quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:36 schreef wietparkiet het volgende:
leuk hoesjeSPOILER: yoloswekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Ik ben geslaagdquote:
Africa, Pamela, Mushanga, Stop Loving You, Hold the Line...quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:37 schreef xPressie het volgende:
[..]
Heb je nog aanraders dan?
En ja vast wel!
Nah, ben niet zo'n liefhebber van Madonna.quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:38 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Maar ze had wel paar leuke liedjes
Dankjewel! Ik zal eens gaan luisteren zo meteen!quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:39 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Africa, Pamela, Mushanga, Stop Loving You, Hold the Line...
quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:39 schreef xPressie het volgende:
[..]
Dankjewel! Ik zal eens gaan luisteren zo meteen!
vooral 'Hold the line' moet je echt luisterenquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:39 schreef xPressie het volgende:
[..]
Dankjewel! Ik zal eens gaan luisteren zo meteen!
gta sa sowiesoquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:40 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
vooral 'Hold the line' moet je echt luisteren
Heb je GTA San Andreas gespeeld?
Neequote:Op woensdag 5 juni 2013 18:40 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
vooral 'Hold the line' moet je echt luisteren
Heb je GTA San Andreas gespeeld?
Lady Gaga zeker wel danquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:39 schreef xPressie het volgende:
[..]
Nah, ben niet zo'n liefhebber van Madonna.
oh dat was tofquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:40 schreef xPressie het volgende:
[..]
Nee
Ik speelde vroeger wel GTA II met mijn broertje!
ik speel samp draait beter bij mijquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:40 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ik heb op mijn CV staan dat ik een gamemode voor MTA: SA heb gemaakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |