Moet me kalm houden, kan geen goede hossel zetten atm. Dus helaasquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik kom hem verdedigen.
hoorde het in abo daar kan jij niet in!
deed ik niet, aangifte om mij terug te pakken omdat ik water op hun had getrapt (quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:21 schreef swerty het volgende:
[..]
hoezo bedreig je mensen terwijl je 13 was
ahhhquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Moet me kalm houden, kan geen goede hossel zetten atm. Dus helaas
op henquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:22 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
deed ik niet, aangifte om mij terug te pakken omdat ik water op hun had getreapt ( ;') )
Zware tijden.quote:
hllo mret de brnadweer die fiets is van ons breng m naar de parkquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:22 schreef RockNijntje het volgende:
Hallon met de politie wij heb een beroemde racefiets gevonden, is die misschien van iemand van hier?
je fietsquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:23 schreef swerty het volgende:
[..]
hllo mret de brnadweer die fiets is van ons breng m naar de park
samen staan wij sterk een voor allen allen voor eenquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zware tijden.
#TeamInsomnia_ en #TeamJohannes houden mij op de been.
goed nummerquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:23 schreef wietparkiet het volgende:
Welcom to my blocka take a look in my world
iedereen is 46quote:
hoop dat je levenslang krijgt viezequote:Op woensdag 5 juni 2013 18:24 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Ik ben weg, focking vervelend hier, kom ook niet terug dus vier een feest kanker apen
17, V, Netherlands.quote:
vind je mij ook vervelendquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:24 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Ik ben weg, focking vervelend hier, kom ook niet terug dus vier een feest kanker apen
Daarom zei ik ook 'iedereen' muts!quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:24 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Iedereen hier heeft weer een andere leeftijd dus dat is moeilijk te zeggen
yoloswekquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
17, V, Netherlands.
Maar ik post hier eigenlijk niet.
Gezellig! Ik word volgende maand 17!quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
17, V, Netherlands.
Maar ik post hier eigenlijk niet.
ik wilde 48 typen maar ging verkeerd.quote:
hoezo zit je op fok terwijl je op een feest bentquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:24 schreef OmgevallenFlat het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |