Kijk je naar VI of Studio Voetbal?quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb geen bijnaam. Sommigen zeggen Lav.
Ja maar verwacht maar niet teveel dan ben je ook nooit teleurgesteld.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:25 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dankje Tribal.Blijf je wel een beetje aardig voor me?
hoi tribalquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:26 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Ja maar verwacht maar niet teveel dan ben je ook nooit teleurgesteld.
Oke, oke. Ik zal niet teveel verwachtenquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:26 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Ja maar verwacht maar niet teveel dan ben je ook nooit teleurgesteld.
VI meestal. Heb de laatste uitzending gemist, zat op Ibiza. Helaas, je kunt niet alles hebbenquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kijk je naar VI of Studio Voetbal?
Jij bent topquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
VI meestal. Heb de laatste uitzending gemist, zat op Ibiza. Helaas, je kunt niet alles hebben
Middenveld .quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dus... speel je in de spits, middenveld, verdediging, 6de man of keeper?
Ja! Lekker hondje hequote:Op woensdag 5 juni 2013 20:32 schreef Tjacka het volgende:
Danni Lowinski kijken
kijken jullie dat ook?
Ja, vind het ook erg leuk. Ze speelt zo goed !quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja.
ik vind het echt een tof programma.
Ik ben verliefd op dat mens. :bquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:32 schreef Tjacka het volgende:
Danni Lowinski kijken
kijken jullie dat ook?
ik wacht nog steeds op een telefoon nummerquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ok dan.
Doe ik in ruil daarvoor een paar mooie dames van Ibiza voor de heren hier.
[ afbeelding ]
is dochter van mijn meisie en is drie.. echt eenquote:
Dotteke heeft dat wel of niet dotquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Leuke dames he?
Maar zo'n bilpartij als die rechtse heb ik niet
quote:
Ik kijk het door mijn vader.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, vind het ook erg leuk. Ze speelt zo goed !
Ja ik ben dan misschien wel net zo oud als je vader.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
[..]
Ik kijk het door mijn vader.
Die vindt haar ook leuk ja.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:02 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja ik ben dan misschien wel net zo oud als je vader.
Je vader zit natuurlijk alleen maar in haar duizelingwekkende decolleté te koekeloerenquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
[..]
Ik kijk het door mijn vader.
Die vindt haar ook leuk ja.
ja ik vind er maar dikquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je vader zit natuurlijk alleen maar in haar duizelingwekkende decolleté te koekeloeren
Heel vervelend uitzicht dat...quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je vader zit natuurlijk alleen maar in haar duizelingwekkende decolleté te koekeloeren
maja, ze komt wel sympathiek over.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mager is ze idd niet en ze loopt lekker te pronken met haar kont en boezem.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mager is ze idd niet en ze loopt lekker te pronken met haar kont en boezem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |