Een biertje op zijn tijd of af en toe een jointje. Ik zie het verschil niet zo.quote:
jawel man, blow elke avond om te slapen omdat ik veel stress hebquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:11 schreef Rezania het volgende:
Trouwens, denken dat blowen je chill maakt.
FOK!-knokploeg begint zichzelf al te vormen zie ik.quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik heb je back sowieso wel no spang wel chille user jij
Oh wow, nu ben ik wel oprecht bang.quote:
Dude, je persoonlijk bepaalt of je chill bent of niet. Dat je regelmatig aan drugs doet maakt niks uit.quote:
Hoiquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:13 schreef xPressie het volgende:
Hoiik ben nieuw op FOK (ik lees al wel langer mee) en aangezien ik zelf nog jong ben dacht ik me hier eens te melden
Halloquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:13 schreef xPressie het volgende:
Hoiik ben nieuw op FOK (ik lees al wel langer mee) en aangezien ik zelf nog jong ben dacht ik me hier eens te melden
Hoi man of vrouw en leeftijd?quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:13 schreef xPressie het volgende:
das acidquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:13 schreef OmgevallenFlat het volgende:
kunnen kleuren en muziek intenser ervaren worden.
Ola Señorquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:13 schreef xPressie het volgende:
hoi picsquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:13 schreef xPressie het volgende:
matige trollquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:13 schreef xPressie het volgende:
[..]
Ik ben 16 jaaren jij dan?
[..]
Bedankt!
hoe oud ben je en welke films heb je gezien waar tom hanks in speeltquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:13 schreef xPressie het volgende:
Ik ookquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:13 schreef xPressie het volgende:
[..]
Ik ben 16 jaaren jij dan?
[..]
Bedankt!
quote:
nog veel plezier aan je moeder de pikquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:14 schreef Rezania het volgende:
Nu moet ik mijn wiskunde maken en de hont uitlaten, gr gr.
Nog veel plezier in de zandbak, OF.
Wij heten u welkom. En stoor je niet aan OmgevallenFlat, hij is een beetje opgefokt omdat hij geen stocker kreeg op schoolquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:13 schreef xPressie het volgende:
Welke provincie kom je vandaanquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:14 schreef xPressie het volgende:
[..]
Sorry, ik zet hier niet zomaar foto's van mijzelf neer.
wat is een stockerquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wij heten u welkom. En stoor je niet aan OmgevallenFlat, hij is een beetje opgefokt omdat hij geen stocker kreeg op school
Gelderlandquote:
Dank u!quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wij heten u welkom. En stoor je niet aan OmgevallenFlat, hij is een beetje opgefokt omdat hij geen stocker kreeg op school
en deze persoon lijd aan een verstandelijke beperking en kan daardoor soms rare dingen zeggenquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
hoe kan een moeder nou een pik hebbenquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:14 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
nog veel plezier aan je moeder de pik
ik ben atm gestationiseerd in engelandquote:
Een kloon? Wat?quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
xPressie is een kloon tot het tegendeel bewezen is
quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
xPressie is een kloon tot het tegendeel bewezen is
In een rijtjeshuis, pf, moet ik dat ook al zeggen, en ik ben 16 maar dat heb ik al gezegdquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:15 schreef xPressie het volgende:
[..]
Waar woon jij dan?!
En hoe oud ben je?
Oh, oké..quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:16 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Let maar niet op hem, hij is verstandelijk niet helemaal in orde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |