Een biertje op zijn tijd of af en toe een jointje. Ik zie het verschil niet zo.quote:
jawel man, blow elke avond om te slapen omdat ik veel stress hebquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:11 schreef Rezania het volgende:
Trouwens, denken dat blowen je chill maakt.
FOK!-knokploeg begint zichzelf al te vormen zie ik.quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik heb je back sowieso wel no spang wel chille user jij
Oh wow, nu ben ik wel oprecht bang.quote:
Dude, je persoonlijk bepaalt of je chill bent of niet. Dat je regelmatig aan drugs doet maakt niks uit.quote:
Hoiquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:13 schreef xPressie het volgende:
Hoiik ben nieuw op FOK (ik lees al wel langer mee) en aangezien ik zelf nog jong ben dacht ik me hier eens te melden
Halloquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:13 schreef xPressie het volgende:
Hoiik ben nieuw op FOK (ik lees al wel langer mee) en aangezien ik zelf nog jong ben dacht ik me hier eens te melden
Hoi man of vrouw en leeftijd?quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:13 schreef xPressie het volgende:
das acidquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:13 schreef OmgevallenFlat het volgende:
kunnen kleuren en muziek intenser ervaren worden.
Ola Señorquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:13 schreef xPressie het volgende:
hoi picsquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:13 schreef xPressie het volgende:
matige trollquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:13 schreef xPressie het volgende:
[..]
Ik ben 16 jaaren jij dan?
[..]
Bedankt!
hoe oud ben je en welke films heb je gezien waar tom hanks in speeltquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:13 schreef xPressie het volgende:
Ik ookquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:13 schreef xPressie het volgende:
[..]
Ik ben 16 jaaren jij dan?
[..]
Bedankt!
quote:
nog veel plezier aan je moeder de pikquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:14 schreef Rezania het volgende:
Nu moet ik mijn wiskunde maken en de hont uitlaten, gr gr.
Nog veel plezier in de zandbak, OF.
Wij heten u welkom. En stoor je niet aan OmgevallenFlat, hij is een beetje opgefokt omdat hij geen stocker kreeg op schoolquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:13 schreef xPressie het volgende:
Welke provincie kom je vandaanquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:14 schreef xPressie het volgende:
[..]
Sorry, ik zet hier niet zomaar foto's van mijzelf neer.
wat is een stockerquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wij heten u welkom. En stoor je niet aan OmgevallenFlat, hij is een beetje opgefokt omdat hij geen stocker kreeg op school
Gelderlandquote:
Dank u!quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wij heten u welkom. En stoor je niet aan OmgevallenFlat, hij is een beetje opgefokt omdat hij geen stocker kreeg op school
en deze persoon lijd aan een verstandelijke beperking en kan daardoor soms rare dingen zeggenquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
hoe kan een moeder nou een pik hebbenquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:14 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
nog veel plezier aan je moeder de pik
ik ben atm gestationiseerd in engelandquote:
Een kloon? Wat?quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
xPressie is een kloon tot het tegendeel bewezen is
quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
xPressie is een kloon tot het tegendeel bewezen is
In een rijtjeshuis, pf, moet ik dat ook al zeggen, en ik ben 16 maar dat heb ik al gezegdquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:15 schreef xPressie het volgende:
[..]
Waar woon jij dan?!
En hoe oud ben je?
Oh, oké..quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:16 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Let maar niet op hem, hij is verstandelijk niet helemaal in orde.
dat betekent dat je hier al heel lang bent en nu onder een andere naam post, om ons voor de gek te houdenquote:
Oh sorry, ik hou het niet allemaal bij zo snelquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:16 schreef TienVingers het volgende:
[..]
In een rijtjeshuis, pf, moet ik dat ook al zeggen, en ik ben 16 maar dat heb ik al gezegd
Hij bedoelt pics van je tieten.quote:
*proest*quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:16 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Let maar niet op hem, hij is verstandelijk niet helemaal in orde.
waaromquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:16 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja maar omgebouwd?? eerst was het een vrouw maar het werd een man zodat hij aan de pik kon
ja ik wou je zo graag knuffelenquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:16 schreef zwerty het volgende:
Pressie toen jij hier meelas, was je toen al fan van mij?
Ik denk dat mijn aanwezigheid haar overgehaald heeft.quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:16 schreef zwerty het volgende:
Pressie toen jij hier meelas, was je toen al fan van mij?
foto van jezelf met je username op een blaadjequote:Op woensdag 5 juni 2013 18:17 schreef xPressie het volgende:
[..]
Ik snap je echt niet... kan ik je bewijzen dat ik geen 'kloon' ben?
Waarom zou ik direct een foto van mijzelf openbaar plaatsen?quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
foto van jezelf met je username op een blaadje
verstandig iddquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:17 schreef xPressie het volgende:
[..]
Waarom zou ik direct een foto van mijzelf openbaar plaatsen?
Leer me kennen, misschien geef ik dan mijn FB wel eens...
Maar ik zet hier geen foto's neer!!
Overduidelijk trollquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:17 schreef xPressie het volgende:
[..]
nerds die nog nooit seks hebben gehadquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:17 schreef xPressie het volgende:
[..]
Ja sorry zo werkt het hier.quote:
jij wel zekerquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:18 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
nerds die nog nooit seks hebben gehad
quote:
nee jij bent wel ontmaagd natuurlijkquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:18 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
nerds die nog nooit seks hebben gehad
Sowieso hebben we bewijs nodig dat je vrouw bent, hoe dan ook. Dus gezellig praten over shoppen en alle andere vrouwendingen ofzo.quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:17 schreef xPressie het volgende:
[..]
nee presleyquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:18 schreef zwerty het volgende:
staat pressie voor prescella ofzo
priscilla maar dan anders
Ik heet pressillaquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:18 schreef zwerty het volgende:
staat pressie voor prescella ofzo
priscilla maar dan anders
Dat wil ik best doen ja!quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:19 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Sowieso hebben we bewijs nodig dat je vrouw bent, hoe dan ook. Dus gezellig praten over shoppen en alle andere vrouwendingen ofzo.
ja ze trollen je, zo heet datquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:19 schreef xPressie het volgende:
[..]
Geloof er niks van, gewoon omdat ik nieuw ben zeker!
vast zitten voor bedreiging die je niet hebt gedaanquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:19 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik ben 14 dus lijkt me logisch en geen nerd btw
ja is wel logisch dat je op je 14e al seks hebt gehadquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:19 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik ben 14 dus lijkt me logisch en geen nerd btw
Ik zat vast voor brandtstichting mallootquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
vast zitten voor bedreiging die je niet hebt gedaan
sociale mensen wel maar mensen die beetje autistisch zijn niet neequote:Op woensdag 5 juni 2013 18:19 schreef zwerty het volgende:
[..]
ja is wel logisch dat je op je 14e al seks hebt gehad
hoi ik ben 14 neukenquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:19 schreef zwerty het volgende:
[..]
Echt?quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:19 schreef zwerty het volgende:
[..]
Dan ben je helemaal teringtriest.quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:19 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik zat vast voor brandtstichting malloot
Toevallig wel.quote:
ik vind dat voor sociale mensen ook niet echt normaalquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
sociale mensen wel maar mensen die beetje autistisch zijn niet nee
iddquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:20 schreef zwerty het volgende:
[..]
ik vind dat voor sociale mensen ook niet echt normaal
JONGE DAT WAS ONTERECHT!quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan ben je helemaal teringtriest.
Zet gewoon hossel maar zorg dat niet mensen onnodig last vna hebben
Inderdaad!quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:20 schreef zwerty het volgende:
[..]
ik vind dat voor sociale mensen ook niet echt normaal
hoezo bedreig je mensen terwijl je 13 wasquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:20 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
JONGE DAT WAS ONTERECHT!
hun noemden het medeplichtigheid gvd
sadcunt wat ben jij voor pussyquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:20 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
JONGE DAT WAS ONTERECHT!
hunquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:20 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
JONGE DAT WAS ONTERECHT!
Nee maar jij wel want jij weet wat troll betekendquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:18 schreef xPressie het volgende:
[..]
Oh, dus iedereen die hier nieuw is is pertinent een troll?
Ik zei meteen al dat ik hier al langer meelees...quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:21 schreef nodig het volgende:
[..]
Nee maar jij wel want jij weet wat troll betekend
dat legde ik net uitquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:21 schreef nodig het volgende:
[..]
Nee maar jij wel want jij weet wat troll betekend
Moet me kalm houden, kan geen goede hossel zetten atm. Dus helaasquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik kom hem verdedigen.
hoorde het in abo daar kan jij niet in!
deed ik niet, aangifte om mij terug te pakken omdat ik water op hun had getrapt (quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:21 schreef swerty het volgende:
[..]
hoezo bedreig je mensen terwijl je 13 was
ahhhquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Moet me kalm houden, kan geen goede hossel zetten atm. Dus helaas
op henquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:22 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
deed ik niet, aangifte om mij terug te pakken omdat ik water op hun had getreapt ( ;') )
Zware tijden.quote:
hllo mret de brnadweer die fiets is van ons breng m naar de parkquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:22 schreef RockNijntje het volgende:
Hallon met de politie wij heb een beroemde racefiets gevonden, is die misschien van iemand van hier?
je fietsquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:23 schreef swerty het volgende:
[..]
hllo mret de brnadweer die fiets is van ons breng m naar de park
samen staan wij sterk een voor allen allen voor eenquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zware tijden.
#TeamInsomnia_ en #TeamJohannes houden mij op de been.
goed nummerquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:23 schreef wietparkiet het volgende:
Welcom to my blocka take a look in my world
iedereen is 46quote:
hoop dat je levenslang krijgt viezequote:Op woensdag 5 juni 2013 18:24 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Ik ben weg, focking vervelend hier, kom ook niet terug dus vier een feest kanker apen
17, V, Netherlands.quote:
vind je mij ook vervelendquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:24 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Ik ben weg, focking vervelend hier, kom ook niet terug dus vier een feest kanker apen
Daarom zei ik ook 'iedereen' muts!quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:24 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Iedereen hier heeft weer een andere leeftijd dus dat is moeilijk te zeggen
yoloswekquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
17, V, Netherlands.
Maar ik post hier eigenlijk niet.
Gezellig! Ik word volgende maand 17!quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
17, V, Netherlands.
Maar ik post hier eigenlijk niet.
ik wilde 48 typen maar ging verkeerd.quote:
hoezo zit je op fok terwijl je op een feest bentquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:24 schreef OmgevallenFlat het volgende:
we voelen elkaar aanquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:25 schreef supersof het volgende:
[..]
ik wilde 48 typen maar ging verkeerd.
geen grap.
tvpquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:24 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ja maar ze heeft wel een zachte g vind je dat niet irritantquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:25 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
we voelen elkaar aan
date material
Heb ik nietquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:26 schreef swerty het volgende:
[..]
ja maar ze heeft wel een zachte g vind je dat niet irritant
Bij mij zeiden ze dat nietquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:26 schreef xPressie het volgende:
ik voel me hier niet echt welkom... :/
Waarom zou ik een 'kloon' of een 'troll' zijn?
nee je bent wel welkom hoorquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:26 schreef xPressie het volgende:
je bent altijd welkom bij mijquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:26 schreef xPressie het volgende:
Ik heb ook een zachte g!quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:26 schreef swerty het volgende:
[..]
ja maar ze heeft wel een zachte g vind je dat niet irritant
Oh!quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:26 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Bij mij zeiden ze dat niet
Ik weet het ook niet
Bedankt!quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:26 schreef swerty het volgende:
[..]
nee je bent wel welkom hoor
* swerty knuffelt xPressie
Dank je!quote:
blijf sgatquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:26 schreef OmgevallenFlat het volgende:
hoe maak je je account digt zeg effe
mailen naar forum@fok.nlquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:26 schreef OmgevallenFlat het volgende:
hoe maak je je account digt zeg effe
Wat een ongelofelijke kut naamquote:
mag ik ook komen, kom normaal nooit in 020 maar kan altijd binnekort keer langs komen feunenquote:
Bedankt....quote:
Zwertyquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:29 schreef zwerty het volgende:
Pressilla vind je swerty of zwerty een mooiere naam
one direction doet t hem gewoonquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:32 schreef xPressie het volgende:
[..]
Heel breed! John Mayer, One Direction, Lifehouse, The Fray, etc.
Jouwe?
vind je toch niet leukquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Ja ook heel breed, van Toto tot Miley Cyrusquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:32 schreef xPressie het volgende:
[..]
Heel breed! John Mayer, One Direction, Lifehouse, The Fray, etc.
Jouwe?
Nee wie is dat?quote:
Miley Cyrus is wel leuk! Toto ken ik nietquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:34 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ja ook heel breed, van Toto tot Miley Cyrus
Kwalitatiefquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:34 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Vind je dat ze kwalitatief goede muziek maken of eerder kwantitatief
dankjequote:
Nee, Toto is wel goed hoorquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:34 schreef xPressie het volgende:
[..]
Nee wie is dat?
[..]
Miley Cyrus is wel leuk! Toto ken ik niet
Wat is je lievelingsliedje?quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:35 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Nee, Toto is wel goed hoor
Maar wat vind je van mijn lievelingsliedje dan
quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:32 schreef supersof het volgende:
[..]
vind je toch niet leukVind hem idd niet zo leuk neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:34 schreef xPressie het volgende:
[..]
Nee wie is dat?
[..]
Zei ik toch alquote:
SPOILER: yoloswekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:36 schreef wietparkiet het volgende:
Leuke foto hoor!SPOILER: yoloswekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
pikant wasmiddelSPOILER: yoloswekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
iemand in deze chat heet Toto69 en is fan van Toto, dus ze denkt dat hij jou is omdat je zegt dat je nooit van Toto hebt gehoordquote:
VoornaamAchternaam. Die zie je vast nog wel posten hier.quote:
Verplicht luisteren! Toto is goedquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:34 schreef xPressie het volgende:
[..]
Hé die ken ik! Die is gaaf ja!quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:37 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk Ms. Jackson van OutKast.
SPOILER: yoloswekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh echt? Wat grappig!quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:37 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
iemand in deze chat heet Toto69 en is fan van Toto, dus ze denkt dat hij jou is omdat je zegt dat je nooit van Toto hebt gehoord
Heb je nog aanraders dan?quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:37 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
VoornaamAchternaam. Die zie je vast nog wel posten hier.
[..]
Verplicht luisteren! Toto is goed.
leuk hoesjeSPOILER: yoloswekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Ik ben geslaagdquote:
Africa, Pamela, Mushanga, Stop Loving You, Hold the Line...quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:37 schreef xPressie het volgende:
[..]
Heb je nog aanraders dan?
En ja vast wel!
Nah, ben niet zo'n liefhebber van Madonna.quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:38 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Maar ze had wel paar leuke liedjes
Dankjewel! Ik zal eens gaan luisteren zo meteen!quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:39 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Africa, Pamela, Mushanga, Stop Loving You, Hold the Line...
quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:39 schreef xPressie het volgende:
[..]
Dankjewel! Ik zal eens gaan luisteren zo meteen!
vooral 'Hold the line' moet je echt luisterenquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:39 schreef xPressie het volgende:
[..]
Dankjewel! Ik zal eens gaan luisteren zo meteen!
gta sa sowiesoquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:40 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
vooral 'Hold the line' moet je echt luisteren
Heb je GTA San Andreas gespeeld?
Neequote:Op woensdag 5 juni 2013 18:40 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
vooral 'Hold the line' moet je echt luisteren
Heb je GTA San Andreas gespeeld?
Lady Gaga zeker wel danquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:39 schreef xPressie het volgende:
[..]
Nah, ben niet zo'n liefhebber van Madonna.
oh dat was tofquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:40 schreef xPressie het volgende:
[..]
Nee
Ik speelde vroeger wel GTA II met mijn broertje!
ik speel samp draait beter bij mijquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:40 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ik heb op mijn CV staan dat ik een gamemode voor MTA: SA heb gemaakt
Dankjequote:
Dankjequote:
Dat is inderdaad geen lelijke vrouw nee.quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:41 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Maar Cheryl Cole vind je wel knap toch
Ben jij mooierquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:42 schreef xPressie het volgende:
[..]
Dat is inderdaad geen lelijke vrouw nee.
Weet je het zekerquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:43 schreef xPressie het volgende:
[..]
Voorlopig niet, ik geef mijn Facebook alleen als ik iemand wat beter ken.
Daarom geef ik hem ook niet zomaarquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:44 schreef OmgevallenFlat het volgende:
zou ik sowieso niet geven, word volop misbruik van gemaakt hoor
Ja zou wel een hoop gedoe schelen hé...quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:46 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Met je naam in meisjeshandschrift erbij als bewijs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |