wat ben jij vet stoer! zieligquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:06 schreef deadprez het volgende:
Nou nou, wat een big deal zegDit soort shit gebeurt toch altijd al, ik kreeg vroeger ook wel eens klappen en deelde ook wel eens klappen uit, dat kwam dan ook niet in het nieuws.
jij slaat meisjes? en bewust gehoorschade + hersenschudding bezorgen bij jongens?quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:06 schreef deadprez het volgende:
Nou nou, wat een big deal zegDit soort shit gebeurt toch altijd al, ik kreeg vroeger ook wel eens klappen en deelde ook wel eens klappen uit, dat kwam dan ook niet in het nieuws.
Ik denk niet dat ze die jongen bewust een hersenschudding hebben geslagen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:08 schreef Convict het volgende:
[..]
jij slaat meisjes? en bewust gehoorschade + hersenschudding bezorgen bij jongens?
we hebben hier een genie, dames en herenquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze die jongen bewust een hersenschudding hebben geslagen.
Oh, ok.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze die jongen bewust een hersenschudding hebben geslagen.
Asoquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:06 schreef deadprez het volgende:
Dit dus, dat gehype tegenwoordig de hele tijd.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:06 schreef deadprez het volgende:
Dan ga ik wel naar Hattem voor de knokploeg te zoekenquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:28 schreef AlfredJKwak5 het volgende:
Komend weekend gaat de Fok! knokploeg naar Hattem, daders zoeken! :p
Ja inderdaad.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:54 schreef MichaelScott het volgende:
Misleidende topictitel, kinderen slaan kinderen in elkaar was beter geweest imo.
Dusdanig weinig gezag over je kinderen hebben dat je ze moet slaan.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:23 schreef TLC het volgende:
Als ik vroeger als kind wat verkeerds deed kreeg ik er echt letterlijk van langs, en zie hier ;
geen strafblad
Opvoedkundige tikken van ouders mogen best weleens hoor, of als ouders geen tijd hebben om hun kids op te voeden neem er dan vooral geen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |