dat betekent dat je hier al heel lang bent en nu onder een andere naam post, om ons voor de gek te houdenquote:
Oh sorry, ik hou het niet allemaal bij zo snelquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:16 schreef TienVingers het volgende:
[..]
In een rijtjeshuis, pf, moet ik dat ook al zeggen, en ik ben 16 maar dat heb ik al gezegd
Hij bedoelt pics van je tieten.quote:
*proest*quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:16 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Let maar niet op hem, hij is verstandelijk niet helemaal in orde.
waaromquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:16 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja maar omgebouwd?? eerst was het een vrouw maar het werd een man zodat hij aan de pik kon
ja ik wou je zo graag knuffelenquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:16 schreef zwerty het volgende:
Pressie toen jij hier meelas, was je toen al fan van mij?
Ik denk dat mijn aanwezigheid haar overgehaald heeft.quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:16 schreef zwerty het volgende:
Pressie toen jij hier meelas, was je toen al fan van mij?
foto van jezelf met je username op een blaadjequote:Op woensdag 5 juni 2013 18:17 schreef xPressie het volgende:
[..]
Ik snap je echt niet... kan ik je bewijzen dat ik geen 'kloon' ben?
Waarom zou ik direct een foto van mijzelf openbaar plaatsen?quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
foto van jezelf met je username op een blaadje
verstandig iddquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:17 schreef xPressie het volgende:
[..]
Waarom zou ik direct een foto van mijzelf openbaar plaatsen?
Leer me kennen, misschien geef ik dan mijn FB wel eens...
Maar ik zet hier geen foto's neer!!
Overduidelijk trollquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:17 schreef xPressie het volgende:
[..]
nerds die nog nooit seks hebben gehadquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:17 schreef xPressie het volgende:
[..]
Ja sorry zo werkt het hier.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |