wat ben jij vet stoer! zieligquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:06 schreef deadprez het volgende:
Nou nou, wat een big deal zegDit soort shit gebeurt toch altijd al, ik kreeg vroeger ook wel eens klappen en deelde ook wel eens klappen uit, dat kwam dan ook niet in het nieuws.
jij slaat meisjes? en bewust gehoorschade + hersenschudding bezorgen bij jongens?quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:06 schreef deadprez het volgende:
Nou nou, wat een big deal zegDit soort shit gebeurt toch altijd al, ik kreeg vroeger ook wel eens klappen en deelde ook wel eens klappen uit, dat kwam dan ook niet in het nieuws.
Ik denk niet dat ze die jongen bewust een hersenschudding hebben geslagen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:08 schreef Convict het volgende:
[..]
jij slaat meisjes? en bewust gehoorschade + hersenschudding bezorgen bij jongens?
we hebben hier een genie, dames en herenquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze die jongen bewust een hersenschudding hebben geslagen.
Oh, ok.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
Asoquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:06 schreef deadprez het volgende:
Dit dus, dat gehype tegenwoordig de hele tijd.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:06 schreef deadprez het volgende:
Dan ga ik wel naar Hattem voor de knokploeg te zoekenquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:28 schreef AlfredJKwak5 het volgende:
Komend weekend gaat de Fok! knokploeg naar Hattem, daders zoeken! :p
Ja inderdaad.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:54 schreef MichaelScott het volgende:
Misleidende topictitel, kinderen slaan kinderen in elkaar was beter geweest imo.
Dusdanig weinig gezag over je kinderen hebben dat je ze moet slaan.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:23 schreef TLC het volgende:
Als ik vroeger als kind wat verkeerds deed kreeg ik er echt letterlijk van langs, en zie hier ;
geen strafblad
Opvoedkundige tikken van ouders mogen best weleens hoor, of als ouders geen tijd hebben om hun kids op te voeden neem er dan vooral geen.
Au contraire, mon amiquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:05 schreef Euribob het volgende:
[..]
Dusdanig weinig gezag over je kinderen hebben dat je ze moet slaan.
Precies wat jij zegt, dan hadden ze vroeger de kranten elke dag met dit soort berichten kunnen vullen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:06 schreef deadprez het volgende:
Kennelijk valt het met de criminaliteit en geweld op straat wel mee als zelfs dit soort berichten het nieuws halen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:42 schreef RetRy32 het volgende:
Dit nieuws noemen![]()
Mag gesloten worden dit topic.
Elke dag zijn er tientallen gevechten op straat.
Of er is gewoon sprake van pure onwil. Gisteren bij Knevel & Van den Brink vertelde een schooldirecteur over een ernstige mishandeling op school, waar camerabeelden van waren. De ouders van de daders kregen die beelden te zien, maar wilden van niks weten. Het was "discriminatie"...quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:23 schreef TLC het volgende:
Als ik vroeger als kind wat verkeerds deed kreeg ik er echt letterlijk van langs, en zie hier ;
geen strafblad
Opvoedkundige tikken van ouders mogen best weleens hoor, of als ouders geen tijd hebben om hun kids op te voeden neem er dan vooral geen.
Jij bent altijd zo lekker aan t trollen door de daders te verdedigen.. Hoop dat je zelf ook eens half dood wordt geslagen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ah, doodsbedreiging op Fok!, doet het altijd goedquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:43 schreef Funkel het volgende:
[..]
Jij bent altijd zo lekker aan t trollen door de daders te verdedigen.. Hoop dat je zelf ook eens half dood wordt geslagen.
Zo.
Ontopic: Ze zouden een klein onbewoond eiland moeten aanwijzen waar ze zulke kutjong, die grensrechtergastjes en die kopschoppers kwijtkunnen.. Scheelt weer geld van de maatschappij, en wij zijn van ze af
Win win
Ow en deadprez mag ook mee
Half dood he, heb ik er niet voor niets bijgezetquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:44 schreef Samson het volgende:
[..]
Ah, doodsbedreiging op Fok!, doet het altijd goed
Zo typisch altijd dat zulke figuren dan zo'n verkapte agressieve toon aanslaan. Je zou bijna denken dat ze geen haar beter zijn. Bijna hè.quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:44 schreef Samson het volgende:
[..]
Het is ook geen nieuws, maar ja, zure GroenLinks achtige types zorgen er wel voor dat dit nieuws wordt zodat ze daarna kunnen zeggen:quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:06 schreef deadprez het volgende:
Aja jij bent idd zo'n figuur die altijd zegt: "tja, als je de daders wat wilt aandoen ben je zelf net zo erg als de daders"quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:02 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Zo typisch altijd dat zulke figuren dan zo'n verkapte agressieve toon aanslaan. Je zou bijna denken dat ze geen haar beter zijn. Bijna hè.
Nee, je had het helemaal niet over de daders, maar iemand die het gore lef had om te zeggen dat dit geen nieuws is. Zo diep ben je al gezonken.quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:05 schreef Funkel het volgende:
[..]
Aja jij bent idd zo'n figuur die altijd zegt: "tja, als je de daders wat wilt aandoen ben je zelf net zo erg als de daders"
![]()
Ook zo'n linkse-hippie-uitspraak.
Van mij mag je ook mee naar t eilandje
Hopen dat iemand dood wordt geslagen (hoe smakeloos ook) is géén doodsbedreiging.quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:44 schreef Samson het volgende:
[..]
Bron: http://www.omroepgelderla(...)ing.htm#.Ua96L0B7I7kquote:Jongens (13) opgepakt voor mishandeling
HATTEM - Twee jongens van 13 uit Hattem zijn opgepakt, omdat ze vorige week een meisje van 14 en haar broertje van 12 in elkaar zouden hebben geslagen.
Het meisje en haar broertje lieten donderdagavond de hond uit bij de Kerkhofdijk in Hattem. Ze zagen dat twee jongens een ooievaarsnest vernielden. Toen ze daar wat van zeiden, sloeg het tweetal hen met een stok in elkaar. Op een gegeven moment zagen de slachtoffers kans weg te komen. Een buurtbewoner ontfermde zich over hen en bracht ze naar huis.
Volgens de politie liep het meisje gekneusde ribben op, haar broertje heeft een zware hersenschudding en gehoorschade.
Lol hoe lang heb je gewacht voordat je dit kon zeggen?quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:51 schreef Jellereppe het volgende:
Afschuwelijk, doodstraf. Ouders kapot straffen. Wat een volk. Bah. Altijd die blonde kaasjes die het voor de rest verpesten. Tuig.
Oh, maar ik heb nergens op gewacht. Als ik had gewild, had ik hier elke dag 10 topics in NWS kunnen plaatsen over strafbare delicten waarbij een bepaald slag volk betrokken is, maar gelukkig ben ik nog niet dermate diep gezakt. Er valt genoeg te vinden over incestzaken, vermogensdelicten, familiedrama's, sekstoerisme etc. etc. etc.quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:54 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Lol hoe lang heb je gewacht voordat je dit kon zeggen?
Dat gelooft niemand want ook al was die ene een meisje, het was 2 tegen 2 .......quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:47 schreef Jellereppe het volgende:
Loopt lekker dit topic. Verander de TT naar 'Marokkaanse jongens van 13 slaan kinderen in elkaar'.
Ik had nog zo gehoopt dat...quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:10 schreef Jian het volgende:
Dat gelooft niemand want ook al was die ene een meisje, het was 2 tegen 2 .......
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |