Gotze, Reus, Muller, Kroosquote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:53 schreef Topiek het volgende:
http://wefut.nl/squad/1765
Wie zou hierbij Van der Vaart kunnen vervangen?
Dan zijn de ST's toch nooit meer full chemquote:
Die hebben maar 1 sterke link nodigquote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:56 schreef Eurynox het volgende:
[..]
Dan zijn de ST's toch nooit meer full chem
Jawel.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:56 schreef Eurynox het volgende:
[..]
Lewandowski is vanaf 23-05 sinds nu van 1,2 mil naar 500k gezaktquote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:52 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Zou je denken?, 50k gezakt in een paar dagen tijd, das opzich ook best veel, stijgen gaat tie zowiezo niet meer
Nee die heeft een link te weinig.quote:
Die hebben 2.5 link door clublink en maar 2 nodig.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:56 schreef Eurynox het volgende:
[..]
Hij is al een week lang 500kquote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:57 schreef Eurynox het volgende:
[..]
Lewandowski is vanaf 23-05 sinds nu van 1,2 mil naar 500k gezakt
*hijquote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:52 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Zou je denken?, 50k gezakt in een paar dagen tijd, das opzich ook best veel, stijgen gaat tie zowiezo niet meer
Guarin is een geniale CDM, kan ook prima op CM spelen, maar op CAM lijkt hij me echt matig. Beetje een lompe tank is het.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets volgende week nog maar makenAlleen hopen dat ik TOTS Vidal nog kan kopen ofzo
En miss Shaarawy
En TOTS Jackson natuurlijk
Afstandsschotenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Guarin is een geniale CDM, kan ook prima op CM spelen, maar op CAM lijkt hij me echt matig. Beetje een lompe tank is het.
Lekker toch, Lulic op LM en dan ultra def en counteren met Muriel en Jackson terwijl je 8 man achterin houdtquote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Guarin is een geniale CDM, kan ook prima op CM spelen, maar op CAM lijkt hij me echt matig. Beetje een lompe tank is het.
Jaquote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik zou niet in het meervoud praten, want zo'n pack is once in a lifetime.
Maar heel veel andere opties heb ik niet als ik Jackson wilquote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |