ik was dit weekend naar zo'n feestje dat is dus echt niet mijn wereldje héquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kijk, jij begrijpt het.
Hakken mannen![]()
![]()
Je wat?quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee, serieus zij is echt mijn quilty pleausure
Ik vind van haar maar 1 liedje goed: I drove all nightquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee, serieus zij is echt mijn quilty pleausure
ik vind bijvoorbeeld dat nieuwe nummer van Maaike Ouboter ook heel leuk.quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind van haar maar 1 liedje goed: I drove all night
HOMO!quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik vind bijvoorbeeld dat nieuwe nummer van Maaike Ouboter ook heel leuk.![]()
![]()
Maaike Ouboter? Die ken ik niet. Heb je een youtubeje?quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik vind bijvoorbeeld dat nieuwe nummer van Maaike Ouboter ook heel leuk.![]()
![]()
ben je in een emotionele bui? dan moet je hem niet luisterenquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maaike Ouboter? Die ken ik niet. Heb je een youtubeje?
Ohhh ik weet het al. Dat meisje wat de hele jury aan het huilen kreeg.quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ben je in een emotionele bui? dan moet je hem niet luisteren
kloptquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ohhh ik weet het al. Dat meisje wat de hele jury aan het huilen kreeg.
Ja, heel goed !
Strootman is wel een lekkertje he? Tenminste dat dacht ik.quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Strootman is mijn quilty pleasure. Over Celine ben ik best open.
Celine Dion
Haha!quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Strootman is mijn quilty pleasure. Over Celine ben ik best open.
Celine Dion
Ik vind van wel ja, maar ook voor hem geldt 'Haters gonna hate'. Pure jaloezie, enkel omdat Nederlanders het niet kunnen accepteren als iemand zijn kop boven het maaiveld uitsteekt.quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Strootman is wel een lekkertje he? Tenminste dat dacht ik.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Strootman is wel een lekkertje he? Tenminste dat dacht ik.
Voetbal? We hebben het hier over de looks. Luister je de tekst uberhaupt wel welke ik erbij heb ingezongen.quote:
[/quote]quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Voetbal? We hebben het hier over de looks. Luister je de tekst uberhaupt wel welke ik erbij heb ingezongen.
Ik kijk Hansie Hansie bij KvdBquote:Op woensdag 5 juni 2013 23:10 schreef Tjacka het volgende:
jullie mogen het best zeggen hoor als jullie naar bed gaan
Dat was weer een topshow.quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:11 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik kijk Hansie Hansie bij KvdB
TV / Knevel & Van den Brink #91 Bootje
In twee weken al twee gasten van VI bij K&vdB. Wat een heldenquote:Op donderdag 6 juni 2013 00:07 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Een show gered door HansieHansie.
VI = garantie voor kijkcijfers.quote:Op donderdag 6 juni 2013 00:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In twee weken al twee gasten van VI bij K&vdB. Wat een helden
quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:34 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Nee.![]()
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
Jimbo had daar last van tijdens de iBood-hunt.quote:Op donderdag 6 juni 2013 00:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
Soms post je gewoon superveel. Had ik ook met het songfestival.
met een beetje hulp van aboquote:Op donderdag 6 juni 2013 00:30 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jimbo had daar last van tijdens de iBood-hunt.
[ afbeelding ]
niks spoileren svp ik ga vrijdagquote:
0-1quote:Op donderdag 6 juni 2013 00:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
niks spoileren svp ik ga vrijdag
hoe veel? ik had geen zin om te kijken
Het was de illuminati die Engeland deed verliezen!quote:Op donderdag 6 juni 2013 00:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het is hier BNW mensen geen VBL
oja fuckquote:Op donderdag 6 juni 2013 00:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het is hier BNW mensen geen VBL
Ze moeten me nog iets meer leren wat nou typisch voor BNW is, behalve in de Illuminati geloven.quote:
van die wolken wat geen wolken zijn chemtrails of zo iets?quote:Op donderdag 6 juni 2013 00:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze moeten me nog iets meer leren wat nou typisch voor BNW is, behalve in de Illuminati geloven.
Jij weet er bijzonder veel van. Lees je mee?quote:Op donderdag 6 juni 2013 00:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
van die wolken wat geen wolken zijn chemtrails of zo iets?
en de bilderberg komt er al weer aan natuurlijk
dat heb ik ongeveer 40-45 keer verteld vandaagquote:Op donderdag 6 juni 2013 00:58 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jij weet er bijzonder veel van. Lees je mee?
Jij vertelt dan ook zoveel. De helft verwijder ik meteen weer (uit m'n hoofd).quote:Op donderdag 6 juni 2013 01:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dat heb ik ongeveer 40-45 keer verteld vandaag
quote:Op donderdag 6 juni 2013 01:02 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jij vertelt dan ook zoveel. De helft verwijder ik meteen weer (uit m'n hoofd).
Aha, vandaarquote:Op donderdag 6 juni 2013 01:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]oh oke
maar ik lees wel vaak mee ja.
was het eerste waar fok mee begon eigenlijk. met meelezen hiero.
toen was 9/11 topic nog leuk, nu heb ik al 30x dezelfde teksten gelezen.
ja, ik moet ze wel een beetje in hun eigen kringetje houden hé.quote:Op donderdag 6 juni 2013 01:09 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Aha, vandaar![]()
Jij zei toch dat je niet 'durfde' te reageren?
Je moet ze in hun eigen kringetje houden? Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 6 juni 2013 01:09 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja, ik moet ze wel een beetje in hun eigen kringetje houden hé.
was grapjequote:Op donderdag 6 juni 2013 01:11 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Je moet ze in hun eigen kringetje houden? Hoe bedoel je?
Aha.quote:Op donderdag 6 juni 2013 01:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
was grapje
ik bedoelde dat ik dan verandering breng
nee, niet echt eigenlijk.quote:Op donderdag 6 juni 2013 01:14 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Aha.![]()
Maar zeggen hoe je er zelf over denkt, nooit een behoefte aan gehad?
Niemand snapt/weet hoe het zit (al denken sommigen van wel), dus gewoon reageren als je iets hebtquote:Op donderdag 6 juni 2013 01:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee, niet echt eigenlijk.
ook omdat ik er niet genoeg kennis van beschik op dat gebied.
quote:Op donderdag 6 juni 2013 09:08 schreef Dotteke het volgende:
Een goede morgen fokkers, prachtig weer dus ik verkas zo naar buiten!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |