Juichen Hoort in de Kuipquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik juich voor Rotterdam, dat is wat anders.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:41 schreef Tjacka het volgende:
waaaaaaaaaaaahMiss Finland!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sara Yasmina Chafak.
★★★
quote:
Ik vind dat witte haar helemaal niet bij haar passen. Wat is er mis met haar mooie bruine of zwarte haar?quote:
net moesten we nog blijvenquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:48 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee, blijf inderdaad maar weg.
Weswiladvies mag wel blijven.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
#TeamJohannes/#TeamInsomnia mag blijven.
die bestaat nietquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:48 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee, blijf inderdaad maar weg.
Weswiladvies mag wel blijven.
Ja, jullie horen nu (ook) op BNW.quote:
Nee, blijven jullie allemaal maar.quote:
ik moet weg van de nieuwe modquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, jullie horen nu (ook) op BNW.
Hotel California he .
Gewoon blijven en eens wat lezen op BNW, zal je verbazen hoeveel interessante dingen je leest.
en bedankt voor het compliment
dat doe ik al regelmatig hoor.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, jullie horen nu (ook) op BNW.
Hotel California he .
Gewoon blijven en eens wat lezen op BNW, zal je verbazen hoeveel interessante dingen je leest.
en bedankt voor het compliment
Je mag blijven mits voor Ajaxquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:51 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik moet weg van de nieuwe modneem t eens voor me op, ik heb nog wel voor zoveel vermaak gezorgd
Hier mag een lijstje omquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:50 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee, blijven jullie allemaal maar.En als er behoefte aan getroll is mogen jullie naar VBL
Nee hoor, was maar een geintje.quote:
er gaan geen lampjes af daarachter?quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee hoor, was maar een geintje.
Jullie mogen allemaal blijven, maakt niks uit voor wie je bent.
We houden niet van minachten toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |