Ik vind het wel schatties eigenlijkquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:06 schreef ChungLingSoo het volgende:
Heb alleen een beetje last van die hoolies, hier
wij doen ons best om ook jou een fijn gevoel te gevenquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:06 schreef ChungLingSoo het volgende:
Heb alleen een beetje last van die hoolies, hier
Damn dat assquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ok dan.
Doe ik in ruil daarvoor een paar mooie dames van Ibiza voor de heren hier.
[ afbeelding ]
quote:
Ik ben zelf ook niet echt in BNW thuis, ik neem gewoon een kijkje.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:11 schreef ChungLingSoo het volgende:
Eeeeh. Ik zal het even uitleggen. 'last', Voor mij, betekent iets als 'Ik weet niet hoe ik er mee om moet gaan'.
Dus het is geen judgement call, ik moet even wennen
Ik merk er niks van.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik merk dat we uit elkaar aan het groeien zijn.
Jij hebt er kijk op.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Iemand die niet wilde dat de wereld die boodschap wilde horen.
Ik verdenk de Tempeliers.
4lf verkiest waarschijnlijk de positiviteit van mijn team.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik merk dat we uit elkaar aan het groeien zijn.
Ik minacht niemand.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
4lf verkiest waarschijnlijk de positiviteit van mijn team.
Die rondingen van die rechter zijn zo aanwezig dat je er onmogelijk omheen kanquote:
Ik vrees wel dat mijn kennis over de Tempeliers voornamelijk op een verhaal uit de Donald Duck is gebaseerd. En de geschiedenisboekjes, maar die zijn minder rullevant.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jij hebt er kijk op.
Zie je op de topics over de Tempeliers!
Wat is je bijnaam hier?quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jij hebt er kijk op.
Zie je op de topics over de Tempeliers!
oh okéquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb geen bijnaam. Sommigen zeggen Lav.
Dus... speel je in de spits, middenveld, verdediging, 6de man of keeper?quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb geen bijnaam. Sommigen zeggen Lav.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |