abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127470810
quote:
'Fransman zwaargewond na aanval skinhead'
Gepubliceerd: Don 06 jun 2013
Een 19-jarige Fransman is woensdag zwaargewond geraakt na een aanval door drie skinheads in Parijs.

Dat meldden Franse media, waaronder Le Monde.

In het ziekenhuis is de man hersendood verklaard. Hij stond bekend om zijn activistische verzet tegen extreem-rechts en was lid van Parti de Gauche, de Linkse Partij.

Parti de Gauche eist in een persverklaring dat de extreem-rechtse groeperingen in Parijs ontbonden worden. Volgens Parti de Gauche zijn zij verantwoordelijk voor de toename van het geweld in Parijs en de rest van het land de afgelopen weken.

Volgens getuigen vielen drie skinheads, waaronder een vrouw, het slachtoffer aan. De aanvallers zouden twintigers zijn en tot de JNR horen, de Nationalistische Revolutionaire Jeugd.
http://mobiel.nu.nl/algem(...)aanval-skinhead.html

Fascisme is nooit ver weg blijkt maar weer.
pi_127470851
Politieke moord dus.....
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_127470859
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 07:14 schreef DroogDok het volgende:
Politieke moord dus.....
Wat is er mis met de term terreur? Werd ook gebruikt voor de politieke moord in Londen. Dit is ook terreur. In de zuiverste vorm.
pi_127470878
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juni 2013 07:15 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Wat is er mis met de term terreur? Werd ook gebruikt voor de politieke moord in Londen. Dit is ook terreur. In de zuiverste vorm.
Ja, dat is allemaal wel leuk maar dit gaat geen reeks worden.
pi_127470896
Zinloos ziek volk dat nooit meer beter wordt, niets bijdraagt en de almaar krimpende verzorgingsstaat veel teveel geld en vooral moeite kost.

Deze idioten moeten we niet in Europa willen. Aangezien ze hoogstwaarschijnlijk geen immigrant zijn, en dus terug kunnen sturen naar een ander land... de guillotine. Of liever de moderne versie; een spuitje.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_127470987
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juni 2013 07:15 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Maar is het dan fascisme?
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_127470996
Hij zou inmiddels overleden zijn:

quote:
Le jeune militant agressé par des skinheads à Paris est mort, selon le Parti de Gauche
bron: http://www.20minutes.fr/s(...)are-rer-saint-lazare

[ Bericht 23% gewijzigd door Montagui op 06-06-2013 07:48:45 ]
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_127470999
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 07:39 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Maar is het dan fascisme?
Ja, dit is nou fascisme.
pi_127471005
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 07:41 schreef Montagui het volgende:
Hij zou inmiddels overleden zijn:

[..]

bron: http://www.20minutes.fr/s(...)are-rer-saint-lazare
RIP
  donderdag 6 juni 2013 @ 07:43:39 #10
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_127471011
Wat een mongolen.
pi_127471088
quote:
2s.gif Op donderdag 6 juni 2013 07:42 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Ja, dit is nou fascisme.
Omdat de daders extreem rechts zijn of omdat het een moord is met politieke motieven?
pi_127471096
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 07:58 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Omdat de daders extreem rechts zijn of omdat het een moord is met politieke motieven?
De combinatie ervan natuurlijk.
pi_127471173
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 16:06 schreef deadprez het volgende:
Nou nou, wat een big deal zeg :') Dit soort shit gebeurt toch altijd al, ik kreeg vroeger ook wel eens klappen en deelde ook wel eens klappen uit, dat kwam dan ook niet in het nieuws. :')
pi_127471284
quote:
15s.gif Op donderdag 6 juni 2013 07:00 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

http://mobiel.nu.nl/algem(...)aanval-skinhead.html

Fascisme is nooit ver weg blijkt maar weer.
Het is groeiende in Europa :P
pi_127471323
Benieuwd of er net zo veel aandacht aan wordt besteed als die man in Londen , dit is namelijk ook terreur ...

Maar ja het gaat niet om een ""Moslims"" dus waar praten we over .

stelletje hypocrieten !
pi_127471326
Parti de Gauche blijkt gelinkt te zijn aan Die Linke in Duitsland, een partij die is aangemerkt als extreemlinks. Mocht Parti de Gache inderdaad het zelfde extremtistische gedachtengoed aanhangen dan is deze aanval niet minder erg, maar wellicht wel enigszins voorspelbaar. De extremen aan beide kanten slaan elkaar al decennia lang de hersens in natuurlijk.
Ik heb geen speciaal talent. Ik ben slechts nieuwsgierig.
pi_127471373
Big deal. Zo lang die rechtsradicalen en antifa's elkaar het licht uit de ogen schoppen en slaan, hebben wij - normale mensen - van beiden geen last...
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_127471408
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 08:25 schreef DDDDDaaf het volgende:
Big deal. Zo lang die rechtsradicalen en antifa's elkaar het licht uit de ogen schoppen en slaan, hebben wij - normale mensen - van beiden geen last...
Nee. Gewoon nee.
pi_127471452
k
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 08:25 schreef DDDDDaaf het volgende:
Wij - normale mensen. Ja de joden zijn de normale mensen nog steeds dankbaar voor hetheldhaftig verzet dat geboden is, lol.

Vlei jezelf niet zo.
pi_127471454
Jammer dat die mensen bestempeld worden als "skinheads".
  † In Memoriam † donderdag 6 juni 2013 @ 08:36:51 #21
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_127471540
quote:
14s.gif Op donderdag 6 juni 2013 08:31 schreef LompeHork het volgende:
Inderdaad. Het woord skinhead is in dit geval al synoniem aan rechtsextremist.

Noem ze gewoon rechtsextremisten dan. Of zeg dit iets over de politieke kleur van de auteur van dit stuk?
:')
pi_127471544
quote:
Sjah, onnozele media. Maar het staat wel weer. Hatsee, weer een zaadje geplant.
pi_127471554
quote:
15s.gif Op donderdag 6 juni 2013 08:28 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Nee. Gewoon nee.
Ja, gewoon ja.

Wat mij betreft moorden die rechtsradicalen, antifa's, moslimextremisten en andere halve garen elkaar compleet uit. Met hun misplaatst arrogante idee dat hun verknipte wereldbeeld zó ongelofelijk belangrijk is, dat het met geweld opgedrongen dient te worden aan normale burgers. Burgers die bovendien al genoeg aan hun hoofd hebben...
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_127471564
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juni 2013 08:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Noem ze gewoon rechtsextremisten dan.
Dit dekt de lading ja.
quote:
Of zeg dit iets over de politieke kleur van de auteur van dit stuk?
Ik denk meer over de onwetendheid van de auteur :)
pi_127471568
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juni 2013 08:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Noem ze gewoon rechtsextremisten dan. Of zeg dit iets over de politieke kleur van de auteur van dit stuk?
Nee, die term is al 20 jaar ofzo verbasterd.
pi_127471570
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juni 2013 08:37 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

Ja, gewoon ja.

Wat mij betreft moorden die rechtsradicalen, antifa's, moslimextremisten en andere halve garen elkaar compleet uit. Met hun misplaatst arrogante idee dat hun verknipte wereldbeeld zó ongelofelijk belangrijk is, dat het met geweld opgedrongen dient te worden aan normale burgers. Burgers die bovendien al genoeg aan hun hoofd hebben...
Wanneer is jou voor het laatst met geweld iets opgedrongen door die groepen. Of iemand die je kent?
pi_127471577
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 08:22 schreef PSV1990- het volgende:
Benieuwd of er net zo veel aandacht aan wordt besteed als die man in Londen , dit is namelijk ook terreur ...

stelletje hypocrieten !

Ah, de slachtofferrol.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_127471592
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juni 2013 08:39 schreef NomanIW het volgende:

[..]

Wanneer is jou voor het laatst met geweld iets opgedrongen door die groepen. Of iemand die je kent?
Volgens mij doen ze niet anders hoor :?
pi_127471597
quote:
Hoezo ?

Ben jij een linkse skinhead ofzo?

S.H.A.R.P ?
pi_127471617
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 08:40 schreef arjan1212 het volgende:

[..]

Hoezo ?

Ben jij een linkse skinhead ofzo?

S.H.A.R.P ?
Ik ben helemaal geen skinhead, maar ik ken wel het verschil tussen rechtsradicalen en de traditionele skinhead. :)

Al die conclusies die meteen weer getrokken worden, alsof een gemiddeld persoon niets hoort af te weten van bepaalde stromingen maar meteen in die stroming moet zitten :')
  † In Memoriam † donderdag 6 juni 2013 @ 08:43:11 #31
pi_127471630
quote:

[..]

inderdaad rare klacht. Het gaat zeker in nederland om enorm kleine groepen.
Wanneer heb je voor het laatst een groepje 'skinheads' zien staan ?
pi_127471645
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 08:40 schreef Mgolovic het volgende:

[..]

Volgens mij doen ze niet anders hoor :?
Dus kom je nu met een voorbeeld :)
pi_127471663
quote:

[..]

Niet met geweld, maar hun schreeuwdemonstraties die steevast op gewelddadigheden en vernielingen uitlopen, kosten iedere keer weer klauwen vol aan gemeenschapsgeld. Ga lekker met elkaar op de vuist op één of ander achterafveld in plaats van de samenleving op te zadelen met allerlei kosten, dat geld kan vel beter besteed worden. Aan zorg, of de instandhouding van ons sociaal stelsel bijvoorbeeld...
  † In Memoriam † donderdag 6 juni 2013 @ 08:45:48 #34
pi_127471673
quote:
17s.gif Op donderdag 6 juni 2013 08:39 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Ah, de slachtofferrol.
Hij heeft wel een punt. Bovendien kan zogenaamd terrorisme alleen door moslims worden gedaan. Waarom zou deze moordpartij bijvoorbeeld geen terroristische aanslag zijn? Het zijn extreemrechtse fundamentalisten
pi_127471695
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juni 2013 08:44 schreef NomanIW het volgende:

[..]

Dus kom je nu met een voorbeeld :)
Moet ik nu serieus gaan Googelen op extreemlinks/rechts geweld? Dat het niet tegen mij persoonlijk is (of die andere user) wil niet zeggen dat het met geweld opleggen van een wil niet direct tegen de hele Nederlandse bevolking is gericht.

Maar goed, het meest recente voorbeeld: de praktijken van de, in dit geval linkse, extremisten: de beveiliging die bestuurders in Nederland nodig blijken te hebben vanwege bedreigingen die te maken hebben met het Nederlandse asielbeleid.
pi_127471746
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 08:46 schreef Mgolovic het volgende:

[..]

Moet ik nu serieus gaan Googelen op extreemlinks/rechts geweld? Dat het niet tegen mij persoonlijk is (of die andere user) wil niet zeggen dat het met geweld opleggen van een wil niet direct tegen de hele Nederlandse bevolking is gericht.
Vind het wel meevallen eigenlijk. Het meeste geweld is onderling, en geweld en intimidatie zijn nu eenmaal onderdeel van politiek. Ook aan de kant van de staat.
pi_127471931
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juni 2013 08:49 schreef NomanIW het volgende:

[..]

Vind het wel meevallen eigenlijk. Het meeste geweld is onderling, en geweld en intimidatie zijn nu eenmaal onderdeel van politiek. Ook aan de kant van de staat.
Meevallen? Is niet iedere vorm van met geweld en intimidatie om je wil op leggen te veel?

[ Bericht 0% gewijzigd door Mgolovic op 06-06-2013 09:05:08 ]
pi_127471954
Geen bezwaar als de extremisten elkaar uitroeien. Liever vandaag dan morgen.

quote:
Parti de Gauche eist in een persverklaring dat de extreem-rechtse groeperingen in Parijs ontbonden worden.
Ja, dat werkt! Nu de pedofielenpartij weg is, zijn namelijk ook alle pedofielen weg. *O*
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_127471974
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juni 2013 08:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Hij heeft wel een punt. Bovendien kan zogenaamd terrorisme alleen door moslims worden gedaan. Waarom zou deze moordpartij bijvoorbeeld geen terroristische aanslag zijn? Het zijn extreemrechtse fundamentalisten
Dit beste jongen noem je nou een incident.
Surely you can't be serious
I am serious... and don't call me Shirley
pi_127472118
quote:
Parti de Gauche eist in een persverklaring dat de extreem-rechtse groeperingen in Parijs ontbonden worden.
Geloof ook dat er geen dierenactivisten meer zijn sinds Volkert van der Graaf.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_127472245
Weerzinwekkende gebeurtenis. Hopelijk worden de daders opgespoord en zwaar gestraft.

Ik snap trouwens niks van de discussie over skinheads versus rechtsextremisten. De term "skinheads" wordt gebruikt om aan te geven wat getuigen hebben gezien. Dat het om rechtsextremisten gaat, ligt gezien de achtergrond van het slachtoffer redelijk voor de hand.
  donderdag 6 juni 2013 @ 09:25:20 #42
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_127472463
Maar er zat ook een vrouw bij. Zou die dan ook kaal zijn geweest?
  donderdag 6 juni 2013 @ 09:30:03 #43
241662 Jian
Well, well, well
pi_127472584
Maar niemand die nog echt precies het hoe en waarom weet begrijp ik. Okee dat wachten we dan nog even af.
pi_127472723
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 08:59 schreef Mgolovic het volgende:

[..]

Meevallen? Is niet iedere vorm van met geweld en intimidatie om je wil op leggen te veel?
Uiteraard. Maar dat doen overheden net zo goed. Dus waarom selectief verontwaardigd.doen?
  † In Memoriam † donderdag 6 juni 2013 @ 09:40:12 #45
pi_127472826
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juni 2013 08:45 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

Niet met geweld, maar hun schreeuwdemonstraties die steevast op gewelddadigheden en vernielingen uitlopen, kosten iedere keer weer klauwen vol aan gemeenschapsgeld. Ga lekker met elkaar op de vuist op één of ander achterafveld in plaats van de samenleving op te zadelen met allerlei kosten, dat geld kan vel beter besteed worden. Aan zorg, of de instandhouding van ons sociaal stelsel bijvoorbeeld...
Dat gebeurt in nederland niet vaak hoor. Als de extreemrechte oftewel volksnationalistische groeperingen actievoeren lopen ze meestal een paar rondjes met vlaggen en dan wordt de boel 'geblokkeerd' door linkse groeperingen die weer worden weggestuurd door de politie. Zo sensationeel is het niet.
pi_127472844
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juni 2013 09:35 schreef NomanIW het volgende:

[..]

Uiteraard. Maar dat doen overheden net zo goed. Dus waarom selectief verontwaardigd.doen?
Ik zie die zelfde vorm van geweld en intimidatie echt niet vanuit de overheid hoor. Misschien in die zandbank landen maar Nederland echt niet.

Een overheid die zijn burgers voorliegt vind ik heel iets anders dan met geweld je doel proberen te bereiken.
pi_127472928
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 09:41 schreef Mgolovic het volgende:

[..]

Ik zie die zelfde vorm van geweld en intimidatie echt niet vanuit de overheid hoor. Misschien in die zandbank landen maar Nederland echt niet.

Een overheid die zijn burgers voorliegt vind ik heel iets anders dan met geweld je doel proberen te bereiken.
Het is in Nederland goed uit te houden, maar evengoed menen anderen voor jou te kunnen beslissen en word je gekidnapt of mishandeld wanneer je niet luisteren wil.
pi_127472940
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 08:22 schreef PSV1990- het volgende:

stelletje hypocrieten !

Ga eens terug je hok in.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_127472971
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juni 2013 09:45 schreef NomanIW het volgende:

[..]

Het is in Nederland goed uit te houden, maar evengoed menen anderen voor jou te kunnen beslissen en word je gekidnapt of mishandeld wanneer je niet luisteren wil.
:?
pi_127473019
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 09:46 schreef Mgolovic het volgende:

[..]

:?
Cel, wapenstok, pepperspray, dienstpistool?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')