http://mobiel.nu.nl/algem(...)aanval-skinhead.htmlquote:'Fransman zwaargewond na aanval skinhead'
Gepubliceerd: Don 06 jun 2013
Een 19-jarige Fransman is woensdag zwaargewond geraakt na een aanval door drie skinheads in Parijs.
Dat meldden Franse media, waaronder Le Monde.
In het ziekenhuis is de man hersendood verklaard. Hij stond bekend om zijn activistische verzet tegen extreem-rechts en was lid van Parti de Gauche, de Linkse Partij.
Parti de Gauche eist in een persverklaring dat de extreem-rechtse groeperingen in Parijs ontbonden worden. Volgens Parti de Gauche zijn zij verantwoordelijk voor de toename van het geweld in Parijs en de rest van het land de afgelopen weken.
Volgens getuigen vielen drie skinheads, waaronder een vrouw, het slachtoffer aan. De aanvallers zouden twintigers zijn en tot de JNR horen, de Nationalistische Revolutionaire Jeugd.
Wat is er mis met de term terreur? Werd ook gebruikt voor de politieke moord in Londen. Dit is ook terreur. In de zuiverste vorm.quote:
Ja, dat is allemaal wel leuk maar dit gaat geen reeks worden.quote:Op donderdag 6 juni 2013 07:15 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Wat is er mis met de term terreur? Werd ook gebruikt voor de politieke moord in Londen. Dit is ook terreur. In de zuiverste vorm.
Maar is het dan fascisme?quote:Op donderdag 6 juni 2013 07:15 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Wat is er mis met de term terreur? Werd ook gebruikt voor de politieke moord in Londen. Dit is ook terreur. In de zuiverste vorm.
bron: http://www.20minutes.fr/s(...)are-rer-saint-lazarequote:Le jeune militant agressé par des skinheads à Paris est mort, selon le Parti de Gauche
RIPquote:Op donderdag 6 juni 2013 07:41 schreef Montagui het volgende:
Hij zou inmiddels overleden zijn:
[..]
bron: http://www.20minutes.fr/s(...)are-rer-saint-lazare
Omdat de daders extreem rechts zijn of omdat het een moord is met politieke motieven?quote:
De combinatie ervan natuurlijk.quote:Op donderdag 6 juni 2013 07:58 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Omdat de daders extreem rechts zijn of omdat het een moord is met politieke motieven?
quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:06 schreef deadprez het volgende:
Nou nou, wat een big deal zegDit soort shit gebeurt toch altijd al, ik kreeg vroeger ook wel eens klappen en deelde ook wel eens klappen uit, dat kwam dan ook niet in het nieuws.
Het is groeiende in Europaquote:Op donderdag 6 juni 2013 07:00 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
http://mobiel.nu.nl/algem(...)aanval-skinhead.html
Fascisme is nooit ver weg blijkt maar weer.
Nee. Gewoon nee.quote:Op donderdag 6 juni 2013 08:25 schreef DDDDDaaf het volgende:
Big deal. Zo lang die rechtsradicalen en antifa's elkaar het licht uit de ogen schoppen en slaan, hebben wij - normale mensen - van beiden geen last...
Wij - normale mensen. Ja de joden zijn de normale mensen nog steeds dankbaar voor hetheldhaftig verzet dat geboden is, lol.quote:Op donderdag 6 juni 2013 08:25 schreef DDDDDaaf het volgende:
Big deal. Zo lang die rechtsradicalen en antifa's elkaar het licht uit de ogen schoppen en slaan, hebben wij - normale mensen - van beiden geen last...
Inderdaad. Het woord skinhead is in dit geval al synoniem aan rechtsextremist.quote:Op donderdag 6 juni 2013 08:31 schreef LompeHork het volgende:
Jammer dat die mensen bestempeld worden als "skinheads".
Sjah, onnozele media. Maar het staat wel weer. Hatsee, weer een zaadje geplant.quote:Op donderdag 6 juni 2013 08:31 schreef LompeHork het volgende:
Ja, gewoon ja.quote:
Dit dekt de lading ja.quote:Op donderdag 6 juni 2013 08:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Inderdaad. Het woord skinhead is in dit geval al synoniem aan rechtsextremist.
Noem ze gewoon rechtsextremisten dan.
Ik denk meer over de onwetendheid van de auteurquote:Of zeg dit iets over de politieke kleur van de auteur van dit stuk?
Nee, die term is al 20 jaar ofzo verbasterd.quote:Op donderdag 6 juni 2013 08:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Inderdaad. Het woord skinhead is in dit geval al synoniem aan rechtsextremist.
Noem ze gewoon rechtsextremisten dan. Of zeg dit iets over de politieke kleur van de auteur van dit stuk?
Wanneer is jou voor het laatst met geweld iets opgedrongen door die groepen. Of iemand die je kent?quote:Op donderdag 6 juni 2013 08:37 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Ja, gewoon ja.
Wat mij betreft moorden die rechtsradicalen, antifa's, moslimextremisten en andere halve garen elkaar compleet uit. Met hun misplaatst arrogante idee dat hun verknipte wereldbeeld zó ongelofelijk belangrijk is, dat het met geweld opgedrongen dient te worden aan normale burgers. Burgers die bovendien al genoeg aan hun hoofd hebben...
Ah, de slachtofferrol.quote:Op donderdag 6 juni 2013 08:22 schreef PSV1990- het volgende:
Benieuwd of er net zo veel aandacht aan wordt besteed als die man in Londen , dit is namelijk ook terreur ...
Maar ja het gaat niet om een ""Moslims"" dus waar praten we over .
stelletje hypocrieten !
Volgens mij doen ze niet anders hoorquote:Op donderdag 6 juni 2013 08:39 schreef NomanIW het volgende:
[..]
Wanneer is jou voor het laatst met geweld iets opgedrongen door die groepen. Of iemand die je kent?
Hoezo ?quote:Op donderdag 6 juni 2013 08:31 schreef LompeHork het volgende:
Ik ben helemaal geen skinhead, maar ik ken wel het verschil tussen rechtsradicalen en de traditionele skinhead.quote:Op donderdag 6 juni 2013 08:40 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
Hoezo ?
Ben jij een linkse skinhead ofzo?
S.H.A.R.P ?
inderdaad rare klacht. Het gaat zeker in nederland om enorm kleine groepen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 08:39 schreef NomanIW het volgende:
[..]
Wanneer is jou voor het laatst met geweld iets opgedrongen door die groepen. Of iemand die je kent?
Dus kom je nu met een voorbeeldquote:Op donderdag 6 juni 2013 08:40 schreef Mgolovic het volgende:
[..]
Volgens mij doen ze niet anders hoor
Niet met geweld, maar hun schreeuwdemonstraties die steevast op gewelddadigheden en vernielingen uitlopen, kosten iedere keer weer klauwen vol aan gemeenschapsgeld. Ga lekker met elkaar op de vuist op één of ander achterafveld in plaats van de samenleving op te zadelen met allerlei kosten, dat geld kan vel beter besteed worden. Aan zorg, of de instandhouding van ons sociaal stelsel bijvoorbeeld...quote:Op donderdag 6 juni 2013 08:39 schreef NomanIW het volgende:
[..]
Hij heeft wel een punt. Bovendien kan zogenaamd terrorisme alleen door moslims worden gedaan. Waarom zou deze moordpartij bijvoorbeeld geen terroristische aanslag zijn? Het zijn extreemrechtse fundamentalistenquote:
Moet ik nu serieus gaan Googelen op extreemlinks/rechts geweld? Dat het niet tegen mij persoonlijk is (of die andere user) wil niet zeggen dat het met geweld opleggen van een wil niet direct tegen de hele Nederlandse bevolking is gericht.quote:
Vind het wel meevallen eigenlijk. Het meeste geweld is onderling, en geweld en intimidatie zijn nu eenmaal onderdeel van politiek. Ook aan de kant van de staat.quote:Op donderdag 6 juni 2013 08:46 schreef Mgolovic het volgende:
[..]
Moet ik nu serieus gaan Googelen op extreemlinks/rechts geweld? Dat het niet tegen mij persoonlijk is (of die andere user) wil niet zeggen dat het met geweld opleggen van een wil niet direct tegen de hele Nederlandse bevolking is gericht.
Meevallen? Is niet iedere vorm van met geweld en intimidatie om je wil op leggen te veel?quote:Op donderdag 6 juni 2013 08:49 schreef NomanIW het volgende:
[..]
Vind het wel meevallen eigenlijk. Het meeste geweld is onderling, en geweld en intimidatie zijn nu eenmaal onderdeel van politiek. Ook aan de kant van de staat.
Ja, dat werkt! Nu de pedofielenpartij weg is, zijn namelijk ook alle pedofielen weg.quote:Parti de Gauche eist in een persverklaring dat de extreem-rechtse groeperingen in Parijs ontbonden worden.
Dit beste jongen noem je nou een incident.quote:Op donderdag 6 juni 2013 08:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hij heeft wel een punt. Bovendien kan zogenaamd terrorisme alleen door moslims worden gedaan. Waarom zou deze moordpartij bijvoorbeeld geen terroristische aanslag zijn? Het zijn extreemrechtse fundamentalisten
Geloof ook dat er geen dierenactivisten meer zijn sinds Volkert van der Graaf.quote:Parti de Gauche eist in een persverklaring dat de extreem-rechtse groeperingen in Parijs ontbonden worden.
Uiteraard. Maar dat doen overheden net zo goed. Dus waarom selectief verontwaardigd.doen?quote:Op donderdag 6 juni 2013 08:59 schreef Mgolovic het volgende:
[..]
Meevallen? Is niet iedere vorm van met geweld en intimidatie om je wil op leggen te veel?
Dat gebeurt in nederland niet vaak hoor. Als de extreemrechte oftewel volksnationalistische groeperingen actievoeren lopen ze meestal een paar rondjes met vlaggen en dan wordt de boel 'geblokkeerd' door linkse groeperingen die weer worden weggestuurd door de politie. Zo sensationeel is het niet.quote:Op donderdag 6 juni 2013 08:45 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Niet met geweld, maar hun schreeuwdemonstraties die steevast op gewelddadigheden en vernielingen uitlopen, kosten iedere keer weer klauwen vol aan gemeenschapsgeld. Ga lekker met elkaar op de vuist op één of ander achterafveld in plaats van de samenleving op te zadelen met allerlei kosten, dat geld kan vel beter besteed worden. Aan zorg, of de instandhouding van ons sociaal stelsel bijvoorbeeld...
Ik zie die zelfde vorm van geweld en intimidatie echt niet vanuit de overheid hoor. Misschien in die zandbank landen maar Nederland echt niet.quote:Op donderdag 6 juni 2013 09:35 schreef NomanIW het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar dat doen overheden net zo goed. Dus waarom selectief verontwaardigd.doen?
Het is in Nederland goed uit te houden, maar evengoed menen anderen voor jou te kunnen beslissen en word je gekidnapt of mishandeld wanneer je niet luisteren wil.quote:Op donderdag 6 juni 2013 09:41 schreef Mgolovic het volgende:
[..]
Ik zie die zelfde vorm van geweld en intimidatie echt niet vanuit de overheid hoor. Misschien in die zandbank landen maar Nederland echt niet.
Een overheid die zijn burgers voorliegt vind ik heel iets anders dan met geweld je doel proberen te bereiken.
Ga eens terug je hok in.quote:Op donderdag 6 juni 2013 08:22 schreef PSV1990- het volgende:
Benieuwd of er net zo veel aandacht aan wordt besteed als die man in Londen , dit is namelijk ook terreur ...
Maar ja het gaat niet om een ""Moslims"" dus waar praten we over .
stelletje hypocrieten !
quote:Op donderdag 6 juni 2013 09:45 schreef NomanIW het volgende:
[..]
Het is in Nederland goed uit te houden, maar evengoed menen anderen voor jou te kunnen beslissen en word je gekidnapt of mishandeld wanneer je niet luisteren wil.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |