Yep, maar ik heb voor mijzelf wel duidelijk wie ik als "good guy/girl" zie en als er daar geen van overblijven in de zin dat a) ze allemaal dood gaan of anderszins uit de serie gaan b) ze te veel naar de slechte/grijze kant gaan, vind ik GoT niet meer leuk (genoeg) om naar te kijken. Aan de andere kant wil ik ook altijd graag een páár échte bad guys/girls hebben/behouden. Voor de rest mag het allemaal best "grijs" zijn.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Good guy/Bad guy is natuurlijk wel een heel erg perceptie-gebonden statement.
zelfs the hound is lievvvvquote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:47 schreef Forbry het volgende:
[..]
Yep, maar ik heb voor mijzelf wel duidelijk wie ik als "good guy/girl" zie en als er daar geen van overblijven in de zin dat a) ze allemaal dood gaan of anderszins uit de serie gaan b) ze te veel naar de slechte/grijze kant gaan, vind ik GoT niet meer leuk (genoeg) om naar te kijken. Aan de andere wil ik ook altijd graag een paar echte bad guys/girls hebben/behouden.
Juist relaxedquote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:47 schreef Forbry het volgende:
ze te veel naar de slechte/grijze kant gaan, vind ik GoT niet meer leuk (genoeg) om naar te kijken.
Die heeft ook zijn goede kanten idd. Eerst met Sansa en nu lijkt hij met Arya ook die richting op te gaan (wat ik wel leuk zou vindenquote:
Whut?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:54 schreef Vlindur het volgende:
Maar waarom naaide Jon nou ineens uit? Dat snapte ik niet
Jij hebt wel een heerlijke roze birl op.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:52 schreef Forbry het volgende:
Binnen datzelfde kader moet Jon Ygritte dus ook niet (écht) in de steek gaan laten
Die vluchtte waarschijnlijk omdat die vogel z'n halve gezicht kapot kauwde.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:54 schreef Vlindur het volgende:
Nee, daar zat iets anders achter. Iets wat de boekenlezers waarschijnlijk wel wetenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:55 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Die vluchtte waarschijnlijk omdat die vogel z'n halve gezicht kapot kauwde.
Eens een kraai, altijd een kraai. Night Watch-spion die net deed alsof ie echt van Y hield.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:54 schreef Vlindur het volgende:
Omdat hij anders dood ging?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:54 schreef Vlindur het volgende:
Ja, nee. Er waren nog maar 2 over. Ygritte en die grote rode.quote:
Een roze bril?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jij hebt wel een heerlijke roze birl op.
Iemand van The Night Watch mag geen vrouw hebben. Hij kan haar niet mee terug nemen.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:00 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ja, nee. Er waren nog maar 2 over. Ygritte en die grote rode.
Maar waarom nam hij Ygritte dan niet mee. Leek me wel duidelijk dat zij aan zijn kant staat.
Ik vind juist dat ze de boeken erg trouw zijn gebleven.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:02 schreef Snowbells het volgende:
Net de aflevering gezien, bah wat een teleurstelling.
Dit seizoen vind ik zwaar tegenvallen en ik moet mezelf echt dwingen eps te kijken omdat ik alles gewoon slecht vind.
Denk dat ik seizoen 4 niet meer ga zien. Ik blijf bij de boeken en kan het niet handelen dat ze dus dingen veranderen
Ik bracht het vrij lullig, maar ze waren daar met zeker 20 wildlings bij die boerderij. John doodde er 2-3, en beide wolven hadden er ook 1. Hou je nog zeker 15 wildlings in de buurt over, en Tormund is te ervaren te capabel om snel te verslaan.quote:
Ja, ik heb er ook heel erg mijn twijfels over, het leek mij vooraf erg sterk dat ze alledrie het loodje gingen leggen aan de hand van die bloedzuigers, maar aan de andere kant leek het me wel dat tenminste 1 vd 3 wel iets moest overkomen. Eigenlijk had ik dan Geoffrey verwacht, aangezien die bloedzuiger heel actief reageerde op het vuur en ontplofte, terwijl die andere twee rustig knisperde.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:39 schreef Forbry het volgende:
Ben iig dolblij dat Robb niet op de "Renly-way" is gestorven, al zou het me nog steeds niks verbazen als er uiteindelijk toch een link naar Carice haar "trukendoos" (copyright Ang3l) wordt gelegd. (Zoals al eerder geschreven, zou dat, evenals alle "good guys" eruit/dood, voor mij een reden zijn om GoT niet meer te kijken).
Toch waren ze dat eigenlijk niet.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
Had dat vooral bij seizoen 2, daar had ik het boek nml wel van gelezen, met 3 ben ik nog bezig dus ja dan komt alles toch weer als nieuw. Maar bij seizoen 2 ergerde ik me soms groen en geel aan de keuzes die gemaakt werden. Daarom is het denk ik beter om het als twee losstaande dingen te zien
Net de nieuwe op gekeken en ik zit nog steeds van omgwtf maar aan de andere kant staat meneer er om bekend om de favo personages te killen toch?
Ik vond het het meest zielig voor de wolf
De wolven staan toch symbool voor de personages en huizen? Was dan toch niet meer dan logisch dat deze ook dood moest?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
Had dat vooral bij seizoen 2, daar had ik het boek nml wel van gelezen, met 3 ben ik nog bezig dus ja dan komt alles toch weer als nieuw. Maar bij seizoen 2 ergerde ik me soms groen en geel aan de keuzes die gemaakt werden. Daarom is het denk ik beter om het als twee losstaande dingen te zien
Net de nieuwe op gekeken en ik zit nog steeds van omgwtf maar aan de andere kant staat meneer er om bekend om de favo personages te killen toch?
Ik vond het het meest zielig voor de wolf
Discussie vond gisteren ook al plaats tussen een paar mensen hier. Ik vond het ook vreemd, aangezien Jon, de Greywolf en die rooie wildling die vent met die baard makkelijk te baas moeten kunnen.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:54 schreef Vlindur het volgende:
Logisch, maar wel zieligquote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:15 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
De wolven staan toch symbool voor de personages en huizen? Was dan toch niet meer dan logisch dat deze ook dood moest?
Hij zag gewoon zijn kans schoon om naar Castle Black te vluchten, aangezien hij de Night's Watch inderdaad nog trouw is. Heeft hij ook diverse malen tegen Ygritte gezegd.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:16 schreef Kenju het volgende:
[..]
Discussie vond gisteren ook al plaats tussen een paar mensen hier. Ik vond het ook vreemd, aangezien Jon, de Greywolf en die rooie wildling die vent met die baard makkelijk te baas moeten kunnen.
Maar misschien geeft hij inderdaad niet om haar, en is hij naar Castle Black om de boel te waarschuwen. Tot nu toe is Jon echter een ultieme goedzak gebleken, en zou het dus logischer zijn dat hij voor haar terug komt. Echter snap ik dan niet waarom hij hij die vent met die baard niet gewoon omlegt en haar meeneemt aangezien ze nu even denkt dat hij haar in de steek laat...
Ik vond de hele situatie met name ook wel zielig voor Arya, die bijna herenigd was, dan beseft dat haar moeder, broer, leger en wolf voor haar ogen afgeslacht zijnquote:
Dat schreef ik hier ook eens, maar ik werd er -mogelijk terecht!- op gewezen, dat toch niet duidelijk was welke naam bij die "ontploffende" bloedzuiger hoorde.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:13 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ja, ik heb er ook heel erg mijn twijfels over, het leek mij vooraf erg sterk dat ze alledrie het loodje gingen leggen aan de hand van die bloedzuigers, maar aan de andere kant leek het me wel dat tenminste 1 vd 3 wel iets moest overkomen. Eigenlijk had ik dan Geoffrey verwacht, aangezien die bloedzuiger heel actief reageerde op het vuur en ontplofte, terwijl die andere twee rustig knisperde.
Zou wel een bizar slot zijn, als hij het ook nog begeeft, maar in dat geval vind ik de Lord of Light wel overpowered moet ik zeggen. Die 'queef of death' van Melissandre die 1 personage kan killen, ok, maar als ze nu op afstand met een paar bloedzuigers alle troonwillenden kunnen killen is wel
Ze waren daar met zeker 20 wildlings. Er waren er echt nog geen 17 dood.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:16 schreef Kenju het volgende:
[..]
Discussie vond gisteren ook al plaats tussen een paar mensen hier. Ik vond het ook vreemd, aangezien Jon, de Greywolf en die rooie wildling die vent met die baard makkelijk te baas moeten kunnen.
Ja!quote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:16 schreef Kenju het volgende:
[..]
Maar misschien geeft hij inderdaad niet om haar, en is hij naar Castle Black om de boel te waarschuwen. Tot nu toe is Jon echter een ultieme goedzak gebleken, en zou het dus logischer zijn dat hij voor haar terug komt. Echter snap ik dan niet waarom hij hij die vent met die baard niet gewoon omlegt en haar meeneemt aangezien ze nu even denkt dat hij haar in de steek laat...
Hij mag misschien geen vrouw hebben als lid van de night watch, maar dan is het toch gewoon zijn 'slaaf' oid? Of hij kan haar vrij laten...
Ik was dus gespoilerd over Robb en Catelyn en had eigenlijk verwacht dat Arya het echt zou gaan zien gebeurenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:17 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ik vond de hele situatie met name ook wel zielig voor Arya, die bijna herenigd was, dan beseft dat haar moeder, broer, leger en wolf voor haar ogen afgeslacht zijn
Sorry die reactie heb ik dan gemistquote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:18 schreef Forbry het volgende:
[..]
Dat schreef ik hier ook eens, maar ik werd er -mogelijk terecht!- op gewezen, dat toch niet duidelijk was welke naam bij die "ontploffende" bloedzuiger hoorde.
Voor de rest ben ik het dus helemaal met je eens
Dat maakt ook niet uit, 't is meer dat ik zelf nu dus weer ga twijfelenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:21 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Sorry die reactie heb ik dan gemist![]()
Ik ben een tijd weg gebleven uit dit topic, nadat ik mensen had gehoord die heel hard gepoilerd werden (uiteindelijk betrof dat dus the red wedding), en omdat mensen het maar niet leken te leren dat boekenspoilers niet leuk zijn. Na gisteren dacht ik dat het nu toch wel vooral om de aflevering zou gaan hier
(Sorry, quote ipv edit... gebeurt me wel eens vaker).quote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:20 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik was dus gespoilerd over Robb en Catelyn en had eigenlijk verwacht dat Arya het echt zou gaan zien gebeurenEDIT: Wat wel nóg heftiger zou zijn geweest imo.
Ze hadden maar 7 paarden om achter de ontsnapte paardenfokker aan te sturen. Dus ervan uitgaande dat ze niet dubbel reden ( wat onhandig is in een achtervolging) en niet op de rest gewacht hebben voordat ze de paardenfokker doodde kloppen due getallen wel ongeveer.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:11 schreef padlarf het volgende:
[..]
Ik bracht het vrij lullig, maar ze waren daar met zeker 20 wildlings bij die boerderij. John doodde er 2-3, en beide wolven hadden er ook 1. Hou je nog zeker 15 wildlings in de buurt over, en Tormund is te ervaren te capabel om snel te verslaan.
Dat arme kind heeft al haar vader onthoofd zien/horen worden, hoe veel trauma wil je haar er nog bijgeven zegquote:
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:27 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ze hadden maar 7 paarden om achter de ontsnapte paardenfokker aan te sturen. Dus ervan uitgaande dat ze niet dubbel reden ( wat onhandig is in een achtervolging) en niet op de rest gewacht hebben voordat ze de paardenfokker doodde kloppen due getallen wel ongeveer.
Zou idd ook wel TE erg zijn geweest.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:28 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Dat arme kind heeft al haar vader onthoofd zien/horen worden, hoe veel trauma wil je haar er nog bijgeven zeg
Ben ik nog nooit ZO benieuwd naar geweest.quote:
Inhoudelijk (k heb het nog even nagezochtquote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:18 schreef Forbry het volgende:
[..]
Dat schreef ik hier ook eens, maar ik werd er -mogelijk terecht!- op gewezen, dat toch niet duidelijk was welke naam bij die "ontploffende" bloedzuiger hoorde.
Voor de rest ben ik het dus helemaal met je eens
Ace_eleven aan het CSI-enquote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:32 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Inhoudelijk (k heb het nog even nagezocht) lijkt het zelfs wel behoorlijk alsof het die bloedzuiger van Robb was
Dit is het beeld van de bloedzuiger van Robb
[ afbeelding ]
En de middelste van de 3 gaat zo spartelen, is toevallig de enige die met zijn hoofd ook naar links ligt, dus aannemende dat ze tussendoor niet heel veel bewogen hebben zou het op zich wel naar Robb kunnen wijzen![]()
[ afbeelding ]
Denk niet dat dat er wat te maken heeft gehad, Tywin en co hadden dit toch wel geplanned.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:32 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Inhoudelijk (k heb het nog even nagezocht) lijkt het zelfs wel behoorlijk alsof het die bloedzuiger van Robb was
Dit is het beeld van de bloedzuiger van Robb
[ afbeelding ]
En de middelste van de 3 gaat zo spartelen, is toevallig de enige die met zijn hoofd ook naar links ligt, dus aannemende dat ze tussendoor niet heel veel bewogen hebben zou het op zich wel naar Robb kunnen wijzen![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |