En ontspoort topics.quote:
behalve de aanval op janmaat dan. of wou je beweren dat ie onschuldige mensen aanviel?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
De antifa valt geen onschuldige mensen aan, er wordt alleen geweld gebruikt tegen de groepering die wel onschuldige mensen aanvalt, of vermoordt.
janmaat is in mijn ogen niet onschuldig, ik weet niet of je enig idee hebt wat de denkbeelden en idealen van die man waren?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 01:06 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
behalve de aanval op janmaat dan. of wou je beweren dat ie onschuldige mensen aanviel?
Ach zowel de AntiFa als de Skinheads zijn eenzelfde groep idioten met eenzelfde idiote visie op de wereld, en eenzelfde verrotte handelswijze. Er is geen slechtere of betere variant, het zijn beiden mensen met een serieuze psychose.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 01:06 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
behalve de aanval op janmaat dan. of wou je beweren dat ie onschuldige mensen aanviel?
Mensen doden of verwonden vanwege hun daden en denkbeelden is sowieso fout. Zelfs als de andere partij ook doodt. Daar hoor je boven te staan. Ook gaan doden haalt je naar hetzelfde niveau naar beneden als degene die je aanvalt.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 01:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
janmaat is in mijn ogen niet onschuldig, ik weet niet of je enig idee hebt wat de denkbeelden en idealen van die man waren?
Mooi hoe de antifa de denkwijzen van het fascisme in ere houdt!quote:Op zaterdag 8 juni 2013 01:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
janmaat is in mijn ogen niet onschuldig, ik weet niet of je enig idee hebt wat de denkbeelden en idealen van die man waren?
Dat sowieso. De politiek lijdt aan een ernstig zielskanker, vandaag.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 01:16 schreef Voorschrift het volgende:
Ach sowieso, Janmaat is de Boeman van de generatie die nu met pensioen gaat. Als je gewoon objectief kijkt naar wat hij zegt dan is het (bijna) gemeengoed binnen de politiek tegenwoordig. De associatie Janmaat met zwaar rechts-extremisme is wat mij betreft sowieso onzin, eigenlijk.
Of ik ben te mild in mijn oordeel over de huidige politiek dat ik er geen probleem in zie, dat kan ook.
Van de denkbeelden en idealen van jouw soort kan ik ook niet echt vrolijk worden.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 01:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
Of je hebt geen benul wat de man allemaal heeft geroepen, dat lijkt mij wat realistischer. Of is het tegenwoordig bijvoorbeeld wel politiek gemeengoed om te zeggen dat negers niet in het Nederlands elftal thuis horen ?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 01:16 schreef Voorschrift het volgende:
Ach sowieso, Janmaat is de Boeman van de generatie die nu met pensioen gaat. Als je gewoon objectief kijkt naar wat hij zegt dan is het (bijna) gemeengoed binnen de politiek tegenwoordig. De associatie Janmaat met zwaar rechts-extremisme is wat mij betreft sowieso onzin, eigenlijk.
Of ik ben te mild in mijn oordeel over de huidige politiek dat ik er geen probleem in zie, dat kan ook.
Ik vraag mij af of je het ook zo hilarisch vond toen Fortuyn werd vermoord.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 03:13 schreef porsche1 het volgende:
Haha, heerlijk, al die huilende linkse. Lekker hypocriet zijn ze ook.
Antifa, ha ha ha.
Slechte vergelijking. Fortuyn gebruikte geen geweld tegen zijn politieke tegenstanders.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 11:38 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik vraag mij af of je het ook zo hilarisch vond toen Fortuyn werd vermoord.
Deze jongen wel ?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 11:40 schreef Ludd het volgende:
[..]
Slechte vergelijking. Fortuyn gebruikte geen geweld tegen zijn politieke tegenstanders.
Van wat ik uit de Franse media begreep was hij in ieder actief betrokken bij een groepje dat dat wel deed. Ik moet zeggen dat ik deze zaak niet aandachtig gevolgd heb, dus correct me if I'm wrong.quote:
En dat allemaal om users als jou op de kast te jagen...quote:Op zaterdag 8 juni 2013 11:42 schreef gelly het volgende:
Maar goed, het is wel duidelijk dat bij het gros van de NWS posters sympathie uitgaat naar extreem-rechts, dat is ook geen nieuws lijkt me.
Het gros van de mensen die hier reageren boeit het gewoon geen ene moer omdat het toch een militant figuur was en er dan ook weinig aan verloren is gegaan. Als dat ze al extreem-rechts maakt is dat woord nog harder gedevalueerd dan ik dacht of is dat zojuist door jouw post gebeurd.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 11:42 schreef gelly het volgende:
Maar goed, het is wel duidelijk dat bij het gros van de NWS posters sympathie uitgaat naar extreem-rechts, dat is ook geen nieuws lijkt me.
Was daar niet ooit zo'n uitspraak over gedaan, over hoe de nieuwe generatie fascisten zich zouden noemen?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 02:11 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Mooi hoe de antifa de denkwijzen van het fascisme in ere houdt!
Moet je nou niet gaan lopen gillen dat je het helemaal gehad hebt hier en dat je hier nooit meer komt?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 11:42 schreef gelly het volgende:
Waar begreep je dat uit? Ik zie het niet terug namelijk.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 11:43 schreef Ludd het volgende:
[..]
Van wat ik uit de Franse media begreep was hij in ieder actief betrokken bij een groepje dat dat wel deed. Ik moet zeggen dat ik deze zaak niet aandachtig gevolgd heb, dus correct me if I'm wrong.
Vrij schokkend ja. Voor mij is het wel nieuws.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 11:42 schreef gelly het volgende:
Yeah, wij zijn allemaal extreem rechts omdat we het niet erg vinden dat een linksextremist de pijp uit isquote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:42 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Vrij schokkend ja. Voor mij is het wel nieuws.
Nogal kortzichtig en stupide.quote:Op donderdag 6 juni 2013 08:25 schreef DDDDDaaf het volgende:
Big deal. Zo lang die rechtsradicalen en antifa's elkaar het licht uit de ogen schoppen en slaan, hebben wij - normale mensen - van beiden geen last...
Precies.quote:Op zondag 9 juni 2013 08:44 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nogal kortzichtig en stupide.
Escalerend straatgeweld voert tot de roep om een sterke man
Daarbij moet je politiek geweld nooit accepteren in een democratie. Of dat nu een 19 jarige is die het slachtoffer wordt, of de leider van een nieuwe politieke beweging.
Dit is echter geen politieke moord, dit is een moord op een hooligan, gepleegd door vijf andere relschoppers. Rechtsextremisten en antifa's mogen dan wel een ideologisch sausje over hun aktiviteiten menen te gooien, het zijn en blijven beiden doodordinaire relschoppers die kicken op geweld...quote:Op zondag 9 juni 2013 08:44 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nogal kortzichtig en stupide.
Escalerend straatgeweld voert tot de roep om een sterke man
Daarbij moet je politiek geweld nooit accepteren in een democratie. Of dat nu een 19 jarige is die het slachtoffer wordt, of de leider van een nieuwe politieke beweging.
Dit zou ook provokatie kunnen zijn, om net als wat onlangs in Engeland gebeurde een schokgolf door de massa heen te zenden (dat was geen provo, maar het schokeffect was wel het gevolg van de enorme media die het dagenlang en doorlopend op de buis bracht) Want die gebeurtenis zorgt voor verdere angst in bugers, dat gaat politieke gevolgen krijgen (zag je ook na aanslag in Noorwegen, die verkiezingen die volgde liet een enorme verandering zien, angst propaganda doet dat keer op keer), en daaruit kan fascisme ontstaan (dat was super georganiseert, een individu niet, vandaar dat het een provokateur kan zijn geweest)quote:Op donderdag 6 juni 2013 07:00 schreef De_Guidance het volgende:
Fascisme is nooit ver weg blijkt maar weer.
Dit. Die Antifacisten zijn net zo erg. Staat trouwens vandaag in de volkskrant dat de vriendin van de dader de dader belde nadat ze ruzie had gekregen met Antifacisten en door hen bedreigd en uitgescholden werd (verklaring van ooggetuigen).quote:Op maandag 10 juni 2013 05:51 schreef DDDDDaaf het volgende:
Dit is echter geen politieke moord, dit is een moord op een hooligan, gepleegd door vijf andere relschoppers. Rechtsextremisten en antifa's mogen dan wel een ideologisch sausje over hun aktiviteiten menen te gooien, het zijn en blijven beiden doodordinaire relschoppers die kicken op geweld...
Dat er een extremist de pijp uit gaat boeit mij eigenlijk niet zo veel.quote:Op zondag 9 juni 2013 08:39 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Yeah, wij zijn allemaal extreem rechts omdat we het niet erg vinden dat een linksextremist de pijp uit isJammer dat je zoveel provoceert, daarmee maak je jezelf onsterfelijk belachelijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |