jij wel zekerquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:18 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
nerds die nog nooit seks hebben gehad
quote:
nee jij bent wel ontmaagd natuurlijkquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:18 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
nerds die nog nooit seks hebben gehad
Sowieso hebben we bewijs nodig dat je vrouw bent, hoe dan ook. Dus gezellig praten over shoppen en alle andere vrouwendingen ofzo.quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:17 schreef xPressie het volgende:
[..]
Waarom zou ik direct een foto van mijzelf openbaar plaatsen?
Leer me kennen, misschien geef ik dan mijn FB wel eens...
Maar ik zet hier geen foto's neer!!
nee presleyquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:18 schreef zwerty het volgende:
staat pressie voor prescella ofzo
priscilla maar dan anders
Ik heet pressillaquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:18 schreef zwerty het volgende:
staat pressie voor prescella ofzo
priscilla maar dan anders
Dat wil ik best doen ja!quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:19 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Sowieso hebben we bewijs nodig dat je vrouw bent, hoe dan ook. Dus gezellig praten over shoppen en alle andere vrouwendingen ofzo.
ja ze trollen je, zo heet datquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:19 schreef xPressie het volgende:
[..]
Geloof er niks van, gewoon omdat ik nieuw ben zeker!
vast zitten voor bedreiging die je niet hebt gedaanquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:19 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik ben 14 dus lijkt me logisch en geen nerd btw
ja is wel logisch dat je op je 14e al seks hebt gehadquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:19 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik ben 14 dus lijkt me logisch en geen nerd btw
Ik zat vast voor brandtstichting mallootquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
vast zitten voor bedreiging die je niet hebt gedaan
sociale mensen wel maar mensen die beetje autistisch zijn niet neequote:Op woensdag 5 juni 2013 18:19 schreef zwerty het volgende:
[..]
ja is wel logisch dat je op je 14e al seks hebt gehad
hoi ik ben 14 neukenquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:19 schreef zwerty het volgende:
[..]
Echt?quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:19 schreef zwerty het volgende:
[..]
Dan ben je helemaal teringtriest.quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:19 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik zat vast voor brandtstichting malloot
Toevallig wel.quote:
ik vind dat voor sociale mensen ook niet echt normaalquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
sociale mensen wel maar mensen die beetje autistisch zijn niet nee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |