See if I care
pi_127546287
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 00:35 schreef De_Guidance het volgende:
Trouwens, wat weten jullie over die jongen die is vermoord door skiheads met nazi tattoo's behalve dat hij lid is van antifa?

Zonder ook maar enige kennis van zaken te hebben juicht de helft hier bijna dat hij dood is, omdat hij lid is van de antifa.

Wat is jullie idee van een democratische rechtstaat als jullie een feest vieren of goedkeuren dat mensen worden vermoord vanwege hun ideeën?

Het laagje chroom blijkt weer filterdun hier.

Jullie missen ook de hele link met het toegenomen extreem-rechts geweld na de goedkeuring van het homohuwelijk. Je zou haast denken dat sommige mensen toch ergens sympathie voelen voor extreem-rechts.
Je kan het ook overdrijven hoor.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_127546338
Overdrijven houdt mensen scherp.
pi_127546348
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 00:31 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Dit topic heeft weinig met Erdogan te maken en volgens mij heeft de moderator jouw topic ook met een bepaalde reden op slot gedaan.

Maar dat jij denkt dat Erdogan een kemalist is laat wel heel goed zien hoe weinig kennis je hebt van zaken. Je hebt jezelf onsterfelijk belachelijk gemaakt bij deze.
Want de kemalisten zijn juist boos op Erdogan.
Same shit, different name. ;)

On-topic:

Tragisch dat er een Franse jongeman is overleden na deze laffe daad.
"Hell happens when the evil of the world exceeds our belief that we can conquer it"
  zaterdag 8 juni 2013 @ 01:03:22 #151
322645 Voorschrift
See if I care
pi_127546350
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 01:02 schreef De_Guidance het volgende:
Overdrijven houdt mensen scherp.
En ontspoort topics.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_127546431
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 00:52 schreef deadprez het volgende:

[..]

behalve de aanval op janmaat dan. of wou je beweren dat ie onschuldige mensen aanviel?
  zaterdag 8 juni 2013 @ 01:08:37 #153
395200 deadprez
One more rail
pi_127546471
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 01:06 schreef arjan1212 het volgende:

[..]

behalve de aanval op janmaat dan. of wou je beweren dat ie onschuldige mensen aanviel?
janmaat is in mijn ogen niet onschuldig, ik weet niet of je enig idee hebt wat de denkbeelden en idealen van die man waren?
Stop the violence
Down with the hate
  zaterdag 8 juni 2013 @ 01:09:06 #154
322645 Voorschrift
See if I care
pi_127546487
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 01:06 schreef arjan1212 het volgende:

[..]

Ach zowel de AntiFa als de Skinheads zijn eenzelfde groep idioten met eenzelfde idiote visie op de wereld, en eenzelfde verrotte handelswijze. Er is geen slechtere of betere variant, het zijn beiden mensen met een serieuze psychose.

Doel niet op Janmaat op zich, die kerel was nog mild vergeleken met wat tegenwoordig "normaal" is.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  zaterdag 8 juni 2013 @ 01:14:39 #155
108913 Godshand
guide4you
pi_127546596
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 01:08 schreef deadprez het volgende:

[..]

janmaat is in mijn ogen niet onschuldig, ik weet niet of je enig idee hebt wat de denkbeelden en idealen van die man waren?
Mensen doden of verwonden vanwege hun daden en denkbeelden is sowieso fout. Zelfs als de andere partij ook doodt. Daar hoor je boven te staan. Ook gaan doden haalt je naar hetzelfde niveau naar beneden als degene die je aanvalt.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  zaterdag 8 juni 2013 @ 01:16:36 #156
322645 Voorschrift
See if I care
pi_127546640
Ach sowieso, Janmaat is de Boeman van de generatie die nu met pensioen gaat. Als je gewoon objectief kijkt naar wat hij zegt dan is het (bijna) gemeengoed binnen de politiek tegenwoordig. De associatie Janmaat met zwaar rechts-extremisme is wat mij betreft sowieso onzin, eigenlijk.

Of ik ben te mild in mijn oordeel over de huidige politiek dat ik er geen probleem in zie, dat kan ook.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_127547585
quote:

[..]

Mooi hoe de antifa de denkwijzen van het fascisme in ere houdt!
  zaterdag 8 juni 2013 @ 03:13:00 #158
176939 porsche1
- Meneer in de jurrek.
pi_127548090
Haha, heerlijk, al die huilende linkse. Lekker hypocriet zijn ze ook.

Antifa, ha ha ha.
Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.
  zaterdag 8 juni 2013 @ 03:53:53 #159
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_127548189
quote:
2s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 01:16 schreef Voorschrift het volgende:
Ach sowieso, Janmaat is de Boeman van de generatie die nu met pensioen gaat. Als je gewoon objectief kijkt naar wat hij zegt dan is het (bijna) gemeengoed binnen de politiek tegenwoordig. De associatie Janmaat met zwaar rechts-extremisme is wat mij betreft sowieso onzin, eigenlijk.

Of ik ben te mild in mijn oordeel over de huidige politiek dat ik er geen probleem in zie, dat kan ook.
Dat sowieso. De politiek lijdt aan een ernstig zielskanker, vandaag.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  zaterdag 8 juni 2013 @ 03:55:56 #160
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_127548193
Welnee, menschen. Het was het warme bad van na den oorlog. Toen iedereen nog vrede zong. Wat een circus was het toen. Ha, :D!
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  zaterdag 8 juni 2013 @ 11:31:36 #161
117098 Hathor
Effe niet
pi_127550987
quote:

[..]

Van de denkbeelden en idealen van jouw soort kan ik ook niet echt vrolijk worden.
pi_127551075
quote:
2s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 01:16 schreef Voorschrift het volgende:

Of je hebt geen benul wat de man allemaal heeft geroepen, dat lijkt mij wat realistischer. Of is het tegenwoordig bijvoorbeeld wel politiek gemeengoed om te zeggen dat negers niet in het Nederlands elftal thuis horen ?

Maar gezien je uitspraak over de trots op je blanke afkomst kan ik me voorstellen dat je ook daar geen probleem mee hebt inderdaad.
pi_127551096
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 03:13 schreef porsche1 het volgende:
Haha, heerlijk, al die huilende linkse. Lekker hypocriet zijn ze ook.

Antifa, ha ha ha.
Ik vraag mij af of je het ook zo hilarisch vond toen Fortuyn werd vermoord.
pi_127551136
quote:
15s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 11:38 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Ik vraag mij af of je het ook zo hilarisch vond toen Fortuyn werd vermoord.
Slechte vergelijking. Fortuyn gebruikte geen geweld tegen zijn politieke tegenstanders.
pi_127551141
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 11:40 schreef Ludd het volgende:

[..]

Slechte vergelijking. Fortuyn gebruikte geen geweld tegen zijn politieke tegenstanders.
Deze jongen wel ?
pi_127551176
Maar goed, het is wel duidelijk dat bij het gros van de NWS posters sympathie uitgaat naar extreem-rechts, dat is ook geen nieuws lijkt me.
pi_127551204
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 11:40 schreef gelly het volgende:

[..]

Deze jongen wel ?
Van wat ik uit de Franse media begreep was hij in ieder actief betrokken bij een groepje dat dat wel deed. Ik moet zeggen dat ik deze zaak niet aandachtig gevolgd heb, dus correct me if I'm wrong.
pi_127551456
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 11:42 schreef gelly het volgende:
Maar goed, het is wel duidelijk dat bij het gros van de NWS posters sympathie uitgaat naar extreem-rechts, dat is ook geen nieuws lijkt me.
En dat allemaal om users als jou op de kast te jagen... 8-)
pi_127551636
quote:
Het gros van de mensen die hier reageren boeit het gewoon geen ene moer omdat het toch een militant figuur was en er dan ook weinig aan verloren is gegaan. Als dat ze al extreem-rechts maakt is dat woord nog harder gedevalueerd dan ik dacht of is dat zojuist door jouw post gebeurd. :)
pi_127551673
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 02:11 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Mooi hoe de antifa de denkwijzen van het fascisme in ere houdt!
Was daar niet ooit zo'n uitspraak over gedaan, over hoe de nieuwe generatie fascisten zich zouden noemen?
  zaterdag 8 juni 2013 @ 12:43:42 #171
117098 Hathor
Effe niet
pi_127552427
quote:
Moet je nou niet gaan lopen gillen dat je het helemaal gehad hebt hier en dat je hier nooit meer komt?
pi_127569868
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 11:43 schreef Ludd het volgende:

[..]

Van wat ik uit de Franse media begreep was hij in ieder actief betrokken bij een groepje dat dat wel deed. Ik moet zeggen dat ik deze zaak niet aandachtig gevolgd heb, dus correct me if I'm wrong.
Waar begreep je dat uit? Ik zie het niet terug namelijk.
pi_127569889
quote:
Vrij schokkend ja. Voor mij is het wel nieuws.
  zondag 9 juni 2013 @ 08:39:22 #174
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_127574704
quote:
15s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 23:42 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Vrij schokkend ja. Voor mij is het wel nieuws.
Yeah, wij zijn allemaal extreem rechts omdat we het niet erg vinden dat een linksextremist de pijp uit is _O- Jammer dat je zoveel provoceert, daarmee maak je jezelf onsterfelijk belachelijk.
  zondag 9 juni 2013 @ 08:44:31 #175
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_127574734
quote:
Nogal kortzichtig en stupide.
Escalerend straatgeweld voert tot de roep om een sterke man
Daarbij moet je politiek geweld nooit accepteren in een democratie. Of dat nu een 19 jarige is die het slachtoffer wordt, of de leider van een nieuwe politieke beweging.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zondag 9 juni 2013 @ 09:17:55 #176
369785 De_Guidance
paarden O+
pi_127574955
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 08:44 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Daarbij moet je politiek geweld nooit accepteren in een democratie. Of dat nu een 19 jarige is die het slachtoffer wordt, of de leider van een nieuwe politieke beweging.
Precies.
pi_127609368
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 08:44 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Dit is echter geen politieke moord, dit is een moord op een hooligan, gepleegd door vijf andere relschoppers. Rechtsextremisten en antifa's mogen dan wel een ideologisch sausje over hun aktiviteiten menen te gooien, het zijn en blijven beiden doodordinaire relschoppers die kicken op geweld...
pi_127610186
quote:

Dit zou ook provokatie kunnen zijn, om net als wat onlangs in Engeland gebeurde een schokgolf door de massa heen te zenden (dat was geen provo, maar het schokeffect was wel het gevolg van de enorme media die het dagenlang en doorlopend op de buis bracht) Want die gebeurtenis zorgt voor verdere angst in bugers, dat gaat politieke gevolgen krijgen (zag je ook na aanslag in Noorwegen, die verkiezingen die volgde liet een enorme verandering zien, angst propaganda doet dat keer op keer), en daaruit kan fascisme ontstaan (dat was super georganiseert, een individu niet, vandaar dat het een provokateur kan zijn geweest)
Dus was het een provokatie, of net als onlangs in Engeland een doorgedraaide fanatici, of was het werkelijk iemand uit extreem rechtse hoek (of zelfs extreem linkse hoek, om te provoceren, een false flag daad om een ander of groep in kwaad daglicht te zetten) In deze post 9/11 tijd moet je overal rekening mee houden, omdat 9/11 zelf ook zeer verdacht was (meeste Amerikanen vermoeden dan ook dat 'hun' regering erachter zat)
pi_127613101
quote:
1s.gif Op maandag 10 juni 2013 05:51 schreef DDDDDaaf het volgende:
Dit is echter geen politieke moord, dit is een moord op een hooligan, gepleegd door vijf andere relschoppers. Rechtsextremisten en antifa's mogen dan wel een ideologisch sausje over hun aktiviteiten menen te gooien, het zijn en blijven beiden doodordinaire relschoppers die kicken op geweld...
Dit. Die Antifacisten zijn net zo erg. Staat trouwens vandaag in de volkskrant dat de vriendin van de dader de dader belde nadat ze ruzie had gekregen met Antifacisten en door hen bedreigd en uitgescholden werd (verklaring van ooggetuigen).

[ Bericht 0% gewijzigd door Pharmacist op 10-06-2013 12:31:34 ]
  maandag 10 juni 2013 @ 11:53:52 #180
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_127614036
quote:
2s.gif Op zondag 9 juni 2013 08:39 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Yeah, wij zijn allemaal extreem rechts omdat we het niet erg vinden dat een linksextremist de pijp uit is _O- Jammer dat je zoveel provoceert, daarmee maak je jezelf onsterfelijk belachelijk.
Dat er een extremist de pijp uit gaat boeit mij eigenlijk niet zo veel.
Dat het midden op straat gebeurd vind ik erger.

Gewoon afspreken met 2 clubs op de A9 en daar op elkaar los gaan. Geen politie, justitie of medische hulp, en kijken wie er het sterkts is.
  maandag 10 juni 2013 @ 14:37:29 #181
117098 Hathor
Effe niet
pi_127619452
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 08:48 schreef Synthercell het volgende:

[..]

Dit zou ook provokatie kunnen zijn, om net als wat onlangs in Engeland gebeurde een schokgolf door de massa heen te zenden (dat was geen provo, maar het schokeffect was wel het gevolg van de enorme media die het dagenlang en doorlopend op de buis bracht) Want die gebeurtenis zorgt voor verdere angst in bugers, dat gaat politieke gevolgen krijgen (zag je ook na aanslag in Noorwegen, die verkiezingen die volgde liet een enorme verandering zien, angst propaganda doet dat keer op keer), en daaruit kan fascisme ontstaan (dat was super georganiseert, een individu niet, vandaar dat het een provokateur kan zijn geweest)
Dus was het een provokatie, of net als onlangs in Engeland een doorgedraaide fanatici, of was het werkelijk iemand uit extreem rechtse hoek (of zelfs extreem linkse hoek, om te provoceren, een false flag daad om een ander of groep in kwaad daglicht te zetten) In deze post 9/11 tijd moet je overal rekening mee houden, omdat 9/11 zelf ook zeer verdacht was (meeste Amerikanen vermoeden dan ook dat 'hun' regering erachter zat)
De meeste Amerikanen nog wel. :')
  maandag 10 juni 2013 @ 22:53:31 #182
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_127642438
Even nog voor de statistieken: er is wat meer bekend geworden over deze vechtpartij.
Blijkbaar zochten die extreem linksen zelf het gevecht op. De jongeren die door hen bedreigd werden hebben in eerste instantie het gevecht proberen te ontlopen. Naderhand lukte het toch om te gaan slaan. De eerste klap werd door de linksen uitgedeeld. Met een boksbeugel. Toen die jongen eindelijk die Meric terugsloeg was de eerste klap een daalder waard.

Voor diegenen die Frans kunnen:
http://www.lepoint.fr/soc(...)-2013-1677922_23.php
The End Times are wild
pi_127643012
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 22:53 schreef LXIV het volgende:
Even nog voor de statistieken: er is wat meer bekend geworden over deze vechtpartij.
Blijkbaar zochten die extreem linksen zelf het gevecht op. De jongeren die door hen bedreigd werden hebben in eerste instantie het gevecht proberen te ontlopen. Naderhand lukte het toch om te gaan slaan. De eerste klap werd door de linksen uitgedeeld. Met een boksbeugel. Toen die jongen eindelijk die Meric terugsloeg was de eerste klap een daalder waard.

Weet niet of dit waar is, maar mocht het waar zijn dan is het dus zijn verdiende stinkende loon.
  maandag 10 juni 2013 @ 23:03:56 #184
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_127643108
quote:
1s.gif Op maandag 10 juni 2013 23:02 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Weet niet of dit waar is, maar mocht het waar zijn dan is het dus zijn verdiende stinkende loon.
Het schijnt altijd al een oproerkraaier geweest te zijn, die geweld absoluut niet schuwde, altijd met een boksbeugel op zak liep en vond dat al zijn politieke tegenstanders "dood" moesten.
Op de Franse social media is inmiddels genoeg te vinden.
The End Times are wild
pi_127643469
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 23:03 schreef LXIV het volgende:

[..]

Het schijnt altijd al een oproerkraaier geweest te zijn, die geweld absoluut niet schuwde, altijd met een boksbeugel op zak liep en vond dat al zijn politieke tegenstanders "dood" moesten.
Op de Franse social media is inmiddels genoeg te vinden.
Mijn Frans is slecht hoor, maar ik zie hier wel al mn vooroordelen bevestigd... :')
pi_127651917
De jongen die nu overleden is aan zijn verwondingen was van de uiterste linkse beweging en de skinheads uiters rechts .
In Frankrijk werd met veel herrie van Links tegen Rechts het Homo huwelijk in gevoerd .( Marriage pour tous)
Dit bracht Links die er voor waren tegenover Rechts waarbij nog wat op gestookt door de Uiterst rechtse partij het "Front Nationaal FN "onder leiding van de charmante Marine Le Pen een wolvin in schaapskleren .
En dit alles heeft door gewerkt in de moord op deze jongen en dit gebeuren in een Achterstands wijk .
pi_127651986
Precies, ook nog ingegeven door homofobie dus, deze daad van terreur.
pi_127652020
Ach als we alles wat na jullie op internet selectief en zonder context eruit zouden pikken dan kun je ook een lekker beeld schetsen.
  dinsdag 11 juni 2013 @ 09:25:45 #189
241662 Jian
Well, well, well
pi_127653033
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 08:20 schreef De_Guidance het volgende:
Daden van terreur in Europa komen volgens de rapporten van Europol per definitie bijna altijd van Extreemlinks. Daarnaast hoeft het iets hebben tegen het homohuwelijk niet per definitie iets te maken te hebben met homofobie, maar dat terzijde.

Maar goed wat ik thans uit de Franse media begrijp is, dat deze extreem-linkse onruststoker de confrontatie met de skinheads heeft (op)gezocht en dat deze skinheads de confrontatie in 1e instantie probeerden te vermijden maar daar niet in slaagden. Tijdens de schermutseling die daarna volgde heeft de linkse onruststoker de skinhead aangevallen en is daarbij als gevolg van een klap, met zijn hoofd ergens (de grond) tegenaan gekomen, wat hem noodlottig is geworden. Lijkt me niet onwaarschijnlijk dat de betreffende skinhead eraf komt met Noodweer(exces).
pi_127654337
quote:
Als zelfverdediging een daad van terreur is... ;( Of bedoel je een daad van terreur dat die extreemlinksen die skinhead willen meppen? Ja, daar ben ik ook tegen. Mooi dat die extreemrechtsen ook de confrontatie wilden ontgaan, dat valt me van ze mee _O_
  dinsdag 11 juni 2013 @ 11:10:43 #191
117098 Hathor
Effe niet
pi_127655833
quote:
Gewoon een gevalletje zelfverdediging, beetje advocaat krijgt hem zo off the hook. Hij heeft het blijkbaar zelf uitgelokt, hij is alleen letterlijk de verkeerde tegengekomen.
pi_127656484
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 22:53 schreef LXIV het volgende:

Translate vertaald het redelijk. Lijkt inderdaad een gevalletje uitlokkerij van de linkerkant te zijn.
pi_127656513
Topic titel kan dus ook wel aangepast worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')