Strootman is wel een lekkertje he? Tenminste dat dacht ik.quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Strootman is mijn quilty pleasure. Over Celine ben ik best open.
Celine Dion
Haha!quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Strootman is mijn quilty pleasure. Over Celine ben ik best open.
Celine Dion
Ik vind van wel ja, maar ook voor hem geldt 'Haters gonna hate'. Pure jaloezie, enkel omdat Nederlanders het niet kunnen accepteren als iemand zijn kop boven het maaiveld uitsteekt.quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Strootman is wel een lekkertje he? Tenminste dat dacht ik.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Strootman is wel een lekkertje he? Tenminste dat dacht ik.
Voetbal? We hebben het hier over de looks. Luister je de tekst uberhaupt wel welke ik erbij heb ingezongen.quote:
[/quote]quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Voetbal? We hebben het hier over de looks. Luister je de tekst uberhaupt wel welke ik erbij heb ingezongen.
Ik kijk Hansie Hansie bij KvdBquote:Op woensdag 5 juni 2013 23:10 schreef Tjacka het volgende:
jullie mogen het best zeggen hoor als jullie naar bed gaan
Dat was weer een topshow.quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:11 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik kijk Hansie Hansie bij KvdB
TV / Knevel & Van den Brink #91 Bootje
In twee weken al twee gasten van VI bij K&vdB. Wat een heldenquote:Op donderdag 6 juni 2013 00:07 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Een show gered door HansieHansie.
VI = garantie voor kijkcijfers.quote:Op donderdag 6 juni 2013 00:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In twee weken al twee gasten van VI bij K&vdB. Wat een helden
quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:34 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Nee.![]()
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
Jimbo had daar last van tijdens de iBood-hunt.quote:Op donderdag 6 juni 2013 00:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
Soms post je gewoon superveel. Had ik ook met het songfestival.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |