Gelukkig is ds2 net weg, ik denk niet dat hij dit aankon. Zoveel onenigheid in deze reeks.quote:Op maandag 3 juni 2013 12:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
En hij is nog de eerste die gaat schelden ook, en als ik dan terugscheld is dat typisch voor mij wat is deze![]()
!!!!!1
Nou dat was van Litmanen, maar hij vond ook dat ik agressief was oid terwijl hij er zelf mee begintquote:Op maandag 3 juni 2013 12:47 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dat was een woordgrap, zijn username is typisch snap je
Ik las onenightstand wtfquote:Op maandag 3 juni 2013 12:48 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Gelukkig is ds2 net weg, ik denk niet dat hij dit aankon. Zoveel onenigheid in deze reeks.
O Litmanen, dat is dan ook een mongool eerst klasse. Nog nooit met degelijke argumenten gekomen.quote:Op maandag 3 juni 2013 12:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nou dat was van Litmanen, maar hij vond ook dat ik agressief was oid terwijl hij er zelf mee begint
Krijg je met zulke vriendjes.quote:Op maandag 3 juni 2013 12:49 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
O Litmanen, dat is dan ook een mongool eerst klasse. Nog nooit met degelijke argumenten gekomen.
Klopt helemaalquote:Op maandag 3 juni 2013 12:49 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
O Litmanen, dat is dan ook een mongool eerst klasse. Nog nooit met degelijke argumenten gekomen.
Wie zegt dat ik het er mee oneens ben?quote:Op maandag 3 juni 2013 12:51 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je geeft me nu gelijk, terwijl je het er eigenlijk niet mee eens bent.
Waarom doe je dat?
Ik dat zie je tochquote:Op maandag 3 juni 2013 12:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik het er mee oneens ben?
Waar heb jij het overquote:Op maandag 3 juni 2013 12:52 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik dat zie je toch
Je quote het zelfs ...
voor mafkezen als die timmy is dat wel nodig ja.quote:Op maandag 3 juni 2013 12:37 schreef Reemi het volgende:
Haal anders even de volledige VBL-gang erbij
ik ben er. we zijn met zijn 10en, dus probeer op zijn minst 20 hier te regelen, anders kan je net zo goed thuis blijvenquote:Op maandag 3 juni 2013 12:38 schreef HugoohAFCA het volgende:
Vrijdag avond station Eindhoven VBL tegen Fut?
Oh.quote:Op maandag 3 juni 2013 12:53 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dat geeft niet, sommige mensen worden geboren met een verstandelijke beperking.
eens, maak dat nog maar eens hier duidelijk. hebben wij het tenminste ook weer rustig.quote:Op maandag 3 juni 2013 12:54 schreef WeCanDoIt het volgende:
En rot gewoon lekker op naar je eigen forum ..
Deal.quote:Op maandag 3 juni 2013 12:38 schreef HugoohAFCA het volgende:
Vrijdag avond station Eindhoven VBL tegen Fut?
Jij bent echt de grootste idioot die ik ben tegengekomen op Fok! Gefeliciteerdquote:Op maandag 3 juni 2013 12:53 schreef Adames het volgende:
[..]
voor mafkezen als die timmy is dat wel nodig ja.
Begin zelf met verbeteren!quote:Op maandag 3 juni 2013 12:55 schreef Adames het volgende:
[..]
eens, maak dat nog maar eens hier duidelijk. hebben wij het tenminste ook weer rustig.
knap dat je zelfs zo mensenschuw bent, dat je zelfs op een internetforum nog eens niemand durft tegen te komen.quote:Op maandag 3 juni 2013 12:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jij bent echt de grootste idioot die ik ben tegengekomen op Fok! Gefeliciteerd
Ja had hier zelfs een foto van m'n team neergezet. Toen werd ik met de grond gelijk gemaakt hiero. Lekker gastvrij zeg.quote:
Hoe schaal je een FOK!stok stelen in?quote:Op maandag 3 juni 2013 12:57 schreef Kamikazie het volgende:
Het vervelende is dat ik de meeste VBL SC nog wel aanzie voor van die paupers die nog echt komen ook
Ik kom heel veel mensen tegen dus helaasquote:Op maandag 3 juni 2013 12:56 schreef Adames het volgende:
[..]
knap dat je zelfs zo mensenschuw bent, dat je zelfs op een internetforum nog eens niemand durft tegen te komen.
Hé, ik steun het nietquote:Op maandag 3 juni 2013 12:57 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wat verwacht jij van mensen die een stokkie jatten om een ban ongedaan te maken![]()
Stokje jatten?quote:Op maandag 3 juni 2013 12:57 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wat verwacht jij van mensen die een stokkie jatten om een ban ongedaan te maken![]()
Er viel waarschijnlijk niets positiefs over te zeggen, ik gok 11 spelers uit de Russische competitie met een aanval bestaande uit Eto'o, Doumbia, Welliton (2 van de 3).quote:Op maandag 3 juni 2013 12:57 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ja had hier zelfs een foto van m'n team neergezet. Toen werd ik met de grond gelijk gemaakt hiero. Lekker gastvrij zeg.
Jij komt op mij over als een toffe gast. Wat doe jij daar in die VBL SC danquote:
Er schijnt op fok een spelletje te zijn waarbij ze een stokkie verplaatsen, maar omdat een paar van die mannetjes uit VBL SC geband zijn (goh wat verassend als je ze bezig ziet) gingen ze dat ding 'gijzelen' om hun gelijk te halenquote:
Stiekem in mijn postgeschiedenis gekeken zeker? Nee heb Eto'o verkocht.quote:Op maandag 3 juni 2013 12:58 schreef Thorb het volgende:
[..]
Er viel waarschijnlijk niets positiefs over te zeggen, ik gok 11 spelers uit de Russische competitie met een aanval bestaande uit Eto'o, Doumbia, Welliton (2 van de 3).
quote:Op maandag 3 juni 2013 12:59 schreef JanCees het volgende:
[..]
Stiekem in mijn postgeschiedenis gekeken zeker? Nee heb Eto'o verkocht.
Het zijn gezellige jongens hoor. Alleen merk je dat niet omdat het een haters gonna hate strijd is.quote:Op maandag 3 juni 2013 12:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jij komt op mij over als een toffe gast. Wat doe jij daar in die VBL SC dan
Post het nog is dan !quote:Op maandag 3 juni 2013 12:59 schreef JanCees het volgende:
[..]
zo kansloos kom je ze niet vaak tegenquote:Op maandag 3 juni 2013 12:59 schreef Thorb het volgende:
[..]
Er schijnt op fok een spelletje te zijn waarbij ze een stokkie verplaatsen, maar omdat een paar van die mannetjes uit VBL SC geband zijn (goh wat verassend als je ze bezig ziet) gingen ze dat ding 'gijzelen' om hun gelijk te halen![]()
Dat is niet eens nodig bij dit soort gevallenquote:Op maandag 3 juni 2013 12:59 schreef JanCees het volgende:
[..]
Hier, een sticker van de jufquote:
quote:Op maandag 3 juni 2013 12:59 schreef Thorb het volgende:
[..]
Er schijnt op fok een spelletje te zijn waarbij ze een stokkie verplaatsen, maar omdat een paar van die mannetjes uit VBL SC geband zijn (goh wat verassend als je ze bezig ziet) gingen ze dat ding 'gijzelen' om hun gelijk te halen![]()
Niet iedereen heeft 500K voor een teamquote:Op maandag 3 juni 2013 13:02 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wat valt hier voor positiefs over te zeggen dan, hooguit dat iedereen 9 chem heeft...
Ik laat jou huilen zebbiequote:Op maandag 3 juni 2013 13:03 schreef JanCees het volgende:
Iedereen hier als een bigstar te praten. Geef iedereen jantje hier!
Alsof je geen originele teams kan maken met 20kquote:Op maandag 3 juni 2013 13:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft 500K voor een team
Stop nou met in de kont kruipen van al die VBL SC gastenquote:Op maandag 3 juni 2013 13:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Met 10k kan je ook iets leuks maken.quote:Op maandag 3 juni 2013 13:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom moet je per sé een origineel team maken? Ik speel ook met teams die ik leuk vind dat zijn meestal ook geen crazy hybrid teamsquote:Op maandag 3 juni 2013 13:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Alsof je geen originele teams kan maken met 20k
Leuk team dan, dit is ook geen leuk teamquote:Op maandag 3 juni 2013 13:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom moet je per sé een origineel team maken? Ik speel ook met teams die ik leuk vind dat zijn meestal ook geen crazy hybrid teams
Ok JanCees heeft vast gedroomd om ooit in zijn leven met 11 RPL spelers te kunnen spelenquote:Op maandag 3 juni 2013 13:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom moet je per sé een origineel team maken? Ik speel ook met teams die ik leuk vind dat zijn meestal ook geen crazy hybrid teams
Alles voor VBL natuurlijk.quote:Op maandag 3 juni 2013 13:05 schreef Happel het volgende:
[..]
Nooit te ver als er gevochten moet worden.
eerder als je alleen in het weekend naar huis magquote:Op maandag 3 juni 2013 13:04 schreef Zhano het volgende:
Als je maar 1 uur per week op de console mag van paps en mams dan is het best een redelijk team toch?
als je eenmaal geen 16 jarige scholier meer bent, heb je niet zo veel tijd.quote:Op maandag 3 juni 2013 13:04 schreef Zhano het volgende:
Als je maar 1 uur per week op de console mag van paps en mams dan is het best een redelijk team toch?
quote:Op maandag 3 juni 2013 13:05 schreef Happel het volgende:
[..]
Nooit te ver als er gevochten moet worden.
Zegt die gast uit groep 3quote:Op maandag 3 juni 2013 13:05 schreef Adames het volgende:
[..]
als je eenmaal geen 16 jarige scholier meer bent, heb je niet zo veel tijd.
Het erge is dat de 'harde kern' ligt te rotten in de bannetjesbak.quote:Op maandag 3 juni 2013 13:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
Kunnen die VBL gasten even hun ban terug krijgen svp? Of moet daarvoor een stok gejat worden?
Als student heb je echt veel meer tijd voor fifa dan toen je scholier was hoorquote:Op maandag 3 juni 2013 13:05 schreef Adames het volgende:
[..]
Dat jongetje was net zo goed bezig om spellingsfouten te verbeteren maar hij heeft jou overgeslagen.quote:Op maandag 3 juni 2013 13:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat weet jij daar nou van dan?quote:Op maandag 3 juni 2013 13:05 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit geband geweest.quote:Op maandag 3 juni 2013 13:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
Kunnen die VBL gasten even hun ban terug krijgen svp? Of moet daarvoor een stok gejat worden?
Dus dit zijn de autisten die nu uit de schaduw van de harde kern hun gang kunnen gaan. Verklaart een hoop danquote:Op maandag 3 juni 2013 13:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het erge is dat de 'harde kern' ligt te rotten in de bannetjesbak.
dan doe je een flutstudiequote:Op maandag 3 juni 2013 13:06 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Als student heb je echt veel meer tijd voor fifa dan toen je scholier was hoor
Mwah, ik ben niet van het rellen buiten VBL. Beetje bang voor een ban en dan word ik nog wel eens afgeschilderd als een kontenkruiper omdat ik me neutraal en objectief opstel. Een stok stelen is te laag voor mijn niveau.quote:Op maandag 3 juni 2013 13:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dus dit zijn de autisten die nu uit de schaduw van de harde kern hun gang kunnen gaan. Verklaart een hoop dan
Dat is een mooi teamquote:Op maandag 3 juni 2013 13:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
http://wefut.nl/squad/1845
Kei origineel team waar ik nu mee speel
Technische Natuurkunde, Eindhoven.quote:Op maandag 3 juni 2013 13:09 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dat is ook zo, wat doe jij dan? Agrarische opleiding als ik je UI zo zie?
Ik had het niet over jouquote:Op maandag 3 juni 2013 13:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mwah, ik ben niet van het rellen buiten VBL. Beetje bang voor een ban en dan word ik nog wel eens afgeschilderd als een kontenkruiper omdat ik me neutraal en objectief opstel. Een stok stelen is te laag voor mijn niveau.
Omdat ik baas Diamanti op CAM wilquote:Op maandag 3 juni 2013 13:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat is een mooi team![]()
Maar waarom Jovetic toch weer in de spits dan?
quote:
Heel soms, ik speel geen FUT. Maar het leek me wel een gezellige boel, nu ben ik puur hier om het een klein beetje voor mijn 'vriendjes' op te nemen.quote:Op maandag 3 juni 2013 13:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik had het niet over jouIk vind dat jij je hier goed in opstelt. Jij postte hier vroeger toch ook?
heb echt alleen nog maar negatieve dingen over 'm gehoord helaasquote:Op maandag 3 juni 2013 13:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Omdat ik baas Diamanti op CAM wil
wist niet dat dat ook op mbo werd gegeven.quote:Op maandag 3 juni 2013 13:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]Ik ken mensen die dat doen, ook niet bepaald weinig vrije tijd
Dit dus jaquote:Op maandag 3 juni 2013 13:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]Ik ken mensen die dat doen, ook niet bepaald weinig vrije tijd
Tis hier normaal ook een gezellige boelquote:Op maandag 3 juni 2013 13:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heel soms, ik speel geen FUT. Maar het leek me wel een gezellige boel, nu ben ik puur hier om het een klein beetje voor mijn 'vriendjes' op te nemen.
Ik neem aan dat iedereen thuis woont?quote:Op maandag 3 juni 2013 13:08 schreef Adames het volgende:
of je woont thuis, maar wat voor kansloze student ben je dan
quote:Op maandag 3 juni 2013 13:11 schreef Adames het volgende:
[..]
wist niet dat dat ook op mbo werd gegeven.
Dan kom ik nog wel eens vaker langs.quote:Op maandag 3 juni 2013 13:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Tis hier normaal ook een gezellige boel
Beste CAM in de Serie A hands down zijn schot, dribbel en passing zijn briljant alleen mis je soms een heel klein beetje pacequote:Op maandag 3 juni 2013 13:11 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
heb echt alleen nog maar negatieve dingen over 'm gehoord helaasKan je laten weten hoe hij beviel als je met 'm gespeeld hebt?
Dus I should boy him now?quote:Op maandag 3 juni 2013 13:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Beste CAM in de Serie A hands down zijn schot, dribbel en passing zijn briljant alleen mis je soms een heel klein beetje pace
ah nicequote:Op maandag 3 juni 2013 13:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Beste CAM in de Serie A hands down zijn schot, dribbel en passing zijn briljant alleen mis je soms een heel klein beetje pace
Ik krijg dat soort comments nooit. Raar he?quote:Op maandag 3 juni 2013 13:13 schreef jackson het volgende:
Team posten en om advies vragen is een fout die ik hier ook al eens gemaakt heb. Het levert hilarische comment op van figuren die je op straat geen minuut aan zou kunnen horen, toch lees je het.
En zijn vrije trappen zijn belachelijk goed alles 90+ geloof ikquote:Op maandag 3 juni 2013 13:13 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ah nicepace heb je de spitsen wel voor
His shooting is INSANEquote:Op maandag 3 juni 2013 13:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En zijn vrije trappen zijn belachelijk goed alles 90+ geloof ik
Jij leest al maanden mee, wachtend op een moment als dit, om deze bijzonder interessante anekdote te kunnen plaatsen?quote:Op maandag 3 juni 2013 13:13 schreef jackson het volgende:
Team posten en om advies vragen is een fout die ik hier ook al eens gemaakt heb. Het levert hilarische comment op van figuren die je op straat geen minuut aan zou kunnen horen, toch lees je het.
ok, maar misschien ligt het aan je team?quote:Op maandag 3 juni 2013 13:13 schreef jackson het volgende:
ja da's ook wel chill, ik kan vrije trappen ook alleen maar met linksbenige spelers nemenquote:Op maandag 3 juni 2013 13:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En zijn vrije trappen zijn belachelijk goed alles 90+ geloof ik
Iemand beoordelen op zijn teamquote:Op maandag 3 juni 2013 13:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
ok, maar misschien ligt het aan je team?
Dit soort dingenquote:Op maandag 3 juni 2013 13:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik krijg dat soort comments nooit. Raar he?
TOTS Bocchetti? Dies echt nice.quote:Op maandag 3 juni 2013 13:15 schreef JanCees het volgende:
Heb ook nog Bochetti, Emenike en Denisov op de bank.
Hij heeft alleen die avoids weaker foot trait daar erger ik me soms wel aan aangezien hij 4* weakfoot heeftquote:Op maandag 3 juni 2013 13:14 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja da's ook wel chill, ik kan vrije trappen ook alleen maar met linksbenige spelers nemen(:')) dus dat komt dan wel mooi uit
?quote:
moet je geen kutteams posten.quote:Op maandag 3 juni 2013 13:13 schreef jackson het volgende:
Wat een armoequote:
Dat zou kunnen, daarom post ik het ook. Maar ik verwacht dat wat handige tips en trucs maar er werd nogal offensief gereageerd. Wat ik niet helemaal kon volgen destijds.quote:Op maandag 3 juni 2013 13:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
ok, maar misschien ligt het aan je team?
Hoezo op de bank dan, voor zover ik zie issie beter dan je andere CB's. Of wissel je gewoon af?quote:
Op FOK! wel.quote:Op maandag 3 juni 2013 13:16 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Heet jij echt Jan-Cees?
Super fraaie naam
Fitness denk ik, heb al een tijdje niet gespeeld. Blijk ook nog een paar Hamsiks en Muriels te hebbenquote:Op maandag 3 juni 2013 13:17 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hoezo op de bank dan, voor zover ik zie issie beter dan je andere CB's. Of wissel je gewoon af?
Niks meer waard helaasquote:Op maandag 3 juni 2013 13:17 schreef JanCees het volgende:
[..]
Fitness denk ik, heb al een tijdje niet gespeeld. Blijk ook nog een paar Hamsiks en Muriels te hebben
Nee, ik heb nog geen Monster gehaald.quote:Op maandag 3 juni 2013 13:18 schreef Ajacied7 het volgende:
Heeft iemand een 1/2 liter blik opengemaakt?
Ja ik. De 1 zit in de klok tijd voor een slok.quote:Op maandag 3 juni 2013 13:18 schreef Ajacied7 het volgende:
Heeft iemand een 1/2 liter blik opengemaakt?
Je vraagt om advies op zo'n moment, als ik een topteam had hoefde ik geen advies wel?quote:
pilsquote:Op maandag 3 juni 2013 13:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, ik heb nog geen Monster gehaald.
Trading tips ga je niet zo snel krijgen. Als teveel mensen ze weten, dan werkt het niet meer. De basis van alles wordt wel uitgelegd, maar het is vooral een hoop zelf doen en ontdekken, leren van je fouten en zelf beter worden. Als je dat niet lukt, heb je gewoon geen aanleg hiervoor.quote:Op maandag 3 juni 2013 13:17 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, daarom post ik het ook. Maar ik verwacht dat wat handige tips en trucs maar er werd nogal offensief gereageerd. Wat ik niet helemaal kon volgen destijds.
Godver nu krijg ik zin in die meukquote:Op maandag 3 juni 2013 13:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, ik heb nog geen Monster gehaald.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |