Auw !!, Hahaha, die was echt slecht,quote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:39 schreef Topiek het volgende:
Adler in het kort:
http://www.ea.com/intl/football/videos/ugc/158114934
Kompany ook... is Kompany niet beter dan Ogbonna? Ik weet wel dat Ogbonna ook goed is, maar toch.quote:
heb het ook een tijdje gedaanquote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:41 schreef Fuszy het volgende:
Als ik dat tennis zo zie, dan wil ik ook weer gaan tennissen. Is een leuke sport. Vooral op gravel.
TOTS Trapp misschien dan?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:41 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Auw !!, Hahaha, die was echt slecht,![]()
, oke je hebt me overtuigd
Neuer heeft volgens mij gewoon betere stats dan hem.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:45 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Die heeft wel leuke stats , nog niet eerder geprobeerd
Neuer is wel echt een bazenkeeper ja. Ik zou of TOTS Trapp of Neuer nemenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:45 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Neuer heeft volgens mij gewoon betere stats dan hem.
Sandro ipv Hernanes, dan ben je erquote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:41 schreef Thorb het volgende:
4321 en Hernanes CCM, je moet het maar willen...
hij*,quote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:35 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
zo is tie vet:D, hoe duur is MOTM Neuer eigenlijk nog?, zeker niet te betalen of wat
IF Neuer net iets duurder dan TOTS Adler ?,ik ga eens kijkenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:47 schreef Topiek het volgende:
Dan wel IF Neuer, die is iets duurder dan TOTS Adler.
boterhamquote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:51 schreef Fuszy het volgende:
Pizza of ...?
moet makkelijk zijn. Ouders zijn niet thuis en can't be arsed om te koken
Pizzatje shoarmaquote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:51 schreef Fuszy het volgende:
Pizza of ...?
moet makkelijk zijn. Ouders zijn niet thuis en can't be arsed om te koken
hij*,quote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:51 schreef Maver24 het volgende:
190k voor IF Neuer, das niet misselijk, vraag me alleen af of tie nou echt zoveel beter is dan de NIF Neuer
Turkse Pizza met Doner en een kapsalonquote:
Oeiquote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:53 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ga me nou niet heel de tijd lopen verbeteren, zwaar irritant, vooral zo doorgaan![]()
Of leer gewoon typen. Kom op man, je bent hier een van de ouderen.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:53 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ga me nou niet heel de tijd lopen verbeteren, zwaar irritant, vooral zo doorgaan![]()
Ik gebruik dat woordje al heel me leven geloof ik, dus dat gaat er niet meer uit, lekker puhquote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:55 schreef Reemi het volgende:
[..]
Of leer gewoon typen. Kom op man, je bent hier een van de ouderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |