komen er eindelijk weer eens mensen zonder alu hoedje in bnwquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Idd en daar zijn ajacied en ik heel blij mee
quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mag ik ook een positieve note?
Ajax hoedje wordt ook geaccepteerd.quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:19 schreef Jimbo het volgende:
[..]
komen er eindelijk weer eens mensen zonder alu hoedje in bnw
quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:20 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ajax hoedje wordt ook geaccepteerd.
Of een Ajax-petje.quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:22 schreef Jimbo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mooie dingen hoor
Het houdt niet op....niet vanzelfquote:
De geheime tak van de Gestapo die nog steeds vanuit Oost Duitse krochten opereert en ik zijn het eens.quote:
dit versta ik niet onder een lekker liedje eigenlijkquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:34 schreef Lavenderr het volgende:
Daarom maar even een lekker liedje voor de verandering
Daar was ik al bang voor.quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dit versta ik niet onder een lekker liedje eigenlijk
nee, celine dionquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar was ik al bang voor.
Hou je van hardcore? Ik wel.
Voor in de auto is het een prima nummertje.quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dit versta ik niet onder een lekker liedje eigenlijk
ik was dit weekend naar zo'n feestje dat is dus echt niet mijn wereldje héquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kijk, jij begrijpt het.
Hakken mannen![]()
![]()
Je wat?quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee, serieus zij is echt mijn quilty pleausure
Ik vind van haar maar 1 liedje goed: I drove all nightquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee, serieus zij is echt mijn quilty pleausure
ik vind bijvoorbeeld dat nieuwe nummer van Maaike Ouboter ook heel leuk.quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind van haar maar 1 liedje goed: I drove all night
HOMO!quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik vind bijvoorbeeld dat nieuwe nummer van Maaike Ouboter ook heel leuk.![]()
![]()
Maaike Ouboter? Die ken ik niet. Heb je een youtubeje?quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik vind bijvoorbeeld dat nieuwe nummer van Maaike Ouboter ook heel leuk.![]()
![]()
ben je in een emotionele bui? dan moet je hem niet luisterenquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maaike Ouboter? Die ken ik niet. Heb je een youtubeje?
Ohhh ik weet het al. Dat meisje wat de hele jury aan het huilen kreeg.quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ben je in een emotionele bui? dan moet je hem niet luisteren
kloptquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ohhh ik weet het al. Dat meisje wat de hele jury aan het huilen kreeg.
Ja, heel goed !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |