PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
Nou ja wow idd hahahahaahquote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:22 schreef Revontulet het volgende:
Haha ik kan zo bij de crew van Ocean, meesterdief dat ik ben.
1 avond jaquote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:28 schreef ThadCastle het volgende:
Die FM updates waren 1 avond. Jouw discussies elke dag
Van diequote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
1 avond ja
En gaan we weer met dealtijd hetzelfde
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Van dieheb jij anders ook wel een handje. Denk dat die wel in 95% van jou posts zit.
96%.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Van dieheb jij anders ook wel een handje. Denk dat die wel in 95% van jou posts zit.
Blijkbaar snap je het niet en aangezien het ook niet voor jou bedoeld was ga ik het ook niet uitleggenquote:
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jij bent daar wel het type voor ja
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Waarom zeg je dan net dat je lekker een lange celebration gaat doen om het erin te wrijven?
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dus een blij mannetje is de sarcasme PI? Lekker dubbel uit te leggen dat
Greepje uit Timmy zijn postsquote:
Dudequote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Greepje uit Timmy zijn posts
Ge snapt er niks van. Het was een grapje omdat Thad en DS2 hier elke dag zeggen dat ik overal die emoticon gebruik.quote:
Ge? Het valt mij alleen op dat je altijd overal emoticons bij een post moet zetten omdat je er anders niet uitkomt.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ge snapt er niks van. Het was een grapje omdat Thad en DS2 hier elke dag zeggen dat ik overal die emoticon gebruik.
Maar tof dat Sherlock Litmanen op onderzoek uitgaat, jammer dat je dat niet vond
Ja is idd de enige reden dat ik die post.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ge? Het valt mij alleen op dat je altijd overal emoticons bij een post moet zetten omdat je er anders niet uitkomt.
Succes met vuilnis ophalenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Jammer dat ik nu moet gaan werken anders had ik nog even kunnen lachen
Ach die kerel is alleen maar aan het zeiken op alles en iedereen best schattig eigenlijk. Heeft denk ik iets te veel naar Strootmannetje gekeken afgelopen seizoen.quote:
En jij teveel naar Suarez want jij hapt overal opquote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ach die kerel is alleen maar aan het zeiken op alles en iedereen best schattig eigenlijk. Heeft denk ik iets te veel naar Strootmannetje gekeken afgelopen seizoen.
Ik ben niet te beroerd om ergens een reactie op te geven als ik iets lees dat kloptquote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
En jij teveel naar Suarez want jij hapt overal op
Je hebt dus een discussie over iets dat klopt :Squote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik ben niet te beroerd om ergens een reactie op te geven als ik iets lees dat klopt
Haha, met de tandjes vooruitquote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
En jij teveel naar Suarez want jij hapt overal op
:S ja? :S xDDquote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:45 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je hebt dus een discussie over iets dat klopt :S
Ik ben benieuwdquote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik beloof hierbij plechtig dat ik me niet meer ga mengen in nutteloze discussies. Daar mag ik aan gehouden worden.
Haha echt iets voor PSV-ers om zo laf te doen haha,quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik beloof hierbij plechtig dat ik me niet meer ga mengen in nutteloze discussies. Daar mag ik aan gehouden worden.
Ik ookquote:
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:51 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Haha echt iets voor PSV-ers om zo laf te doen haha,
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:51 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Haha echt iets voor PSV-ers om zo laf te doen haha,
Veel plezierquote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:53 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik ga nu het vliegtuig in doei tot over een week gr gr
We gaan je missen.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:53 schreef Dudeweiser het volgende:
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:53 schreef Dudeweiser het volgende:
Coins kopen?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:59 schreef Ozz-03 het volgende:
Gister op school na wat dollen met een klasgenoot zo'n 100K pack gekocht.Heb er nu wel een beetje spijt van.
Misschien, maar dan koop ik ze bij opa Toefjes.Bij hem krijg ik ze altijd 2 minuten na de eerste DM.quote:
ik zorg goed voor mijn kleinkinderenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:01 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Misschien, maar dan koop ik ze bij opa Toefjes.Bij hem krijg ik ze altijd 2 minuten na de eerste DM.
Tientje op set handicap +1.5 Tsonga @ 1.75. Dan moet hij 2 sets winnen dus. Lukte Simon ook, appeltje eitje dus.quote:
Zo'n hoed had ik ook voor Wei Shen gekochtquote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:13 schreef Thorb het volgende:
[..]
He mede-schoffelaar. Heb zo'n hoedje gekocht tegen de zon tijdens het werk
[ afbeelding ]
Heb je die bonus nou nog steeds niet vrijgespeeld?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Tientje op set handicap +1.5 Tsonga @ 1.75. Dan moet hij 2 sets winnen dus. Lukte Simon ook, appeltje eitje dus.
Wel goed insmeren hequote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:53 schreef Dudeweiser het volgende:
Hij is nog steeds niet 100 % zegt ie hequote:
Van school?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:18 schreef Kamikazie het volgende:
Onze grote goede vriend Kun-Aguero is zojuist geschorst. Heb ik vernomen via twitter.
Tis ongelooflijk maar die gaat nog wel lagerquote:
Ga jij wiskunde niet Herrenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:20 schreef Kamikazie het volgende:
Zon zin in morgenavond, gewoon paar weken vakantie
doorsmeren bedoel jequote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:16 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Wel goed insmeren he
die chicks hihi
Jawel marketing en wss statistiek, daarom zeg ik ook paar wekenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ga jij wiskunde niet Herren? En verder helemaal geen hers meer?
Ah oke en Wiskunde doorschuiven naar volgend jaarquote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:22 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jawel marketing en wss statistiek, daarom zeg ik ook paar weken
O ben nog niet op blackboard geweest, ga nu even kijken. Zat buitenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ah oke en Wiskunde doorschuiven naar volgend jaarSucces morgen met Fiscaal iig.
Had je dat bericht over die mondelinge vaardigheden gelezenDikke onzin ze waren er gewoone en hoop vergeten
Ja idd, het helpt sowieso niet echt allemaalquote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:26 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
O ben nog niet op blackboard geweest, ga nu even kijken. Zat buitenEcht prima weer hier
Op zich wel een mooi teamquote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:29 schreef poker4lifee het volgende:
http://wefut.nl/squad/1854
die maar maken denk ik, geen coins voor iets beters.
same, maar een makkelijke optie als ik Shaqiri daar ook in wil houdenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Op zich wel een mooi teamIk ben alleen niet zo'n fan van Inler
Maximaal 15 werkdagen, er zitten waarschijnlijk wat ''feestdagen'' tussenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:34 schreef ThadCastle het volgende:
Kut UvT 3 weken na tentamen nog geen fucking resultaten
bij ons worden mensen al boos als de resultaten een uur na het tentamen nog niet op blackboard staanquote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:34 schreef ThadCastle het volgende:
Kut UvT 3 weken na tentamen nog geen fucking resultaten
Jij hebt het volgens mij over de antwoordenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:35 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
bij ons worden mensen al boos als de resultaten een uur na het tentamen nog niet op blackboard staan
Echt kut ik wil weten of ik een herkansing heb of niet want heb me te laat ingeschrevenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:35 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Maximaal 15 werkdagen, er zitten waarschijnlijk wat ''feestdagen'' tussen
Ze zijn zo sloom jaquote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:34 schreef ThadCastle het volgende:
Kut UvT 2-3 weken na tentamen nog geen fucking resultaten
ah ja, soort van uitslag, want je weet wel gelijk of je het gehaald hebt of nietquote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:36 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jij hebt het volgens mij over de antwoorden
Ja maar wij hebben ook open tentamensquote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:37 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ah ja, soort van uitslag, want je weet wel gelijk of je het gehaald hebt of nietaangezien je de antwoorden bij het tentamen op een extra blaadje mag opschrijven en meenemen.
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:37 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja maar wij hebben ook open tentamens
Ben jij nu automatisch uitgeschreven voor Macro?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:37 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja maar wij hebben ook open tentamens
Denk het niet?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ben jij nu automatisch uitgeschreven voor Macro?
Ik dacht dat je automatisch uitgeschreven werd als je een pass had?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:38 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Denk het niet?
Kom gewoon niet opdagen #yolo
Niet waarvoor dan?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:39 schreef JoeydeKoala het volgende:
Helaas staat de U uit fut niet voor UNI!!!
Wat bedoel je? De resits uitschrijven of wat?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik dacht dat je automatisch uitgeschreven werd als je een pass had?
Thad weet jij dat?
Ja ik had me voor alle mogelijke herkansingen ingeschreven, maar nu heb ik (uiteraard) al veel gehaald .... moet ik me dan nog uitschrijven ofzo?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:40 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Niet waarvoor dan?
[..]
Wat bedoel je? De resits uitschrijven of wat?
Ja je moet je inschrijven voor alle resits, maar als je ze toch heb gehaald wat moet je dan doen? Word je automatisch uitgeschreven?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:40 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Niet waarvoor dan?
[..]
Wat bedoel je? De resits uitschrijven of wat?
Nope.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:41 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja ik had me voor alle mogelijke herkansingen ingeschreven, maar nu heb ik (uiteraard) al veel gehaald .... moet ik me dan nog uitschrijven ofzo?
Bedankt voor de tip nog, wát een spel.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:29 schreef poker4lifee het volgende:
http://wefut.nl/squad/1854
die maar maken denk ik, geen coins voor iets beters.
Okequote:
Weinig afkijkenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
OkeDus dat worden wel flink lege tentamenzalen bij de resits
?
Maar de schema's zijn al gemaakt en de plekken al toegewezen (voor alle vakkenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:43 schreef ThadCastle het volgende:
Resits zijn volgens mij ook vaak in die sporthal. Gewoon meedere vakken tegelijk
Jep, afkijken is een stuk lastiger bij de hersquote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
OkeDus dat worden wel flink lege tentamenzalen bij de resits
?
hahah no problem, wel echt ziek snel gedaanquote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:41 schreef Reemi het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip nog, wát een spel.Baal gewoon dat ik hem heb uitgespeeld.
Uur of 14 speeltijd geloof ik.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:48 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
hahah no problem, wel echt ziek snel gedaan![]()
Kzou echt Yakuza 3 en 4 proberen
Nou bij Wiskunde is dat toch al niet echt praktischquote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:46 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Jep, afkijken is een stuk lastiger bij de hers
Ik ga hem ook nog halenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:48 schreef Reemi het volgende:
[..]
Uur of 14 speeltijd geloof ik.Verhaal uitgespeeld maar niet alle races enzo hoor. Wellicht nog die extra politiemissies kopen, 3 euro ofzo.
Missfits.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:55 schreef v0lt026 het volgende:
Wie heeft er nog een fraaie serie dan![]()
Dexter/Homeland/Suits/Breaking Bad/GoT al gezien.. Vergeet er vast nog 1 of 2
Die Deense politieke serie al gezien?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:55 schreef v0lt026 het volgende:
Sopranos of Walking Deadquote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:55 schreef v0lt026 het volgende:
Nope, welke is dat ? Of zit je te trollenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die Deense politieke serie al gezien?
The Wire, The Shieldquote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:55 schreef v0lt026 het volgende:
Borgen dacht ikquote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:57 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Nope, welke is dat ? Of zit je te trollen
46 procent. Maar ik heb nog 120 dagenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:16 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Heb je die bonus nou nog steeds niet vrijgespeeld?
Uhuh. Weinig actie en dergelijke, maar wel hele mooie insights in politieke spelletjes enzoquote:
Himymquote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:55 schreef v0lt026 het volgende:
Wat?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ohh sund. Dan ga ik zelf even beesten in de bossen. Duinen misschien.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:16 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja weet ik veel.
kom nooit buiten.
Maar ik moet leren helaas
?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:16 schreef poker4lifee het volgende:
Bedankt, DreetjeBestYTer!
Welkom bij de onmetelijke Playstation Network gemeenschap met toegang tot uitzonderlijke games.
Is t wel lekker weer voorquote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:17 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ohh sund. Dan ga ik zelf even beesten in de bossen. Duinen misschien.
Doe gewoon ogbonna ipv die verdediger van napoli. Die gast is 1m 80quote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:27 schreef Eurynox het volgende:
Oke, alles verkocht en dit gemaakt.
http://wefut.nl/squad/1855
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:16 schreef poker4lifee het volgende:
Bedankt, DreetjeBestYTer!
Welkom bij de onmetelijke Playstation Network gemeenschap met toegang tot uitzonderlijke games.
Campagnaro speelt echt wel prima hoorquote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:37 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Doe gewoon ogbonna ipv die verdediger van napoli. Die gast is 1m 80
Ik ga het team straks eerst eens proberenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:37 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Doe gewoon ogbonna ipv die verdediger van napoli. Die gast is 1m 80
Zal na de volgende TOTS nog wel minder wordenquote:
Zou je denken?, 50k gezakt in een paar dagen tijd, das opzich ook best veel, stijgen gaat tie zowiezo niet meerquote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:50 schreef Eurynox het volgende:
[..]
Zal na de volgende TOTS nog wel minder worden
Anderson, Götze, Reusquote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:53 schreef Topiek het volgende:
http://wefut.nl/squad/1765
Wie zou hierbij Van der Vaart kunnen vervangen?
Gotze, Reus, Muller, Kroosquote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:53 schreef Topiek het volgende:
http://wefut.nl/squad/1765
Wie zou hierbij Van der Vaart kunnen vervangen?
Dan zijn de ST's toch nooit meer full chemquote:
Die hebben maar 1 sterke link nodigquote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:56 schreef Eurynox het volgende:
[..]
Dan zijn de ST's toch nooit meer full chem
Jawel.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:56 schreef Eurynox het volgende:
[..]
Lewandowski is vanaf 23-05 sinds nu van 1,2 mil naar 500k gezaktquote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:52 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Zou je denken?, 50k gezakt in een paar dagen tijd, das opzich ook best veel, stijgen gaat tie zowiezo niet meer
Nee die heeft een link te weinig.quote:
Die hebben 2.5 link door clublink en maar 2 nodig.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:56 schreef Eurynox het volgende:
[..]
Hij is al een week lang 500kquote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:57 schreef Eurynox het volgende:
[..]
Lewandowski is vanaf 23-05 sinds nu van 1,2 mil naar 500k gezakt
*hijquote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:52 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Zou je denken?, 50k gezakt in een paar dagen tijd, das opzich ook best veel, stijgen gaat tie zowiezo niet meer
Guarin is een geniale CDM, kan ook prima op CM spelen, maar op CAM lijkt hij me echt matig. Beetje een lompe tank is het.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets volgende week nog maar makenAlleen hopen dat ik TOTS Vidal nog kan kopen ofzo
En miss Shaarawy
En TOTS Jackson natuurlijk
Afstandsschotenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Guarin is een geniale CDM, kan ook prima op CM spelen, maar op CAM lijkt hij me echt matig. Beetje een lompe tank is het.
Lekker toch, Lulic op LM en dan ultra def en counteren met Muriel en Jackson terwijl je 8 man achterin houdtquote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Guarin is een geniale CDM, kan ook prima op CM spelen, maar op CAM lijkt hij me echt matig. Beetje een lompe tank is het.
Jaquote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik zou niet in het meervoud praten, want zo'n pack is once in a lifetime.
Maar heel veel andere opties heb ik niet als ik Jackson wilquote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
100 k zo te zien.quote:
Die had ik gister geopend, alleen Nasri en RvPquote:
Niet zeuren als je die spelers hebt. Ik had als beste speler 1tje die 2.5k waard was.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:06 schreef Topiek het volgende:
[..]
Die had ik gister geopend, alleen Nasri en RvPEen vriend van me meteen TOTS Di Natale, 3 miljoen op de PC
![]()
Leuk en aardig, die 3 miljoen op de PC. Maar op de PC zijn de prijzen ook conform; voor die 3 miljoen kan hij niet de spelers halen die jij voor 3 mil koopt op een console.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:06 schreef Topiek het volgende:
[..]
Die had ik gister geopend, alleen Nasri en RvPEen vriend van me meteen TOTS Di Natale, 3 miljoen op de PC
![]()
Guarin CDM, James Rodriguez CAM evt?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar heel veel andere opties heb ik niet als ik Jackson wil
Ja maar dat heb ik nou al een paar keer gehad en dat is eigenlijk maar kutquote:
Niet geheel waar. Als je er bijv. op de XBOX een 600k voor krijgt, is het minder. Want de pakjes waar hij ze uit krijgt, blijven op elk platform 100k, hij heeft nu 30x kans op nog een goede speler uit dat pakket. Op XBOX maar 6x.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Leuk en aardig, die 3 miljoen op de PC. Maar op de PC zijn de prijzen ook conform; voor die 3 miljoen kan hij niet de spelers halen die jij voor 3 mil koopt op een console.
Quintero doet het bij mij fantastisch op CAM, maar dan moet je nog een Colombiaan op de flank erbij gooienquote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja maar dat heb ik nou al een paar keer gehad en dat is eigenlijk maar kut
Als je bedoelt te zeggen dat de packs voor hem in verhouding goedkoper zijn, heb je gelijk.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:13 schreef Topiek het volgende:
[..]
Niet geheel waar. Als je er bijv. op de XBOX een 600k voor krijgt, is het minder. Want de pakjes waar hij ze uit krijgt, blijven op elk platform 100k, hij heeft nu 30x kans op nog een goede speler uit dat pakket. Op XBOX maar 6x.
Ja dat jaquote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Als je bedoelt te zeggen dat de packs voor hem in verhouding goedkoper zijn, heb je gelijk.
Maar ik ben geen skiller dus dat heeft ook weinig zin. Moeilijk moeilijk moeilijk. Als ik nou wat meer geld had zette ik er gewoon Hamsik en Cavani beiden TOTS neerquote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Quintero doet het bij mij fantastisch op CAM, maar dan moet je nog een Colombiaan op de flank erbij gooien
Guarado op rm?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar ik ben geen skiller dus dat heeft ook weinig zin. Moeilijk moeilijk moeilijk. Als ik nou wat meer geld had zette ik er gewoon Hamsik en Cavani beiden TOTS neer
Ik ook niet hoor, hij is gewoon achterlijk goed. Snel, wendbaar, geniale dribbel, fantastisch schot met beide benenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar ik ben geen skiller dus dat heeft ook weinig zin. Moeilijk moeilijk moeilijk. Als ik nou wat meer geld had zette ik er gewoon Hamsik en Cavani beiden TOTS neer
Oke miss maar proberen danquote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, hij is gewoon achterlijk goed. Snel, wendbaar, geniale dribbel, fantastisch schot met beide benen
[ afbeelding ]
Ikquote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:20 schreef JanCees het volgende:
Wie weet er een leuk team voor 50k? Serieuze vraag.
Die prijs waarvoor je hem hebt gekochtquote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, hij is gewoon achterlijk goed. Snel, wendbaar, geniale dribbel, fantastisch schot met beide benen
[ afbeelding ]
Hij was duur begin van het jaar ja, maar worth itquote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die prijs waarvoor je hem hebt gekochtIk vind Quintero ook wel goed maar zijn aanname is soms wat minder (ook als ik LT gebruik) Dat vond ik van Wallyson overigens ook.
Wat voor soort team?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:20 schreef JanCees het volgende:
Wie weet er een leuk team voor 50k? Serieuze vraag.
Zitten ze nu in je kelderquote:
50 euro vinden ze ook wel goed denk ik?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:25 schreef Fuszy het volgende:
komen er twee kleine meisjes aan de deur voor geld voor een sponsorloop. Moeten ze natuurlijk gelijk hebben en ik heb geen losgeld. Zeg ik dat mijn ouders pas rond 9 uur thuis zijn van het werk. Krijg je als reactie dat ze dan al op bed liggen. Die sponsorloop is morgen
Ik heb helemaal geen contant geld.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:26 schreef Thorb het volgende:
[..]
50 euro vinden ze ook wel goed denk ik?
Gewoon vragen of ze terug hebben van 500
Losgeld is wat je vraagt als iemand ontvoert is.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:25 schreef Fuszy het volgende:
komen er twee kleine meisjes aan de deur voor geld voor een sponsorloop. Moeten ze natuurlijk gelijk hebben en ik heb geen losgeld. Zeg ik dat mijn ouders pas rond 9 uur thuis zijn van het werk. Krijg je als reactie dat ze dan al op bed liggen. Die sponsorloop is morgen
Je had geen broek aan?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:29 schreef Fuszy het volgende:
[..]![]()
arme meisje kwam amper uit haar woorden.
/insert slechte grappen hier
Volgens mij ben je kleurenblind.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:30 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie team , allemaal licht groene lijntjes![]()
Oh ja. 112 gebeldquote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:29 schreef Zhano het volgende:
[..]
Losgeld is wat je vraagt als iemand ontvoert is.
Niet eens TOTY Hazard?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:30 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Bijna exact mijn teamquote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:30 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie heus wel die rode lijnen ook, maar ik vind het gewoon tof al die licht groene lijntjes ipv dat er een gele tussen zitquote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:31 schreef Topiek het volgende:
[..]
Volgens mij ben je kleurenblind.
http://www.tveen.nl/Testjes/Test_Kleurenblind.asp
Kijk eens naar Dantequote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:32 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik zie heus wel die rode lijnen ook, maar ik vind het gewoon tof al die licht groene lijntjes ipv dat er een gele tussen zit
Alleen er zit wel een gele lijn tussenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:32 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik zie heus wel die rode lijnen ook, maar ik vind het gewoon tof al die licht groene lijntjes ipv dat er een gele tussen zit
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:32 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Jaloers jongequote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:32 schreef Topiek het volgende:
[..]
Dat nog een team noemen
Het is meer iets van rape-11 ofzo
Nee hoorquote:
Sowieso is Adler een kut keeperquote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
Btw Maver TOTS Adler is de kutste keeper ooit
Jaloersquote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:33 schreef Topiek het volgende:
[..]
Nee hoorAlleen dat is gewoon geen team meer
Ik ben verder niet jaloers ofzo, want zo'n team is onbetaalbaar op de PC
Dat je nog de moeite doetquote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
Maver zet Neuer in de goal en Dante centraal. Dan heb je alleen groene en rode linkjes
quote:
Het werkt welquote:
1 miljoen ofzoquote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:35 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
zo is tie vet:D, hoe duur is MOTM Neuer eigenlijk nog?, zeker niet te betalen of wat
Voor jou welquote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:35 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
zo is tie vet:D, hoe duur is MOTM Neuer eigenlijk nog?, zeker niet te betalen of wat
Tering !!, serieus joh,quote:
Omdat ie geen bal in de lange hoek tegenhoudt en sowieso de ballen snel loslaat.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:37 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Tering !!, serieus joh,
waarom is TOTS Adler dan slecht ?, lijkt me juist nog beter dan TOTS Marchetti
Was ffe puzzelen maar: 40k http://wefut.nl/squad/1859quote:
Dan hou ik het wel bij Neuer, scheelt ook weer coinsquote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Omdat ie geen bal in de lange hoek tegenhoudt en sowieso de ballen snel loslaat.
Stats zeggen niks
Bedanktquote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:38 schreef Eurynox het volgende:
[..]
Was ffe puzzelen maar: 40k http://wefut.nl/squad/1859
Ogbonna in z'n uppie achterinquote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:38 schreef Eurynox het volgende:
[..]
Was ffe puzzelen maar: 40k http://wefut.nl/squad/1859
Auw !!, Hahaha, die was echt slecht,quote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:39 schreef Topiek het volgende:
Adler in het kort:
http://www.ea.com/intl/football/videos/ugc/158114934
Kompany ook... is Kompany niet beter dan Ogbonna? Ik weet wel dat Ogbonna ook goed is, maar toch.quote:
heb het ook een tijdje gedaanquote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:41 schreef Fuszy het volgende:
Als ik dat tennis zo zie, dan wil ik ook weer gaan tennissen. Is een leuke sport. Vooral op gravel.
TOTS Trapp misschien dan?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:41 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Auw !!, Hahaha, die was echt slecht,![]()
, oke je hebt me overtuigd
Neuer heeft volgens mij gewoon betere stats dan hem.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:45 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Die heeft wel leuke stats , nog niet eerder geprobeerd
Neuer is wel echt een bazenkeeper ja. Ik zou of TOTS Trapp of Neuer nemenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:45 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Neuer heeft volgens mij gewoon betere stats dan hem.
Sandro ipv Hernanes, dan ben je erquote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:41 schreef Thorb het volgende:
4321 en Hernanes CCM, je moet het maar willen...
hij*,quote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:35 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
IF Neuer net iets duurder dan TOTS Adler ?,ik ga eens kijkenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:47 schreef Topiek het volgende:
Dan wel IF Neuer, die is iets duurder dan TOTS Adler.
boterhamquote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:51 schreef Fuszy het volgende:
Pizza of ...?
moet makkelijk zijn. Ouders zijn niet thuis en can't be arsed om te koken
Pizzatje shoarmaquote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:51 schreef Fuszy het volgende:
Pizza of ...?
moet makkelijk zijn. Ouders zijn niet thuis en can't be arsed om te koken
hij*,quote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:51 schreef Maver24 het volgende:
190k voor IF Neuer, das niet misselijk, vraag me alleen af of tie nou echt zoveel beter is dan de NIF Neuer
Turkse Pizza met Doner en een kapsalonquote:
Oeiquote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:53 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ga me nou niet heel de tijd lopen verbeteren, zwaar irritant, vooral zo doorgaan![]()
Of leer gewoon typen. Kom op man, je bent hier een van de ouderen.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:53 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ga me nou niet heel de tijd lopen verbeteren, zwaar irritant, vooral zo doorgaan![]()
Ik gebruik dat woordje al heel me leven geloof ik, dus dat gaat er niet meer uit, lekker puhquote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:55 schreef Reemi het volgende:
[..]
Of leer gewoon typen. Kom op man, je bent hier een van de ouderen.
Is iedereen hier onder de 14 verderquote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:55 schreef Reemi het volgende:
[..]
Of leer gewoon typen. Kom op man, je bent hier een van de ouderen.
Ik ben twaalfquote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Is iedereen hier onder de 14 verder?
*mijnquote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:57 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik gebruik dat woordje al heel me leven geloof ik, dus dat gaat er niet meer uit, lekker puh![]()
Als je over een jaar of 4 gaat solliciteren zul je toch een redelijke brief moeten kunnen schrijven.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:57 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik gebruik dat woordje al heel me leven geloof ik, dus dat gaat er niet meer uit, lekker puh![]()
zien we dan wel weerquote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als je over een jaar of 4 gaat solliciteren zul je toch een redelijke brief moeten kunnen schrijven.
quote:
of een slechte eigenaar voor jequote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:19 schreef poker4lifee het volgende:
volgens mij heb ik een slechte Di Natale gekocht net, 4 goals uit 22
Wat een lul ben jij zegquote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:17 schreef ThadCastle het volgende:
Eerste punt terug
Lekker dat die verzaker uit ons groepje het niet gehaald heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |