Gelukkig is ds2 net weg, ik denk niet dat hij dit aankon. Zoveel onenigheid in deze reeks.quote:Op maandag 3 juni 2013 12:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
En hij is nog de eerste die gaat schelden ook, en als ik dan terugscheld is dat typisch voor mij wat is deze![]()
!!!!!1
Nou dat was van Litmanen, maar hij vond ook dat ik agressief was oid terwijl hij er zelf mee begintquote:Op maandag 3 juni 2013 12:47 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dat was een woordgrap, zijn username is typisch snap je
Ik las onenightstand wtfquote:Op maandag 3 juni 2013 12:48 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Gelukkig is ds2 net weg, ik denk niet dat hij dit aankon. Zoveel onenigheid in deze reeks.
O Litmanen, dat is dan ook een mongool eerst klasse. Nog nooit met degelijke argumenten gekomen.quote:Op maandag 3 juni 2013 12:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nou dat was van Litmanen, maar hij vond ook dat ik agressief was oid terwijl hij er zelf mee begint
Krijg je met zulke vriendjes.quote:Op maandag 3 juni 2013 12:49 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
O Litmanen, dat is dan ook een mongool eerst klasse. Nog nooit met degelijke argumenten gekomen.
Klopt helemaalquote:Op maandag 3 juni 2013 12:49 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
O Litmanen, dat is dan ook een mongool eerst klasse. Nog nooit met degelijke argumenten gekomen.
Wie zegt dat ik het er mee oneens ben?quote:Op maandag 3 juni 2013 12:51 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je geeft me nu gelijk, terwijl je het er eigenlijk niet mee eens bent.
Waarom doe je dat?
Ik dat zie je tochquote:Op maandag 3 juni 2013 12:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik het er mee oneens ben?
Waar heb jij het overquote:Op maandag 3 juni 2013 12:52 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik dat zie je toch
Je quote het zelfs ...
voor mafkezen als die timmy is dat wel nodig ja.quote:Op maandag 3 juni 2013 12:37 schreef Reemi het volgende:
Haal anders even de volledige VBL-gang erbij
ik ben er. we zijn met zijn 10en, dus probeer op zijn minst 20 hier te regelen, anders kan je net zo goed thuis blijvenquote:Op maandag 3 juni 2013 12:38 schreef HugoohAFCA het volgende:
Vrijdag avond station Eindhoven VBL tegen Fut?
Oh.quote:Op maandag 3 juni 2013 12:53 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dat geeft niet, sommige mensen worden geboren met een verstandelijke beperking.
eens, maak dat nog maar eens hier duidelijk. hebben wij het tenminste ook weer rustig.quote:Op maandag 3 juni 2013 12:54 schreef WeCanDoIt het volgende:
En rot gewoon lekker op naar je eigen forum ..
Deal.quote:Op maandag 3 juni 2013 12:38 schreef HugoohAFCA het volgende:
Vrijdag avond station Eindhoven VBL tegen Fut?
Jij bent echt de grootste idioot die ik ben tegengekomen op Fok! Gefeliciteerdquote:Op maandag 3 juni 2013 12:53 schreef Adames het volgende:
[..]
voor mafkezen als die timmy is dat wel nodig ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |