Ja, ok, ik denk dat daar hierboven uitleg over is gegeven, ik wist dat ook niet eigenlijk. Maar ik denk dat we er wel vanuit kunnen gaan dat Edmure het ook niet overleefd heeftquote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:50 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik doelde eigenlijk op dat ritueel in het algemeen.Heb echt geen idee wat er met Edmure is gebeurd
, ben ik wel heel benieuwd naar.
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:48 schreef Forbry het volgende:
Viel me wel op dat Rickon opeens ook prominenter aanwezig was. Misschien dat GRRM hém nog een grote(re) rol in het geheel gaat geven?
Mag ook wel, de rest van de Starks krijgen steeds minder screentimequote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]Ja, die had meer regels in 1 scene dan in de seizoenen daarvoor.
Ik denk dat ie nog leeft. Anders hadden we wel een momentje gezien dat ie een dolk tussen zijn ribben kreeg ofzo.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:55 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ja, ok, ik denk dat daar hierboven uitleg over is gegeven, ik wist dat ook niet eigenlijk. Maar ik denk dat we er wel vanuit kunnen gaan dat Edmure het ook niet overleefd heeft
Tuurlijk wel, maar tegen wie moet die dat zeggen? Hij was nogal druk met andere zakenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En herkende hij de direwolves van Bran en Rickon niet die meehielpen in de strijd?
Wat zei ze ook al weer? "If you ever leave me, Jon Snow, I'll cut your pretty cock right off and wear it round me neck." .... Uh oh.....quote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:40 schreef Verbal het volgende:
[..]
Als ik die blik in haar ogen zag, krijgt hij die nog behoorlijk achter zich aan...
V.
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:56 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Mag ook wel, de rest van de Starks krijgen steeds minder screentime
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
Oeh, kan niet wachtenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:59 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Wat zei ze ook al weer? "If you ever leave me, Jon Snow, I'll cut your pretty cock right off and wear it round me neck." .... Uh oh.....
Autist.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:02 schreef Snowbells het volgende:
Net de aflevering gezien, bah wat een teleurstelling.
Dit seizoen vind ik zwaar tegenvallen en ik moet mezelf echt dwingen eps te kijken omdat ik alles gewoon slecht vind.
Denk dat ik seizoen 4 niet meer ga zien. Ik blijf bij de boeken en kan het niet handelen dat ze dus dingen veranderen
Ok, doei.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:02 schreef Snowbells het volgende:
Dit seizoen vind ik zwaar tegenvallen en ik moet mezelf echt dwingen eps te kijken omdat ik alles gewoon slecht vind.
Denk dat ik seizoen 4 niet meer ga zien. Ik blijf bij de boeken en kan het niet handelen dat ze dus dingen veranderen
Doe ik sowieso altijd pas nadat ik de nieuwe aflevering gezien heb , anders vraag je om spoilers/problemen.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:31 schreef StarGazer het volgende:
Wat ben ik blij dat ik een keer niet in het topic heb gekeken voordat ik de laatste aflevering had gezien.
De "Red wedding" was in de boeken veel beter? Het is dat ik al gespoilerd was, maar op zich vond ik het wel een heel sterk uitgevoerde happening (in de serie dus, zonder de boeken te hebben gelezen)quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:02 schreef Snowbells het volgende:
ik vind het net geniaal dat er nu weer starks het loodje leggen... net omdat die in S1 ook al het doodging, verwachtte ik nu totaal niet dat het weer de starks zouden zijn.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:41 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Hoewel dat zeker goed is, moeten de makers ook wel oppassen dat ze niet alle "good guys" eruit gaan gooien, want zo gaan ze kijkers verliezen. Na de Starks zijn er eigenlijk geen overmatig sympathieke huizen meer.
De Lannisters/Tyrells/Baratheons zijn allemaal berekenend en koud en sluw. Ze spelen het spelletje goed maar als 1 van hen op de troon belandt, zal het ons dan voldoening geven? (behalve mss Tyrion)
De Starks stonden het dichtst bij wat wij "eervolle heersers" zouden vinden denk ik. (hoewel ook de Starks hun flaws hebben natuurlijk). Jon Snow is een lafaard gebleken en mama Targaryen is een beetje gek aan het worden. Voor wie moeten we nu rooten? Het is maar moeilijk kiezen.
Tevens moeten de makers oppassen met weer vele nieuwe personages introduceren, want we hebben geen 3 seizoenen om nieuwe personages te leren kennen zoals we de Starks en Lannisters leerden kennen... Maar komt vast goed.
Jaime zei tegen Bolton dat hij niet bij de verjaardag aanwezig kon zijn, vervolgens zei hij 'send them my regards'quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:11 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
[..]
ik vind het net geniaal dat er nu weer starks het loodje leggen... net omdat die in S1 ook al het doodging, verwachtte ik nu totaal niet dat het weer de starks zouden zijn.
Daarnaast, kan iemand mij een youtube of uitleg geven waar duidelijk wordt dat tywin alles geplant had want volgens mij heb ik dat gemist. of moest ik dat opmaken uit "The lannisters send their regards"?
ik voel met je mee.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:02 schreef Snowbells het volgende:
En door het spelen van "The rains of Castamere" (kan je als een soort van Lannister-(overwinnings)liedje zien?) volgens mij ook.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:11 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
[..]
Daarnaast, kan iemand mij een youtube of uitleg geven waar duidelijk wordt dat tywin alles geplant had want volgens mij heb ik dat gemist. of moest ik dat opmaken uit "The lannisters send their regards"?
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:14 schreef Bronn het volgende:
[..]
ik voel met je mee.
had ik ook met LOTR.
jammer want je weet ook dat je het anders best een leuke serie had gevonden.
Ja ben nu op pagina 150 en er zijn al aardig wat dingen anders gelukkig.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:36 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Daar is toch ook een mooi apart topic voor? Lekker spoileren bij mensen die het toch al weten![]()
Ik ga nu boek 2 lezen. Ik vond seizoen 1 goed lijken op boek 1, maar ik hoorde dat dat met seizoen 2 alweer heel anders was, dat er veel dingen anders zijn, dus ben benieuwd
Wacht gewoon tot seizoen 4 afgelopen is en kijk het dan in 1 keer. Dat kost een stuk minder moeite en inspanning dan telkens een week wachten en altijd deze topicreeks volgen...quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:02 schreef Snowbells het volgende:
sounds like a bet..?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:17 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Wacht gewoon tot seizoen 4 afgelopen is en kijk het dan in 1 keer. Dat kost een stuk minder moeite en inspanning dan telkens een week wachten en altijd deze topicreeks volgen...
Als je toch al zo'n jaar wacht kan je makkelijk 10 weken erbij doen.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:17 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Wacht gewoon tot seizoen 4 afgelopen is en kijk het dan in 1 keer. Dat kost een stuk minder moeite en inspanning dan telkens een week wachten en altijd deze topicreeks volgen...
Wat verandert dat aan het feit dat ze de serie vindt tegenvallen tov de boeken?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:17 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Door telkens een week te moeten wachten en trailers te kijken wordt onnodig spanning opgebouwd die vervolgens niet ingelost wordt. Zo werkte het bij mij iig.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:19 schreef Forbry het volgende:
[..]
Wat verandert dat aan het feit dat ze de serie vindt tegenvallen tov de boeken?
Zei Tywin niet een keer dat oorlogen gewonnen worden op papier en niet op het veld? Hij heeft in ieder geval dit seizoen heel wat brieven geschreven....quote:ik vind het net geniaal dat er nu weer starks het loodje leggen... net omdat die in S1 ook al het doodging, verwachtte ik nu totaal niet dat het weer de starks zouden zijn.
ja en die Robb maar zonder enige kennis rondbanjeren. Wist nog niet eens dat Arya was ontsnapt en Sansa getrouwd.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:22 schreef Horry het volgende:
[..]
Zei Tywin niet een keer dat oorlogen gewonnen worden op papier en niet op het veld? Hij heeft in ieder geval dit seizoen heel wat brieven geschreven....
Vind je? Ik vind eigenlijk dat Duckface er knapper uitziet op deze foto, and that's saying a lot...quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:23 schreef So_Surreal het volgende:
Mooie meid zeg die Sansa
[ afbeelding ]
Hahaha Spot onquote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:29 schreef boem-dikkie het volgende:
Dit Daenerys Targaryen kostuum.
[ afbeelding ]
Hebb0n!quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:29 schreef boem-dikkie het volgende:
Dit Daenerys Targaryen kostuum.
[ afbeelding ]
Ik ben daar voor mezelf nog niet helemaal uit eigenlijk. Bij heel veel series heb ik afleveringen/seizoenen achter elkaar gekeken en dan had ik ergens wel het gevoel er "meer" in te zitten, maar het derde seizoen van Spartacus heb ik wel gewoon per week gevolgd en dat vond ik toch het beste seizoen van een serie ooit en toen keek ik ook echt elke week weer heel erg uit naar de volgende aflevering en zou alles "afraffelen" alleen maar zonde zijn geweest...quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:21 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Door telkens een week te moeten wachten en trailers te kijken wordt onnodig spanning opgebouwd die vervolgens niet ingelost wordt. Zo werkte het bij mij iig.Als je alles achter elkaar kijkt zonder verwachtingen valt het allicht mee.
En ja, dat het niet aansluit bij de boeken is mijn zorg niet. Dan moet ze maar gewoon niet meer kijken.
Same herequote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:28 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind eigenlijk dat Duckface er knapper uitziet op deze foto, and that's saying a lot...
Long...Neck...quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:23 schreef So_Surreal het volgende:
Mooie meid zeg die Sansa
[ afbeelding ]
Ik denk niet dat er raven zijn in Kingslanding met het adres van Robbquote:Trouwens, Sansa had toch met gemak een raaf kunnen sturen?
Ik weet trouwens sowieso niet helemaal hoe dat werkt met die zwarte postduivenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:34 schreef Horry het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er raven zijn in Kingslanding met het adres van Robb
Good guy/Bad guy is natuurlijk wel een heel erg perceptie-gebonden statement.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:39 schreef Forbry het volgende:
Ben iig dolblij dat Robb niet op de "Renly-way" is gestorven, al zou het me niks verbazen als er uiteindelijk toch een link naar Carice haar "trukendoos" (copyright Ang3l) wordt gelegd. (Zoals al eerder geschreven, zou dat, evenals alle "good guys" eruit/dood, voor mij een reden zijn om GoT niet meer te kijken).
Geen.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:42 schreef gazhims3lv het volgende:
Welke namen had Melisandre ook alweer nog meer genoemd?
Balon Greyjoy en Joffrey Baratheon.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:42 schreef gazhims3lv het volgende:
Welke namen had Melisandre ook alweer nog meer genoemd?
Je zou als plaatselijke melkboer in Kings Landing toevallig Joffrey Baratheon heten zeg, het ene moment zit je op je melkkrukje en het andere moment lig je er naast.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:43 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Balon Greyjoy en Joffrey Baratheon.
Yep, maar ik heb voor mijzelf wel duidelijk wie ik als "good guy/girl" zie en als er daar geen van overblijven in de zin dat a) ze allemaal dood gaan of anderszins uit de serie gaan b) ze te veel naar de slechte/grijze kant gaan, vind ik GoT niet meer leuk (genoeg) om naar te kijken. Aan de andere kant wil ik ook altijd graag een páár échte bad guys/girls hebben/behouden. Voor de rest mag het allemaal best "grijs" zijn.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Good guy/Bad guy is natuurlijk wel een heel erg perceptie-gebonden statement.
zelfs the hound is lievvvvquote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:47 schreef Forbry het volgende:
[..]
Yep, maar ik heb voor mijzelf wel duidelijk wie ik als "good guy/girl" zie en als er daar geen van overblijven in de zin dat a) ze allemaal dood gaan of anderszins uit de serie gaan b) ze te veel naar de slechte/grijze kant gaan, vind ik GoT niet meer leuk (genoeg) om naar te kijken. Aan de andere wil ik ook altijd graag een paar echte bad guys/girls hebben/behouden.
Juist relaxedquote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:47 schreef Forbry het volgende:
ze te veel naar de slechte/grijze kant gaan, vind ik GoT niet meer leuk (genoeg) om naar te kijken.
Die heeft ook zijn goede kanten idd. Eerst met Sansa en nu lijkt hij met Arya ook die richting op te gaan (wat ik wel leuk zou vindenquote:
Whut?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:54 schreef Vlindur het volgende:
Maar waarom naaide Jon nou ineens uit? Dat snapte ik niet
Jij hebt wel een heerlijke roze birl op.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:52 schreef Forbry het volgende:
Binnen datzelfde kader moet Jon Ygritte dus ook niet (écht) in de steek gaan laten
Die vluchtte waarschijnlijk omdat die vogel z'n halve gezicht kapot kauwde.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:54 schreef Vlindur het volgende:
Nee, daar zat iets anders achter. Iets wat de boekenlezers waarschijnlijk wel wetenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:55 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Die vluchtte waarschijnlijk omdat die vogel z'n halve gezicht kapot kauwde.
Eens een kraai, altijd een kraai. Night Watch-spion die net deed alsof ie echt van Y hield.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:54 schreef Vlindur het volgende:
Omdat hij anders dood ging?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:54 schreef Vlindur het volgende:
Ja, nee. Er waren nog maar 2 over. Ygritte en die grote rode.quote:
Een roze bril?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jij hebt wel een heerlijke roze birl op.
Iemand van The Night Watch mag geen vrouw hebben. Hij kan haar niet mee terug nemen.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:00 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ja, nee. Er waren nog maar 2 over. Ygritte en die grote rode.
Maar waarom nam hij Ygritte dan niet mee. Leek me wel duidelijk dat zij aan zijn kant staat.
Ik vind juist dat ze de boeken erg trouw zijn gebleven.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:02 schreef Snowbells het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |