Gotze, Reus, Muller, Kroosquote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:53 schreef Topiek het volgende:
http://wefut.nl/squad/1765
Wie zou hierbij Van der Vaart kunnen vervangen?
Dan zijn de ST's toch nooit meer full chemquote:
Die hebben maar 1 sterke link nodigquote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:56 schreef Eurynox het volgende:
[..]
Dan zijn de ST's toch nooit meer full chem
Jawel.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:56 schreef Eurynox het volgende:
[..]
Lewandowski is vanaf 23-05 sinds nu van 1,2 mil naar 500k gezaktquote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:52 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Zou je denken?, 50k gezakt in een paar dagen tijd, das opzich ook best veel, stijgen gaat tie zowiezo niet meer
Nee die heeft een link te weinig.quote:
Die hebben 2.5 link door clublink en maar 2 nodig.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:56 schreef Eurynox het volgende:
[..]
Hij is al een week lang 500kquote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:57 schreef Eurynox het volgende:
[..]
Lewandowski is vanaf 23-05 sinds nu van 1,2 mil naar 500k gezakt
*hijquote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:52 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Zou je denken?, 50k gezakt in een paar dagen tijd, das opzich ook best veel, stijgen gaat tie zowiezo niet meer
Guarin is een geniale CDM, kan ook prima op CM spelen, maar op CAM lijkt hij me echt matig. Beetje een lompe tank is het.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets volgende week nog maar makenAlleen hopen dat ik TOTS Vidal nog kan kopen ofzo
En miss Shaarawy
En TOTS Jackson natuurlijk
Afstandsschotenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Guarin is een geniale CDM, kan ook prima op CM spelen, maar op CAM lijkt hij me echt matig. Beetje een lompe tank is het.
Lekker toch, Lulic op LM en dan ultra def en counteren met Muriel en Jackson terwijl je 8 man achterin houdtquote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Guarin is een geniale CDM, kan ook prima op CM spelen, maar op CAM lijkt hij me echt matig. Beetje een lompe tank is het.
Jaquote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik zou niet in het meervoud praten, want zo'n pack is once in a lifetime.
Maar heel veel andere opties heb ik niet als ik Jackson wilquote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
100 k zo te zien.quote:
Die had ik gister geopend, alleen Nasri en RvPquote:
Niet zeuren als je die spelers hebt. Ik had als beste speler 1tje die 2.5k waard was.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:06 schreef Topiek het volgende:
[..]
Die had ik gister geopend, alleen Nasri en RvPEen vriend van me meteen TOTS Di Natale, 3 miljoen op de PC
![]()
Leuk en aardig, die 3 miljoen op de PC. Maar op de PC zijn de prijzen ook conform; voor die 3 miljoen kan hij niet de spelers halen die jij voor 3 mil koopt op een console.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:06 schreef Topiek het volgende:
[..]
Die had ik gister geopend, alleen Nasri en RvPEen vriend van me meteen TOTS Di Natale, 3 miljoen op de PC
![]()
Guarin CDM, James Rodriguez CAM evt?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar heel veel andere opties heb ik niet als ik Jackson wil
Ja maar dat heb ik nou al een paar keer gehad en dat is eigenlijk maar kutquote:
Niet geheel waar. Als je er bijv. op de XBOX een 600k voor krijgt, is het minder. Want de pakjes waar hij ze uit krijgt, blijven op elk platform 100k, hij heeft nu 30x kans op nog een goede speler uit dat pakket. Op XBOX maar 6x.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Leuk en aardig, die 3 miljoen op de PC. Maar op de PC zijn de prijzen ook conform; voor die 3 miljoen kan hij niet de spelers halen die jij voor 3 mil koopt op een console.
Quintero doet het bij mij fantastisch op CAM, maar dan moet je nog een Colombiaan op de flank erbij gooienquote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja maar dat heb ik nou al een paar keer gehad en dat is eigenlijk maar kut
Als je bedoelt te zeggen dat de packs voor hem in verhouding goedkoper zijn, heb je gelijk.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:13 schreef Topiek het volgende:
[..]
Niet geheel waar. Als je er bijv. op de XBOX een 600k voor krijgt, is het minder. Want de pakjes waar hij ze uit krijgt, blijven op elk platform 100k, hij heeft nu 30x kans op nog een goede speler uit dat pakket. Op XBOX maar 6x.
Ja dat jaquote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Als je bedoelt te zeggen dat de packs voor hem in verhouding goedkoper zijn, heb je gelijk.
Maar ik ben geen skiller dus dat heeft ook weinig zin. Moeilijk moeilijk moeilijk. Als ik nou wat meer geld had zette ik er gewoon Hamsik en Cavani beiden TOTS neerquote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Quintero doet het bij mij fantastisch op CAM, maar dan moet je nog een Colombiaan op de flank erbij gooien
Guarado op rm?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar ik ben geen skiller dus dat heeft ook weinig zin. Moeilijk moeilijk moeilijk. Als ik nou wat meer geld had zette ik er gewoon Hamsik en Cavani beiden TOTS neer
Ik ook niet hoor, hij is gewoon achterlijk goed. Snel, wendbaar, geniale dribbel, fantastisch schot met beide benenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar ik ben geen skiller dus dat heeft ook weinig zin. Moeilijk moeilijk moeilijk. Als ik nou wat meer geld had zette ik er gewoon Hamsik en Cavani beiden TOTS neer
Oke miss maar proberen danquote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, hij is gewoon achterlijk goed. Snel, wendbaar, geniale dribbel, fantastisch schot met beide benen
[ afbeelding ]
Ikquote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:20 schreef JanCees het volgende:
Wie weet er een leuk team voor 50k? Serieuze vraag.
Die prijs waarvoor je hem hebt gekochtquote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, hij is gewoon achterlijk goed. Snel, wendbaar, geniale dribbel, fantastisch schot met beide benen
[ afbeelding ]
Hij was duur begin van het jaar ja, maar worth itquote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die prijs waarvoor je hem hebt gekochtIk vind Quintero ook wel goed maar zijn aanname is soms wat minder (ook als ik LT gebruik) Dat vond ik van Wallyson overigens ook.
Wat voor soort team?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:20 schreef JanCees het volgende:
Wie weet er een leuk team voor 50k? Serieuze vraag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |