Nee, Toto is wel goed hoorquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:34 schreef xPressie het volgende:
[..]
Nee wie is dat?
[..]
Miley Cyrus is wel leuk! Toto ken ik niet
Wat is je lievelingsliedje?quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:35 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Nee, Toto is wel goed hoor
Maar wat vind je van mijn lievelingsliedje dan
quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:32 schreef supersof het volgende:
[..]
vind je toch niet leukVind hem idd niet zo leuk neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:34 schreef xPressie het volgende:
[..]
Nee wie is dat?
[..]
Zei ik toch alquote:
SPOILER: yoloswekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:36 schreef wietparkiet het volgende:
Leuke foto hoor!SPOILER: yoloswekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
pikant wasmiddelSPOILER: yoloswekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
iemand in deze chat heet Toto69 en is fan van Toto, dus ze denkt dat hij jou is omdat je zegt dat je nooit van Toto hebt gehoordquote:
VoornaamAchternaam. Die zie je vast nog wel posten hier.quote:
Verplicht luisteren! Toto is goedquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:34 schreef xPressie het volgende:
[..]
Hé die ken ik! Die is gaaf ja!quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:37 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk Ms. Jackson van OutKast.
SPOILER: yoloswekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh echt? Wat grappig!quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:37 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
iemand in deze chat heet Toto69 en is fan van Toto, dus ze denkt dat hij jou is omdat je zegt dat je nooit van Toto hebt gehoord
Heb je nog aanraders dan?quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:37 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
VoornaamAchternaam. Die zie je vast nog wel posten hier.
[..]
Verplicht luisteren! Toto is goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |