quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:40 schreef De_Guidance het volgende:
Echt schokkend hoeveel mensen dit stiekem goedkeuren.
PM je adres even, dan stuur ik 'em op.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:09 schreef Hathor het volgende:
[..]
Allebei die bewegingen staan wat mij betreft op hetzelfde niveau, het zijn gewoon hooligans met een politieke agenda, simpel. En ik lust geen natte tosti's.
Wat zei ik nou net? Ik lust geen natte tosti's, dus steek hem maar in je pruim meid.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:33 schreef Nielsch het volgende:
[..]
PM je adres even, dan stuur ik 'em op.
dan geef je hem maar aan je moeder ofzo... in welk gat zij hem dan steekt moet ze zelf wetenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:34 schreef Hathor het volgende:
[..]
Wat zei ik nou net? Ik lust geen natte tosti's, dus steek hem maar in je pruim meid.
hahaha...grappig.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:35 schreef Nielsch het volgende:
[..]
dan geef je hem maar aan je moeder ofzo... in welk gat zij hem dan steekt moet ze zelf weten
Inderdaad, daar moeten wij allen voor waken. Of het nou het fascisme is die de Londen-hoofdhakkers inspireerde, of het nou het mensonterende kemalisme is die Gruppenführer erdogan spuwt.quote:Op donderdag 6 juni 2013 07:00 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
http://mobiel.nu.nl/algem(...)aanval-skinhead.html
Fascisme is nooit ver weg blijkt maar weer.
Gaan we weer: jullie...jullie...jullie...quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:17 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
Doe niet mee met jullie hypocriete mediaslaaf gelul.
Zieke reactie.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:23 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Gaan we weer: jullie...jullie...jullie...
In elk geval één militant uitgeschakeld, dat is het positieve aan het hele verhaal.
Dit topic heeft weinig met Erdogan te maken en volgens mij heeft de moderator jouw topic ook met een bepaalde reden op slot gedaan.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:21 schreef Terminator2000bc het volgende:
[..]
Inderdaad, daar moeten wij allen voor waken. Of het nou het fascisme is die de Londen-hoofdhakkers inspireerde, of het nou het mensonterende kemalisme is die Gruppenführer erdogan spuwt.
Ben blij dat wij het daarover eens zijn.
Ik keur geweld goed omdat ik niet sta te juichen bij moord?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:45 schreef Mgolovic het volgende:
Punt is dat die beide groeperingen bekend staan om hun gebruik van geweld. Dus indirect keur je het zelf ook goed.
De antifa valt geen onschuldige mensen aan, er wordt alleen geweld gebruikt tegen de groepering die wel onschuldige mensen aanvalt, of vermoordt.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:45 schreef Mgolovic het volgende:
Punt is dat die beide groeperingen bekend staan om hun gebruik van geweld. Dus indirect keur je het zelf ook goed.
Discussie zonder eind. Dat zal de tegenpartij nl ook zeggen.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
De antifa valt geen onschuldige mensen aan, er wordt alleen geweld gebruikt tegen de groepering die wel onschuldige mensen aanvalt, of vermoordt.
De "tegenpartij" kiest juist altijd onschuldige / makkelijke doelwitten, dit bericht is daar het bewijs van.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:53 schreef Mgolovic het volgende:
[..]
Discussie zonder eind. Dat zal de tegenpartij nl ook zeggen.
Nee hoor. Ik heb het ook niet over jou.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:56 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Beetje jammer dit. Je komt er niet uit met argumenten dus kom je met zoiets slaps.
Had het al aangepast.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:57 schreef Mgolovic het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik heb het ook niet over jou.
Je kan het ook overdrijven hoor.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:35 schreef De_Guidance het volgende:
Trouwens, wat weten jullie over die jongen die is vermoord door skiheads met nazi tattoo's behalve dat hij lid is van antifa?
Zonder ook maar enige kennis van zaken te hebben juicht de helft hier bijna dat hij dood is, omdat hij lid is van de antifa.
Wat is jullie idee van een democratische rechtstaat als jullie een feest vieren of goedkeuren dat mensen worden vermoord vanwege hun ideeën?
Het laagje chroom blijkt weer filterdun hier.
Jullie missen ook de hele link met het toegenomen extreem-rechts geweld na de goedkeuring van het homohuwelijk. Je zou haast denken dat sommige mensen toch ergens sympathie voelen voor extreem-rechts.
Same shit, different name.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:31 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Dit topic heeft weinig met Erdogan te maken en volgens mij heeft de moderator jouw topic ook met een bepaalde reden op slot gedaan.
Maar dat jij denkt dat Erdogan een kemalist is laat wel heel goed zien hoe weinig kennis je hebt van zaken. Je hebt jezelf onsterfelijk belachelijk gemaakt bij deze.
Want de kemalisten zijn juist boos op Erdogan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |