Zitten ze nu in je kelderquote:
50 euro vinden ze ook wel goed denk ik?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:25 schreef Fuszy het volgende:
komen er twee kleine meisjes aan de deur voor geld voor een sponsorloop. Moeten ze natuurlijk gelijk hebben en ik heb geen losgeld. Zeg ik dat mijn ouders pas rond 9 uur thuis zijn van het werk. Krijg je als reactie dat ze dan al op bed liggen. Die sponsorloop is morgen
Ik heb helemaal geen contant geld.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:26 schreef Thorb het volgende:
[..]
50 euro vinden ze ook wel goed denk ik?
Gewoon vragen of ze terug hebben van 500
Losgeld is wat je vraagt als iemand ontvoert is.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:25 schreef Fuszy het volgende:
komen er twee kleine meisjes aan de deur voor geld voor een sponsorloop. Moeten ze natuurlijk gelijk hebben en ik heb geen losgeld. Zeg ik dat mijn ouders pas rond 9 uur thuis zijn van het werk. Krijg je als reactie dat ze dan al op bed liggen. Die sponsorloop is morgen
Je had geen broek aan?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:29 schreef Fuszy het volgende:
[..]![]()
arme meisje kwam amper uit haar woorden.
/insert slechte grappen hier
Volgens mij ben je kleurenblind.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:30 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie team , allemaal licht groene lijntjes![]()
Oh ja. 112 gebeldquote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:29 schreef Zhano het volgende:
[..]
Losgeld is wat je vraagt als iemand ontvoert is.
Niet eens TOTY Hazard?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:30 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Bijna exact mijn teamquote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:30 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie heus wel die rode lijnen ook, maar ik vind het gewoon tof al die licht groene lijntjes ipv dat er een gele tussen zitquote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:31 schreef Topiek het volgende:
[..]
Volgens mij ben je kleurenblind.
http://www.tveen.nl/Testjes/Test_Kleurenblind.asp
Kijk eens naar Dantequote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:32 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik zie heus wel die rode lijnen ook, maar ik vind het gewoon tof al die licht groene lijntjes ipv dat er een gele tussen zit
Alleen er zit wel een gele lijn tussenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:32 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik zie heus wel die rode lijnen ook, maar ik vind het gewoon tof al die licht groene lijntjes ipv dat er een gele tussen zit
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:32 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Jaloers jongequote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:32 schreef Topiek het volgende:
[..]
Dat nog een team noemen
Het is meer iets van rape-11 ofzo
Nee hoorquote:
Sowieso is Adler een kut keeperquote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
Btw Maver TOTS Adler is de kutste keeper ooit
Jaloersquote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:33 schreef Topiek het volgende:
[..]
Nee hoorAlleen dat is gewoon geen team meer
Ik ben verder niet jaloers ofzo, want zo'n team is onbetaalbaar op de PC
Dat je nog de moeite doetquote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
Maver zet Neuer in de goal en Dante centraal. Dan heb je alleen groene en rode linkjes
quote:
Het werkt welquote:
1 miljoen ofzoquote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:35 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
zo is tie vet:D, hoe duur is MOTM Neuer eigenlijk nog?, zeker niet te betalen of wat
Voor jou welquote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:35 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
zo is tie vet:D, hoe duur is MOTM Neuer eigenlijk nog?, zeker niet te betalen of wat
Tering !!, serieus joh,quote:
Omdat ie geen bal in de lange hoek tegenhoudt en sowieso de ballen snel loslaat.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:37 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Tering !!, serieus joh,
waarom is TOTS Adler dan slecht ?, lijkt me juist nog beter dan TOTS Marchetti
Was ffe puzzelen maar: 40k http://wefut.nl/squad/1859quote:
Dan hou ik het wel bij Neuer, scheelt ook weer coinsquote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Omdat ie geen bal in de lange hoek tegenhoudt en sowieso de ballen snel loslaat.
Stats zeggen niks
Bedanktquote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:38 schreef Eurynox het volgende:
[..]
Was ffe puzzelen maar: 40k http://wefut.nl/squad/1859
Ogbonna in z'n uppie achterinquote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:38 schreef Eurynox het volgende:
[..]
Was ffe puzzelen maar: 40k http://wefut.nl/squad/1859
Auw !!, Hahaha, die was echt slecht,quote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:39 schreef Topiek het volgende:
Adler in het kort:
http://www.ea.com/intl/football/videos/ugc/158114934
Kompany ook... is Kompany niet beter dan Ogbonna? Ik weet wel dat Ogbonna ook goed is, maar toch.quote:
heb het ook een tijdje gedaanquote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:41 schreef Fuszy het volgende:
Als ik dat tennis zo zie, dan wil ik ook weer gaan tennissen. Is een leuke sport. Vooral op gravel.
TOTS Trapp misschien dan?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:41 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Auw !!, Hahaha, die was echt slecht,![]()
, oke je hebt me overtuigd
Neuer heeft volgens mij gewoon betere stats dan hem.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:45 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Die heeft wel leuke stats , nog niet eerder geprobeerd
Neuer is wel echt een bazenkeeper ja. Ik zou of TOTS Trapp of Neuer nemenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:45 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Neuer heeft volgens mij gewoon betere stats dan hem.
Sandro ipv Hernanes, dan ben je erquote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:41 schreef Thorb het volgende:
4321 en Hernanes CCM, je moet het maar willen...
hij*,quote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:35 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
IF Neuer net iets duurder dan TOTS Adler ?,ik ga eens kijkenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:47 schreef Topiek het volgende:
Dan wel IF Neuer, die is iets duurder dan TOTS Adler.
boterhamquote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:51 schreef Fuszy het volgende:
Pizza of ...?
moet makkelijk zijn. Ouders zijn niet thuis en can't be arsed om te koken
Pizzatje shoarmaquote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:51 schreef Fuszy het volgende:
Pizza of ...?
moet makkelijk zijn. Ouders zijn niet thuis en can't be arsed om te koken
hij*,quote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:51 schreef Maver24 het volgende:
190k voor IF Neuer, das niet misselijk, vraag me alleen af of tie nou echt zoveel beter is dan de NIF Neuer
Turkse Pizza met Doner en een kapsalonquote:
Oeiquote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:53 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ga me nou niet heel de tijd lopen verbeteren, zwaar irritant, vooral zo doorgaan![]()
Of leer gewoon typen. Kom op man, je bent hier een van de ouderen.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:53 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ga me nou niet heel de tijd lopen verbeteren, zwaar irritant, vooral zo doorgaan![]()
Ik gebruik dat woordje al heel me leven geloof ik, dus dat gaat er niet meer uit, lekker puhquote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:55 schreef Reemi het volgende:
[..]
Of leer gewoon typen. Kom op man, je bent hier een van de ouderen.
Is iedereen hier onder de 14 verderquote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:55 schreef Reemi het volgende:
[..]
Of leer gewoon typen. Kom op man, je bent hier een van de ouderen.
Ik ben twaalfquote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Is iedereen hier onder de 14 verder?
*mijnquote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:57 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik gebruik dat woordje al heel me leven geloof ik, dus dat gaat er niet meer uit, lekker puh![]()
Als je over een jaar of 4 gaat solliciteren zul je toch een redelijke brief moeten kunnen schrijven.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:57 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik gebruik dat woordje al heel me leven geloof ik, dus dat gaat er niet meer uit, lekker puh![]()
zien we dan wel weerquote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als je over een jaar of 4 gaat solliciteren zul je toch een redelijke brief moeten kunnen schrijven.
quote:
of een slechte eigenaar voor jequote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:19 schreef poker4lifee het volgende:
volgens mij heb ik een slechte Di Natale gekocht net, 4 goals uit 22
Wat een lul ben jij zegquote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:17 schreef ThadCastle het volgende:
Eerste punt terug
Lekker dat die verzaker uit ons groepje het niet gehaald heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |