same, maar een makkelijke optie als ik Shaqiri daar ook in wil houdenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Op zich wel een mooi teamIk ben alleen niet zo'n fan van Inler
Maximaal 15 werkdagen, er zitten waarschijnlijk wat ''feestdagen'' tussenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:34 schreef ThadCastle het volgende:
Kut UvT 3 weken na tentamen nog geen fucking resultaten
bij ons worden mensen al boos als de resultaten een uur na het tentamen nog niet op blackboard staanquote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:34 schreef ThadCastle het volgende:
Kut UvT 3 weken na tentamen nog geen fucking resultaten
Jij hebt het volgens mij over de antwoordenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:35 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
bij ons worden mensen al boos als de resultaten een uur na het tentamen nog niet op blackboard staan
Echt kut ik wil weten of ik een herkansing heb of niet want heb me te laat ingeschrevenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:35 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Maximaal 15 werkdagen, er zitten waarschijnlijk wat ''feestdagen'' tussen
Ze zijn zo sloom jaquote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:34 schreef ThadCastle het volgende:
Kut UvT 2-3 weken na tentamen nog geen fucking resultaten
ah ja, soort van uitslag, want je weet wel gelijk of je het gehaald hebt of nietquote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:36 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jij hebt het volgens mij over de antwoorden
Ja maar wij hebben ook open tentamensquote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:37 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ah ja, soort van uitslag, want je weet wel gelijk of je het gehaald hebt of nietaangezien je de antwoorden bij het tentamen op een extra blaadje mag opschrijven en meenemen.
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:37 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja maar wij hebben ook open tentamens
Ben jij nu automatisch uitgeschreven voor Macro?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:37 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja maar wij hebben ook open tentamens
Denk het niet?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ben jij nu automatisch uitgeschreven voor Macro?
Ik dacht dat je automatisch uitgeschreven werd als je een pass had?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:38 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Denk het niet?
Kom gewoon niet opdagen #yolo
Niet waarvoor dan?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:39 schreef JoeydeKoala het volgende:
Helaas staat de U uit fut niet voor UNI!!!
Wat bedoel je? De resits uitschrijven of wat?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik dacht dat je automatisch uitgeschreven werd als je een pass had?
Thad weet jij dat?
Ja ik had me voor alle mogelijke herkansingen ingeschreven, maar nu heb ik (uiteraard) al veel gehaald .... moet ik me dan nog uitschrijven ofzo?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:40 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Niet waarvoor dan?
[..]
Wat bedoel je? De resits uitschrijven of wat?
Ja je moet je inschrijven voor alle resits, maar als je ze toch heb gehaald wat moet je dan doen? Word je automatisch uitgeschreven?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:40 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Niet waarvoor dan?
[..]
Wat bedoel je? De resits uitschrijven of wat?
Nope.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:41 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja ik had me voor alle mogelijke herkansingen ingeschreven, maar nu heb ik (uiteraard) al veel gehaald .... moet ik me dan nog uitschrijven ofzo?
Bedankt voor de tip nog, wát een spel.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:29 schreef poker4lifee het volgende:
http://wefut.nl/squad/1854
die maar maken denk ik, geen coins voor iets beters.
Okequote:
Weinig afkijkenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
OkeDus dat worden wel flink lege tentamenzalen bij de resits
?
Maar de schema's zijn al gemaakt en de plekken al toegewezen (voor alle vakkenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:43 schreef ThadCastle het volgende:
Resits zijn volgens mij ook vaak in die sporthal. Gewoon meedere vakken tegelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |