Ach die kerel is alleen maar aan het zeiken op alles en iedereen best schattig eigenlijk. Heeft denk ik iets te veel naar Strootmannetje gekeken afgelopen seizoen.quote:
En jij teveel naar Suarez want jij hapt overal opquote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ach die kerel is alleen maar aan het zeiken op alles en iedereen best schattig eigenlijk. Heeft denk ik iets te veel naar Strootmannetje gekeken afgelopen seizoen.
Ik ben niet te beroerd om ergens een reactie op te geven als ik iets lees dat kloptquote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
En jij teveel naar Suarez want jij hapt overal op
Je hebt dus een discussie over iets dat klopt :Squote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik ben niet te beroerd om ergens een reactie op te geven als ik iets lees dat klopt
Haha, met de tandjes vooruitquote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
En jij teveel naar Suarez want jij hapt overal op
:S ja? :S xDDquote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:45 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je hebt dus een discussie over iets dat klopt :S
Ik ben benieuwdquote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik beloof hierbij plechtig dat ik me niet meer ga mengen in nutteloze discussies. Daar mag ik aan gehouden worden.
Haha echt iets voor PSV-ers om zo laf te doen haha,quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik beloof hierbij plechtig dat ik me niet meer ga mengen in nutteloze discussies. Daar mag ik aan gehouden worden.
Ik ookquote:
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:51 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Haha echt iets voor PSV-ers om zo laf te doen haha,
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:51 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Haha echt iets voor PSV-ers om zo laf te doen haha,
Veel plezierquote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:53 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik ga nu het vliegtuig in doei tot over een week gr gr
We gaan je missen.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:53 schreef Dudeweiser het volgende:
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:53 schreef Dudeweiser het volgende:
Coins kopen?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:59 schreef Ozz-03 het volgende:
Gister op school na wat dollen met een klasgenoot zo'n 100K pack gekocht.Heb er nu wel een beetje spijt van.
Misschien, maar dan koop ik ze bij opa Toefjes.Bij hem krijg ik ze altijd 2 minuten na de eerste DM.quote:
ik zorg goed voor mijn kleinkinderenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:01 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Misschien, maar dan koop ik ze bij opa Toefjes.Bij hem krijg ik ze altijd 2 minuten na de eerste DM.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |