Ja toch? Niet danquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:16 schreef theguyver het volgende:
[..]en jij dacht mooie foto voor de kerels hier
Er zijn verschillende bruintinten. Dus pics!quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
maja, ze komt wel sympathiek over.
maar ik ben meer van bruin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
★★★
quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:18 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Er zijn verschillende bruintinten. Dus pics!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:18 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Er zijn verschillende bruintinten. Dus pics!Ja hoor daar is ze weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je der nummer nu al?Ich hock in meinem Bonker
quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:30 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja hoor daar is ze weer
Heb je der nummer nu al?![]()
★★★
Een storm, genaamd VBL, is langsgeweest.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:33 schreef Dotteke het volgende:
Zo ben je ff druk zijn we in ene 5 pagina's verder!!!
quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:34 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]tis een mocro hihiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Nee.
Groot fan van User Wotte
dus dat deed ik fout, ik richtte me op de jongere versiequote:
Ajax he.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:39 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dus dat deed ik fout, ik richtte me op de jongere versie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sara Yasmina Chafak.
Groot fan van User Wotte
Alleen joden zijn welkom in BNW ?quote:
Is er nog.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Een storm, genaamd VBL, is langsgeweest.
Als je boven de partijen staat zoals ik ben je overal welkom.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:42 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Alleen joden zijn welkom in BNW ?ik voel me gediscrimineerd door het zionisme hier. Misschien was dat wel de groepering die Weswiladvies bezocht
![]()
nooitquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je boven de partijen staat zoals ik ben je overal welkom.
Toemaar, zionisme erbij halenquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:42 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Alleen joden zijn welkom in BNW ?ik voel me gediscrimineerd door het zionisme hier. Misschien was dat wel de groepering die Weswiladvies bezocht
![]()
quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:41 schreef Tjacka het volgende:
waaaaaaaaaaaahWat een mooi meisjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sara Yasmina Chafak.
Ajax he.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:39 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dus dat deed ik fout, ik richtte me op de jongere versie
Laat hem ook maar even blijven.quote:
Zo is het .quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik juich voor Rotterdam, dat is wat anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |