Als je toch al zo'n jaar wacht kan je makkelijk 10 weken erbij doen.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:17 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Wacht gewoon tot seizoen 4 afgelopen is en kijk het dan in 1 keer. Dat kost een stuk minder moeite en inspanning dan telkens een week wachten en altijd deze topicreeks volgen...
Wat verandert dat aan het feit dat ze de serie vindt tegenvallen tov de boeken?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:17 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Wacht gewoon tot seizoen 4 afgelopen is en kijk het dan in 1 keer. Dat kost een stuk minder moeite en inspanning dan telkens een week wachten en altijd deze topicreeks volgen...
Door telkens een week te moeten wachten en trailers te kijken wordt onnodig spanning opgebouwd die vervolgens niet ingelost wordt. Zo werkte het bij mij iig.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:19 schreef Forbry het volgende:
[..]
Wat verandert dat aan het feit dat ze de serie vindt tegenvallen tov de boeken?
Zei Tywin niet een keer dat oorlogen gewonnen worden op papier en niet op het veld? Hij heeft in ieder geval dit seizoen heel wat brieven geschreven....quote:ik vind het net geniaal dat er nu weer starks het loodje leggen... net omdat die in S1 ook al het doodging, verwachtte ik nu totaal niet dat het weer de starks zouden zijn.
Daarnaast, kan iemand mij een youtube of uitleg geven waar duidelijk wordt dat tywin alles geplant had want volgens mij heb ik dat gemist. of moest ik dat opmaken uit "The lannisters send their regards"?
ja en die Robb maar zonder enige kennis rondbanjeren. Wist nog niet eens dat Arya was ontsnapt en Sansa getrouwd.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:22 schreef Horry het volgende:
[..]
Zei Tywin niet een keer dat oorlogen gewonnen worden op papier en niet op het veld? Hij heeft in ieder geval dit seizoen heel wat brieven geschreven....
Vind je? Ik vind eigenlijk dat Duckface er knapper uitziet op deze foto, and that's saying a lot...quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:23 schreef So_Surreal het volgende:
Mooie meid zeg die Sansa
[ afbeelding ]
Hahaha Spot onquote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:29 schreef boem-dikkie het volgende:
Dit Daenerys Targaryen kostuum.
[ afbeelding ]
Hebb0n!quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:29 schreef boem-dikkie het volgende:
Dit Daenerys Targaryen kostuum.
[ afbeelding ]
Ik ben daar voor mezelf nog niet helemaal uit eigenlijk. Bij heel veel series heb ik afleveringen/seizoenen achter elkaar gekeken en dan had ik ergens wel het gevoel er "meer" in te zitten, maar het derde seizoen van Spartacus heb ik wel gewoon per week gevolgd en dat vond ik toch het beste seizoen van een serie ooit en toen keek ik ook echt elke week weer heel erg uit naar de volgende aflevering en zou alles "afraffelen" alleen maar zonde zijn geweest...quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:21 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Door telkens een week te moeten wachten en trailers te kijken wordt onnodig spanning opgebouwd die vervolgens niet ingelost wordt. Zo werkte het bij mij iig.Als je alles achter elkaar kijkt zonder verwachtingen valt het allicht mee.
En ja, dat het niet aansluit bij de boeken is mijn zorg niet. Dan moet ze maar gewoon niet meer kijken.
Same herequote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:28 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind eigenlijk dat Duckface er knapper uitziet op deze foto, and that's saying a lot...
Long...Neck...quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:23 schreef So_Surreal het volgende:
Mooie meid zeg die Sansa
[ afbeelding ]
Ik denk niet dat er raven zijn in Kingslanding met het adres van Robbquote:Trouwens, Sansa had toch met gemak een raaf kunnen sturen?
Ik weet trouwens sowieso niet helemaal hoe dat werkt met die zwarte postduivenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:34 schreef Horry het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er raven zijn in Kingslanding met het adres van Robb
Good guy/Bad guy is natuurlijk wel een heel erg perceptie-gebonden statement.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:39 schreef Forbry het volgende:
Ben iig dolblij dat Robb niet op de "Renly-way" is gestorven, al zou het me niks verbazen als er uiteindelijk toch een link naar Carice haar "trukendoos" (copyright Ang3l) wordt gelegd. (Zoals al eerder geschreven, zou dat, evenals alle "good guys" eruit/dood, voor mij een reden zijn om GoT niet meer te kijken).
Geen.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:42 schreef gazhims3lv het volgende:
Welke namen had Melisandre ook alweer nog meer genoemd?
Balon Greyjoy en Joffrey Baratheon.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:42 schreef gazhims3lv het volgende:
Welke namen had Melisandre ook alweer nog meer genoemd?
Je zou als plaatselijke melkboer in Kings Landing toevallig Joffrey Baratheon heten zeg, het ene moment zit je op je melkkrukje en het andere moment lig je er naast.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:43 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Balon Greyjoy en Joffrey Baratheon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |