Dan is ze dus automatisch ook lid van #TeamJohannes.quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Lavenderr is lid geworden van #TeamInsomnia_
Ik minacht niemand.quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:43 schreef Tjacka het volgende:
Ik hoop niet dat wij alle echte BNW'ers nu afschrikken.
waar ga je heen?quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:43 schreef theguyver het volgende:
[..]
genoeg zon! het wachten is op vakantie
Tuurlijk niet. De SC is nooit heel druk dus een beetje extra inbreng van VBL is alleen maar leuk!quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:43 schreef Tjacka het volgende:
Dat doen jullie we niet.quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:43 schreef Tjacka het volgende:
Wauwie, dit is de eerste uitwedstrijd zonder combi-regeling dan.quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:45 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. De SC is nooit heel druk dus een beetje extra inbreng van VBL is alleen maar leuk!
Dit vind ik een positieve opvatting!quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:45 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. De SC is nooit heel druk dus een beetje extra inbreng van VBL is alleen maar leuk!
Logisch, hier zijn alleen maar geruchten over rellen die nooit hebben plaatsgevonden.quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wauwie, dit is de eerste uitwedstrijd zonder combi-regeling dan.
naar mijn dak!quote:
Nee natuurlijk niet.quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:43 schreef Tjacka het volgende:
quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:47 schreef GGMM het volgende:
Hey, een SC.
Ik overweeg een transfer van VBL-SC naar BNW-SC.
ik ookquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:47 schreef GGMM het volgende:
Hey, een SC.
Sinds het in de VBL-SC alleen maar over games gaat overweeg ik dit ook.quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:47 schreef GGMM het volgende:
Hey, een SC.
komt goedquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet.
Dit is de SC, en jullie zijn van harte welkom![]()
In de serieuze topics wel graag serieus reageren
Gezellig hoe oud is ie?quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:47 schreef theguyver het volgende:
[..]
naar mijn dak!
handoekje mee,
zwembadje staat er al.
pils staat koud!
hekje er omheen voor de kleine!
en hangmat geleend van de buren
BRING IT!!!!
O jee, hoe hoog is die?quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik hoop dat jullie de transfersom kunnen betalen.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij is transfervrij weggelopen bij de blauwen.
Dat is te doenquote:
ben jij dat??quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ok dan.
Doe ik in ruil daarvoor een paar mooie dames van Ibiza voor de heren hier.
[ afbeelding ]
Chung Lingquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:00 schreef ChungLingSoo het volgende:
Dit is verrassend edoch spannend nieuws!
Succes, ajacied4lf!
Een BMW M3quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:02 schreef Doublepain het volgende:
Niet verwacht dat je van BNW mod zou worden, je DM deed geloven dat je van VBL zou zijn..
Nu heb ik het gevoel alsof iemand je belooft een Lambo te halen maar komt aanzetten met een Volvo...
Maar gefeliciteerd
VBLers, niemand andersquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wij zouden ook wat vaker moeten kijken hier, volgens mij veel potentiële leden van ons team.
[ afbeelding ]
Sjaquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Chung Ling![]()
Dat etentje gaat niet door he? Precies wat ik je voorspelde: geen antwoord
Nu je voor 6 euro 50 bent aangekocht kan men je gewoon aan je contract houden.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:06 schreef GGMM het volgende:
Nu ik zie dat Doublepain hier ook post overweeg ik weer terug te gaan.
Ik denk dat ajacied4lf wel eens voor Ajax zou kunnen zijn.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:06 schreef ChungLingSoo het volgende:
[..]
Sja
Als er een BNW meet is waar we beide zijn is jouw drankrekening sowieso voor mij. Je doet het hier goed. En ik heb het idee dat ajacied4lf ook wel onafhankelijk is.
Precies wat dit subforum nodig heeft.
Sorry. Ben een VI Hooligan, maar houdt mij altijd in. Wil het niet onaangenaam maken.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:06 schreef ChungLingSoo het volgende:
Heb alleen een beetje last van die hoolies, hier
Wij zijn welkom hier. Wij minachten niemand.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:06 schreef ChungLingSoo het volgende:
Bescheiden maar niet nederig.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wij zijn welkom hier. Wij minachten niemand.
Ik ook niet hoor!quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wij zijn welkom hier. Wij minachten niemand.
Iemand die niet wilde dat de wereld die boodschap wilde horen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:09 schreef GGMM het volgende:
Deze reeks is zo oud dat de eerste 17 delen spoorloos verdwenen zijn
Waarom zijn deze verwijderd? En door wie?
Dankquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:00 schreef ChungLingSoo het volgende:
Dit is verrassend edoch spannend nieuws!
Succes, ajacied4lf!
Ik vind het wel schatties eigenlijkquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:06 schreef ChungLingSoo het volgende:
wij doen ons best om ook jou een fijn gevoel te gevenquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:06 schreef ChungLingSoo het volgende:
Damn dat assquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ok dan.
[ afbeelding ]
Ik ben zelf ook niet echt in BNW thuis, ik neem gewoon een kijkje.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:11 schreef ChungLingSoo het volgende:
Eeeeh. Ik zal het even uitleggen. 'last', Voor mij, betekent iets als 'Ik weet niet hoe ik er mee om moet gaan'.
Dus het is geen judgement call, ik moet even wennen
Ik merk er niks van.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik merk dat we uit elkaar aan het groeien zijn.
Jij hebt er kijk op.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Iemand die niet wilde dat de wereld die boodschap wilde horen.
Ik verdenk de Tempeliers.
4lf verkiest waarschijnlijk de positiviteit van mijn team.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik merk dat we uit elkaar aan het groeien zijn.
Ik minacht niemand.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
4lf verkiest waarschijnlijk de positiviteit van mijn team.
Die rondingen van die rechter zijn zo aanwezig dat je er onmogelijk omheen kanquote:
Ik vrees wel dat mijn kennis over de Tempeliers voornamelijk op een verhaal uit de Donald Duck is gebaseerd. En de geschiedenisboekjes, maar die zijn minder rullevant.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jij hebt er kijk op.
Zie je op de topics over de Tempeliers!
Wat is je bijnaam hier?quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jij hebt er kijk op.
Zie je op de topics over de Tempeliers!
oh okéquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb geen bijnaam. Sommigen zeggen Lav.
Dus... speel je in de spits, middenveld, verdediging, 6de man of keeper?quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kijk je naar VI of Studio Voetbal?quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja maar verwacht maar niet teveel dan ben je ook nooit teleurgesteld.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:25 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dankje Tribal.Blijf je wel een beetje aardig voor me?
hoi tribalquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:26 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Ja maar verwacht maar niet teveel dan ben je ook nooit teleurgesteld.
Oke, oke. Ik zal niet teveel verwachtenquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:26 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Ja maar verwacht maar niet teveel dan ben je ook nooit teleurgesteld.
VI meestal. Heb de laatste uitzending gemist, zat op Ibiza. Helaas, je kunt niet alles hebbenquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kijk je naar VI of Studio Voetbal?
Jij bent topquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
VI meestal. Heb de laatste uitzending gemist, zat op Ibiza. Helaas, je kunt niet alles hebben
Middenveld .quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dus... speel je in de spits, middenveld, verdediging, 6de man of keeper?
Ja! Lekker hondje hequote:Op woensdag 5 juni 2013 20:32 schreef Tjacka het volgende:
Danni Lowinski kijken
kijken jullie dat ook?
Ja, vind het ook erg leuk. Ze speelt zo goed !quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja.
ik vind het echt een tof programma.
Ik ben verliefd op dat mens. :bquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:32 schreef Tjacka het volgende:
Danni Lowinski kijken
kijken jullie dat ook?
ik wacht nog steeds op een telefoon nummerquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ok dan.
[ afbeelding ]
Dotteke heeft dat wel of niet dotquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Leuke dames he?
Maar zo'n bilpartij als die rechtse heb ik niet
quote:
Ik kijk het door mijn vader.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, vind het ook erg leuk. Ze speelt zo goed !
Ja ik ben dan misschien wel net zo oud als je vader.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
[..]
Ik kijk het door mijn vader.
Die vindt haar ook leuk ja.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:02 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja ik ben dan misschien wel net zo oud als je vader.
Je vader zit natuurlijk alleen maar in haar duizelingwekkende decolleté te koekeloerenquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
[..]
Ik kijk het door mijn vader.
Die vindt haar ook leuk ja.
ja ik vind er maar dikquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je vader zit natuurlijk alleen maar in haar duizelingwekkende decolleté te koekeloeren
Heel vervelend uitzicht dat...quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je vader zit natuurlijk alleen maar in haar duizelingwekkende decolleté te koekeloeren
maja, ze komt wel sympathiek over.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mager is ze idd niet en ze loopt lekker te pronken met haar kont en boezem.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mager is ze idd niet en ze loopt lekker te pronken met haar kont en boezem.
Ja toch? Niet danquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:16 schreef theguyver het volgende:
[..]en jij dacht mooie foto voor de kerels hier
Er zijn verschillende bruintinten. Dus pics!quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
maja, ze komt wel sympathiek over.
maar ik ben meer van bruin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
★★★
quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:18 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Er zijn verschillende bruintinten. Dus pics!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:18 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Er zijn verschillende bruintinten. Dus pics!Ja hoor daar is ze weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je der nummer nu al?Ich hock in meinem Bonker
quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:30 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja hoor daar is ze weer
Heb je der nummer nu al?![]()
★★★
Een storm, genaamd VBL, is langsgeweest.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:33 schreef Dotteke het volgende:
Zo ben je ff druk zijn we in ene 5 pagina's verder!!!
quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:34 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]tis een mocro hihiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Nee.
Groot fan van User Wotte
dus dat deed ik fout, ik richtte me op de jongere versiequote:
Ajax he.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:39 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dus dat deed ik fout, ik richtte me op de jongere versie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sara Yasmina Chafak.
Groot fan van User Wotte
Alleen joden zijn welkom in BNW ?quote:
Is er nog.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Een storm, genaamd VBL, is langsgeweest.
Als je boven de partijen staat zoals ik ben je overal welkom.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:42 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Alleen joden zijn welkom in BNW ?ik voel me gediscrimineerd door het zionisme hier. Misschien was dat wel de groepering die Weswiladvies bezocht
![]()
nooitquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je boven de partijen staat zoals ik ben je overal welkom.
Toemaar, zionisme erbij halenquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:42 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Alleen joden zijn welkom in BNW ?ik voel me gediscrimineerd door het zionisme hier. Misschien was dat wel de groepering die Weswiladvies bezocht
![]()
quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:41 schreef Tjacka het volgende:
waaaaaaaaaaaahWat een mooi meisjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sara Yasmina Chafak.
Ajax he.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:39 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dus dat deed ik fout, ik richtte me op de jongere versie
Laat hem ook maar even blijven.quote:
Zo is het .quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik juich voor Rotterdam, dat is wat anders.
Juichen Hoort in de Kuipquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik juich voor Rotterdam, dat is wat anders.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:41 schreef Tjacka het volgende:
waaaaaaaaaaaahMiss Finland!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sara Yasmina Chafak.
★★★
Ik vind dat witte haar helemaal niet bij haar passen. Wat is er mis met haar mooie bruine of zwarte haar?quote:
net moesten we nog blijvenquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:48 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee, blijf inderdaad maar weg.
Weswiladvies mag wel blijven.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
#TeamJohannes/#TeamInsomnia mag blijven.
die bestaat nietquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:48 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee, blijf inderdaad maar weg.
Weswiladvies mag wel blijven.
Ja, jullie horen nu (ook) op BNW.quote:
Nee, blijven jullie allemaal maar.quote:
ik moet weg van de nieuwe modquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, jullie horen nu (ook) op BNW.
Hotel California he .
Gewoon blijven en eens wat lezen op BNW, zal je verbazen hoeveel interessante dingen je leest.
en bedankt voor het compliment
dat doe ik al regelmatig hoor.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, jullie horen nu (ook) op BNW.
Hotel California he .
Gewoon blijven en eens wat lezen op BNW, zal je verbazen hoeveel interessante dingen je leest.
en bedankt voor het compliment
Je mag blijven mits voor Ajaxquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:51 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik moet weg van de nieuwe modneem t eens voor me op, ik heb nog wel voor zoveel vermaak gezorgd
Hier mag een lijstje omquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:50 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee, blijven jullie allemaal maar.En als er behoefte aan getroll is mogen jullie naar VBL
Nee hoor, was maar een geintje.quote:
er gaan geen lampjes af daarachter?quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee hoor, was maar een geintje.
Jullie mogen allemaal blijven, maakt niks uit voor wie je bent.
We houden niet van minachten toch?
Nee wij minachten niemand.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee hoor, was maar een geintje.
Jullie mogen allemaal blijven, maakt niks uit voor wie je bent.
We houden niet van minachten toch?
quote:
doe jij godverruhdomme eens lief tegen me zeg, ik ben altijd goed voor jou !quote:
hoeven we een keer geen ruzie te hebben want we zijn buiten VBLquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:58 schreef Jimbo het volgende:
[..]
doe jij godverruhdomme eens lief tegen me zeg, ik ben altijd goed voor jou !
quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hoeven we een keer geen ruzie te hebben want we zijn buiten VBL
ga jij weg!
wat denk je hoe het voor mij is dat je elke avond een ander in je bed hebt?
Zijn jullie getrouwd ?quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:58 schreef Jimbo het volgende:
[..]
doe jij godverruhdomme eens lief tegen me zeg, ik ben altijd goed voor jou !
quote:
daarvoor moet ik eerst weten of ze ook aan anaal doet.quote:
Ik wel. Ben ik nu je lievelingsmod?quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]
daarvoor moet ik eerst weten of ze ook aan anaal doet.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:04 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik wel. Ben ik nu je lievelingsmod?
quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:04 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
jij bent wel mijn lievelingsmodquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:04 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
dat ligt eraan over hoeveel vingers we pratenquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:04 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
anale vernedering door baas danny en de zeven dwergenquote:
3 natuurlijk. De W van ik Willumquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:05 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dat ligt eraan over hoeveel vingers we praten
quote:
sterkte heb je onze zondes ook gezondigd?quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:10 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Is achter de schermen al gedaan. Ik voel het nog steeds.
Ik ben onschuldigquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:10 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Is achter de schermen al gedaan. Ik voel het nog steeds.
jij lijkt me wel een spockerquote:
Ik weet nog niet hoe dat moet.quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:12 schreef Jimbo het volgende:
tevens wil ik je eerste note. dus geef hem maar aan me voor ik ervoor zorg dat je hem moet geven
dat blaadje met dat plusje erbij klikken.quote:
soort vanquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat is dát nou weer. Familie van Dr, Spock?
quote:
ja !quote:
Dit topic word medemogelijk gemaakt door VBLquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:17 schreef Lavenderr het volgende:
Dit begint een heel leerzaam topic te worden![]()
En dat voor een SC!
Idd en daar zijn ajacied en ik heel blij meequote:Op woensdag 5 juni 2013 22:18 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dit topic word medemogelijk gemaakt door VBL
ik lees hem wel over 7 dagenquote:
komen er eindelijk weer eens mensen zonder alu hoedje in bnwquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Idd en daar zijn ajacied en ik heel blij mee
quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mag ik ook een positieve note?
Ajax hoedje wordt ook geaccepteerd.quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:19 schreef Jimbo het volgende:
[..]
komen er eindelijk weer eens mensen zonder alu hoedje in bnw
quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:20 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ajax hoedje wordt ook geaccepteerd.
Of een Ajax-petje.quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:22 schreef Jimbo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mooie dingen hoor
Het houdt niet op....niet vanzelfquote:
De geheime tak van de Gestapo die nog steeds vanuit Oost Duitse krochten opereert en ik zijn het eens.quote:
dit versta ik niet onder een lekker liedje eigenlijkquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:34 schreef Lavenderr het volgende:
Daarom maar even een lekker liedje voor de verandering
Daar was ik al bang voor.quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dit versta ik niet onder een lekker liedje eigenlijk
nee, celine dionquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar was ik al bang voor.
Hou je van hardcore? Ik wel.
Voor in de auto is het een prima nummertje.quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dit versta ik niet onder een lekker liedje eigenlijk
ik was dit weekend naar zo'n feestje dat is dus echt niet mijn wereldje héquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kijk, jij begrijpt het.
Hakken mannen![]()
![]()
Je wat?quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee, serieus zij is echt mijn quilty pleausure
Ik vind van haar maar 1 liedje goed: I drove all nightquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee, serieus zij is echt mijn quilty pleausure
ik vind bijvoorbeeld dat nieuwe nummer van Maaike Ouboter ook heel leuk.quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind van haar maar 1 liedje goed: I drove all night
HOMO!quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik vind bijvoorbeeld dat nieuwe nummer van Maaike Ouboter ook heel leuk.![]()
![]()
Maaike Ouboter? Die ken ik niet. Heb je een youtubeje?quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik vind bijvoorbeeld dat nieuwe nummer van Maaike Ouboter ook heel leuk.![]()
![]()
ben je in een emotionele bui? dan moet je hem niet luisterenquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maaike Ouboter? Die ken ik niet. Heb je een youtubeje?
Ohhh ik weet het al. Dat meisje wat de hele jury aan het huilen kreeg.quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ben je in een emotionele bui? dan moet je hem niet luisteren
kloptquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ohhh ik weet het al. Dat meisje wat de hele jury aan het huilen kreeg.
Ja, heel goed !
Strootman is wel een lekkertje he? Tenminste dat dacht ik.quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Strootman is mijn quilty pleasure. Over Celine ben ik best open.
Celine Dion
Haha!quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Strootman is mijn quilty pleasure. Over Celine ben ik best open.
Celine Dion
Ik vind van wel ja, maar ook voor hem geldt 'Haters gonna hate'. Pure jaloezie, enkel omdat Nederlanders het niet kunnen accepteren als iemand zijn kop boven het maaiveld uitsteekt.quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Strootman is wel een lekkertje he? Tenminste dat dacht ik.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Strootman is wel een lekkertje he? Tenminste dat dacht ik.
Voetbal? We hebben het hier over de looks. Luister je de tekst uberhaupt wel welke ik erbij heb ingezongen.quote:
[/quote]quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Voetbal? We hebben het hier over de looks. Luister je de tekst uberhaupt wel welke ik erbij heb ingezongen.
Ik kijk Hansie Hansie bij KvdBquote:Op woensdag 5 juni 2013 23:10 schreef Tjacka het volgende:
jullie mogen het best zeggen hoor als jullie naar bed gaan
Dat was weer een topshow.quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:11 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik kijk Hansie Hansie bij KvdB
TV / Knevel & Van den Brink #91 Bootje
In twee weken al twee gasten van VI bij K&vdB. Wat een heldenquote:Op donderdag 6 juni 2013 00:07 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Een show gered door HansieHansie.
VI = garantie voor kijkcijfers.quote:Op donderdag 6 juni 2013 00:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In twee weken al twee gasten van VI bij K&vdB. Wat een helden
quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:34 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Nee.![]()
Er staat nog een vraag voor u open!!
Jimbo had daar last van tijdens de iBood-hunt.quote:Op donderdag 6 juni 2013 00:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
Soms post je gewoon superveel. Had ik ook met het songfestival.
met een beetje hulp van aboquote:Op donderdag 6 juni 2013 00:30 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jimbo had daar last van tijdens de iBood-hunt.
[ afbeelding ]
niks spoileren svp ik ga vrijdagquote:
0-1quote:Op donderdag 6 juni 2013 00:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
niks spoileren svp ik ga vrijdag
hoe veel? ik had geen zin om te kijken
Het was de illuminati die Engeland deed verliezen!quote:Op donderdag 6 juni 2013 00:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het is hier BNW mensen geen VBL
oja fuckquote:Op donderdag 6 juni 2013 00:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het is hier BNW mensen geen VBL
Ze moeten me nog iets meer leren wat nou typisch voor BNW is, behalve in de Illuminati geloven.quote:
van die wolken wat geen wolken zijn chemtrails of zo iets?quote:Op donderdag 6 juni 2013 00:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze moeten me nog iets meer leren wat nou typisch voor BNW is, behalve in de Illuminati geloven.
Jij weet er bijzonder veel van. Lees je mee?quote:Op donderdag 6 juni 2013 00:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
van die wolken wat geen wolken zijn chemtrails of zo iets?
en de bilderberg komt er al weer aan natuurlijk
dat heb ik ongeveer 40-45 keer verteld vandaagquote:Op donderdag 6 juni 2013 00:58 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jij weet er bijzonder veel van. Lees je mee?
Jij vertelt dan ook zoveel. De helft verwijder ik meteen weer (uit m'n hoofd).quote:Op donderdag 6 juni 2013 01:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dat heb ik ongeveer 40-45 keer verteld vandaag
quote:Op donderdag 6 juni 2013 01:02 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jij vertelt dan ook zoveel. De helft verwijder ik meteen weer (uit m'n hoofd).
Aha, vandaarquote:Op donderdag 6 juni 2013 01:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]oh oke
maar ik lees wel vaak mee ja.
was het eerste waar fok mee begon eigenlijk. met meelezen hiero.
toen was 9/11 topic nog leuk, nu heb ik al 30x dezelfde teksten gelezen.
ja, ik moet ze wel een beetje in hun eigen kringetje houden hé.quote:Op donderdag 6 juni 2013 01:09 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Aha, vandaar![]()
Jij zei toch dat je niet 'durfde' te reageren?
Je moet ze in hun eigen kringetje houden? Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 6 juni 2013 01:09 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja, ik moet ze wel een beetje in hun eigen kringetje houden hé.
was grapjequote:Op donderdag 6 juni 2013 01:11 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Je moet ze in hun eigen kringetje houden? Hoe bedoel je?
Aha.quote:Op donderdag 6 juni 2013 01:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
was grapje
ik bedoelde dat ik dan verandering breng
nee, niet echt eigenlijk.quote:Op donderdag 6 juni 2013 01:14 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Aha.![]()
Maar zeggen hoe je er zelf over denkt, nooit een behoefte aan gehad?
Niemand snapt/weet hoe het zit (al denken sommigen van wel), dus gewoon reageren als je iets hebtquote:Op donderdag 6 juni 2013 01:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee, niet echt eigenlijk.
ook omdat ik er niet genoeg kennis van beschik op dat gebied.
quote:Op donderdag 6 juni 2013 09:08 schreef Dotteke het volgende:
Een goede morgen fokkers, prachtig weer dus ik verkas zo naar buiten!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |