Omdat het in zo'n geval meestal 10 tegen een betreft, als ergens een stuk of 20 Nazi's een optochtje hebben staan er 200 schuimbekkende antifas aan de overkant. Is dat wel eerlijk dan? Het zijn allebei gewoon geestelijk gestoorde groepen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 01:42 schreef deadprez het volgende:
Met drie tegen een durven ze wel, maar tijdens hun achterlijke "demonstraties" verschuilen de achterlijke fascistjes zich altijd doodsbang achter de politie, of rennen ze weg.
Wat een onzin, al staan ze met een groepje van 20 man tegenover 10 antifa strijders dan rennen ze nog weg. Lafaards zijn het, allemaal grote brede tokkies met een enorm grote bek, maar als ze wat weerstand krijgen kiezen ze het hazenpad. Gelukkig krijgen we er af en toe wel een paar te pakken.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 02:46 schreef Hathor het volgende:
[..]
Omdat het in zo'n geval meestal 10 tegen een betreft, als ergens een stuk of 20 Nazi's een optochtje hebben staan er 200 schuimbekkende antifas aan de overkant. Is dat wel eerlijk dan? Het zijn allebei gewoon geestelijk gestoorde groepen.
Goh, 1 post. Daaruit blijkt wel dat heel veel mensen het goedkeuren.quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:48 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Lees de post van porche eens. Als daar geen heimelijke goedkeuring in zit heet ik geen Guidance.
Ja, dat vind ik. Kan geen medelijden hebben met een dode extremist. Zo vind ik het ook niet erg wanneer de terroristen in Syrië worden doodgeschoten. Als jij vindt dat ik mezelf daarmee onsterfelijk belachelijk maak dan mag jij dat vinden, ik vind het nogal een domme uitspraak van je.quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:50 schreef De_Guidance het volgende:
Dus jij vindt dat iedere Antifa door een skinhead vermoord mag worden en andersom?
Zijn allemaal extremisten immers. Mooie wereld heb je voor ogen.
Het enige dat je toevoegt is elke pagina dit soort geschreeuw. Ga elders huilenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 01:13 schreef PSV1990- het volgende:
4 bladzijdes WOW!!!
De dader had een ""Moslims"" moeten zijn waren we nu nog steeds bezig/
HYPOCRIETE MEDIA SCHAAPJES !
Is dat weleens voorgekomen dan? Het woordje 'we' laat zien dat jij ook een extremist bent. Hoe ben je tot die stroming gekomen als ik vragen mag? En waarom moet er direct geknokt worden? Ik vind het juist dapper van die mensen om een vechtpartij met jullie uit de weg te gaan.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 02:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wat een onzin, al staan ze met een groepje van 20 man tegenover 10 antifa strijders dan rennen ze nog weg. Lafaards zijn het, allemaal grote brede tokkies met een enorm grote bek, maar als ze wat weerstand krijgen kiezen ze het hazenpad. Gelukkig krijgen we er af en toe wel een paar te pakken.
Als je tegenstander te achterlijk is om een normaal gesprek te voeren en zelf maar al te graag geweld gebruikt, zoals de meeste neonazi's en ander extreemrechts volk, dan moeten we het maar op een andere manier duidelijk maken.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 03:25 schreef bijdehand het volgende:
Is dat weleens voorgekomen dan? Het woordje 'we' laat zien dat jij ook een extremist bent. Hoe ben je tot die stroming gekomen als ik vragen mag? En waarom moet er direct geknokt worden? Ik vind het juist dapper van die mensen om een vechtpartij met jullie uit de weg te gaan.
Dat is dus het probleem. Je hebt hier twee achterlijke partijen tegenover elkaar, waarvan eentje net zo slim is om niet te willen vechten. En wat willen jullie duidelijk maken door middel van het vechten? Als jullie ze gewoon hun gang laten gaan dan is de lol er snel genoeg af voor ze. Maar iets zegt me dat jullie dat niet willen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 03:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
Als je tegenstander te achterlijk is om een normaal gesprek te voeren en zelf maar al te graag geweld gebruikt, zoals de meeste neonazi's en ander extreemrechts volk, dan moeten we het maar op een andere manier duidelijk maken.
Als we ze hun gang laten gaan sterven er nog meer onschuldige immigranten.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 03:39 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat is dus het probleem. Je hebt hier twee achterlijke partijen tegenover elkaar, waarvan eentje net zo slim is om niet te willen vechten. En wat willen jullie duidelijk maken door middel van het vechten? Als jullie ze gewoon hun gang laten gaan dan is de lol er snel genoeg af voor ze. Maar iets zegt me dat jullie dat niet willen.
Ben je serieus of kan ik stoppen met reageren?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 03:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
Als we ze hun gang laten gaan sterven er nog meer onschuldige immigranten.
Nou nou meneer de held, dus immigranten moeten jouw drang tot ordinair voetbalhooliganisme rechtvaardigen?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 03:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 03:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
zeik niet zoquote:Op vrijdag 7 juni 2013 01:13 schreef PSV1990- het volgende:
4 bladzijdes WOW!!!
De dader had een ""Moslims"" moeten zijn waren we nu nog steeds bezig/
HYPOCRIETE MEDIA SCHAAPJES !
Net zo triest als die hippies van antifa die nog te vies om aan te raken zijn.quote:
ja, dat moest je natuurlijk even zeggen he... vroeg me al af wie deze voorspelbare uitspraak zou gaan doen. gefeliciteerd, je wint een natte tosti.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:22 schreef Hathor het volgende:
[..]
Net zo triest als die hippies van antifa die nog te vies om aan te raken zijn.
Allebei die bewegingen staan wat mij betreft op hetzelfde niveau, het zijn gewoon hooligans met een politieke agenda, simpel. En ik lust geen natte tosti's.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:33 schreef Nielsch het volgende:
[..]
ja, dat moest je natuurlijk even zeggen he... vroeg me al af wie deze voorspelbare uitspraak zou gaan doen. gefeliciteerd, je wint een natte tosti.
quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:40 schreef De_Guidance het volgende:
Echt schokkend hoeveel mensen dit stiekem goedkeuren.
PM je adres even, dan stuur ik 'em op.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:09 schreef Hathor het volgende:
[..]
Allebei die bewegingen staan wat mij betreft op hetzelfde niveau, het zijn gewoon hooligans met een politieke agenda, simpel. En ik lust geen natte tosti's.
Wat zei ik nou net? Ik lust geen natte tosti's, dus steek hem maar in je pruim meid.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:33 schreef Nielsch het volgende:
[..]
PM je adres even, dan stuur ik 'em op.
dan geef je hem maar aan je moeder ofzo... in welk gat zij hem dan steekt moet ze zelf wetenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:34 schreef Hathor het volgende:
[..]
Wat zei ik nou net? Ik lust geen natte tosti's, dus steek hem maar in je pruim meid.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |