Dan is ze dus automatisch ook lid van #TeamJohannes.quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Lavenderr is lid geworden van #TeamInsomnia_
Ik minacht niemand.quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:43 schreef Tjacka het volgende:
Ik hoop niet dat wij alle echte BNW'ers nu afschrikken.
waar ga je heen?quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:43 schreef theguyver het volgende:
[..]
genoeg zon! het wachten is op vakantie
Tuurlijk niet. De SC is nooit heel druk dus een beetje extra inbreng van VBL is alleen maar leuk!quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:43 schreef Tjacka het volgende:
Dat doen jullie we niet.quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:43 schreef Tjacka het volgende:
Wauwie, dit is de eerste uitwedstrijd zonder combi-regeling dan.quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:45 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. De SC is nooit heel druk dus een beetje extra inbreng van VBL is alleen maar leuk!
Dit vind ik een positieve opvatting!quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:45 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. De SC is nooit heel druk dus een beetje extra inbreng van VBL is alleen maar leuk!
Logisch, hier zijn alleen maar geruchten over rellen die nooit hebben plaatsgevonden.quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wauwie, dit is de eerste uitwedstrijd zonder combi-regeling dan.
naar mijn dak!quote:
Nee natuurlijk niet.quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:43 schreef Tjacka het volgende:
quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:47 schreef GGMM het volgende:
Hey, een SC.
Ik overweeg een transfer van VBL-SC naar BNW-SC.
ik ookquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:47 schreef GGMM het volgende:
Hey, een SC.
Sinds het in de VBL-SC alleen maar over games gaat overweeg ik dit ook.quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:47 schreef GGMM het volgende:
Hey, een SC.
komt goedquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet.
Dit is de SC, en jullie zijn van harte welkom![]()
In de serieuze topics wel graag serieus reageren
Gezellig hoe oud is ie?quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:47 schreef theguyver het volgende:
[..]
naar mijn dak!
handoekje mee,
zwembadje staat er al.
pils staat koud!
hekje er omheen voor de kleine!
en hangmat geleend van de buren
BRING IT!!!!
O jee, hoe hoog is die?quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik hoop dat jullie de transfersom kunnen betalen.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij is transfervrij weggelopen bij de blauwen.
Dat is te doenquote:
ben jij dat??quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ok dan.
Doe ik in ruil daarvoor een paar mooie dames van Ibiza voor de heren hier.
[ afbeelding ]
Chung Lingquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:00 schreef ChungLingSoo het volgende:
Dit is verrassend edoch spannend nieuws!
Succes, ajacied4lf!
Een BMW M3quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:02 schreef Doublepain het volgende:
Niet verwacht dat je van BNW mod zou worden, je DM deed geloven dat je van VBL zou zijn..
Nu heb ik het gevoel alsof iemand je belooft een Lambo te halen maar komt aanzetten met een Volvo...
Maar gefeliciteerd
VBLers, niemand andersquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wij zouden ook wat vaker moeten kijken hier, volgens mij veel potentiële leden van ons team.
[ afbeelding ]
Sjaquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Chung Ling![]()
Dat etentje gaat niet door he? Precies wat ik je voorspelde: geen antwoord
Nu je voor 6 euro 50 bent aangekocht kan men je gewoon aan je contract houden.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:06 schreef GGMM het volgende:
Nu ik zie dat Doublepain hier ook post overweeg ik weer terug te gaan.
Ik denk dat ajacied4lf wel eens voor Ajax zou kunnen zijn.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:06 schreef ChungLingSoo het volgende:
[..]
Sja
Als er een BNW meet is waar we beide zijn is jouw drankrekening sowieso voor mij. Je doet het hier goed. En ik heb het idee dat ajacied4lf ook wel onafhankelijk is.
Precies wat dit subforum nodig heeft.
Sorry. Ben een VI Hooligan, maar houdt mij altijd in. Wil het niet onaangenaam maken.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:06 schreef ChungLingSoo het volgende:
Heb alleen een beetje last van die hoolies, hier
Wij zijn welkom hier. Wij minachten niemand.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:06 schreef ChungLingSoo het volgende:
Bescheiden maar niet nederig.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wij zijn welkom hier. Wij minachten niemand.
Ik ook niet hoor!quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wij zijn welkom hier. Wij minachten niemand.
Iemand die niet wilde dat de wereld die boodschap wilde horen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:09 schreef GGMM het volgende:
Deze reeks is zo oud dat de eerste 17 delen spoorloos verdwenen zijn
Waarom zijn deze verwijderd? En door wie?
Dankquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:00 schreef ChungLingSoo het volgende:
Dit is verrassend edoch spannend nieuws!
Succes, ajacied4lf!
Ik vind het wel schatties eigenlijkquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:06 schreef ChungLingSoo het volgende:
wij doen ons best om ook jou een fijn gevoel te gevenquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:06 schreef ChungLingSoo het volgende:
Damn dat assquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ok dan.
[ afbeelding ]
Ik ben zelf ook niet echt in BNW thuis, ik neem gewoon een kijkje.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:11 schreef ChungLingSoo het volgende:
Eeeeh. Ik zal het even uitleggen. 'last', Voor mij, betekent iets als 'Ik weet niet hoe ik er mee om moet gaan'.
Dus het is geen judgement call, ik moet even wennen
Ik merk er niks van.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik merk dat we uit elkaar aan het groeien zijn.
Jij hebt er kijk op.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Iemand die niet wilde dat de wereld die boodschap wilde horen.
Ik verdenk de Tempeliers.
4lf verkiest waarschijnlijk de positiviteit van mijn team.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik merk dat we uit elkaar aan het groeien zijn.
Ik minacht niemand.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
4lf verkiest waarschijnlijk de positiviteit van mijn team.
Die rondingen van die rechter zijn zo aanwezig dat je er onmogelijk omheen kanquote:
Ik vrees wel dat mijn kennis over de Tempeliers voornamelijk op een verhaal uit de Donald Duck is gebaseerd. En de geschiedenisboekjes, maar die zijn minder rullevant.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jij hebt er kijk op.
Zie je op de topics over de Tempeliers!
Wat is je bijnaam hier?quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jij hebt er kijk op.
Zie je op de topics over de Tempeliers!
oh okéquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb geen bijnaam. Sommigen zeggen Lav.
Dus... speel je in de spits, middenveld, verdediging, 6de man of keeper?quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kijk je naar VI of Studio Voetbal?quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja maar verwacht maar niet teveel dan ben je ook nooit teleurgesteld.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:25 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dankje Tribal.Blijf je wel een beetje aardig voor me?
hoi tribalquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:26 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Ja maar verwacht maar niet teveel dan ben je ook nooit teleurgesteld.
Oke, oke. Ik zal niet teveel verwachtenquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:26 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Ja maar verwacht maar niet teveel dan ben je ook nooit teleurgesteld.
VI meestal. Heb de laatste uitzending gemist, zat op Ibiza. Helaas, je kunt niet alles hebbenquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kijk je naar VI of Studio Voetbal?
Jij bent topquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
VI meestal. Heb de laatste uitzending gemist, zat op Ibiza. Helaas, je kunt niet alles hebben
Middenveld .quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dus... speel je in de spits, middenveld, verdediging, 6de man of keeper?
Ja! Lekker hondje hequote:Op woensdag 5 juni 2013 20:32 schreef Tjacka het volgende:
Danni Lowinski kijken
kijken jullie dat ook?
Ja, vind het ook erg leuk. Ze speelt zo goed !quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja.
ik vind het echt een tof programma.
Ik ben verliefd op dat mens. :bquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:32 schreef Tjacka het volgende:
Danni Lowinski kijken
kijken jullie dat ook?
ik wacht nog steeds op een telefoon nummerquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ok dan.
[ afbeelding ]
Dotteke heeft dat wel of niet dotquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Leuke dames he?
Maar zo'n bilpartij als die rechtse heb ik niet
quote:
Ik kijk het door mijn vader.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, vind het ook erg leuk. Ze speelt zo goed !
Ja ik ben dan misschien wel net zo oud als je vader.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
[..]
Ik kijk het door mijn vader.
Die vindt haar ook leuk ja.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:02 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja ik ben dan misschien wel net zo oud als je vader.
Je vader zit natuurlijk alleen maar in haar duizelingwekkende decolleté te koekeloerenquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
[..]
Ik kijk het door mijn vader.
Die vindt haar ook leuk ja.
ja ik vind er maar dikquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je vader zit natuurlijk alleen maar in haar duizelingwekkende decolleté te koekeloeren
Heel vervelend uitzicht dat...quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je vader zit natuurlijk alleen maar in haar duizelingwekkende decolleté te koekeloeren
maja, ze komt wel sympathiek over.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mager is ze idd niet en ze loopt lekker te pronken met haar kont en boezem.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mager is ze idd niet en ze loopt lekker te pronken met haar kont en boezem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |