Mja, ik vind dat meestal een logisch gevolg van bewust niet luisteren. Er wordt doorgaans een aantal maal duidelijk aangegeven dat er geweld wordt gebruikt indien je de betreffende locatie niet rustig verlaat. Blijf je? Dan zoek je bewust de confrontatie op en krijg je klappen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 09:48 schreef NomanIW het volgende:
[..]
Cel, wapenstok, pepperspray, dienstpistool?
Dus als de neonazi zegt rot op naar je eigen land, en er wordt niet geluisterd dan mogen er klappen worden uitgedeeld?quote:Op donderdag 6 juni 2013 09:51 schreef Mgolovic het volgende:
[..]
Mja, ik vind dat meestal een logisch gevolg van bewust niet luisteren. Er wordt doorgaans een aantal maal duidelijk aangegeven dat er geweld wordt gebruikt indien je de betreffende locatie niet rustig verlaat. Blijf je? Dan zoek je bewust de confrontatie op en krijg je klappen.
Nee, jij had het over overheden die een wil opleggen met geweld als gevolg. Als je daar bij een protest o.i.d. bevelen van ME o.i.d. niet opvolgt loop je het risico op klappen. Dan moet je niet janken.quote:Op donderdag 6 juni 2013 09:56 schreef NomanIW het volgende:
[..]
Dus als de neonazi zegt rot op naar je eigen land, en er wordt niet geluisterd dan mogen er klappen worden uitgedeeld?
Je snapt mn punt niet he?
Jammer, want het is volgens mij zo klaar als wat. Overheden gebruiken geweld en intimidatie om anderen hun wil op te leggen.
Bewust de confrontatie zoeken.omdat je niet luistert? Waarom zou je moeten luisteren? Dat wordt je ook maar opgedragen. En vaak genoeg overtreden overheden hun eigen wetten en regels om lastige mensen de mond te snoeren bv.
Snap je? Het is hoe dingen werken.
Ja, want de politie zit nooit fout wou je zeggen?quote:Op donderdag 6 juni 2013 10:00 schreef Mgolovic het volgende:
[..]
Nee, jij had het over overheden die een wil opleggen met geweld als gevolg. Als je daar bij een protest o.i.d. bevelen van ME o.i.d. niet opvolgt loop je het risico op klappen. Dan moet je niet janken.
Een overheid is er om regels en wetten te handhaven. Die kunnen niet leuk zijn, die kunnen soms krom zijn, maar je moet het er mee doen. Als jij vind dat je niet hoeft te luisteren naar de overheid moet je verhuizen naar een verlaten booreiland.
Fout, bezwaar maken doe je achteraf.quote:Op donderdag 6 juni 2013 10:08 schreef NomanIW het volgende:
mmm
[..]
Ja, want de politie zit nooit fout wou je zeggen?
Ik zie wel verschillen tussen overheid en neonazi. Maar de methodieken verschillen weinig wanneer het om de uitoefening van macht gaat.
Overigens ben je de zoveelste die denkt dat elk bevel van een agent wettelijk verplicht opgevolgd dient te worden. Dat is niet waar. Ook politie optreden is aan regels gebonden. En laat het daar nou.juist vaak fout gaan bij demonstraties.
Overigens kun je niet vluchten voor overheden.
Terreur is, naast politieke doeleinden bereiken, ook bedoelt om de bevolking bang te maken. Dat is hier niet het geval.quote:Op donderdag 6 juni 2013 07:15 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Wat is er mis met de term terreur? Werd ook gebruikt voor de politieke moord in Londen. Dit is ook terreur. In de zuiverste vorm.
dit!quote:Op donderdag 6 juni 2013 10:16 schreef Spooky4u het volgende:
De ene extreme die de andere afmaakt... boeiend.
Next pls, maakt me niet uit aan welke kant.
Extreem rechts loopt een beetje in op het (historische) geweld van extreem links, en ze moeten ontbonden (verboden?) worden?quote:Parti de Gauche eist in een persverklaring dat de extreem-rechtse groeperingen in Parijs ontbonden worden. Volgens Parti de Gauche zijn zij verantwoordelijk voor de toename van het geweld in Parijs en de rest van het land de afgelopen weken.
Tjonge, een linkse groep roept na een terreurdaad van rechts-extremisten op tot verbieden van die rechts-extremistische groepering, dat je je daardoor laat verrassenquote:Op donderdag 6 juni 2013 10:58 schreef Resistor het volgende:
Extreem rechts loopt een beetje in op het (historische) geweld van extreem links, en ze moeten ontbonden (verboden?) worden?
Gelijke monniken, gelijke kappen. Dan ook de extreem linkse groepen ontbinden.
Het geweld van een ander is natuurlijk geen argument voor jouw geweld. Welke moslim of linkse iets fout doet, dat geeft een extreem-rechtse (of wie dan ook) niet het recht mensen te vermoorden, WTF zeg.quote:Op donderdag 6 juni 2013 10:58 schreef Resistor het volgende:
[..]
Extreem rechts loopt een beetje in op het (historische) geweld van extreem links, en ze moeten ontbonden (verboden?) worden?
Gelijke monniken, gelijke kappen. Dan ook de extreem linkse groepen ontbinden.
Dat is de belangrijkste vraag.quote:Op donderdag 6 juni 2013 09:25 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Maar er zat ook een vrouw bij. Zou die dan ook kaal zijn geweest?
Je snapt de nuance niet tussen Londen en dit. Verder komt rechts ook op voor gelijke rechten natuurlijk.quote:Op donderdag 6 juni 2013 11:08 schreef PSV1990- het volgende:
Vanmorgen is er heel kort aandacht bij de NOS aan besteed. RTL 4 zelfs helemaal niets. Maar goed, dat zijn ook de grootste rechtse hypocrieten van medialand.
Dit is gewoon net zo erg als wat er in Londen is gebeurd. Maar de media en de overheid heeft liever dat er veel aandacht wordt besteed aan zaken waar ze makkelijk op kunnen scoren dan dit. En sowieso, alles dat links is en opkomt voor gelijke rechten is in Nederland gedegradeerd tot vloeken in de rechtse kerk. Om te kotsen.
Nee, dat is onzin. Terrorisme is een daad met als doel de samenleving te ontwrichten, dat leek me niet echt het doel van die neger in Londen. Dat zou ik meer onder politiek activisme scharen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 10:27 schreef karton2 het volgende:
[..]
Terreur is, naast politieke doeleinden bereiken, ook bedoelt om de bevolking bang te maken. Dat is hier niet het geval.
Iemand op straat met kapmessen aanvallen, zijn kop eraf hakken en vervolgens met bebloede handen voor de camera gaan vertellen waarom dat je het deed is inderdaad terrorisme.
Ze hebben bewust gekozen om op klaarlichte dag, midden op straat, en publiek, een soldaat met messen aan te vallen en zijn kop eraf te hakken om daarna voor de camera te gaan vertellen over hun motieven.quote:Op donderdag 6 juni 2013 11:38 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Nee, dat is onzin. Terrorisme is een daad met als doel de samenleving te ontwrichten, dat leek me niet echt het doel van die neger in Londen. Dat zou ik meer onder politiek activisme scharen.
Shit man. Die gast is dood hoor. DOOD DOOR SCHULD.quote:
Het gaat in dit geval niet om twee extremen. Beetje rare vergelijking.quote:Op donderdag 6 juni 2013 10:16 schreef Spooky4u het volgende:
De ene extreme die de andere afmaakt... boeiend.
Next pls, maakt me niet uit aan welke kant.
Een linkse die er zijn dagtaak van maakt om rechts dwars te zitten is in mijn ogen ook extreem. Laat mensen die anders denken gewoon met rust.quote:Op donderdag 6 juni 2013 11:55 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Het gaat in dit geval niet om twee extremen. Beetje rare vergelijking.
Hij praat het nergens goed, hij veroordeelt het beide. En terecht.quote:Op donderdag 6 juni 2013 11:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het geweld van een ander is natuurlijk geen argument voor jouw geweld. Welke moslim of linkse iets fout doet, dat geeft een extreem-rechtse (of wie dan ook) niet het recht mensen te vermoorden, WTF zeg.
Ga je nu zielig een stel skinheads met moordneigingen zitten goedpraten? Ben je wel goed bij je -kale- hoofd man?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |