Tientje op set handicap +1.5 Tsonga @ 1.75. Dan moet hij 2 sets winnen dus. Lukte Simon ook, appeltje eitje dus.quote:
Zo'n hoed had ik ook voor Wei Shen gekochtquote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:13 schreef Thorb het volgende:
[..]
He mede-schoffelaar. Heb zo'n hoedje gekocht tegen de zon tijdens het werk
[ afbeelding ]
Heb je die bonus nou nog steeds niet vrijgespeeld?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Tientje op set handicap +1.5 Tsonga @ 1.75. Dan moet hij 2 sets winnen dus. Lukte Simon ook, appeltje eitje dus.
Wel goed insmeren hequote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:53 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik ga nu het vliegtuig in doei tot over een week gr gr
Hij is nog steeds niet 100 % zegt ie hequote:
Van school?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:18 schreef Kamikazie het volgende:
Onze grote goede vriend Kun-Aguero is zojuist geschorst. Heb ik vernomen via twitter.
Tis ongelooflijk maar die gaat nog wel lagerquote:
Ga jij wiskunde niet Herrenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:20 schreef Kamikazie het volgende:
Zon zin in morgenavond, gewoon paar weken vakantie
doorsmeren bedoel jequote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:16 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Wel goed insmeren he
die chicks hihi
Jawel marketing en wss statistiek, daarom zeg ik ook paar wekenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ga jij wiskunde niet Herren? En verder helemaal geen hers meer?
Ah oke en Wiskunde doorschuiven naar volgend jaarquote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:22 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jawel marketing en wss statistiek, daarom zeg ik ook paar weken
O ben nog niet op blackboard geweest, ga nu even kijken. Zat buitenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ah oke en Wiskunde doorschuiven naar volgend jaarSucces morgen met Fiscaal iig.
Had je dat bericht over die mondelinge vaardigheden gelezenDikke onzin ze waren er gewoone en hoop vergeten
Ja idd, het helpt sowieso niet echt allemaalquote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:26 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
O ben nog niet op blackboard geweest, ga nu even kijken. Zat buitenEcht prima weer hier
Op zich wel een mooi teamquote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:29 schreef poker4lifee het volgende:
http://wefut.nl/squad/1854
die maar maken denk ik, geen coins voor iets beters.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |